Oooh super leuk! Gefeliciteerd. Ik doe even snel berichtje, als ik meer tijd heb stuur ik uitgebreider. Ga nu heeeeel graag naar bed. 1e nacht van de 4 zit er net op.
Ben ik weer. Super dat jullie gaan trouwen. Hebben jullie al een datum en ga je het verder groot aanpakken? Hoe reageerde je familie. Echt leuk zeg. Ik snap dat hier ook wel spanningen bij komen, en samen met het huis dan. Vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt. Heb je dat nog? Mij menstruatie is weer voorbij dus het is nu weer wachten op me eisprong. Heb toch maar ovutesten bij besteld. Als het ei nu op dezelfde cyclusdag komt en ik heb weer buikpijn dan kan het geen toeval zijn en weet ik gewoon voor de volgende maanden dat deze buikpijn de eisprong is. En dan ga ik denk ik ook niet meer testen. Het is op het moment super druk op het werk dus heb al 2 nachten hard gewerkt en weinig geslapen thuis. Mijn vriend is heel het weekend weer weg. Dus ik ben met mijn hondje maar vind het zo zielig om hem alleen te laten. Dus gister 5 uur geslapen en daarna weer zo'n drukke nacht. pfff mijn ogen draaide vanmorgen helemaal weg van moeheid. Nu vandaag 7 uur geslapen, ben nog brak maarja we zien wel weer hoe het komende nacht gaat.
Lijkt me ook niet gezellig om alleen thuis te zittenaar das ook meer omdat ik een grote amgsthaas ben haha! gelukkig heb je je hondje is toch wel wat leven om. je heen. als je inderdaad je eisprong kunt voelen is dat erg handig en scheelt toch ook weer om dan geen ovulatietestjes meer aan te hoeven schaffen. Wij gaan 26 sept trouwen en nee we pakken het niet supergroot aan hoor, gezellig met een knus groepje naar het gemeentehuis en dan als alles goed verloopt het feestje in ons nieuwe huis. ik heb wel via internet een veiling gewonnen dus we hebben wel een soort mini huwelijksreis naar twente naar een spa overnachting, dus das wel relaxed. Nog bijna niemand weet het behalve mijn oom en inmiddels mijn moeder, morgen komen de ouders van mijn vriend op visite dus die horen jet ook morgen. daarna pas de rest van de familie. il voel me al een paar dagen niet zo lekker gisteravond was het toppunt toen hen ik overgegeven door die vieze lucht van het visnet, normaal kan ik die lucht redelijk handelen maar gisteren werd. het me te veel. later savonds toen ik rustig op de bank zat werd ik ook weer misselijk en ben ik maar. In elkaar gedoken op de bank gaan liggen had ook zo'n last ineens van mijn rechterzij /buik bleh! vandaag ging het redelijk hoewel ik niet ècht veel honger had, en later weer misselijk werd en zelf potdorie tot 4 keer aan toe de hik gehad, das ècht irri! aangezien we op visite waren haha. mijn vriend zei gisteren al " ben je zwanger ofzo? Ik heb je nog nooit zien overgeven en nu ineens vanuit et niets?" waarop ik zei "schat jij checked toch altijd het condoom? hoe kan ik dan zwanger zijn? " haha tis wel een lieverd hoor
Ohjee, inderdaad als ik het zo hoor zou ik hetzelfde als je vriend denken maar dat zou niet moeten kunnen als je condooms gebruikt. Wel heel vervelend zeg. Nouja even afwachten hoe het gaat lopen. Het is echt heel saai ja om alleen thuis te zijn. Is al het 4e weekend dat hij weg is en ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik snap hem wel, wantja als ik moet werken heeft hij ook niet veel thuis, maarja is niet leuk. Gelukkig inderdaad mijn hondje wel thuis al geeft me dat ook wel zorgen dat hij zoveel alleen is nu. Gelukkig komt mijn vriend vandaag weer thuis. Hoop hem nog even te zien voor ik ga werken maar weet niet hoelaat hij thuis is. Ik heb gezegd dat hij volgend weekend niks mag plannen. Ben ik vrij en ik heb geen zin om weer alleen te zitten. Ik ben zelf ook wel een angsthaas hoor maar vooral in het donker, in de avond en nacht dus. Enja op die tijdstippen ben ik nu werken haha. Vanacht gaat het druk worden. Heb ik echt geen zin in. Laatste nacht.
Haha nouja, voor zover ik weet zat er geen gat in t condoom dus dat zal wel loslopen Gelijk heb je dat je van je vriend "eist" dat ie aankomend weekend ook thuis is, is ook logisch dat je geen zin hebt om weer een weekend alleen thuis te zitten. Ja ik ben ook alleen een angsthaas als het neerkomt op alleen thuis zijn wanneer het donker is buiten haha! Beetje para word je der van he?, ewoon deur op slot ramen dicht en ik bedenk me altijd "Ja hoor, en waarom zou er iemand die hier in zou willen breken eerst moeite doen om beneden de deuren open te krijgen, dan met de lift naar de 2e verdieping te gaan om vervolgens aan het einde van de gang mijn huis uit te kiezen om in te breken" MEestal werkt het wel haha.
Haha ja precies. Waarom zullen ze precies dat appartement uitzoeken. Is inderdaad ook. Maar toch. Ik denk vanalles te horen. En als ik savonds de hond uit moet laten en terug in huis kom ben ik ervan overtuigd dat er iemand in de tussentijd binnen is gekomen dus ga ik alle plekjes in huis af waar iemand zich kan verstoppen. Verschrikkelijk. Je gaat je gewoon dingen inbeelden haha. En zeker als de hond begint te blaffen, doet ie soms weleens ben ik meteen bang dat hij iemand hoort en daarom blaft. Maarja volgend weekend hebben we ook een leuk weekend want mijn moeder is geslaagd voor opleiding tot verpleegkunde en ze heeft zaterdag een feestje, dus dat wordt gezellig. Verder willen we ook lekker stuk gaan wandelen met de hond in het bos en even tijd voor elkaar hebben. Dat komt goed uit want dan woensdag zou mijn eisprong moeten zijn haha. Nachtdiensten zitten er weer op. Was helemaal neit druk vanacht. Had ik neit verwacht, echt lekker gewerkt. Maar ben nu niet echt moe dus zit beetje te twijfelen wat ik ga doen. Of ik naar bed ga of even op de bank wat ga liggen, denk t laatste.
Nou inderdaad! Ik krijg ook vaak het idee dat ik teveel horrorfilms gezien heb haha! Als ik op bed lig en het is helemaal donker om me heen hoor ik nog wel eens de klok van een kerk een heel stuk verderop. Krijg dr altijd de bibbers van haha! Oh gefeliciteerd met je mams! Leuk zeg ! Nouja een feestje is altijd leuk toch? Stuk wandelen in het bos, is ook heerlijk! Heb ik afgelopen weekend ook gedaan Wat was het warm he afgelopen nacht? Pfff ! Ik schrok me rot vanacht joh! (heb vroeger een erg zwakke blaas gehad en et duurde best wel lang tot ik echt "zindelijk" was ) Ik werd wakker in een plas water en dacht omg heb ik serieus in bed geplast? Schaamde me al rot! maar toen bleek ik helemaal giga aan het zweten te zijn geweest. Gelukkig! Gister had ik ook een beetje een emotioneel dagje, ben eve naar het kerkhof geweest het graf van mijn vader een beetje opgeknapt, mis hem toch echt wel heel erg veel, zeker nu weet je? We gaan een huis kopen, we gaan trouwen, kinderen krijgen uiteindelijk, zijn toch wel dingen waar ik hem graag bij zou willen hebben gehad. Hoe gaat het verder met jou ?
Hee haha ja het is inderdaad erg warm. Vandaag ook weer. Ik zou ook erg schrikken als ik zo wakker werd. Ooh vervelend zeg je dagje. Is je vader al lang overleden? heftig zeg. Ik snap het heel goed dat dat nu even wat moeilijker is. Je wilt deze dingen echt met hem delen he. Ik merk dat ik dat ook moeilijk vind en dan is mijn vader niet overleden maar woont gewoon aan de andere kant van de wereld. maar op sommige momenten mis je hem gewoon super erg. En zeker dan op de begraafplaats komt alles even boven. Hij zal vast trots op je zijn. met mij gaat het verder goed. Kan niet wachten tot het weekend lekker samen te zijn met mijn vriend en vervolgens na het weekend mijn eisprong. Hoop zo dat het een keer lukt. Als ik nu zwanger zou raken zou ik net voor mijn verjaardag testen. Zou toch mooi zijn he.
Mijn vader is in feb. 2006 overleden, maar toch voelt het soms alsof het gisteren was ergens vind ik het wel fijn dat ik vlakbij het kerkhof woon, dan kan ik hem tenminste "opzoeken" . Ik heb hier in huis ook een plankje aan de muur hangen waar een grote foto van hem opstaat, en een grote foto van de overleden broer van mijn vriend opstaat. daar tussenin allemaal kaarsjes gezet en een leuk plantje erbij, en tussen de 2 foto's in staat een soort steen waarop staat "Where life ends, love goes on", vond ik wel zo toepasselijk Nog even dan is je eisprong er! woei! word weer flink knuffelen haha! zou inderdaad een leuk verjaardagskado zijn voor je als je positief zou testen net voor je verjaardag! ik zal mijn duimen alvast weer in draaimodus zetten voor je wij hebben de moeder en stiefvader van mijn vriend, en zijn andere broer verteld dat we gaan trouwen, vond de reacties nogal erg leuk! zijn moeder zei in eerste instantie "Waaat? Neeee dat meen je niet? en daarna meteen.. Ben je zwanger?.. haha Toen ik zei nee hoor rustig maar, zei ze ja maar jullie zijn mijn enige hoop nog op kleinkindjes! haha Mijn menstruatie zit er weer aan te komen, ik heb sinds eergisteren ontzettend last van een soort stekende kramp in mijn liezen, en als ik wakker word is het alsof mijn eierstokken ook op moeten starten daar in de omgeving begint het dan meteen te krampen en te trekken ... bah! Verder ben ik nog steeds een beetje snel misselijk is toch wel erg vervelend! Hoop dat het volgende maand zonder ellende verloopt want dit is ook niets haha. Hoe gaat het verder met jou? X
Ja dta is inderdaad mooi zo'n plankje met die fotos erbij. Toch een stukje herdenking. Leuk dat ze zo enthousiast reageerde op jullie trouwplannen. weet je ook al wei getuige enzo worden? Oh balen altijd die menstruatie he. Ik vind het ook altijd zo vies en dan die klachten erbij. Bah. Hopen dat we er binnekort 9 maanden geen last van hebben. Hier gaat het zijn gangetje., Heerlijk 3 dagen vrij met dit weer, en het allerbelangrijskte, mijn vriend is ook vrij. Dus we gaan er een leuk weekend van maken. Nu dacht ik net als andere maanden dat ik op dag 19 mijn ei zou hebben. Gister was mijn ovutest al beetje duidelijker aan het worden en vandaag denk ik positief. Test straks nog een keer. maar goed dat ik eerder ben begonnen omdat ik last had van mijn buik en veel zin in sex. Gelukkig ook gisteren geklust. Dus als ie nou echt positief is straks ook, wordt het denk ik toch vandaag en morgen ook klussen. Is toch wel eerder dan verwacht en ben dus heel blij met me ovutesten, anders hadden we misschien deze warme dagen weinig gedaan en waren we vanaf maandag volop aan de gang haha. ga jij nog iets leuks doen het weekend?
Ha meiden, Hier ben ik weer na een heerlijke vakantie!!! Jullie hebben lekker veel geschreven zeg. Heb niet alles bijgelezen, maar begrijp Teardrops dat jullie gaan trouwen?? Super zeg, gefeliciteerd!! Jullie pakken het op kleine schaal aan? Gezellig en intiem. Heel leuk! Enne, Me87 nog niet zwanger dus, ondanks de ovu-testen. Balen! Hier ook nog niet helaas!! Was al na 22 dagen ongesteld, dus we hebben op de verkeerde dagen geklust, zo irritant!! Nu dus zeker aan de ovu-testen. Heb ze al besteld, maar haal ze ook ff bij de Kruidvat, aangezien mijn banner aangeeft dat ik vandaag vruchtbaar ben en de testen pas morgen of overmorgen worden bezorgd. @ Me87: dan lopen onze vruchtbare dagen deze maand gelijk, hihi. Nou meiden, gezellig er weer te zijn! Ik heb nog een weekje vakantie en dan weer aan de bak --> pff geen zin! Liefs
Hee jettos, Toevallig ik zat net te bedenken wanneer zou die eigenlijk terug komen haha. Was je vakantie leuk geweest? Fijn nog een weekje vrij. Ik kwam na mijn vakantie maandags uit het vliegtuig en kon dinsdag alweer beginnen. Inderdaad ik ben nog niet zwanger. Werd weer netjes na 31 dagen ongesteld. Twijfelde deze cyclus of ik wel weer ovutesten wilde gebruiken, omdat ik heel regelmatig ben dacht ik misschien niet nodig en weet ik gewoon dat op dag 19 mijn ei er is. Nouja ik dacht toch 1 maandje nog kijken. Gelukkig dat ik dat heb gedaan want had mijn ei dus al op dag 15. Op dag 14 positieve test, ik dacht huh nu al? En inderdaad op dag 15 had ik weer dezelfde buikpijn als ik elke maand rond de eisprong heb. Als ik niet had getest was ik wel te laat geweest met klussen, want die buikpijn is denk ik mijn eisprong. Toevallig hadden we dag 13 geklust, enja toen had ik dag 14 positieve test ik denk dan doen we maar weer klussen haha. En op dag 15 hadden we een feest dus zou mijn vriend veel drinken ik denk dat gaat em niet meer worden. Maar toen we gingen omkleden voor het feest had hij opeens zin, tja er maar gebruik van maken. Dus hoop dat het voldoende is geweest haha. Maarja dan zitten we dus niet gelijk met de vruchtbare dagen. Mijn banner is op 31 dagen ingesteld, maar denk nu dat ik op 28 dagen kom. Ook wel fijn, dat gaat wat sneller.
Hoi jettos! heb je een fijne vakantie gehad? Ja het klopt inderdaad, mijn vriend en ik gaan trouwen, lekker klein en intiem, het hoeft voor mij eerlijk gezegd ook niet zo uitgebreid te zijn hoor (kost ook een hoop haha)! Me87, was echt leuk hoe ze reageerden, bijna smekend om kleinkinderen lol! Vanwege het warme weer mag ik aannemen dat het eventueel normaal zou zijn als de menstruatie uit zou blijven toch? Aangezien ik vandaag nog geen bloed of beginnend ongesteldheidstroep gezien heb, en ik meende ergens ooit te hebben gelezen dat warm weer er ook best voor kan zorgen dat het wat langer duurt. of heb ik het gewoon weer scheef gelezen? Nouja, ik hoop dat het snel komt, dan ben ik er ook weer snel vanaf, van mij mag het ook einde van de week wel komen, das ook wel fijn schijnt dan weer een stuk koeler te zijn haha. Dus jullie zitten beiden op je meest vruchtbare dag, ik zeg veel knuffelplezier vandaag!
Ik heb me vruchtbare dagen al gehad teardrops. Zie mn berichtje haha. Ik weet niet of warm weer ermee te maken kan hebben dat je menstruatie uitblijft. Geen idee. Ik moet gaan werken. Aan de ene kant geen zin, andere kant wel fijn want daar is airco. Vind t neit leuk om me hondje alleen te laten in deze hitte, en vanavond niet bij mijn vriendje te kunnen zijn.
@Me87 ik keek naar je onderschrift daar zag ik staan "Vandaag is de meest vruchtbare dag" haha vandaar Werken? ik morgen weer bleh... zit heel de tijd al op me reet echt te ernstig, maar moet zo ook nog naar de supermarkt, ik vlucht een beetje me huisje in vandaag hoewel het hier ok een sauna is, maar dan weer net IETS minder dan buiten... lol! Werk ze voor strakjes!
@ Teardrops: ga je wel in trouwjurk enzo? Of houd je dat ook simpel? Enne, missch heb je het al wel geschreven ergens op de vorige pagina's, maar ben je gevraagd? Of hebben jullie het 'zomaar' besloten? Oftewel: how come? Ben zelf ook getrouwd, erg leuk hoor, zo'n dag!! Enne, ik heb vandaag snel ff zo'n test gedaan en heb een lichte streep... Dus denk dat ik of net mn ei heb gehad, of dattie nog komt. Gelukkig hebben we zaterdagavond 'onbewus van eisprong' geklust, dus dat was dan denk ik nog wel op tijd... en vanavond voor de zekerheid maar weer en morgen hopen op een donkerder test!
Hey jettos! Nou we hebben het samen besloten, (het is gewoon handiger met het huis kopen en voor de toekomst hebben we dan ook de dingen alvast goed geregeld) maar mijn vriend is nog wel netjes op zijn knietje gegaan haha! Ik ben momenteel druk aan het rondkijken naar een mooie jurk, het mag wat mij betreft ook best een mooie avondjurk zijn. Nice! dus je hebt vanavond weer knuffelplezier! Ik schrik me net het apezuur! naja..schrikken... wel effe slikken. Blijkt dat ik mijn banner gewoon verkeerd heb ingevuld! Heb al 3 keer opnieuw ingevuld op 3 verschillende sites, plus mijn kalender nagekeken, het blijkt dat ik al 2 dagen overtijd ben!
Pff, kan ik me voorstellen idd, dat je dan even schrikt... Missch stress gehad afgelopen tijd door huis, trouwen, etc?? Dat heeft wel invloed natuurlijk. Warme weer heb ik nog nooit van gehoord. Als je er echt onrustig van wordt, kun je er natuurlijk altijd nog een testje tegenaan gooien! Leuk is dat he? Een jurk uitzoeken. Aan zo'n dag kun je zoveel of zo weingi tijd besteden als je zelf wilt volgens mij. Sommige mensen plannen het wel anderhalf jaar van te voren. Wij hebben het in vier maandjes geregeld, prima te doen.
Haha nouja wel een beetje stress maar níet zodanig erg dat ik er níet an kon slapen ofzo meer gezonde spanning. ik bedacht me ineens iets genants ... namelijk dat mijn vriend en ik dan wel met condoom gknuffeld hebben rond mijn vruchtbare dagen. Uhm op het meng dat hij zeg maar ging zingen schoot ie dr uit omdat ik ook aan het zingen was. toen issie snel weer de euh kerk ingegaan haha! ik dacht kan het níet per ongeluk daardoor ernaast zijn gaan lopen? ik weet nl nog dat ik me een aantal dagen daarna ècht níet lekker voelde. heb het hier zelfs nog gepost. was misselijk en heb overgegeven. daarna nog steeds misselijk en duizelig en zweterig moest op de bank in elkaar gekropen liggen om de pijn in mijn zij slash onderbuik te verminderen... naja ik wacht nog even lekker af