wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wow! Corinuh, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd.

Hier nog steeds niks, alleen wat pijntjes en vlagen van.misselijkheid af en toe. Ik he donderdag nega getest, dus ik wacht t.ff af.
    Wachten.duurt wel lang zeg. Ik zit vandaag op cyclusdag 32 van de eerste ronde.

2. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hè dat wachten Butterfly, ik zit nu ook al op dag 34 van de eerste ronde en hoef niet perse nu al zwanger te zijn (al blijf ik het hopen!) als ik maar gewoon ongesteld word zodat ik weet dat alles werkt..

3. Ikku1987

Ikku1987 Lid

23 apr 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Corinuh gefeliciteerd he was ik helemaal vergeten :D

Hier nog steeds niets gisteren weer negatief getest:(

4. Corinuh

Corinuh Lid

3 mei 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was ronde 1.. ik had het helemaal niet verwacht en was er nog niet zo mee bezig!
    Je hoort altijd dat het 'ontpillen' ontzettend lang duurt!
    Toen ik afgelopen week misselijk was en overgeven zei mijn man! Misschien ben je wel zwanger.. dus toen maar een test gedaan!

5. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Corinuh gefeliciteerd!

Dat ontpillen geloof ik eerlijk gezegd niet in, volgens mij duurt het ongeveer 8 dagen voor alle hormonen uit je lichaam zijn. De periode die ontpillen word genoemd is voor mijn gevoel gewoon het feit dat je lichaam nu weer uit zichzelf gaat werken, zonder extra hormonen.

Waarom is anders na je stopweek de pil de hele maand niet meer betrouwbaar als je hem 1 dag na je stopweek (op dag 8 ) je pil pas inneemt ;)

6. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

wat vervelend voor je zeg die onduidelijkheid, ander als je woensdag nog steeds negatief hebt even huisarts bellen welke testen koop je anders een sensi test halen.

succes

Ik ben vandaag helaas ongi geworden. de eerste keer zonder de pil. met een cyclus van 27 dagen. dus weet ook nu dat alles vanzelf ook komt gelukkig. op naar ronde 2.

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier toch alles op gang gekomen vrijdag... Helaas maarja we gaan door naar de volgende ronde en hoop dat mijn lichaam me nu niet in de maling neemt deze ronde..

8. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Corinuh gefeliciteerd.
    Leuk hoor.

Juist nu heeft mn vriend avonddienst.
    Nog 2 dagen tot de eisprong (als t goed is)
    Ik zei al: je komt maar eerder naar huis haha :p
    Hoop dat t deze maand raak is, maar ja afwachten he net als voor iedereen....:)

9. Ikku1987

Ikku1987 Lid

23 apr 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Schoesje,

Ik heb de test van kruitvat gehaald.
    Wat is de sensi test dan?

Groetjes

10. SchoesjeR

Een sensi test is een hele gevoelige zwangerschapstest, kan je bij de apotheek halen of een drogist. of nog beter online bestellen. de huisarts kan ook een bloedtest doen. weet je al meer.

succes, groetjes R

11. Ikku1987

Ikku1987 Lid

23 apr 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Nou ik heb de sensitest besteld via internet :D
    We wachten nog maar even af dus. Kan goed zijn dat me menstruatie gewoon lang opzich laat wachtend. Heb op wat andere forums gelezen dat het soms wel 6 maanden kan duren voor je menstruatie opgang komt.
    We zullen zien

Groetjes

12. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik hoop voor je dat het raak is natuurlijk en anders dat je ongi snel mag komen dan weet je tenminste waar je aan toe ben hé!!
    Ik zal duimen voor je. ;)

13. SchoesjeR

Hey wanneer ben je gestopt met de pil dan? of gebruikte je iets anders.

en heb je al getest :D

Spannend

Groetjes

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #194 swimming, 11 mei 2012
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
    Hoe gaat het hier?

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ja ik vraag me ook af, zijn er nog nieuwtjes?
    Ik meot weer even 2 weken wachten voor mijn ongesteldheid of test, hoop natuurlijk dat ik een test kan doen en dat er 2 mooie streepjes komen.

16. Ikku1987

Ikku1987 Lid

23 apr 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Heb de sensitest ook gedaan en negatief. Ben inmiddels op cd 48 en nog niks...
    Ik wacht maar gewoon af ivm ontpillen.
    Hoe gaat het verder bij jullie allemaal?

Groetjes

17. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hoi allemaal,

vandaag zou mijn menstruatie moeten zijn maar heb nog niets wat erop lijkt! *stiekem zenuwachtig* mijn kosmobiologische eisprong liep deze maand tegelijk met mijn normale eisprong! Ergens schijnt dat bijzonder te zijn? Ik weet het niet nog even afwachten uiteraard ;)

Heb afgelopen week wel vaak een beetje misselijk gevoel gehad, en rommelende darmen (hoewel ik dat blaam aan mijn spastische darm) had 1 dikke menstruatiepukkel maar die was met 3 dagen ook alweer weg (heerlijk!) en verder tsja wat prikkelbaar (maar dat kan uiteraard ook aan mijn aankomende menstruatie liggen, ipv vandaag rood bloed te ontdekken ontdekte ik alleen maar een beetje witte afscheiding :S (sorry voor details!!)

Heb mijn eisprong wel duidelijk gevoeld op 6 mei. En aangezien je eisprong 14 dagen voor je menstruatie is, zit ik stiekem toch wel een beetje te nagelbijten. ;)

Hoe is het verder met jullie?

Liefs!

18. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    En ik vergeet erbij te zeggen dat ik de afgelopen anderhalve week het gevoel in mijn bovenbenen/liezen heb gehad alsof ik een hele marathon heb gelopen! zo'n spierpijn/kramp gevoel

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Waarom doe je geen test dan? Hier moet ik nog even afwachten. Als het goed is afgelopen week de eisprong gehad, maar zou niet weten waar ikd at eraan moet herkennen. Even 2 weekjes afwachten, hoop dat ik ook niet ongesteld wordt :p.
    Hou ons op de hoogte he teardrops.

20. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Me87, omdat ik mezelf stiekem wat wil beschermen. Ik heb tegen mezelf gezegd "Als ik donderdag of vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik een testje wagen" Dan zouden er ook genoeg hormoontjes aanwezig moeten zijn ;)

Ik hoop voor je dat je deze ronde blij nieuws mag vertellen!

Liefs

Deel Deze Pagina