Haha dat is inderdaad apart. Misschien voel je andere dingen ook wel goed aan in je lijf . ik heb hier niet veel nieuws. menstruatie is klaar. Dus maar weer klussen en hopen dat het deze keer resultaat heeft Ik ben er eerlijk gezegd op dit moment niet zo mee bezig uit te rekenen wanneer we het beste kunnen maar dat zal volgende week wel komen. Ik hoop dat ik er eens een keer wat relaxer mee om kan gaan dus doe mijn best. Jij zit nu in de vervelende weken, te wachten op..... of vind je die niet erg. Ik heb het idee dat ik dan vanalles voel of wil voelen. En dan duurt het zo lang voordat je duidelijkheid hebt. Ik hoor het wel weer. Ik ga maar eens slapen. Om 6 uur gaat me wekker weer. Fijn weekend.
@me87 Ja wie weet haha!, zou wel grappig zijn Gisteren de laatste antibiotica capsules ingenomen (eindelijk). Maar heb nog steeds een krampend gevoel in mijn onderbuik/onderrug. Ergens ben ik wel een beetje bang dat er wat anders aan de hand is. Ik ga het maar even een paar dagen aankijken en als het nog blijft toch maar weer naar de dokter toe. Het wachten tsja, mijn vriend en ik zijn er op het moment nog niet zo heel erg mee bezig. We willen heel graag kinderen maar een ander huis is eerst wel zo praktisch. Tuurlijk af en toe doen we wel eens "onveilig" en "vergeten" we het "regenjasje" haha. Dus de kans is er altijd wel aanwezig, maar wil me er niet op gaan vastpinnen. Even wat anders, heb jij ook een beste vriendin die ineens sinds jij over kinderen bent begonnen, ook een kind wil? Ik wel, die van mij heeft haar vent helemaal gek gepraat, en uiteindelijk hem dan maar omgekregen. Ik weet dat het niet netjes is om te roddelen, maar ergens heb ik er vreemde gevoelens over. Het valt me op dat vanaf het moment dat ik haar vertelde dat mijn vriend en ik misschien binnenkort aan kinderen gaan beginnen, dat zij ook ineens een grote kinderwens heeft, dat komt op mij over alsof ze het ziet als een wedstrijd.
Hmm nee dat heb ik niet. De mensen die het weten hebben allemaal hun eigen mening over wanneer het bij hen het beste uitkomt. Wat wel is, mijn zusje die 4 jaar jonger is begon erover dat ze hoopte als eerste zwanger te worden. Maar die weet niet dat wij bezig zijn. maar dan heb ik wel zoiets van nee ik wil eerder zijn. Maar met vrienden heb ik dat niet zo. Haha volgens mij zijn wij hier nog de enige Ik heb wel een kennis die al heeeel lang bezig is. Dan wordt ik wel een beetje bang. Stel dat dat bij ons ook zo is. Pfff moet er niet aan denken. Maarja je hebt het niet voor het zeggen, en je gunt het iedereen om deze droom snel waar te maken.
Ah ja das ook vervelend, je hebt altijd van die mensen die het anderen niet gunnen he puur uit egiosme. Je moet jezelf zeker geen angst aan gaan praten he. wat bij een ander gebeurd hoeft natuurlijk bij jouw niet het geval te zijn. Het is dat ik redelijk sterk in mijn schoenen sta, anders had ik nu weer getwijffeld. Heb het met 2 vriendinnen erover gehad, dat mijn blaasontsteking nu over zou moeten zijn (kuur is afgerond) maar ik nog steeds het idee heb dat het niet weg is. krijg ik vervolgens van beide de vragen: "ennuh, heeft de dokter ook op zwangerschap getest?" en "misschien was/is het wel meer dan een blaasontsteking?" ... door dat soort dingen ga je toch weer twijffelen. Maar! ik ga lekker rustig mijn menstruatie afwachten en dan zie ik wel. Het irritante is dat de klachtjes die ik nu heb ook bij een aankomende menstruatie kunnen horen. Volgens mij zijn wij inderdaad nog de enige die hier aan het typen zijn. ach gezellig toch onze persoonlijke chatbox haha Hoe gaat het met jou? x
Hier gaat het goed. Lekker veel werken haha dus veel afleiding. Ik ben wat relaxer op het moment. Ik zie wel wanneer het gebeurd. Ik heb besloten alleen met mijn vriend te klussen als ik zin heb en niet perse om de dag. Ik merkte dat ik de andere maanden toch veel aan het rekenen was en aan het proberen het om de dag te doen, al was het maar even snel. Ik wil niet dat het een must gaat worden. Er moet ook gevoel bij zijn en ik moet zeggen dat dat nu goed gaat. Ik kan nu ook niet zeggen wanneer het het beste zou zijn want heb 2 verschillende cyclussen gehad, dus misschien is het nu wel weer anders. Wat jij zegt over je vriendinnen is soms wel irritant. Zij maken jou aan het twijfelen terwijl je er zelf heel nuchter over bent. Ik had laats ook een paar dagen dat ik niet lekker was. Dan krijg je van mensen die weten dat je bezig bent inderdaad meteen reactie van oooh ben je niet zwanger? Of ze blijven maar naar je buik turen. Of dat ik toen ik stopte met de pil er rekening mee had gehouden dat het best een jaar kon duren, en dat andere dan tegen je zeggen. Ik denk dat jij meteen zwanger bent, dat duurt niet lang. Dat ga je dan geloven terwijl ik er zelf eerst anders over dacht, en dan dus meer teleurgesteld bent als het niet meteen lukt. Achjah volgende keer zou ik het denk ik meer voor mezelf houden. Ik kan alleen niet zo goed dingen voor mezelf houden haha. Hoe zit het eigenlijk bij jullie? Jij bent wel gestopt met de pil maar ip nog niet zozeer om zwanger te worden? Omdat je zegt dat je af en toe onveilig vrijt?
Dat is inderdaad ook vervelend! Als je een keertje misselijk bent dat je meteen de vraag "ben je zwanger ofzo?" krijgt. Je bent een mens, en mensen worden wel eens misselijk haha Mja het irritante is dat nu 2 vriendinnen zeggen tegen me "Weet je zeker dat het alleen een blaasontsteking was?" waarop ik maar nuchter heb gezegd "op jullie aanraden heb ik een week na mijn vorige menstruatie ook al was ie kort het was vast een menstruatie, een zwangerschapstest gedaan heb en deze was negatief, ik neem aan dat die toen positief had moeten zijn mocht ik zwanger zijn." het zou uiteraard wel het een en ander verklaren maar ik zeg maar zo, ik heb nog geen idee wat er bij mij allemaal komt kijken bij mijn menstruatiecyclus alles is nog nieuw etc. Wij willen heel graag kinderen en inderdaad soms vergeten we wel eens die duitse helm erbij te pakken (hehe). Maar we moeten ook wel reëel blijven, het zou toch wel erg handig zijn om een extra slaapkamer te hebben. aangezien we nu maar 1 slaapkamer hebben. Maar dat gaat ook geregeld worden, we hebben een mooi huis op het oog, heeft nog wel wat opknapwerk maar dat maakt niet uit de prijs is best fijn namelijk. Dinsdag gaan we voor een gesprek naar een hypotheekadviseur. Goed van jouw ook dat je het lekker gewoon afwacht en de natuur zn beloop laat doen. Het klussen moet wel liefdevol gebeuren en geen 'moetje' worden. Om het maar effe heel erg plat te zeggen "van een 'moetje' word ik niet nat hoor!", lijkt me dat dat bij veel vrouwen wel het geval moet zijn? haha
Aaah zo, ja inderdaad kan ik goed begrijpen. Wij wonen nu een ruim jaar samen en hebben toen juist gekozen voor zeker 2 slaapkamers, Stel dat het zou gebeuren. Nu hebben we dus een appartement met 2 slaapkamers, meer konden we helaas niet opbrengen om te kopen omdat mijn vriend nog op school zat en ik alleen werkte. Maar we hebben het hiet super naar onze zin, hebben ook alles verbouwd zoals wij het willen en ben elke dag nog blij dat we hier wonen. Tuurlijk is een huis met tuin en meer kamers leuker maar hier zitten we voorlopig ook nog prima. En met 1 kind tot het 3e jaar vind ik dat het ook makkelijk moet lukken. Spannend zo een nieuwe aankoop doen he. Succes bij de hypotheekadviseur. Enja mocht je nu zwanger worden heb je nog 9 maanden om een huis te kopen. Dat zeg ik tegen mijn vriend ook altijd. We hebben echt niet van de een op andere dag een kind. Dat duurt nog wel even.
Wij wonen nu ook ruim een jaar samen, in een huurhuisje. We hadden niet verwacht dat we al zo snel aan kinderen zouden denken. Dit huis kreeg ik ook omdat ik er voor op een wachtlijst stond en eigenlijk a.s.a.p. weer op mezelf wilde wonen dus maar gewoon genoegen nam met wat op mijn pad kwam haha. Er is ons wel verteld dat we beter ook even bij de bank kunnen kijken van hoe en wat met hypotheken, omdat een bank meer zekerheid en standvastigheid bied dan een hypotheek shop. Is inderdaad ontzettend spannend! ik had het liefst gisteren dat huis al ipv over een aantal maanden misschien. En een tuin is uiteraard ook wel erg handig, ook met kindjes, maar ook met mijn 'andere kindjes' de poezebeestjes. hoewel die wel aan een lijntje de tuin in gaan dan. Zeg nou zelf tegenwoordig is de overdrachtswaarde van 6% naar 2% gegaan dat scheelt al, en we hebben eentje gevonden die maar 3,25% rente heft. een best groot huis (4 slaapkamers, ruime woonkamer+keuken, eigen parkeerplek naast de deur) voor 132.500.... dat valt toch reuze mee En inderdaad je hebt nog 9 naja eigenlijk 8 maanden om ervoor te zorgen dat het huis opgeknapt is etc. maar ik ken mijn vriend ook langer dan vandaag, is een enorme stresskip haha. ik mag nu al niets zwaars van hem doen of tillen, laat staan als er ooit eens een baby'tje in mij groeit. dan mag ik in de tuin gaan zitten toekijken
Wow dat is zeker een mooie prijs voor zo'n huis. Dat krijg je hier niet. Is het in een dorp of stad? Ik woon namelijk in de stad en wij betaalde 156.000 voor het appartement. Lijkt me inderdaad heerlijk om een tuin te hebben. Heb nu wel een ruim balkon maar dat is toch anders. En mijn hondje houd ook zo van rennen haha. Ik wist wel dat ik binnen 5 jaar zoiezo een kind wou. Dus daarom daar ook naar gekeken, en wij moesten ook snel iets hebben. Mijn vriend is er van overtuigd dat hij mij van de week zwanger heeft gemaakt haha. Ik laat hem maar in die waan. Misschien heeft hij gelijk maar denk dat de eisprong pas over paar dagen gaat komen. Hij is nu minder bier aan het drinken haha. Toch wel schattig. Ik houd al constant rekening met vanalles maar hij bleef nog gewoon door drinken, vond ik niet erg maarja ze zeggen dat het wel invloed kan hebben. Dus ik zei hem het is nog niet gelukt omdat jij alcohol drinkt, die van jou zwemmen gewoon de andere kant op. En toen heeft hij toch maar besloten om dan zo min mogelijk te gaan drinken. Dus heel trots laat hij zien dat hij elke avond gewoon frisdrank heeft. Enja op een feestje ofzo drinkt hij dan toch wel wat. Maar al minder dan voorheen. En hij denk dus dat het nu al effect heeft gehad. We zullen het zien. Ik heb nu mijn weekend. 2 dagen vrij en dan vanaf zaterdag weer 2 dagen werken en dan maandag 4 nachten. Vind die nachten niet zo erg maar wel om savonds weg te gaan en niet lekker bij mn vriend in bed te kruipen. Overdag ben ik dan wel blij dat ik gewoon heerlijk in bed kan liggen terwijl andere werken haha.
Het is een stad/dorp haha ik heb geen idee eigenlijk volgens mij hebben ze hier wel stadsrechten, maar zijn er net te weinig inwoners om als stad in de boeken te staan. Eerst maar eens kijken hoeveel we uberhaupt aan hypotheek kunnen krijgen voordat ik nu al toekomstplannen heb gemaakt met DAT huis haha... Wel fijn van jou vriend inderdaad! Mijn vriend zei ook al, wanneer wij er echt echt serieus voor gaan, ga ik ook zeker minderen, dan alleen in het weekend een biertje drinken en doordeweeks frisdrank. Vind het op het moment niet zo'n ramp hoor, hij drinkt graag een biertje vanuit zijn werk, en weet wel mate te houden dus dat scheelt haha. Een vriendin van me had het wel, die had helemaal geen klachten etc. ik vroeg toen aan der "Hoe wist je dan dat je zwanger was?" aangezien ze ook had getest voor haar NOD. Zegt ze "Mijn vriend zei dat ie me zwanger had gemaakt, en dat was zo" haha! Ik ga lekker een lang weekend weg, tot en met dinsdag, ook wel fijn, even een andere mindset enzo. Als het goed is zou ik zondag of maandag mijn menstruatie moeten hebben, dus ik moet niet vergeten maandverband in te pakken (altijd van die dingetjes waar je niet aan denkt he ). Mijn broer en ik hadden gister een nogal awkward moment bij mijn moeder thuis. Het ging over een vriendin van ons die zwanger is, zei die ja er zijn wel meer zwangere meiden momenteel. Dus nieuwsgierig als ik ben zei ik"Wie dan nog meer?" ... toen liep mijn moeder net even de kamer uit zegt ie "JA... jij toch?!" dus ik schoot in de lach en vroeg hoe hij er aan kwam? ... kwam hij met een verhaal over zijn vriendin die dat vertelde en ik had haar dat verteld. Die vriendin had dus alles verkeerd begrepen blijkbaar, ik had haar gewoon gevraagd hoe het met haar cyclus verliep nadat zij gestopt was met de pil etc. en of de dingetjes die ik voelde daarmee te maken konden hebben lol!
Lekker een weekendje weg!! Ff wat anders aan je hoofd en genieten. Hopen dat het weer wat beter wordt. Enja die maandverbandjes zijn overal wel te koop haha. Ik hoor de stand van zaken wel na je weekend. Haha dat je schoonzusje het fout begrepen had. Dus je familie weet ervan dat je gestopt bent? Mijn familie en schoonfamilie weet niks. Wel dat we graag snel een kindje willen maar niet dat we ook bezig zijn. Dan ga ik nog meer vragen en blikken krijgen en daar heb ik niet zo;n zin in. Dus even mond houden tegen hun. En dat gaat makkelijker dan tegen vrienden haha. Ik moet weer eventjes verder. Hond uitlaten in dit fijne weer..... Veel plezier het weekend.
Ze weten dat ik gestopt ben met de pil omdat ik ontzettend last van de bijwerkingen had ( hele maand door boobs van glas etc.) ze weten niet dat we dat ook alvast doen zodat ik lekker kan "ontpillen" en wanneer we er dan echt echt aan gaan beginnen dat alvast achter de rug heb Mja niet mijn hele familie hoor alleen mijn moeder, broer en schoonzusje weten ervan vond t wel schattig dat mijn broer wachte tot mijn ma uit de kamer was om die vraag te stellen haha! Inderdaad tegen vrienden kun je zoiets nooit voor je houden he! Lastig is dat toch..! We gaan inderdaad een lekker lang weekendje weg (tot en met dinsdag) en daarna zie ik wel hoe het verloopt Veel plezier met de hond uitlaten in de regen bleh... blij met me katjes... haha! Veel plezier het weekend! En ik hoor wel of je al ergens last van krijgt of juist niet etc. Liefs!
Hellooo, Weinig nieuws nog hiero. Ik voel niks wat met een eisprong te maken kan hebben. Nu weet ik ook niet wanneer die zou zijn omdat ik 28 dagen en toen 31 dagen heb gehad, misschien nu wel weer langer. Wat ik niet hoop. Ben wel goed bezig met klussen. We zien het wel. Deze week wordt een lastige week. Vanavond nachtdienst in, 4 nachten. Tante van mijn vriend is zaterdag overleden dus woensdag begrafenis. Dat wordt dus lastig met slapen voor mij, maar ga er wel heen. Maarja met nachtdiensten gaat de week wel snel voorbij en dan zit ik weer meteen dichter op mijn NOD. Moet vandaag eigenlijk wat poetsen in huis maar heb er totaal geen zin in. De komende dagen ook niet want dan slaap ik tot een uur of 4 en doe ik daarna ook niks meer. Dus moet zo wel even iets gaan doen. Ik hoop dat jij een fijn weekend heb gehad. Ik hoor het allemaal wel.
Hey meid, wat erg! gecondoleerd! en heel veel sterkte gewenst vandaag! wat is er gebeurd? was het plotseling of was het al te verwachten? Vervelend inderdaad met die nachtdiensten! Mijn weekendje weg is wel relaxed geweest, gisteren weer thuisgekomen, en vandaag even lekker in huis bezig geweest, was draaien, poetsen, etc. Gister het gesprek bij de hypotheekadviseur gehad, die was erg positief! We kunnen zelfs wel naar iets duurdere huizen gaan kijken, dus we hebben nu ons droomhuis al gevonden . Is iets duurder dan dat andere huis, maar deze is gewoon helemaal af, alles is vernieuwd, mooie tuin, grote zolder ook etc. Ik zou vandaag mijn menstruatie moeten krijgen maar heb nog niets dat er op wijst, behalve gevoellige boobs, en pijnlijke tepels (hoewel dat deze maand juist weer nieuw is, vorige maand en die maand ervoor niet veel last van gehad) , heb wel steeds kramp, gisteravond dacht ik ah! daar zul je het feestje hebben, zat krom van de kramp op de bank begon te zweten etc, ik naar de wc, was het gewoon diarree! ongelovelijk. Vandaag net zo, heel de dag voor de zekerheid maar even een maandverbandje om gedaan, maar er zit niks in. Zal vast morgen ofzo wel komen dan, maar heb mijn irritant pijnlijke ondergrondse menstruatiepukkel ook nog niet gehad. Ben nu btw uitgegaan van de laatste cyclus en die was 29 dagen. Dus we zullen zien verder. Ik hoop voor je dat vandaag een beetje rustig verloopt voor je, en nogmaals heel veel sterkte gewenst de komende tijd! ook voor je vriend! Liefs
Fijn dat je weekendje leuk was geweest. En gelukkig zonder die ellende van een menstruatie daar haha. Maar aan je banner te zien is het toch gekomen? Spannend zo voor nieuw huis kijken. Fijn dat je meer aan kan dan je dacht. Is zo'n leuke tijd om dit samen door te maken. Voor het eerst samen een huis kopen, haha, dat is meteen zo defenitief. Ik vond het toen super spannend om samen onze handtekeningen onder het koopcontract te zetten. Dankje, de begrafenis was goed geweest. Voor mij emotioneel niet zwaar maar de vermoeidheid/slap zijn van de nachtdienst wel zo met momenten. Daarna heerlijk naar bed geweest en weer gewerkt. Ga zo ook weer slapen. Die tante had een ziekte (ALS heet het) maar het is heel snel gegaan en dat was absoluut niet verwacht. En ook was ze nog niet super oud. Altijd vervelnd dit soort dingen. Ik ga nu weer mijn "fijne"weken in haha. Wachten wachten wachten. Ben benieuwd. Kan er nu nog niks van zeggen. Een fijne dag vandaag. Ik ga slapen. Vanavond nog 1 nacht en dan eindelijk een weekend vrij. Heb sinds ik terug ben van vakantie al elk weekend gewerkt, 5 weekenden dus.
Hoi allemaal, Hoe gaat het met jullie? Kon even niet op internet. Zie bij een aantal leuke maar ook minder leuke berichten!!! Hier alles nog steeds rustig zit inmiddels op cd 82 . Dinsdag ben ik bij de ha geweest als ik eind juni nog niet ongesteld ben, gaan ze het opwekken. Dus ben benieuwd Zie bij de meeste dat de cyclus wel goed verloopt het dus zal duimen voor jullie Groetjes
@me87, fijn dat het verder wel goed met je gaat! bij mij is mijn menstruatie nog niet doorgezet die banner startte opnieuw uit zichzelf. ik heb wel krampjes maar geen bloed ofzo als ik naar de wc ga is het diarree daarna trekt het krampende gevoel ook weg. we gaan het zien. verdorie beide huizen die we op het oog hadden zijn verkocht! vanavond een ander huis bezichtigen die we ook wel zagen zitten. ben benieuwd! @ikke wat vervelend voor je! hoop dat het snel doorzet! Zonder internet leven is tegenwoordig het gevoel van terug naar de prehistorie hè hans
Hey, Balen van de huizen zeg. Nou weer op zoek dan?? Ja internet je mist het dan wel haha Nergens meer van op de hoogte joh Groetjes
Oooh damn dat is echt shit ja dat de huizen al verkocht zijn. En van de menstruatie, misschien een goed teken haha. Wie weet. Ikkuh leuk dat je er weer bent. Balen zeg dat je al op dag 82 zit. Dat is echt al lang ja. Dus je bent nog helemaal neit ongesteld geweest na het stoppen van de pil? Ik heb vanavond even rustig avondje. Mijn vriend heeft personeelsuitje. Ik moet om half 11 weer gaan werken. Dus dat wordt gewoon lekker lui niks doen vanavond. Het is een zooi in huis maar als ik in de nacht zit ga ik neit poetsen haha. Ben ik veel te moe.
@me87 ja ècht balen! maar gelukkig staan er genoeg huizen te koop. ik werd vanochtend wakker met een enorme steek in mijn rechterzij . ging ik naar de wc ad voor de zekerheid maandverband ongedaan gisteravond en ja hoor donkerbruin bloed erin. nu bij het afvegen donkerrood. gek genoeg nog geen slijmproppen zoals anders maar wat niet is zal nog wel komen. hoe gaat het met jullie? liefs