wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by butterfly84, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    @ teardrops Ooh balen zeg als het door gaat zetten.
    En inderdaad geneog huizen te koop, er komt echt wel een mooie op je pad.

Hier gaat het goed. Eindelijk vrij, maarja volgende week weer 6 dagen werken. Achjah is goede afleiding. Nachten zijn goed verlopen. Maar nu kreeg ik vannacht een nieuwe opname, mw die een keizersnede had gehad, ik liep de kamer binnen, heb ik bij haar op de basisschool gezeten. Was haar 2e kind. Ik zeg nou ik loop wel achter haha.
    Ik had gister wat last van zeurende pijn in buik en rug. heb ik voorgaande 2 maanden ook steeds rond eisprong gehad dus herkende het wel een beetje. Maar sinds gisteren ook pijn in mijn borsten. Vandaag nog meer. Het is een andere pijn dan voorgaande maanden en volgens mij ook veel eerder (laatste maanden zo laatste dagen voor menstruatie, nu 2 weken van te voren al), maar dat heb ik nooit zo goed bijgehouden wanneer dat precies begon. Ik wacht het wel weer gewoon af. Meer kan ik niet doen helaas.

2. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @me87 inderdaad! Nouja heb vanmiddag wel wat slijmerig bloederig afscheiding gehad :( Dus ben bang dat het nu toch wel is doorgezet, toch wel apart dat het in etappes komt en niet aan een stuk door bloed. Af en toe is het maandverbandje zo goed als schoon maar als ik dan ga plassen en afveeg zit er wel bloed bij. Ach nouja kan ik me lekker focussen op andere dingetjes ;)

Klinkt wel goed bij jou zeg! veel meer pijntjes etc dan vorige maand, ik hoop dat het nu raak is! Gun het je van harte!
    Wel grappig inderdaad dat je een oud klasgenoot tegenkwam!
    Herkende ze jou ook nog?

3. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ja zij herkende mij juist. Ik ging me voorstellen en dacht wel hmm komt me bekent voor, maarja als vrouwen zwanger zijn hebben ze vaak wat vocht in hun gezicht dus is wat opgezet, en dus net na de bevalling ook nog. Ik zei me naam en toen zei ze meteen heee ik heb bij jou in de klas gezeten. ik zo wie ben je dan, zij ze der naam en toen ze het zij wist ik eigenlijk haar naam zo al. Ik vind het vaak raar om oud bekende te verzorgen, zeker omdat ik onder moet wassen en moet helpen bij borstvoeding enzo. Maar bij haar had ik niet zo'n gevoel van dat wil ik niet, en zij vond het ook helemaal niet erg. Ze vond het juist kei leuk. Dus was wel gezellig. Toen vroeg ze nastuurlijk ook heb jij ook al kinderen? Haha ik zeg nee dat komt wel. Dan zeg ik toch niet zo snel ben ermee bezig haha.

Die vraag krijg je vaak waar ik werk dus zeg altijd zo van ja wil wel kinderen maar ben nog jong. Laatst ook was ik snachts fles aan het geven aan een kindje en de vader gaf het andere kindje van de tweeling de fles. Toen begon hij ook een gesprek. Zegt ie wil jij later ook kinderen. Ik dacht uuuh later.....Ik heb maar gewoon meegepraat haha. Ja zeg ik later wel.

Ja ik hoop dat deze pijntjes goede tekens zijn. Pakte net de hond op om te knuffelen en deed echt heel pijn aan mijn borsten. Dus ja, wie weet.
    Lekker zeg een avondje vrij en niet weg te hoeven. We gaan nu ff lekker een filmpje kijken, zit toch nog in mijn nachtritme. En morgen uitslapen en dan ff naar de stad.

Gaan jullie nog iets leuks doen het weekend?
    En Teardrops ben heeeeel benieuwd hoe het je verder vergaat.... Hoop natuurlijk voor jou ook op goed nieuws!

4. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @me87

hihi ja ik snap je antwoord richting die mensen, soms word ik ook wel eens gevraagd door de vader van mijn vriend "Nou wanneer word ik nou eens opa?" dan zeg ik ah joh.... ooit word je wel opa maak je daar maar geen zorgen over. Ik kan moeilijk antwoorden "Het liefst gisteren al" haha ;)

OH joh is het zo erg? Ik kreeg gisteren vaneen goede vriendin te horen "Hey ik wil niet overkomen alsof ik jebegluur hoor, maar jij krijgt beste memmen en nu kun je de pil niet meer de schuld geven" haha... een andere vriendin vind mijn menstruatie maar vreemd en wil dat ik een test doe of de huisarts eens even bel, hoewel ik zoiets heb van het zal wel goed zijn het zal mijn menstruatie wel zijn.

Ergens knaagt er toch wel iets in mijn achterhoofd, ik heb nu krampen die ik nog nooit eerder gevoeld heb (eerder een obstipatiekramp/diarreekramp dan menstruatiepijn. ben sinds gisteren wel wat sneller misselijk ipv nergens last van, en heb nog last van rare steekjes links en rechts onderin mijn buik wat doortrekt naar mijn lies en bovenbeen en mijn borsten zijn licht gevoelig, oh en mijn onderbuik voelt vreemd! ik kan ook echt mijn buik nietver indrukken dan is hetnet of ik mijn buikspieren aanspan ondanksdat ik ontspannen sta) Gisteren ging de kat van mijn beste vriendin meteen over mijn buik heenliggen toen ik daar binnenkwam en kopjes geven aan mijn buik hoe schattig, zelfshaar nogal hyperactieve hond ging met het kopje op mijn buik liggen. toen ging zij ineens twijffelen.... ze zegt zo'n innestelingbloeding kan ook in allerlei vormen en maten he duurt ook maar 2 dagen... let maar eventjes op voor de zekerheid... (AAARGZH!_)

Hoezo ben jij heel benieuwd? Vind je het niet klinken als een menstruatie? (sorry ben gewoon nieuwsgierig) had net tijdens het afvegen wel weer rood bloed, maar in het maandverbandje alleen maar bruin... heb ook niet zoveel van die proppen dr in zitten als anders, en meestal als het eenmaal doorgebroken is worden de krampen ook een stuk minder na een paar uur.

Het enige dat ik niet kan plaatsen is datik van deweek ineens last van maagzuur kreeg, en nu ineens sneller getriggered ben tot een misselijk gevoel...

Wij gaan dit weekendmisschien gezellig bowlen! en verder lekker ontspannen... en jullie? hoop dat je een fijn weekend hebt!

Liefs!

5. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Jij kent je lichaam het beste maar voor wat je omschrijft vind ik het inderdaad niet klinken als menstruatie omdat je maar weinig bloed verliest, en andere kleur dan normaal. Menstruatie moet volgens mij wel echt rood gaan worden, Al schrijf je dat het dat nu ook wat wordt?
    Voor mij lastig te beoordelen en ik wil jou geen valse positieve hoop geven haha. Ik had bij mijn vorige menstruatie 1e dag ook weinig bruin verlies. Ikzelf denk dan daarbij oh kan innestelingsbloeding zijn, of kan gewoon nog laatste restjes zijn. Ik ga mezelf hoop geven. maar doe dan ook snel een test om duidelijkheid te krijgen. Deze keer kwam het de 2e dag gewoon goed, en had ik al veel rood verlies. Dus als ik jou was zou ik, ook gezien je klachten, en de menstruatie blijft zo vaag, gewoon testen. Dan heb je duidelijkheid van ok ik ben niet of wel zwanger, en kan je dit dus niet of wel als menstruatie tellen. maarja dat is mijn mening.

Ik ben heel snel van het testen, zelfs toen ik nog aan de pil was deed ik regelmatig een zwangerschaps test als er een keer iets anders aan me lichaam was. Gewoon om uit te sluiten dat ik zwanger was, dat ik daar niet aan hoefde te twijfelen. Ben al zo'n twijfelkont.

Wij gaan zo de stad in, heb nieuwe kleren nodig. En waarschijnlijk eten we daar ook. Morgen wordt een rustig dagje.

6. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Dag meiden!

Hier nog iemand gestopt met de pil in maart! Ik ben nieuw hier op het forum, zal zo even dit onderwerp doornemen :D

Ik vindt het wel fijn online te kunnen kletsen, aangezien ik niet met mijn vriendinnen over dit onderwerp wil kletsen. We willen het lekker voor ons houden :D

7. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Hee tira welkom.
    Klets lekker mee. Vind ik gezellig.
    Vertel eens wat meer over jezelf.

8. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Het is wel rood geweest,een halve dag. Vrijdagochtend is dat begonnen en vrijdagmiddag eigenlijk al weer overgegaan in bruin/donkerbruine naja ik vond het meer afscheiding dan bloed zeg maar. Sinds gistermiddag is het eigenlijk alleen nog maar een beetje rood/roze bij het afvegen, verder 1 a 2 druppel lichtbruin/bruin in het maandverbandje. Was gisteravond zelfs zo zeker van mezelf dat ik die maandverband maarachterwege heb gelaten. vandaag hetzelfde verhaal 1 keer rood/roze gezien bij afvegen, verder niet. hooguit een penstreepje aan lichtbruin/bruine troep.

En ben je geslaagd in de stad? Wij zijn zaterdagavond gezellig met vrienden gaan bowlen en nog gezellig een drankje gedaan na afloop.

Ben je toevallig ook een tweeling van sterrenbeeld? ;)(ben ook zo'n twijffelkont nameliijk)

@Tiraa hoii! welkom!!

@ikkuh1987 hoe gaat het met jou?

9. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Ik ben een jonge meid van 23 :D We zijn sinds maart bezig met 'klussen'. Ik zou 11 juli ongi moeten worden, maar tot de dag van vandaag nog niet geweest. Paar negatieve testen gehad! Donderdag test ik weer :D

10. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Zo dan! dan ben je al best een tijd overtijd .
    als je test negatief blijft kun je misschien je huisarts wel vragen om een bloedtest.
    schijnt vaker voor te komen dat een test negatief blijft en een bloedtest positief.

ik ga voor je duimen!

mijn menstruatie is alweer over. gistermiddag eigenlijk al. zo af en toe vind ik een verdwaald spoortje lichtbruin afscheiding maar daar blijft het dan bij.
    kan helaas niet eerder dan woensdag een test doen aangezien ik hem ochtends wil doen voor de zekerheid. vandaag had ik geen test is huis en morgenochtend moet ik al vroeg (8:00 uur) bij mijn moeder zijn. bijna we zullen zien. misschien dat het deze maand gewoon een minimenstruatie is geweest.

11. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    He teardrops, Ik zit nu zo te denken maar had je vorige maand ook niet iets anders waardoor wij hebben gezegd dat je het beste kon testen of verwar ik je nu met iemand anders? Het kan inderdaad wel zo zijn dat je anders menstrueerd dan voorheen. Lastig he het menselijk lichaam. Pfff als het nou gewoon duidelijk was.
    Ik ben geen tweelingen, maar maagd. Haha blijkbaar 2 sterrenbeelden die zo twijfelachtig zijn.
    Ik heb zaterdag nog wel het een en ander gekocht. Had wat broeken nodig maar hou absoluut niet van winkelen. Echt erg voor een vrouw haha maarja niks aan te doen. Ik heb dus in 1 winkel 4 dingen gekocht en toen vond ik het wel weer goed.

He tiraa, Ook een jonge meid, Haha gezellig. Ben je al lang samen met je vriend? En wonen jullie ook lang samen?
    Spannend geen menstruatie. 11 juli is toch al weer ff terug. Ben heel benieuwd. Heb je klachten of voel je je gewoon normaal?

Ik heb geen nieuws. Denk dat het deze maand weer niet is gelukt. Voel niks naast de pijnlijke borsten, maarja vorige maanden ook gehad, alleen andere pijn. IK wacht het weer af.
    Jullie beide succes met testen. Ik lees het wel weer hier.

12. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ja klopt. vorige maand was het ook niet erg veel. die maand daarvoor juist weer wel. maar et schijnt dat vorige maand aan een blaasontsteking te verwijten was
    deze maand heb ik niet het idee dat het een blaasontsteking is. en deze maand is het zelfs nog minder dan vorige maand.

Ik hou ook niet van winkelen. ja als ik iets voor iemand anders moet halen haha.
    het liefst haal ik kleding neem het mee pas het thuis en dan ruil ik het als het niet past. zon hekel aan die paskamers! bleh!

13. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    He teardrops,
    Hoe staat het ermee?
    Heb je getest?

Ik heb nog steeds niet veel nieuws. Ik was deze maand eens bij gaan houden wanneer ik welke klachten had en hoe het de afgelopen 2 periodes is geweest. Zodat ik misschien kon zien of er een verband is. Nou heb ik deze maand nergens last van. Vaag. Andere maanden bijvoorbeeld 14 dagen voor menstruatie buikpijn gehad, nu niks. Ook die gevoelige borsten had ik de vorige 2 maanden voordat ik ongesteld werd, en dat werd met de dag erger tot de menstruatie kwam en dan was het ook meteen weg. Nu heb ik daar vorige week echt heeeeel veel last van gehad, meer dan anders. En dan is nu zo goed als over. Snap echt niks van mijn lichaam haha. Nouja ik moet het weekend nog afwachten. Ik wordt tussen de zondag en woensdag ergens ongesteld als het goed is of liever neit natuurlijk.
    Ik heb nog 1 test in huis liggen maar nog niet echt de behoefte om te gaan testen dus die blijft lekker liggen. Hopelijk zo lang mogelijk. Ik wil geen twijfel test ofzo. Als ik em doe het liefst na woensdag als ik nog niet ongesteld ben geworden. Maar dat is wel lang haha, nog een week.
    Verder lekker veel aan het werk nu. Heb er al 2 diensten op zitten, nu vanavond nog en weer 2 dagen. Alleen zaterdag vrij en dan weer 3 dagen werken. Dus afleiding genoeg.

14. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Mijn menstruatie was eigenlijk zaterdag alweer gestopt.Tot en met gisteren elke dag 1 streepje lichtbruine afscheidingtroep gehad meer niet. Heb wel een test gedaan (op aandringen van een vriendin) maar zoals ik al dacht was hij negatief. Het zal wel gewoon bij me horen dan denk ik een korte menstruatie? Zou anders ook niet weten wat het zou kunnen zijn.

Wat spannend! dat je juist niets voelt! Dat heeft mijn moeder me wel eens verteld toen ze zwanger was met mijn broer in dr buik, dat ze juist die maand niets had vernomen, ze was ook niet echt druk bezig met zwanger raken maar had meer een "we zien wel" instelling. Die maand voor ze ongesteld moest worden viel haar op dat haar borsten geen pijn deden etc. en dacht ze "Nou is ook wel eens lekker" haha! Toen ze uiteindelijk erachter kwam dat ze al dik een week overtijd was (aangezien ze niets voelde had ze er niet meer aan gedacht dat ze snel ongesteld moest worden) heeft ze toch maar een test gedaan en ja hoor.. broer was in de maak haha! Dus wie weet ;)

Ik heb nog een druk weekendje, vrijdagavond een verjaardag van mijn oma, zaterdagochtend een huis bekijken, daarna meteen in de auto stappen voor 2 uur naar de verjaardag van schoonpaps en dan zondag waarschijnlijk pas weer thuis. (Stiekem hoop ik dat ik zaterdagavond weer thuis ben kan ik zondag lekker luieren haha)

15. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Nou haha wie weet zegt het bij mij ook iets maar ik ga er maar niet vanuit. Ik probeer geduldig af te wachten en zie het wel.
    Jammer dat de test negatief was. Maarja dan kan je wel weer verder en inderdaad zou het wel bij je horen zo'n lichte menstruaties.

Druk weekend zo dan. Maar wel leuke dingen allemaal toch? Ik heb morgen een bruiloftfeest savonds. Zaterdag lekker vrij, eigenlijk geen plannen, zondag weer werken.
    Vandaag echt een rotdag op het werk gehad. Was super druk en chaotisch en daar houd ik niet zo van. Druk ok, maar dat chaotische bah, ik wil weten wat er waar gebeurd haha. Niet zo. Maarja gelukkig een eind aan gekomen en hopen dat het morgen beter is. Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat mijn contract, die bijna afliep, wordt verlengd dus dat is super fijn. Gewoon weer voor een jaartje maar tegenwoordig worden er niet snel vaste gegeven. Nouja ik vind het allemaal prima.

Vanavond is mijn vriend weg naar vrienden dus ik zit nu heerlijk rustig op het balkonnetje. Ff uitrusten en mijn eigen ding doen. Heerlijk zo nu en dan.

16. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ja precies, het zal wel aan mijn hormonen liggen dan denk ik. De assistente van de huisarts vroeg als eerste of er een kans was dat ik zwanger was, ik zeg nou t zou kunnen maar de test zegt van niet dus neem aan dat dat het niet is. Vroeg ze of ik de pil was vergeten dus ik zei een beetje droogkloterig "Ja ... al ruim 3 maanden" (Haha :D) Daarna uitgelegd dat ik ben gestopt in maart. Volgens mij kon ze het grapje niet echt waarderen. Is nogal een chagerijnige vrouw. Toen had ze heel verhaal over dat het heel lang duurt voordat alle hormonen van de pil uit je lichaam zijn etc. En dat ik volgende maand maar weer moet afwachten (zei ze vorige maand ook al).

We hebben vanavond lekker weer een huis bekeken (ik gisteren ook samen met een vriendin van me waar ik best over te spreken was, hoeven maar een paar kleine dingetjes te gebeuren dus ik ga zaterdag nog eens kijken samen met mijn vriend hij kon geen vrij krijgen gisteren maar vertrouwde ook wel op mijn oordeel heb het huis wel met een sceptisch oog bekeken haha!

Ik hoorde net dat het weekend gaat veranderen, morgenavond gezellig naar mijn oma voor haar verjaardag, zaterdagochtend of middag huisje kijken en avond lekker bankhangen, en zondag naar schoonpaps. En jij een bruiloftsfeest? gezellig hoor! Ben je al getrouwd? zoniet dan zullen er vast wel kriebels zijn om te trouwen als je op het feest bent.

Mijn vriend is toevallig ook weg vanavond naar vrienden om te darten, dus ik ga lekker bankhangen/ balkonhangen/ op de fiets naar een vriendin van me. is ook gezellig. Bij mij op het werk iser 1 vrouw die mij continu vervelende klusjes geeft, denk dat ze me niet zo lief vind omdat zij ontzettend graag de aandacht van de baas wil, maar niet krijgt, en de baas wel altijd enthousiast op mij reageert haha! Had eigenlijk willen zeggen tegen dr "Tsja sorry mop, je ben niet meer het enige blondje op de werkvloer" :D Maarja beetje zielig vind ik het wel, maar doe het allemaal met een brede bigsmile omdat ik weet dat zij door dr gedrag alleen maar aantoont dat ze mij als concurrentie ziet (Wat overigens totaal niet nodig is, aangezien ik een superlieve vriend heb die ik voor geen goud kwijt wil) haha!

Wel fijn voor je dat je contract verlengd is! Zeker fijn in deze tijden, je mag in je handen knijpen. Mijn vriend heeft ook zijn werkgever heel lief gevraagd of hij eenwerkgeversverklaring kan krijgen voor een eventuele hypotheek, dat zou geregeld worden (ondanks dat hij er nu net 10 maanden werkt. (Ze willen hem niet meer kwijt)

17. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Haha ik vind bij ons de doktersassistente ook altijd maar chagrijnig. Ik heb ook een keer gebeld voor iets, weet al niet meer wat, hele discussie aan de telefoon. Ik zeg ja maak nou maar gewoon een afspraak, maar dat vond zij neit nodig want ze kon ook advies geven. Maarja.

Nou jij ook een lekker rustig avondje dan haha. En ook fijn als je vriend een contract krijgt, heb je net wat meer zekerheid als je gaat kopen. Ik werkte inderdaad ook 2 maanden en kwam om een werkgeversverklaring vragen. Nou ze deze toen nergens moeilijk over. Ook met de hypotheek ging het goed want ik werkte en mijn vriend zat op school, was allemaal ook geen probleem. Gelukkig was dit nog net voor de tijd dat alles ging veranderen.
    Ben je op zoek naar een huis die al helemaal klaar is dan of ben je ook wel bereid om wat te verbouwen?
    Wij hebben echt een bouwval gekocht en alles naar eigen smaak verbouwd. Ik vind dat erg leuk en zou het de volgende keer weer zo doen.

Nee wij zijn niet getrouwd. Ik wil ook niet trouwen en mijn vriend hoefd het ook niet perse. Vriendin van mij is getrouwd en op t feest begon het inderdaad wat te kriebelen en wilde ik ook wel, maar ik zou het alleen doen om een dag in de belangstelling te staan en mooie dag te hebben. Maar als ik dan naar de kosten kijk denk nee laat maar, daar kan ik veel andere dingen van doen. Ik vind als je trouwt moet je het goed doen haha, dus waarschijnlijk gaat em dat neit worden, of echt pas over aantal jaar. Die vrienden die gaan trouwen houden het super klein, alleen naaste familie bij de wet en savonds in de achtertuin feest. Dus vind ik niet zo boeiend. Ik denk dat ze alleen maar trouwen omdat zij in verwachting is.
    Ben jij getrouwd? En zou je het anders willen?

Over je werk, inderdaad laat die collega maar denken. Jij weet het beste hoe je werkt en als zij denkt zo meer aandacht te krijgen, lekker laten doen. Ik was vroeger altijd heel onzeker en stil. Maar nu heb ik ook zoiets van, ik weet dat ik goed ben in me werk en maakt me neit meer super veel uit hoe anderen daar over denken. En inderdaad als ze klusjes willen geven, prima, dan voer ik die ook lekker uit.

18. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Haha ja ik zeg altijd maar "Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente, shit ik tref vandaag de doktersassistente... die heeft altijd winter in der ogen" hehe

Nee ik ben niet getrouwd en hoeft voor mij ook niet zo nodig hoor, wij hebben eigenlijk beide zoiets van "Das ook leuk op je ouwe dag met je kleinkinderen erbij ofzo" haha. Het kostenplaatje doet het hem inderdaad.We gaan straks wel een samenlevingscontract tekenen, is ook een papiertje die we beide ondertekenen haha.

Wij twijffelen, of we willen een huis kopen dat zeg maar binnen het budget past maar helemaal af is, of een huis dat spotgoedkoop is waar je zelf nog voor een x bedrag aan kunt verbouwen. Gisteren een huis bekeken, zo jammer maar zo mooi! (Ken je dat??) Het was zo'n mooi groot huis, viel binnen het budget, maar helaas ook goed uitgeleefd. Waren echt zoveel punten waarop verbouwd moest worden, dat we doord e bomen het bos niet meer zagen. Nu gaan we morgen even met zn tweetjes naar dat huis kijken die ik van de week samen met mijn beste vriendin heb bekeken. Omdat ik er wel enthousiast over was, zijn maar een paar dingetjes die moeten gebeuren bij dat huis: De keuken moet veranderen (das zo'n beetje bij elk huis zo dat we gezien hebben) het huis moet aan de buitenkant achter opnieuw geschilderd worden, en er moet een nieuwe schuurdeur in. Nou dat zijn de giga kosten niet ;)

19. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Wij hebben ook een samenlevingscontract ja.

Nou ben benieuwd wat je vriend dan van dat huis vind. Lijkt me echt moeilijk om zoveel huizen te bekijken en dan te moeten kiezen wat je de mooiste, en praktische is qua verbouwen. En dan moet dat ook nog in het budget passen.
    Bij ons is het vrij makkelijk gegaan. Wij hebben er maar 1 bekeken. En toen ik binnen stond, in een betonnen kamer waar sinds 1980 niks meer aan gedaan was, dacht ik, jaaa deze wordt en we gaan alles verbouwen. Dusja gekocht en verbouwd. Geen ander van binnen gezien.

Nou gister die bruiloft gehad, 3.00 thuis. Pffff, vandaag lekker niks doen. Was gezellig om alle vrienden weer te zien maar ik vond alles wel heel goedkoop. Maarja als het hun het zo willen. Om 2.15 naar huis gereden maar ik moest natuurlijk taxi spelen, ben de enige die neit drinkt. Dus aantal thuis afgezet en toen eindelijk naar huis. Heerlijk dan om in je bedje te liggen haha.

Nou nu gaat het spannend worden voor mij. Als ik van me korste cyclus uitga wordt ik morgen ongesteld, mijn langste tot nu dan wordt ik woensdag ongesteld. Dus ben heel benieuwd. Heb eens een keer nog niet getest. Denk dat ik dit woensdag ga doen als ik nog neit ongesteld ben, want moet zo, ma en di toch werken. Woensdag vrij....

20. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ooooh mijn testdrang begint heel erg toe te slaan. Ben super zenuwachtig, kan er niet van slapen. En ik moet nog wel om 6uur op. Heel de maand vrij rustig eronder geweest. Nu drama haha. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik woensdag pas wil testen maar weet niet of ik dat vol kan houden. Hij zegt trouwens dat die test helemaal niet nodig is want hij weet zo al zeker dat ik zwanger ben. Pffff. Nou ik ga weer een poging tot slapen doen. Morgen snel naar het werk, dan kan ik niet meer testen met ochtendurine en ben ik weer een dag verder.

Share This Page