Vertel mij je ervaringen... Hoe was het? Wat was gaaf? Wat was er minder leuk? Waar geboekt? Totale kosten van je reis? Vertel.... Edit moderator: verplaatst naar 'Vakantie'. Wil je erop letten waar je iets plaatst?
ik ben er geweest! al een paar keer! het is er geweldig! super word je daar ontvangen aardige mensen lekker eten.. en alles heeeel erg goedkoop! wij gaan meestal 2 weken en dan ongeveer 1500 voor reis en hotel en dan nog geld voor daar pp
Ik ben er geweest als backpacker. Ik vond het juist totaal geen vriendelijke bevolking. Ja, zolang je in een bus vol toeristen zit en ze weten dat ze wat aan je kunt verdienen, maar als je in je eentje als buitenlander in de bus zit zijn ze echt niet aardig. Helpen niet, zijn chagerijnig en snauwerig, op een enkele uitzondering na. Het is een mooi land verder hoor, maar ik ben ook naar Indonesie geweest en dat vond ik 10 x leuker, hartstikke aardige mensen, al spreken ze maar 3 woorden Engels, ze proberen toch gezellig een praatje te maken en zijn heel behulpzaam. Het is er ook stukken goedkoper en de natuur is net zo mooi. Wat het me gekost heeft weet ik niet meer, want ik had een ticket waarmee ik de halve wereld rond ben geweest.
wat raar haha! wij hebben daar zeg maar een groep mensen die daar wonen en elke keer als we daar komen staan ze al klaar! maar indonesie vind ik idd wel vriendelijker! maar me malaise vind ik ook helemaal niks mis!
Onze honeymoon ging daar 6 jaar geleden heen. Super land. Wij hadden op het reisbureau een rondreis uitgestippeld van twee weken zodat we van de ene kant naar de andere kant zijn geweest. Auto konden we de eerste dag na aankomst ophalen en de hotels / slaapgelegenheden lagen ook van te voren vast. Van melakka tot de camron highlands. Geweldig...en met een auto daar rijden zeer goed te doen. Even wennen omdat je daar aan de andere kant rijdt, maar je hebt het zo onder de knie. We hebben onze honeymoon toen afgesloten met een week strandvakantie op Penang. Ook super! Wij vonden de mensen erg vriendelijk en gastvrij. Als je gaat houdt dan rekening wanneer ivm moesson. (regentijd) Kwebbel
Ik ben er ook geweest ... Ben vooral dingen wezen bezoeken, WTC, Orang Oetang eiland, Klein maleisie ( tip ) ... Ik ben in de ameron Highland geweest, In Melacca, Ik persoonlijk vond het eten echt verschrikkelijk smerig maar goed smaken verschillen.. Na deze geweldige bezichtingen ben ik drie dagen in Penang geweest ( dolfijnen gezien ) om bij te komen van al het moois ... Weet je wat ook leuk is dat is BOH Theeplantage, als je boven aan die thee plantage staat dan heb je een uitzicht waar je U tegen zegt, je kan dan ook thee kopen en kijken hoe ze het daar maken, heel leuk.. Een wandeling door de bush van Maleisie is ook heel mooi en spannend ... Wij zijn in November geweest, geen last gehad van regen... Ik zou wel uren door kunnen praten over Maleisie maar dat zal ik je maar niet aan doen Ik heb deze reis trouwens gemaakt voor mijn werk dus geen kosten.. heeeeeel vervelend
Ha Juffie, Zoals je weet zijn wij ook in Maleisie geweest, maar dat is al 8 jaar geleden. Wij hebben het gecombineerd met een weekje (maleisisch) Borneo en ik moet zeggen dat ik Borneo echt heel mooi vond kwa natuur. Kosten weet ik echt niet meer.... Wij zijn toen wezen backpacken, maar als je met je meisje op pad gaat, zou ik een auto huren. Helaas hadden we toen nog geen digitale camera anders had ik je wel foto's door willen sturen. liefs Olga
Ik ben er enkele jaren geleden geweest. We zijn naar KL geweest voor 3 dagen, toen 3 dagen taman negera, en daarna een week naar Penang. Ik vond het een geweldige vakantie. Geboekt bij Arke, maar ik weet niet of deze het nog doen. We hadden luxe hotels, dat kostte wel wat meer, maar het leven daar kost bijna niets.