dank je wel... ja idd hahaa.. de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan ja we lopen idd redelijk tegelijk alleen heb ik in me banner de laatste cyclus aangehouden die was 26 dagen. we zullen zien jij ook s6
Pff vandaag erg beroerd geweest. Heb gewerkt maar was zoo misselihk en zo moe, terwijl ik 3 dagen vrij heb gehad. Ik moest af en toe gewoon gaan zitten omdat ik bang was onderuit te gaan. In de loop van de dag werd t alleen maar ergee. Nu ik op de bank lig gaat t weer iets beter. Ben benieuwd wat dit is. Nog steeds maar afwachten. Wil niet teveel hopen.
@Me87 gisterochtend is het helaas overgaan naar rood maar gisteravond was het alweer weg! was na de middag meteen weer bruin... en nu nog wel een beetje maar niet veel meer. ik heb wel gedacht bij mezelf "Zou het kunnen ...?" maar das ook meer omdat bepaalde symptomen die bij mijn menstruatie horen nu ineens erNA komen ipv ervoor... maar ergens ben ik bang dat ik mezelf dan weer gek ga lopen praten etc. Misschien dat ik het weekend de moed heb verzameld en toch maar voor de zekerheid een test doe, en anders wacht ik de volgende menstruatie gewoon af Ik hoop voor je dat het raak is echt waar! als jij tot 2 juni zou wachten pfff word nog een lange zit dan maargoed meestal moet je toch wachten tot je ongeveer een week overtijd bent voor "het beste resultaat"? of zie ik dat verkeerd? Heb je verder ook al symptomen? behalve misselijkheid . hoewel dat toch ook wel vreemd is aangezien je nu een week voor je NOD zit. Heb je hier vaker last van of? Liefs!
Nee heb hier echt nooit last van, daarom vind ik het zo raar. Verder alleen gevoelige buik, al sinds maandag. En veel afscheiding maarja dat hoefd ook niks te zeggen en heb er ook nooit op gelet of ik dat anders voor mijn menstruatie heb. Duurt inderdaad lang voordat ik kan testen. Ik ga vanavond de nachtdienst in en kom er dinsdag uit, dus die dagen ga ik zoiezo niet testen want mijn wanneer heb je dan de meest geconcentreerde urine? Waarschijnlijk gewoon smiddags als je uit bed komt, maar daar ga ik niet op gokken. Als ie dan negatief is ga ik het eraan verwijten dat ik in de nacht zit Dus ik ga inderdaad nog ff wachten met testen. Toch lees ik hier op het vooral dat ze al voordat ze overtijd zijn positief testen. Dus volgens mij hoef je niet perse een week overtijd te zijn. Nouja teardrops, succes, als ik jou was en ik vertrouwde het niet helemaal dan zou ik gewoon testen. Dan heb je ook duidelijkheid toch.
@Me87 inderdaad had het met een vriendin erover die zei ook doe gewoon het weekend even een testje ook om jezelf gerust te stellen weet je meteen wat bij je normale menstruatie hoort etc. Volgens mij is in jouw geval als je nachtdienst hebt gehad je middag urine je ochtend urine.. lol .... nadat je geslapen hebt iig. Maar dat moet je anders zelf even bekijken, anders kun je het inderdaad beter later doen Wel 'leuk' dat je nu symptomen hebt die NIET bij je voorgaande menstruaties horen. Das toch een pluspunt lijkt me? Misschien is het toch raak! Ik zit al te nagelbijten voor je haha
@Me87 ehhh zoals bij mijn banner te zien is is het streepje donkerdergeworden hihi Vrijdag ochtend nig een x clearblue test gedaan en die zei toch echt ZWANGER. . @teardrops jij succes als je gaat testen, je weet maar nooit . Zal duimen voor een positieve test.
Wooow leuk man, gefeliciteerd. Hoeveel dagen voor NOD heb je nu getest? Echt fijn voor je. Heb je klachtjes? Ik ben nog steeds heel geduldig....ahum.... aan het afwachten. Wil zo graag testen. Nog even wachten. Vannacht op het werk weer erg misselijk, eigenlijk komt dit op nadat ik een aantal uurtjes heb gewerkt. Donderdag was het ook begin de dag veel minder dan eind van de dag, toen kon ik gewoon neit meer fatsoenlijk functioneren van misselijkheid. Afgelopen nacht weer, begin van de nacht ging prima maar eind van de pfooee. Als ik vrij ben eigenlijk weinig last van. Daarnaast ook al 3 dagen hoofdpijn als ik opsta van bank of uit bed, echt liggen gaat goed, ik sta op en 3 sec later bang alsof er heel hard op mijn hoofd wordt geslagen, an verloop van tijd trekte het weer weg. Mijn borsten lijken wel beetje gevoelig maar heb ik altijd voor ongesteldheid. Ik hoop dat ik van de week hetzelfde nieuws mag vertellen, denk toch woensdag testen, 1 dag voor NOD.
Dank je wel ... Ik moest dinsdag ongesteld worden en heb woensdag ochtend getest...toen gaf de clearblue alleen nog aan niet zwanger maar kv wel zwanger... Dus nog een dag gewacht en toen was t wel duidelijk. Dus pas getest na 1 dag na NOD Qua klachten alleen super misselijk en buikpijn sinds ik getest heb, echt constant. Verder (nog) niet... SUcces woensdag. x
@MirPat87 gefeliciteerd! En geniet er maar lekker van voor je het weet is de tijd alweer om en heb je je kindje in je armen! Ik heb zelf vanochtend de moed verzameld om een test te doen, helaas wat ik al dacht hij was spierwit. Maargoed niet treuren en doorgaan maar. Het zal wel bij ontpillen hebben gehoord dan... Liefs
Jammer teardrops. Je hebt nu wel duidelijkheid en hoefd niet meer eraan te twijfelen. Deze maand er weer goed tegenaan haha. Ik heb hier weinig hoop ook. Misselijkheid is na die 2 dagen helemaal weg. Verder nu alleen nog gevoelig borsten, maar had ik vorige cyclus ook, en veel afscheiding maar weet niet of ik dat eerder had. Ik denk dat wij ook nog even verder gaan haha. Maar ik wacht t gewoon weer af deze week.
@Me87 het irritante is alleen dat ik nog wel steeds snel misselijkben, mijn favoriete allesreiniger heb ik maar in de prullebak gegooid zodra ik die dop opendraai lijkt het of ik bijna moet kokhalzen
Vanavond Ongi geworden Zat nu op dag 24, mijn vorige cyclus maand was 27. Het is ook echt geen oud bloed, ook nog is net als de eerst maand zonder de pil echt veel. Ach op naar de volgende ronde toch Hebben meer dames hier last van dat het eerder is of later is, ben ik erg benieuwd naar eigenlijk. Volgens mij valt er geen peil op te trekken, als het maar niet heel veel schilt is het goed toch? Ik heb nog een ander leuk nieuwtje Ik ben Zaterdag 26 Mei Ten Huwelijk gevraagd Liefs R
Ooh teardrops dat is inderdaad wel vervelend. Is dat al lang dat je zo misselijk bent? Ik ben namelijk zoals ik zei ook 2 dagen kotsmisselijk geweest. En daarna was het weer over. Gefeliciteerd schoesjer, je gaat trouwen. Wat leuk. Heb je wat leuke afleiding . Wanneer is de dag? Ik heb nog niet meegemaakt dat ik eerder ongesteld werd dus kan je daar niet mee helpen. Heb na de pil cyclus van 28 dgn gehad en nu ronde 2 zit ik op dag 28, dus morgen zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb gisteren al een test gedaan. Kon niet meer wachten. Kruidvat test, ik zag een heel licht streepje staan maar dacht het misschien te verbeelden, omdat ik zo graag wil. Daarom een nieuwe test gekocht en vanmorgen gedaan, nou was helemaal wit. Dus niet zwanger. Is jammer, maar nu weer wachten tot ik ongesteld word, hoop dus morgen. En dan weer de volgende ronde in. Ik zit allemaal te denk wat moet ik anders doen zodat het wel lukt, maar aan de andere kant is het nog zo kort dat we bezig zijn. Ik wil eigenlijk niet met ovutesten beginnen, ben bang dat ik er dan helemaal op gefocust raak. Maar elke maand toch weer een teleurstelling en de vraag hoe ik het anders zou moeten doen. Maarja. Iedereen weer succes deze ronde. We houden elkaar op de hoogte he.
@schoesje wat leuk dat je ten huwelijk gevraagd bent! gefeliciteerd! ik heb wel in mijn eerste ronde na de pil een cyclus van 28 dagen gehad, daarna een cyclus van 30 dagen. volgende ronde weer lekker aan de slag toch? @me87 dat is al vanaf 11 mei zo bij mij, niet elke dag...maar wel bijna elke dag, inclusief steekjes in mijn liezen/spierpijn gevoel in mijn bovenbenen, pijn in mijn onderrug, en steekjes links en rechts in mijn buik. Ik heb het maar gegooid op "ontpillen" anders weet ik het ook niet meer. Ik hoop voor jou dat het deze ronde raak is! Die ene test was die echt negatief? als die andere licht positief was, moet je misshien nog een weekje wachten voor een goed resultaat? als je menstruatie dan nog uit is gebleven uiteraard..
Tja ben nog niet ongesteld. Maarja dat is jammer dat ik nog niet weet of mijn cyclus regelmatig is. Was zo blij de eertse keer na 28 dagen ongesteld te zijn....nu zit ik op dag 30. Hoop natuurlijk het beste. Ik wacht nu inderdaad tot dinsdag of woensdag om weer te testen, als ik niet ongesteld ben geworden. 1e ronde had ik precies 14 dagen voor mijn menstruatie 2 dagen buikpijn, misschien toen eisprong geweest. Nu heb ik dat vorige week maandag en dinsdag gehad, dus 14 dagen erna zou komende maandag of dinsdag zijn, misschien wordt ik dan wel ongesteld. Ik ben niet meer misselijk geweest, wel hoofdpijn, slap gevoel, moe en geen eetlust. En mijn borsten die staan zooooo gespannen. Niet normaal ik voel gewoon al het klierweefsel zitten. Dus misschien goed teken, miasschien teken dat menstruatie komt. we zien het wel komende week. Ik wacht nu geduldiger af omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat het negatief is door die testen. Inderdaad was die ene echt negatief, en die ander ja ik weet niet misschien verbeelde ik me gewoon iets.
Weet niet of er nu nog mensen meelezen. In het begin waren we met veel, maar nu....weet niet. Vandaag op het werk wat bloed verloren. Bruinig/rood, maar denk wel dat het begin van menstruatie is. Heb wat last van me buik erbij en van me rug. Nu wat meer in het verbandje maar nog niet zoals ik gewend ben. Zal morgen wel meer zijn. Dus deze maand cyclus van 32 dagen. Gelukkig niet te lang. Ga nu van het gemiddelde uit voor me volgende menstruatie, dus 30 dagen.
@Me87, wat vervelend! Nouja beter zo dan in onzekerheid zitten toch? Ik heb vandaag urine ingeleverd bij de huisarts, had het idee dat ik misschien wel een blaasontsteking zou hebben, en ja hoor... heb nu een antibiotica kuurtje gekregen. Hoe gaat het nu met jou? Liefs
Oh das wel vervelend. Maar met een kuurtje zo weer verholpen. Hier heeft het goed doorgezet dus niet zwanger. Ik vind het wel beetje frustrerend en dan gaan we nu pas naar ronde 3. Er zijn mensen die al veel langer bezig zijn. We gaan er weer voor. Niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn en zo teleurgesteld als ik weer ongesteld wordt. Als de menstruatie over is maar weer goed klussen. Haha. Jij hebt alweer bijna eisprong zie ik teardrops. Succes.
@Me87 ja precies even een weekje aan de antibiotica, toch wel apart ik werd wakker met de gedachte "misschien heb ik een blaasontsteking" huisarts gebeld, assistente vroeg naar de symptomen..ik: uhm... (ja probeer es uit te leggen dat het een gevoel is) zij: breng morgenochtend even urine langs.. dat gedaan en ja hoor toch blaasontsteking ... sta blijkbaar goed op 1 lijn met mezelf haha! Ik snap best dat het frustrerend voor je is hoor! Je durft bijna niet te denken pffff ronde 3 alweer omdat sommigen wel 2 jaar erover doen. Ik vind het maar zo .. als je het zo graag wilt, duurt het altijd lang voor je gevoel, kun je niets aan doen dus als jij 3 rondes al lang vind, is dat je goed recht. vrijheid van meningsuiting enzo he haha