Heb eigenlijk nooit echt last van het ritme omschakelen en ik vind het heerlijk om om 8.30 mijn bedje in te gaan terwijl iedereen meot werken. Maar in de avond vind ik het zo vervelend. Lekker met vriendlief op de bank en dan om 22.15 weg moeten. Maarja hoort erbij. Vandaag op het werk een situatie gehad die niet zo fijn was. ben heel de dag erg druk geweest en heb een uur over moeten werken. Pff, hoop morgen op een fijnere dag. Haha hmm misschien zegt het wel iets van dat kindje . Kinderen spreken de waarheid zeggen ze haha. Ik heb vannacht toch ook wat meegemaakt. Mijn vriend kwam om 2 uur thuis met een collega (die ik nog nooit heb gezien) van het stappen. Kwamen bij ons nog wat drinken. Maar ik werd wakker van ze en kon niet meer in slaap komen. Na een uur, dus om 3 uur, kwam mijn vriend heel voorzichtig de slaapkamer in. Ik zeg ben wakker hoor dus je hoefd niet zo voorzichtig te doen. Oh zegt ie, roept hij die collega, kijk dit is mijn vriendin.....Nou daar zit je dan halfnaakt, halfslaperig tegenover een jongen die je niet kent. Ik zeg nou bedankt he haha. Ik kan er gelukkig wel om lachen. Alleen dat ze me van 2 tot 4 hebben wakker gehouden is wat minder als je om 6 op moet. Ik ben sinds vandaag gestart met de ovulatietesten. Haha is wel spannend, weet dat ik mij ei nog neit heb maar ben wel heel benieuwd wat er dan komt te staan. Nou een heeeeeel licht streepje dus dat is nik bijzonders. Verwacht zo donderdag of vrijdag wel een duidelijke streep. Hoop dat het me gaat helpen. Fijn weekend nog.
Haha, gezellig zo'n vriend en collega. Goedemorgen! @me 87: thnx voor de uitleg van de ovu-testen. Snap het helemaal dat het lastig is geduldig te zijn! Ook voorgenomen me er niet teveel mee bezig te houden, best lastig... Missch als deze ronde niet lukt, ga ik het ook wel proberen. Heb je online gekocht (goedkoper) of via drogist? Hier nog twee dagen wachten, ben zo beneiuwd! Gevoelige borsten, buikpijn is weg...
Wordt spannend. Ben ook benieuwd voor jullie. Ik heb de ovutesten op zwanger & kids besteld. Had 20 ovutesten + 3 zwangerschapstesten voor 14.50. En hier op het forum zag ik er veel positieve reacties op. Ben ook heel benieuwd deze week wanneer ik dan mijn ei heb.
Nou, helaas meiden, vanmorgen ongi! Balen!! Nu maar eens orienteren op die ovu-testen denk ik. Hoe ist bij jullie?
@Me87 haha zou het? Mijn vriend gooide gisteren al een balletje naar me op.. ik zei tegen hem "Ik denk dat ik ga stoppen met roken wanneer we een ander huis hebben, dan kan ik me focussen op het verhuizen inpakken/uitpakken van spul etc. dan denk ik ook niet zo aan een sigaret. Waarop hij zei "Oh maar 1 van de wensen van een nieuw huis was toch ook een kindje erin kwijt kunnen? " haha ik had daar nog niet eens aan gedacht Heb wel leuk nieuws! Ik ben net gebeld door de aanbodmakelaar, ons bod is aangenomen!! (hyperdepieper) dus nu is het wachten op de financiering die rond moet komen. Maar aangezien ik ook geen BKR codering heb, ga ik ervanuit dat er geen problemen zijn. Lastig voor je! Zo'n vriend met zijn collega die een beetje te veel lol hebben beneden waardoor jij niet goed kunt slapen, helaas zul je zoiets altijd wel houden ben ik bang haha! En werkt het een beetje? die ovulatietestjes? Ik heb gisteren even mijn temperatuur weer opgenomen, die stond nu weer op 36.6 maar het grappige is dat ik even opgezocht heb als ik nu zwanger zou zijn, wanneer de innesteldag zou kunnen zijn, op diezelfde dag had ik een temperatuur van 37.0 graden, nu is het weer gezakt. Misschien was mijn eisprong later? ik heb geen idee hoe het werkt met tempen. @Jettos, wat vervelend! op naar de volgende ronde dan maar weer toch? Ik blijf toch altijd huiverig met die ovulatietestjes, ergens heb ik het idee dat je er dan juist teveel aan gaat denken. Hier is niets aan de hand, voel me eigenlijk wel lekker, ben wel een beetje kribbig maar dat kan ook omdat de menstruatie eraan zit te komen, gisteren had ik een beetje buikkrampen, maar die waren ook alweer snel over. Mijn vriend vond me gisteren ineens wel superlief, terwijl ik me niet anders gedroeg dan anders.. haha zou het wat zeggen?
Wow teardrops dat is lekker snel gegaan dan. Het bod al geaccepteerd. En inderdaad dat regelen komt allemaal wel. Echt super leuk voor jullie. Ohja en met dat tempen weet ik ook echt niet hoe dat zit. En jettos, jammer zeg. Jij hebt wel mooie korte cyclus, dan is ie sneller voorbij en kun je weer aan de volgende ronden. Maar wel shit. Hier zit de eerste nacht erop en had het best zwaar rond een uur of 5. Maarja af en toe een stukje lopen om weer iets wakkerder te worden. Vandaag ook maar 6 uur geslapen dus ben bang dat het vannacht weer wat zwaar gaat worden haha. Nouja kom het wel door. Het is de laatste tijd ook vrij rustig op het werk. Gisteren weer hardgelopen. Ben best goed bezig haha. Met de ovutesten gaat het. Doe er braaf elke dag rond hetzelfde tijdstip 1. Maar nog geen positieve gehad, dus nog geen ei. Volgens mijn predictor biologische klok zou ik vandaag eisprong hebben maar die gaat uit van 28 dagen, ik denk zelf zo zaterdag pas. Maar om dat ik uitging van een cyclus tussen de 28 en 31 dagen was ik nu al volop om de dag aan het klussen omdat het 'moest' En dan stopte ik ook als ik dahct ei gehad te hebben. We deden het dan nog wel maar veel minder dan tijdens deze dagen. Maar denk gewoon dat ik elke keer te vroeg ben gestopt. En wat dat betreft vind ik die ovutesten dus wel fijn. Want ik heb nu niet het idee van oh ik meot echt om de dag. Wij doen het gewoon regelmatig als we zin hebben en zodra ik positieve test heb ga ik het vaker doen. Maar kom er nu wel door die testen achter dat ik volgens mij veel te vroeg ben begonnen met klussen en te vroeg ook ben gestopt.
Ja, dat is dan toch wel handig om te weten he!? Ik heb namelijk ook wel eens het idee dat we te vroeg beginnen en te vroeg stoppen... Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en of je deze maand meteen al resultaat hebt! Ja klopt, wel fijn dat ik korte cyclus heb. Heb besloten de vakantie nog ff af te wachten en als het dan niet lukt (idelae omgeving en omstandigheden, toch? ), dan aan de ovu te gaan. Dan ben je er missch wel meer op gefocused rond de eisprong, maar dat vind ik wel prima. Vanaf welke dag van de cyclus start je met die testen? @ Teardrops: gefeliciteerd met jullie huis! Gaaf zeg! Kunnen jullie dubbelop gaan 'klussen'. Hopelijk wordt je niet ongi en ben je gewoon lekker zwanger, goede timing voor nieuwe huis Ik was trowens in vierde ronde, volgens mij dacht en schreef ik derde ronde, maar helaas alweer een ronde verder dus!
Is inderdaad lekker snel gegaan! vrijdag gaan we het tijdelijke koopcontract al tekenen woehoei! Ik ben bang dat hier helaas toch wel een griepje aan komt zetten, heb op 13 juli geschreven : "Ik denk dat ik een beetje grieperig word, normaal is mijn temperatuur 36.0 of 36.1 gisteravond had ik even gemeten, stond hij op 36.8 en nu sochtends staat hij op 37.0. We gaan het zien misschien gaat het griepje weer weg, zal wel moeten het word een druk weekend. " Een dag daarna heb ik weer even mijn teperatuur opgenomen stond ie op 36.8 weer... en nu vanochtend weer op 37.1 ... zo geen zin in! Vervelend voor je! dat je zo weinig slaap hebt. Misschien even iets eerder naar bed gaan? of je vriend met zijn collega dr uit gooien haha Het zou zomaar kunnen inderdaad, dat je steeds te vroeg bent geweest.... ga voor je duimen weer deze ronde x
He Jettos, Ja inderdaad. Op vakantie meot je dat nog niet doen. Dan is het vaak toch al intiemer. Wanneer ga je op vakantie en waarheen? Mijn vakantie zit er helaas al lang (april/mei) weer op dus ik mag de hele zomer werken. Wanneer je begint met die testen is afhankelijk van de cyclus. Mijne is 31 dagen dus ik moest op dag 14 beginnen volgens de bijlsuiter. Maar ik ben al op dag 10 begonnen. Heb alle dagen al een spierwit testje. Vandaag kwam er een licht streepje, dus ik hoop dat die oploopt en in de komende dagen een kanller wordt dan weet ik dat ik en een eisprong heb, en dat ik aan de gang kan. Hoop echt wel dat het lukt ja. En Teardrops. Gaat echt snel. Het koopcontract al tekenen. Wow. En wanneer zouden jullie er dan in kunnen? Moet er nog wat aan gebeuren of kan je zo over? Ja inderdaad ik slaap weinig. Nu ook weer, gister 6 uur vandaag 7 uur. Ben nu ook doodmoe maarja moet zo nog werken. Ga nog maar proberen te slapen maar vind ik ook niet leuk voor mijn vriend, dus ik kijk even. Maarja als ik vrij ben slaap ik goed 10-12 uur, dus dan haal ik het wel in. In de nachtdienst ben ik echt niks waard haha. En toch vind ik het wel fijn om ze te hebben... Ik heb hier op het forum eens bekeken hoe dat pendelen werkt wat iedereen als handtekening heeft staan. Ik heb nu al 2 mensen voor mij laten pendelen. De een had ik gevraagd wanneer ik zwanger mocht worden, kreeg als antwoord juli. En de ander had ik gevraagd wanneer ik een positieve zwangerschapstest zou hebben, en daar kwam als antwoord augustus 2012 op. Haha ik ben benieuwd. Ik geloof er normaal niet zo in maar vind het wel grappig. En opzich zeggen deze 2 hetzelfde, als ik in juli zwanger wordt test ik inderdaad in augustus. Heb er nu nog 1 gemaild en hou in de gaten wanneer er meer pendelen. Ik hoop natuurlijk wel dat het waar is.
Haha, ja dat pendelen is wel grappig idd. Ik geloof er ook niet zo in, maar ach baadt het niet... Balen dat je vakantie er alweer op zit, alhoewel het qua weer wel veel beter was dan nu. Of heb je vliegvakantie gehad? Wij gaan eind volgende week naar Frankrijk, hopelijk naar de zon! Inderdaad, 'klus' je in vakantie automatisch al meer. Soms ben ik trouwens wel eens bang dat ik geen eisprong heb ofzo. Ik ben altijd maar 2 dagen, heel soms 3 dagen heel licht ongesteld sinds ik ben gestopt met de pil... Maar, met die ovu-testjes kom je daar dan ook achter, of niet? Jouw testjes lijken tot nu aardig overeen te komen met je banner. Lekker klusweekend waarschijnlijk! Teardrops, staat je huis op Funda?? Ben benieuwd! Wat voor huis is het?
Haha ja klusweekend....alleen heb ik straks mijn laatste nachtdienst, dus 4 nachten niet thuis geweest. En zaterdag is mijn vriend naar dominator....Dus heel de dag niet thuis. Nu zegt ie net dat ie vrijdagavond vast naar een vriend gaat en daar slaapt. Haha, dus weet niet of het zo'n klusweekend wordt. Wij lopen elkaar zo mis. Had verwacht zaterdag mn ei te hebben, inderdaad zoals me banner zegt maar ovutesten laten nog geen lh piek zien. Dus ben heel benieuwd. Hoop dat ie toch wel komt. Vraag me nu met al die witte testjes namelijk ook af of er wel een eisprong is. Maarja we zullen zien. Ik ben op vliegvakantie geweest ja. Heb 3 weken in Thailand gezeten, en paar dagen hongkong. Dus warm was het daar wel. Jammer dat mijn mooie kleurtje al zo snel weg was hier in nederland. In september hebben we nog 1 week vakantie maar dan willen we in nederland een huisje ofzo aan zee. Kijken we tegen die tijd wel. Frankrijk, daar is het wel lekker weer nu volgens mij. Ga je kamperen? Alleen met je mannetje? Ik heb vanacht echt een saaie nacht gehad. Het was zo rustig dat ze mijn collega vrij hadden gegeven. Was dus alleen. Enja de dingen die ik heb moeten doen was op 1 hand te tellen. Dus heb maar tijdschriften gelezen en ben een tijd bij de verloskamers collega's gaan zitten. Heb je toch iets te praten. ben benieuwd hoe mijn laatste nacht dalijk is. Zal nog steeds rustig zijn verwacht ik.
Ha meiden, Alles goed? Me87: klopt het met ovutesten dat je nu ongeveer je ei hebt? Ben erg benieuwd of het overeenkomt! Thailand is leuk he? Ben er ook geweest, echt genieten daar! Rondgetrokken of lekker op de eilanden gerelaxed? In France gaan wij kamperen, lekker kneuterig, haha. Teardrops: Bijna testen??? Spannend zeg! Al ongi-verschijnselen? Of heb je hoop? Enne, erg leuk huis dus! Lijkt me heerlijk zo'n eigen huisje! Gaan jullie nog op vakantie? Lfs
Hoi hoi! nee heb nog niet ècht ongi verschijnselen. maar wat niet is kan nog komen heb het idee dat ik een beetje grieperig ben, heb het al een paar dagen snel koud beetje misselijk hoofdpijn en af en toe duizelig. zal zo mijn temperatuur eens opnemen. die verschilt ook per dag lijkt wel. hoe gaat het met jullie dames? Liefs!
@ Jettos, ja Thailand is leuk. Wij zijn dit jaar (was mijn 5e keer) alleen maar op 1 plek geweest, en dan paar dagen naar hongkogn voor de afwisseling. Heb de voorgaand keren wel rondgetrokken maar mijn vader woont daar en die kreeg in oktober te horen dat hij ziek was. daarom gingen wij er voornamelijk heen. Ik wilde met eigen ogen zien hoe het ging met hem. Enja eigenlijk ook hem nog zien voordat het te laat is, al klinkt dat hard. Gelukkig gaat het redelijk. Wij hebben gewoon 3 weken bij hem in huis gelogeerd, en hij woont aan het strand dus hebben ons wel vermaakt. Kamperen kan ook heel leuk zijn hoor. En jettos je zegt lijkt je heerlijk om je eigen huis te hebben? Waar woon jij dan? @ Teardrops. Mmm das niks als dat griepje echt door gaat zetten. Maar je voelt het al lang opkomen? Is het niet eens tijd dat het alweer weg gaat? Ben benieuwd of je ongesteld wordt. Ga je testen als het niet zo is? Met mij gaat het goed. Nergens last van, wacht nog op me eisprong. Mijn testjes lopen vanaf donderdag heel klein beetje op. Dus heel lcihte streepjes komen tevoorschijn, en je ziet ze per dag duidelijker worden. Hoop dus snel op een knaller dan weet ik dat ik mijn piek heb. Woensdag en donderdag geklust. Vandaag is mijn mannetje dus heel de dag en nacht weg. Hoop dat die vandaag eigenlijk nog neit knalt want dan baal ik wel dat hij er niet is. Morgen mag ie wel knallen haha.
Damn, net ovutest gedaan en wat ik dus al dacht. Een dikke vette 2e streep. Dus jettos ik kan je zeggen dat mijn banner aanrdig klopt. Als je zo'n 2e streep heb zou de eisprong 24-48 uur daarna zijn. Balen dat me vriend nu op een party is. En pas morgen terug is. Maarja niks aan te doen. Hopen maar dat woensdag en donderdag een voorraadje heeft opgeleverd en morgen als ie thuis is mag ie meteen haha. Ik weet in ieder geval dat me lichaam werkt haha. Zal een foto toevoegen kunnen jullie het zien. Ik stuurde net me vriend dezelfde foto. Hij vroeg gister wanneer gaat jou ei nou eens springen, ik zo ja morgen, hij ooh...hmm. Dus ik er net bijgestuurd, ik zei het je toch, 2 dikke strepen. betekend dat ie binnen 24-48 uur gaat springen. Stuurt ie terug, oh is morgen dan nog optijd? Ik stuur ja ik hoop het dus bereid je maar vast voor. Hij stuurt dat wordt knallen .
Duidelijke test zeg! Mooi om te zien. Dat lijkt me idd het grote voordeel van die ovu-testen, je weet dat je lichaam goed werkt en dat je daadwerkelijk eisprong hebt. Wel balen dat je nu niet optimale timing hebt wat klussen betreft, zul je net zien he?? Hopelijk toch nog op tijd en anders weet je volgende ronde ook weer precies wanneer je aan de klus moet. Ik ga er na de vakantie ook zeker mee starten! Lijkt me best pittig als je vader zo ziek is en dan zo ver weg woont... Fijn dat je drie weken bij elkaar hebt kunnen zijn. Ik woon in Amersfoort. Bevalt prima daar! Maar wel in huurwoning, kopen is nog even geen optie. Jullie wel koophuis? @teardrops: kunnen die griepverschijnselen geen zwangerschapskwaaltjes zijn dan?? Nog niet getest? Knap dat je dat geduld opbrengt. Wanneer ga je testen? Duim voor je!
Haha hij kwam om kwart voor 11 thuis vanmorgen en het eerst wat ie zei was iets in de richting van nou kom maar op. Leuk dat hij zo enthousiast is, dacht echt die wil niet bewust klussen. Maar toch was het gelukkig ook geen moetje, vanmiddag nog een 2e keer gedaan dus er moet toch wel iets raak zijn haha. Hij zei ook nog nadat ie klaar was, zo en wanneer weten we nu dat je zwanger bent. Ik zeg ja pas over 2 weken. Lang wachten weer. We gaan zo uiteten. Dit is lang geleden dat we allebei een dag vrij hadden dus we gaan er maar van genieten. Hierna weer 3 dagen werken en 4 nachten. Valt het weekend dus weer onder dus over 2 weken zijn we weer samen vrij. Ja wij wonen in een koopappartement. Huizen zijn hier erg duur en toen wij kochten (1,5 jaar geleden) zat mijn vriend nog op school en ik werkte. Dus hebben we appartement gekocht en helemaal opgeknapt. Ik ben elke dag nog super trots op ons huisje. Gewoon helemaal zoals wij mooi vinden en ruim genoeg voor ons 2 met hond, en eventueel 1 kind. @ teardrops, ik vind je kwaaltjes ook wat op zwangerschapskwaaltjes lijken maar kan net zo goe deen griep zijn. En wil je geen valse hoop geven. Maar als de menstruatie zich laat wachten zou ik meteen testen.
Hey meiden. vandaag ongesteld geworden. heb er ook best wat last van maar gelukkig wel goed ongesteld dus kan er dan nu eindelijk vanuit gaan dat de pil hormonen helemaal uit mijn lichaam zijn. ook wel erg fijn om te weten. haha nee sorry het zijn ècht griepverschijnselen.liever nu dan over een paar weken denk ik dan. hoe gaat het met jullie?? Liefs!
Mooie cyclus dan teardrops, en fijn dat je nu geen twijfels hebt maar meteen goed ongesteld. Hoef je er ook niet over te tobben. Hier begint me werkweek weer, maandag pas weer vrij. Ga nu sporten met me stiefvader...haha, die smste of ik meeging, nouja is goed voor me. En straks avonddienstje, bah geen zin in maarja het moet.
@Me87 inderdaad, als het nou volgende maand nog op deze manier verloopt kan ik met zekerheid zeggen dat mijn cyclus nu eindelijk weet wat ie wil haha. Oh gezellig zeg sporten met stiefpaps! Ik heb van mijn schoonmoeder haar skates gekregen, dus die ga ik van de week ook maar eens even uittesten haha! Moet straks ook weer aan het werk, ben benieuwd wat voor abnormale klusjes die vrouw nu weer in petto heeft voor me haha! Hoe voel je je verder? Liefs