wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Spannend hé!!:)
    Nou Teardrops hoop t voor je.
    Ik moet morgen ongi worden dus of morgen of woensdag denk maar testen.

2. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier nog geen spannend nieuws... Afgelopen week mijn ovulatie gehad.. Veel buikpijn gehad.. Dus ben benieuwd. Is nu weer afwachten..

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @MirPat87 zeker spannend!
    Maar ik las ook al op internet als ik nu zwanger zou zijn zou het 4 weken zijn. En dat ik dus eigenlijk eind van deze week als mijn menstruatie er nog niet was pas zou moeten testen. Omdat je nu grote kans hebt dat het negatief is terwijl het positief zou moeten zijn. Denk wel eens bij mezelf het zou toch bijna zo moeten zijn, en mijn eisprong die gelijk loopt met mijn biologische eisprong, op dezelfde dag van mijn eisprong liep ik op een paranormale beurs waar een vrouw zei " ik MOET echt even zeggen dat jullie binnenkort een gezinnetje gaan vormen" en dan ook nog eens mijn schoonzusje die had gezegd tegen mijn moeder "Goh met haar zal het vast niet lang meer duren" haha. Nouja we wachten lekker af zoniet dan niet zowel heb ik feest! ;)

Hoop voor jullie op een positieve test! *Fingers crossed*

Liefs

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zoo spannend weer allemaal.
    Ik heb vandaag iets raars gehad. Vanmorgen heb ik iets gedroomd. Ik weet niet of er voor dit beeld nog iets meer heb gedroomd, maar het enige wat ik zag was dat ik afveegde en er een veegje bruin/rood slijm aan het papiertje zat en ik dus dacht dat het een innestelingsbloeding was. Meteen na dit beeld en gedachte in mijn droom schrok ik wakker. Nou toen lag ik dus wakker en voelde allemaal kleine krampjes in mijn buik. Nu heb ik al heel de dag zo wat
    last van mijn buik/rug, soms beetje zeurende pijn, soms wat krampachtig.
    Ik zou volgens berekeningen 17/18 mei een eisprong gehad hebben, denk daar 5 dagen bij en we zitten op vandaag. Ik hoop dat dit een goed teken is. Maar dat moeten we maar even afwachten.

5. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Me87 dat kan toch een goed teken zijn inderdaad!
    Ik hoop het voor je!

Ik had vanmiddag even 1 sliertje bruine afscheiding ik dacht oh menstruatie komt toch op gang (aangezien dit gisteren al had moeten beginnen) lekker een eindje gewandeld daarna voor de zekerheid even een inlegkruisje gedragen ik dacht meestal als ik een stuk wandel of gewoon veel in beweging ben dan komt de menstruatie ook op gang. Gek genoeg heb ik verder niks meer gehad! check bijna elk uur wel effe of er al wat in zit maar zit niets in! *Kriebeltjes beginnen toch wel te komen nu*

6. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @teardrops ja het lijkt wel alsof je dan allemaal voortekenen ziet en krijgt hé!!
    Het zou mooi zijn toch
    Hoop voor je aan t eind vd week geen ongi en een posi test. x
    @me87 Waar je veel aan denkt ga je over dromen hé!!;)
    Hopen dat deze droom geen bedrog is.

7. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @mirpat87 haha ik zat juist steeds te denken "waarom is mijn menstruatie er nog niet?" ik zat er zo eens over na te denken, ongeveer anderhalve week geleden is het misselijke gevoel begonnen (niet zozeer dat ik moet overgeven ofzo maar meer een soort brok in je keel die je niet kunt wegslikken waardoor je misselijk word), en de kramp in mijn liezen die doorstralen naar mijn bovenbenen alsof ik een marathon gelopen heb.

Mijn beste vriendin zei vanmiddag tegen me "Goh heb je een push up bh aan?" (heb niet zoveel van mezelf haha) Ik: Nee gewoon normaal hoezo? zij"Oh nou het valt me op dat je tieten krijgt en eindelijk wat dikkere bovenbenen/kont" Was uiteraard wel effe grappig/lachwekkend om te horen!

Lees net dat je maximaal 18 dagen na je ei je menstruatie krijgt dus wacht ik sowieso tot donderdag. Maar ik las net ook dat vlak voor en na je menstruatie je afscheiding zo goed als niks is. Dat is hier nu ook het geval dus ben benieuwd ik wacht netjes af

En jullie hebben julllie al kwaaltjes?

Liefs!

8. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Dan lopen we bijna gelijk hahah, denk mijn ei ook gevoelt te heben 2 dagen geleden.

maar weer afwachten hopen dat het raak is maar ga er niet vanuit, ga ervan uit dat t lang duurt dan kan het straks een grote verrassing zijn :D

succes iedereen

9. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Weinig kwaaltjes....wel morgen of overmorgen testen als er geen ongi is.:)

10. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ben bang dat mijn menstruatie dan toch door gaat zetten :(
    Gisteren had ik 1 ienieminie klein sliertje bruine afscheiding, vandaag de rest van de dag weer normaal afscheiding zelfs roestkleurig uiteindelijk :S en nu vind ik drie druppels heel lichtbruine afscheiding. Heb weinig hoop nog :(

Hoop voor jullie dat jullie zwanger mogen zijn!
    Liefs!

11. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik neem mijn vorig berichtje nog even terug. Ik had veel krampen etc. en ook lichtbruine afscheiding (klein beetje) . Nou ga ik net weer naar de wc. en het is zo goed als weg weer! Ik snap er echt de *piep* niet meer van. Had ik me ingesteld om ongesteld worden, is het weer gestopt en de krampen zijn ook alweer een stuk minder! (zo goed als weg) zucht... nog maar even afwachten dan haha!

12. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hm helaas is het dan toch doorgebroken vanochtend :(
    Heel veel succes meiden die nog moeten testen!

13. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Toch nog even een vraag, ik ging net naar de wc ik dacht oh joh het blijft gewoon bruinig. Vervolgens (spastische darm = vaak verstopping) moest ik ahum persen.... voelde ik ineens een propje naar buiten komen.(aan de voorkant uiteraard)... en t was nogal een grote prop... Wat zou dit kunnen zijn ? Zal dat nog van het 'ontpillen' kunnen komen?

14. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hmm ik weet niet wat dat kan zijn, sorry. Jammer dat het is gekomen. Volgende ronde dan maar weer nieuwe kansen.
    Iemand anders nog nieuws?

15. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @teardrops oh balen joh..:(
    Ik zou ook niet weten wat t zou kunnen zijn....

Ik heb vanmorgen getest en heeeerl licht streepje, masr hij staat er wel. :) Toen digi test van clearblue en die zei niet zwanger...hmm...
    Dus wacht nog ff af en over 1 of 2 dagen nog een x.
    Maar tot nu dus gematigd positief. ;)

16. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Me87 inderdaad erg jammer maargoed volgende ronde nieuwe kansen ;)

@mirpat87 oeh een streep in een streep toch? dus alvast heel voorzichtig gefeliciteerd meid ! het is je gegund!
    Ik ging net naar de wc en tis ook alweer bijna gestopt en alweer bruinig? naja...ga dr maar vanuit dat mijn menstruatie wat vreemd is deze maand :)

17. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    hallo dames mag ik mee komen kletsen?

ik ben ook in maart gestopt met de pil, maar vanaf begin mei officieel bezig voor beebje 3 hihi...

ik zal me even voorstellen;)

ik ben (vandaag) 29 geworden heb 2 hele mooie kindjes waarvan me dochtertje Romy* een heel mooi sterretje is:( en een jongen Dani wat echt een lekker boeffie is.

ik heb mijn menstruatie 2 mei gehad, en heb ook geklust in de vruchtbare periode, het is nu afwachten tot eind van de maand of het raak is of niet.

ik ben geen grote prater lees erg veel hier en dacht nu toch is van laat ik me is voorstellen haha...

groetjes RomyDani

18. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hoi RomyDani!

Welkom! Gezellig dat je erbij komt!
    Ik zal meteen voor je duimdraaien dat het raak is haha!

Oh btw gefeliciteerd met je verjaardag!

Liefs

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hee Romy dani, Leuk dat je erbij bent. Voor jou ook spannende dagen haha. Ik heb 3 mei mijn menstrustie gehad dus we lopen beetje gelijk.

Teardrops, ik zou als ik jou was gewoon een testje doen. Wie weet is het neit alleen een rare ongi maar toch iets meer. Je hoort weleens dat mensen nog bloed verliezen, en zeker omdat het bruin is, dus oud bloed.....

En was het mirpat? sorry weet zo je naam niet meer. Ben heeeeel benieuwd. Wie weet wordt dat streepje donkerder. Hoop het voor je.

Ik wacht nog af...vind die weken na de eisprong het ergste. Ben nu ook paar dagen vrij geweest dus niet echt afleiding. Mijn buikkrampjes zijn weg en voel me verder eigenlijk prima. Dus verwacht weer dat het niet is gelukt maar hoop het zo.... Heb net wel vast 2 testen gekocht. Wie weet heb ik ze volgende week nodig. Zit wel te twijfelen of ik afwacht of ik de 31e ongesteld wordt of dat ik toch al een dagje van te voren test. Beter dat ik afwacht eigenlijk maar dan duurt het nog langer haha. En vanaf de 31e heb ik 3 avonddiensten waardoor ik niet samen met mijn vriend ben in de ochtend...Misschien maar gewoon tot 2 juni wachten dan zijn we samen sochtends vrij en kan ik testen....mits ik neit ongesteld wordt natuurlijk anders is het niet meer nodig.

20. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    dank je wel:D ...

Deel Deze Pagina