wie is er nu asociaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    :DIk zou het ook gezegd hebben

2. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Die vind ik wel geweldig!!! :D

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Inderdaad erg asociaal!
    En ik maak het ook vaker mee met oudere mensen dan met jonge mensen, zulke dingen hoor.
    Vandaag nog, toen ik boodschappen ging doen:
    Er was geen parkeerplaats meer vrij, dus ik wachtte tot er iemand wegging. Achter mij stond er ook een auto.
    Er kwam een vrouw aan met een kar vol boodschappen, die ze uitlaadde. Dus ik gebaarde of ze wegging, en ja, dat was zo. Dus ik zet netjes mijn knipperlicht aan, en toen die vrouw wegreed, ging de auto achter me, mij inhalen.
    Dat dacht ik tenminste, maar ze parkeerde de auto op de lege parkeerplek! :$
    Dus ik vlieg uit mijn auto, stap op die andere auto af, en daar stapte zo'n oud geval uit. Zegt dat vrouwtje dat ze dacht dat ik stond te wachten. Ja, natuurlijk. ;)
    Dus ik heb gezegd dat ik er langer stond als haar, en dat ze haar auto maar ergens anders moest parkeren. Ze deed gelukkig wel wat ik zei. :D

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0

Poeh!!! Ik zou hier ook eventjes goed uit mijn plaatje van zijn gegaan zeg! Wat een halve zool, dat doe je gewoon NIET.

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    En wat de voordringende bejaarden betreft, heb ik ook alleen maar negatieve ervaringen. Voorheen deed ik voordat ik een late dienst had op mijn werk nog wel eventjes een paar boodschapjes bij een albert heijn vlakbij. Nou nu echt NOOIT meer. Die winkel zit dus naast een bejaardenflat. En rond twee uur doen ze allemaal massaal inkopen. Ik moet naar mijn werk, dus ik heb haast. Ga netjes in de rij staan. Maar de rij is zo lang dat hij het gangpad blokkeert. Komt er zo'n vrouwtje (met rollator dus he!) aangelopen alsof ze er langs wil. Dus ik doe netjes een stapje achteruit, en gaat ze zo voor me staan!! Ik wist echt niet wat ik zag joh! Ik ben niet zo assertief alleen, maar ik zei toen wel keihard 'ooooooooh mevrouw, u wilde VOOR mij!! Nou natuurlijk mag dat hoor! Ik heb helemaaal geen haast!!'. Vond dit al best assertief van mij, maar zou het nu toch wel wat anders doen... In die zin dat ik dan ook daadwerkelijk mijn plekje in de rij weer terug heb.
    Snap dat inderdaad niet hoor. Bejaarden klagen almaar over 'de jeugd' maar zelf zijn ze echt het aller ergst!! Kan daar echt niet tegen hoor. Grrrrrrr. Frustratie.
    Doen nu mijn boodschappen bij een 'bejaardenluwe' appiehein.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Verschrikkelijk zijn dat soort mensen. Vandaag had ik ook zoiets. Ik stond in de rij bij de kassa. Zie ik van opzij zo'n rimpelsaurier aanlopen (een oma) en die gaat schuin voor me staan. ik denk ze heeft me gezien dus ik mag hierna, maar nee hoor de vrouw achter de kassa was toe aan haar nieuwe klant en ze legt haar spullen er gewoon neer. Ik heb haar een vuile blik geworpen.
    Ik moet zeggen dat dit soort dingen me vaker overkomen. soms dan zeg ik gewoon hardop ben ik ontzichtbaar ofzo? maar ja die mensen die voorkruipen doen natuurlijk of ze niks horen.

(o ja rimpelsaurier vind ik op zijn plaats in dit geval. alle andere oude mensen die niet zo aso zijn zijn lieve opa's en oma's haha)

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nerderland word steeds asocialer

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik zou in dit geval gewoon zeggen "pardon, ik was eerst" en dan mijn spullen neerleggen en die van haar naar achter schuiven, zo´n muts ben ik echt :D

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zou ik ook zo graag willen doen, maar durf dat dan niet. Ben veel te netjes merk ik dan wel weer! Zou wel wat assertiever willen zijn.

10. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    ik zeg eigenlijk niet zo snel iets.. (ben zo'n sufferd die meestal over der heen laat lopen) of ik moet mn dag niet hebben en dan komen de opmerkingen wel..

Zo ook toen het hard gesneeuwd had.. ik moest s'avonds naar mn werk dus let goed op de weg..
    Hoor ik opeens een knal..bleek een sneeuwbal te zijn tegen mn ruit (aan de zijkant)
    Zie ik 2 jongens lopen, aan de andere kant van de weg kijk ze aan en draai mn raampje naar beneden "of ze dat leuk vinden om mensen zo te laten schrikken."
    Krijg ik de opmerking:"Dat ik gauw mn raam dicht moet doen en dat ze anders wel even naar me toe zouden komen.
    Heb toen wel braaf mn raam dicht gedaan, want scheet hem toch ook wel een beetje.. was in een buurt waar je eigenlijk liever geen ruzie maakt.
    Kreeg toen natuurlijk nog een sneeuwbal naar me toe gegooid..
    Nog wel ff mn middelvinger opgestoken.. :) toen mn stoplicht op groen ging.. dus kon gelijk weg rijden;)
    Maar dan valt mn mond echt open.. wat denken ze wel niet!?
    Pff.. maar was wel trots op mezelf.. want ik weet niet of ik er anders wat van had gezegd.. Laat de mensen daar liever met rust..maar was nu zo geschrokken..

Liefss

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Heb het ook weleens gehad , zo´n ouweke wat gewoon voorkruipt , heb toen heel hard geroepen dat ik er niet voor de gezelligheid stond maar dat ik ook wou betalen ;) ze wist niet waar te kijken ..
    Stond ook een keer in de pauze bij de appie en ik had alleen een broodje met beleg , staat er voor mij een ouder echtpaar met een overvolle kar en die mevrouw zei heel aardig ga maar voor , dus ik wou netjes ervoor gaan staan gaat die man toch uit zijn plaat , dat ik maar moest wachten net zoals iedereen en dat ik nog jonge benen had :$ ik vroeg of hij een beetje debiel was en dat ik helemaal nergens om gevraagd had , gek oud fossiel , dat ouwe vrouwtje schaamde zich dood ....

Deel Deze Pagina