wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zou goed nog optijd kunnen zijn want na zo'n piek gaat het ei binnen 24-36 uur springen. Misschien nog net goed geklust haha. Heb je die vrijdag niet ergens iets van een eisprong gevoeld? Ik heb altijd 3 of 4 uurtjes buikpijn. Echte krampen en dna in een keer is dat over. Nu afwachten dan maar.

Ik zit op 7 DPO, schiet al op....hahah Not dus. Gaat me veel te langzaam. Ik heb nergens last van. De buikpijn die ik had 4-5 dagen na mijn ei heeft dus 2 dagen aangehouden en nu helemaal weg. Ben zo benieuwd. Ik heb toch goed geklust deze maand denk ik zo haha. Donderdag, vrijdag (positieve test) en zaterdag (eisprong). Nog een week wachten.
    Vandaag gewerkt en mag nog 4 dagen werken. Dus hopelijk gaan die snel voorbij. Dan ben ik alweer wat dichter op mij NOD.

2. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ja, hoop dat het nog op tijd was idd. Jij hebt klussen aardig goed getimed deze maand. Goeie kansen!
    Ik voel niks van eisprong. Nooit gevoeld ook.

Kan die buikpijn geen innesteling zijn geweest? Schijn je zo'n vijf dagen na bevruchting te voelen, dus zou kunnen! Spannend!!! Duim voor je, zou heel mooi zijn he!?

3. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ik las trouwens wel ergens op het forum dat na een positieve ovutest het ei meestal na 24-36 uur springt. Dit is echter een gemiddelde! Sommige eitjes springen nog iets later, dus tis goed om niet te vlug te stoppen na posi ovutest...

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Nee klopt je moet ook niet te snel stoppen. maar omdat ik em voel hoef ik die 36 uur niet af te wachten. Maarja wij doen het eigenlijk bijna heel de maand om de dag of om de 2 dagen. En nu dan tijdens eisprong elke dag.

Kan inderdaad dat die buikpijn innesteling was. Hoop t wel. Wil al zo graag testen maar weet dat het ook wel vroeg is. Probeer de drang zo lang mogelijk te dempen haha.

5. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hey meiden sorry ben even een beetje druk geweest (trouwjurk uitzoeken en passen, ringen uitzoeken en passen, alvast spulletjes ingepakt voor het nieuwe huis etc.)

mijn menstruatie is vorige week maandagavond roder geworden en dinsdag uiteindelijk goed rood geweest ook met veel stolsels wat vorige maand miste. daarna dinsdagavond was het alweer donkerbruin tot eigenlijk vanochtend is het bruin lichtbruin geweest. is heel wat anders dan de "normale" 2 a 3 dagen.

ondertussen heb ik een vriendin geholpen met verhuizen en dr huisje schoonmaken dus heb niet stilgezeten haha!

hoe gaat het met jullie?

liefs!

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    OOh leuk teardrops, heb je een jurk gevonden?

Weer een nieuwe ronde voor jou dan. En bijna verhuizen. Spannend.

Ik zit nu op 10 DPO. Had van de week wel wat last van gevoelige borsten, tepels leken ook donkerder en aders over mijn borsten. Nu is dat weer weg. Dus heb het me misschien verbeeld. Pff vind het moeilijk me in te houden met testen maar ga het zo lang mogelijk volhouden. Hoop zo op een keer een positieve test maar ben bang van niet. Moet er niet aan denken zaterdag weer zo'n teleurstelling als ik ongesteld wordt.

7. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha Teardrops, welcome back! Druk, druk, druk dus. Veel moet je regelen dan he? Wat voor soort/stijl jurk heb je uitgekozen??

@ me87: moeilijk he, om dan niet te testen... Nog vier daagjes! Ik heb ook altijd dat voornemen, maar blijft lastig, helemaal als je van alles voelt. Sommigen doen ook zo'n ovutest gebruiken als indicator. Onbetrouwbaar natuurlijk, maar wel leuk en goedkoop.
    Is dat niet raar? Eerst aderen zien en dan weer niet? Zou dat dan niet blijvend moeten zijn? Geen idee hoor.
    Hier is afgelopen nacht een wilde achtervolging geweest in de stad, die stopte voor ons huis met waarschuwingsschoten en veel, veel politie. Pff, wat een spanning, ik was doodsbang in eerste instantie zeg! Dan schrik je echt naar wakker. Dus dat was lekker veel stress rond de eventuele innesteling, daar baal ik dan wel weer van, alhoewel ik weet dat het een btje onzin is me daar druk over te maken.

Me87, ik ga voor je duimen!!! SPANNEND!!

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Jeetje dat is zeker heftig. Zoiets maak je niet elke dag mee. Ik zou ook doodsbang zijn. Heb laatst gehad, ik was alleen snachts, en hoorde zo wat mensen terug komen van t stappen. En 1 keer een harde klap, en een auto die hard wegrijd, toen was het doodstil en daarna hoorde ik steeds iemand heel hard aaaaaah roepen, om de minuut kwam er weer zo'n kreet, alsof hij heel veel pijn had. Mijn hart bonkte, ik denk is er nou iemand hier aangereden. Maarja ik durfde ook neit door het raam te kijekn, wat nou als er iemand lag op straat, had ik dan om 3 uur snachts ernaar toe moeten gaan? Op een gegeven moment hield het op en ben ik ook weer in slaap gevallen. Ik weet nog steeds niet wat er is geweest.

Ja van die aders, ik weet het niet, ik heb een hele dunne huid dus bij mijn hals zie je altijd wel aders lopen. En steeds kijk ik dus of het meer is geworden. Misschien net een andere lichtinval dat het erger leek. Ik ben zooooo zenuwachtig haha. Werd net gebeld door het werk dat ik niet hoef te komen, nu heb ik echt een testdrang. Omdat ik weet dat ik lekker met mn mannetje ben vanavond en nu vanmiddag niks heb te doen. Maar ik wil altijd alleen met ochtendurine dus ga het maar niet doen.

En merk je iets of er een innesteling is?

9. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Jettos en Me87, het is een hele mooie jurk geworden, niet maagdelijk wit (dat zou toch giga liegen zijn he haha) maar off-white (gebroken wit zeg maar) Ik zal wel even foto's toevoegen van de jurk (onderaan dit berichtje staan ze blijkbaar)

Oh spannend zeg Me87! van die aders op je borsten etc. hoewel ik moet zeggen dat ik ook wel eens gedacht heb ze gezien te hebben maar het verschil was het douchelicht vs gewoon daglicht..helaas.
    Ik hoop voor je dat het raak is! zo te horen heb je wel wat symptoompjes!

@Jettos das ook spannend haha! een heuse achtervolging die nou net weer voor jouw huis moet eindigen. Bah! daar zou je toch de kriebels op een negatieve manier van moeten krijgen?

Het is inderdaad een hoop geregel, zowel kwa trouwen als het huis kopen, maar hopelijk is dat binnenkort eindelijk afgerond en kunnen we verhuizen (kan niet wachten!) merk dat ik ook een beetje lui ben geworden in dit huis waar we nu nog in wonen, omdat ik weet dat we er straks toch uitgaan wil de afwas oid er nog wel eens "bij in schieten" haha

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Zo gaaf hoor, ziet er mooi uit die jurk! Heel leuk, kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot het zover is!!

Ik merk niks van innesteling, alleen van gevoelige borsten aan de zijkanten. Meer gevoelig dan normaal, maar missch let ik er ook wel meer dan normaal op.
    Als ik deze maand niet zwanger ben, denk ik dat ik heb ontdekt dat mijn borsten pijnlijk worden na de eisprong. Das handig, want dan heb ik toch een soort van natuurlijk indicatie die ik kan checken met ovu-testen.
    Maarre, ik reken deze maand niet op zwanger, hebben denk ik te weinig geklust op de belangrijke dagen, vond de ovu-testen namelijk nog niet helemaal overtuigend, dus volgende keer extra vroeg beginnen, alleen met die van zwanger en kids, die vind ik toch duidelijker.

@me87: Ik zou testje wagen hoor, wat maakt het ergens ook uit... Negatief is nog ff wachten en positief is duidelijkheid! Toch? Wel meteen laten weten als je het gedaan hebt hoor, dan houd ik het forum ff in de gaten.

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Mooie jurk inderdaad teardrops. Lijkt me super vet zo'n jurk aan te mogen. Snap dat het veel geregel is. Ook meteen 2 dingen tegelijk. Maar komt goed, straks een mooi huis en een mannetje wat wil je nog meer.

Van die aders ik weet inderdaad ook niet of het door het licht komt.

En jettos, ik heb ook altijd voor ik ongesteld moet worden gevoelige borsten hoor. Maar ene keer voelt het anders dan de andere keer, daarom dat ik nu ook niet weet of t van zwanger is of van ongesteld. Morgen moet ik overdag werken dus dat is makkelijk. Ik wil zoiezo met ochtendurine testen, dus morgen zit dat er niet in. Donderdag en vrijdag vrij dus kan goed zijn dat ik het dan niet meer kan weerhouden.

Ik laat het zoiezo meteen weten.

12. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Inderdaad, nog eventjes een halve maand uitzingen dan is het huisje een feit. dus dat komt allemaal wel goed.

Ik heb gemerkt dat ik NA mijn menstruatie gevoelige/vervelend voelende borsten krijg. Dat is ook weer nieuw voor me, toen ik de pil slikte had ik bijna de hele maand last van mijn borsten.
    Nu had ik vanochtend weer wat rozige slijm bij het afvegen, zal dr ook wel bijhoren bij klachten NA de menstruatie haha.

Ik hoop voor jullie beide dat jullie deze ronde zwanger zijn, gun het jullie van harte!
    @Me87, ik ben benieuwd of het je gaat lukken om te wachten haha! Je moet gewoon snel sochtends wat gaan drinken als je opstaat, en dan denken he shit! nou kan ik niet meer met ochtendurine doen, heb net wat gedronken.. wie weet helpt het tot zaterdag.

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb getest, dacht wat maakt het ook uit als ik eerder test. Hartstikke negatief. Dus ik ga ervan uit zaterdag gewoon ongesteld te worden.

Verder ben ik gisteren nog gaan zwemmen met de hond. Een dierenwinkel hier zorgt dat aan het eind van de zomer een buitenzwembad beschikbaar is voor honden. Super leuk was het maar had em even uit het oog verloren en toen zag ik hem in het diepe kopje onder gaan, hij kan dus niet zwemmen. Ik was er snel bij. Ben wel geschrokken. Daarna nog samen met hem in het diepe geweest maar het zwemmen gaat hem niet super af.

14. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Oke, maarja negatief op dit moment wil nog niet veel zeggen denk ik? Ik zou toch nog even afwachten zaterdag, alsje niet ongesteld word kun je altijd nog een testje wagen natuurlijk.

Ach gut! Wel leuk van die dierenwinkel eigenaar dat ze een bad buiten zetten! Logisch dat je geschrokken bent, zou bij mij hetzelfde geval zijn. Nou gelukkig maar dat er verder niets dan de schrik aan de hand was!

Hoe voel je je verder?

Ik kreeg vanmiddag een vreemd verhaal te horen van een vriendin van me, die ineens dacht "he....mijn menstruatie is er nog niet.. misschien moest ik eens een testje doen" en ja hoor positief 1-2 weken. Maar nu weet ze dus niet wat ze wil, het kindje houden of niet, ze ligt momenteel plat van de diazepam ivm een ontsteking tussen der rugwervels, der relatie is over, en ze heeft een kindje van bijna 2 rondlopen waar ze nu dus al moeite mee heeft (ze heeft zelf nl ook epilepsie)... lastig allemaal he! En ik ben opzich redelijk anti abortus .. heel plat gezegd denk ik je hebt je benen kunnen spreiden voor een pleziertje, dan ga je ook maar met de gevolgen om... maar in sommige gevallen vind ik dat een abortus juist weer goed is. (om het heel breed te nemen, stel je bent verkracht en je raakt daardoor zwanger... ik snap heel goed dat je niet je leven lang vast wil zitten aan de verkrachter. Of stel dat je jezelf amper kunt onderhouden en financieel aan de grond zit, en echt geen andere uitweg hebt...snap ik het ook je moet je kind wel iets kunnen bieden natuurlijk) maarja... ik ben benieuwd wat haar keuze is.

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hee, t was niet zo dat de dierenwinekl een bad had neergezet, maar een zwembad hadden afgehuurd. Gewoon een buitenzwembad waar in de zomer wij komen zwemmen, nu eind van het seizoen gaat dat weer dicht en dan huurt hij het af voordat het schoongemaakt gaat worden, mogen voor 1 keer daar honden komen zwemmen. Haha wel heel grappig, je hebt ook glijbanen enzo.

Verder had ik vanmorgen/vanmiddag steeds als ik iets had egdaan hoofdpijn. Ik dacht waar komt dat dan opeens vandaan. Tot ik naar de wc ging, en afveegde, veel rood/roze. Dus ben ongesteld. Wel raar zo vroeg. cyclus nu 26 dagen. Damn dacht mooi regelmatig te zijn. Nouja even kijken of het goed doorzet maar denk t wel.

Jeej dat is inderdaad wel een verhaal. Ik ben het met je eens over je menign van abortus. In sommige situaties moet het kunnen maar inderdaad. Is zo jammer he, ik kom op het werk ook gevallen tegen waarvan ik denk dat het gewoon niet eerlijk is verdeeld. Mensen willen super graag een kind, hebben alles op orde maar daar lukt het niet bij, en dan zie ik bijvoorbeeld drugsgebruik tijdens zwangerschap, of jonge mensen door pil heen zwanger. Is niet eerlijk.

16. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Oh oke hahaha! ik legde de link dierenwinkel/zwembad te snel dus haha! Nouja wel leuk voor je hond dat ie even lekker heeft kunnen spartelen toch? Wat voor hond heb je?

Oh jeetje! das inderdaad wel vroeger dan anders.. maar ik zie dat je in het begin ook 28 dagen had? ... maar nog iets een innestelingsbloeding komt toch ook voor VOOR je menstruatie? in de week ervoor ofzo dacht ik? (of heb ik het nu helemaal mis?)

Ja inderdaad! is echt oneerlijk! soms dan zie je van die (sorry hoor voor het taalgebruik maar weet het niet anders te verwoorden) "sletjes" die continu met een ander het bed in duiken, 1 keer de pil vergeten, geen condoom gebruikt hebben, totaal niet met kinderen bezig zijn en bam! zwanger... en dan zie je een stel dat al jaaaaaren bij elkaar is, eindelijk zover zijn om uit te breiden, en dr zo'n moeite mee hebben om zwanger te raken, zo oneerlijk!

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb een franse bulldog, echt super lief maar ondeugend ding. Enja zwemmen kan ie niet haha.

Dat van die innestelingbloeding klopt, dat heb je voor je NOD. Maar ik ga ervan uit dat dit gewoon mijn menstruatie is. Inderdaad ik heb 1 keer 28 dgn gehad, 26 vind ik dan toch vroeg. Wat ook is, ik heb elke maand buikpijn gehad 13 dagen voor mijn menstruatie, door ovutest erachter gekomen dat die pijn met mijn eisprong te maken heeft. Dus netjes 13 dagen na mijn eisprong ongesteld. Nu is dat dus ook maar 11 dagen. Maarja ik ga gewoon de volgende ronde in, gebruik de ovutesten ook maar door nu want kan er niet meer van op aan zonder vind ik. En hopen dat het toch een keer wel lukt. Mijn vriend begon er gister al over hoe hij kon testen of hij wel vruchtbaar was. Ik zo ja als je een jaar aan het proberen bent dan pas wordt je doorgestuurd en gaan ze dan bij mij en jou testen. Zegt ie kunnen we niet gewoon zeggen dat we al een jaar bezig zijn. Haha ik zeg tja, zou kunnen.....Aan de ene kant wel fijn als je wordt getest of alles wel goed is, andere kant dan wordt het al helemaal zo'n must allemaal. Maarja.

Vandaag nog een dagje vrij. Ga proberen wat schoon te maken. Ben neit zo'n goede huisvrouw haha. Maar was gister bij een collega en dat was zo super netjes daar. Ik dacht ohjee ik ben zo'n slechte huisvrouw....Eigenlijk boeiend, t is echt niet smerig hier, maarja. Moet vanaf morgen 6 dagen werken dus mag wel netjes zijn van te voren. Weekend dus werken en vriend gaat weg naar vrienden. Jullie nog plannen?
    En hoe is het bij jettos, al zwanger haha?

18. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Balen zeg!!! Wat een teleurstelling dan he!? Op het juiste moment geklust; van alles gevoeld; twee weken gedroomd en er rekening mee gehouden en dan... twee dagen eerder ongesteld dan normaal! Het is niet eerlijk!! Leef met je mee.

Haha, ik heb ook wel eens gedacht: je kan toch gewoon zeggen dat je al een jaar bezig bent, kunnen ze moeilijk controleren. Maar ja, volgens mij is zwanger worden volgens de MMM niet echt leuk. Dus toch nog maar ff zelf proberen he...? Je hebt bij drogist trouwens wel testjes te koop om vruchtbaarheid van de man te testen. Weet niet of het een btje betrouwbaar is, maar toch leuk experiment, haha.

Hier nog geen ongi, maar moet ook nog wel ff (5 dagen volgens mij, zo ff mn banner checken, haha --> vier dagen bedoel ik). Gevoelige borsten zijn voorbij en voel me lichamelijk helemaal normaal. Reken dus niet op zwangerschap, aangezien ik ook niet zeker weet of we 'goed' geklust hebben. Verder geen innestelingsbloeding of buikpijn gehad.
    Aan de andere kant hoop ik stiekem natuurlijk wel dat het deze maand raak is en dek ik mezelf met bovenstaande redenering een beetje in om te grote teleurstelling te voorkomen.

Ach ja, geduld is een schone zaak! ;)

Dit wknd nog geen echte plannen, rotweer. We gaan denk ik op zoek via marktplaats etc naar leuk tv-kastje.
    Leuk verhaal van je zwemmende hond. Ik zie het al helemaal voor me!
    @Teardrops: houd je je hoofd nog een btje koel in alle drukte?
    Wat betreft die abortus, ik geloof gewoon niet dat het goed is om te doen. Je hoort zo vaak dat vrouwen achteraf zoveel spijt hebben en altijd terugdenken aan dat kind. Ik vind het gewoon een btje raar om een leventje 'zomaar' af te breken. (Verkrachting is natuurlijk wel anders --> ik ben Van der Staaij niet, haha.)

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Aaah nou ben heel benieuwd jettos en ik hoop natuurlijk met je mee. Je hoefd ook niet perse een innestelingsbloeding of buikpijn te hebben he. Het blijft gewoon afwachten.

Ik heb net de badkamer van boven tot onder gepoetst en de wc. Mijn huisje komt al iets in de richting van de perfecte huisvrouw. Kijken of ik zo noh zin heb om de slaapkamers te doen, huiskamer kotm denk ik toch een andere keer dan. Maar vind dat ik al goed bezig ben.

Ze belde van me werk of ik morgen ipv een dagdienst een avonddienst wilde draaien ivm zieke. Ik heb een hekel aan avonddiensten. Maar aan de andere kant is me vriend toch weg morgenavond. En dan kunnen we morgen samen uitslapen, dus toch maar ja gezegd.

20. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Kon me niet bedwingen en heb vanmiddag een ovutest gedaan.
    Wel eens gehoord dat ze positief worden als je zwanger bent..
    Nou.. omo-wit.

Mmmm, nou ja, is ook niet zo betrouwbaar natuurlijk, en het geeft iig geen valse hoop, haha.
    Toch nog maar even netjes aftellen tot woensdag...

Deel Deze Pagina