Ja, precies, dan heb je gewoon duidelijkheid. Eigenlijk weet je het wel, maar zolang het vaag is, blijf je ergens hoop houden.... Zou het dan toch misschien? Gewoon testen, dan weet je het. Al gedaan trouwens? Balen van die moeheid, hier ook wel een btje. Misschien toch overgang naar de herfst? Ik wacht nog ff af wat jouw testje zegt, maar daarna ga ik minder actief zijn, eens kijken of dat helpt. Ben er door dit forum veel meer mee bezig, vandaar. Fijne dag, lfs
Hee jattos, jammer dat het bij jou is doorgebroken en jammer dat je minder actief wil zijn maar ik snap je wel. Hopelijk helpt het voor je. Ik heb getest, hij was negatief. Dus ik meot dat geloven maar het blijf vaag, omdat me menstruatie zoooo licht is. Maarja. Ik ben niet zwanger dus we gaan volgende ronde verder.
Jammer dat de test nega is, wel duidelijk. Hier ook maar twee dagen ongesteld geweest, nu alweer 'klaar'. Missch dat ik toch eens telefonisch spreekuur bij de huisarts ga doen, voor de zekerheid. Want als ik/wij zo weinig bloed verliezen, maken we misschien niet goede innestelvoorwaarden. Nou ja, we zullen zien. Over een maandje laat ik iig wel ff weten of het heeft geholpen, haha. En of jij al zwanger bent geworden. Goeie maand en tot eind oktober! Dikke lfs
Heey dames! ja beetje druk geweest...dingetjes regelen voor het trouwen en uiteraard lekker stukjes rijden in de auto... omdat het kan haha Een vriendin van me is zwanger...dus ben ook veel voor haar aan het doen. moet dr wel ff me ei over kwijt hoor! help haar met alles...als ze zegt dit is te zwaar om te tillen help ik etc. ze zegt dat ze er alles aan doet om ervoor te zorgen dat er niets mis kan gaan, maar ondertussen rookt ze wel als een stoomlocomotief! gek genoeg voel ik me dan een beetje gebruikt... maargoed genoeg daarover. hoe gaat het met jullie? alweer vol spanning aan het wachten op de eispronng? liefs!
Ja teardrops. Helaas zie ook genoeg mensen bij ons op de afdeling die ook zo zijn. Liggen opgenomen omdat het kind achterligt in groei, maar blijven gewoon roken. Opzich he het is een verslaving dus moeilijk om ineens mee te stoppen, maarja het heeft wel risico's, en het is tegenstrijdig ja. Hier gaat het goed. Ik verwacht deze week een ei dus begin vandaag met ovutesten. Ben deze maand ook aan het tempen maar denk niet dat dat iets voor mij is. Maak de cyclus af maar denk dat k dan weer stop. Hoe is het bij jou?
Heey me87! Omg ik heb helemaal nooit ontdekt dat jij een berichtje had terug geschreven sorry voor de late reactie! Ja ik kan er slecht tegen, als vrouwen gewoon stug als een locomotief door blijven roken terwijl ze zwanger zijn. Ben dan best hard want ik denk maar zo, als zij straks daardoor een miskraam krijgt, moet ze ook niet bij mij komen uithuilen, heb haar ondertussen al zo vaak gewaarschuwd, zelfs haar vriend, huisarts en de verloskundige hebben dat gedaan. Hoe gaat het met jou verder? Je hebt je ei gehad zie ik ? We gaan dus weer met de duimen draaien! Hier is het lekker druk, alle voorbereidingen aan het treffen, want volgende week is het eindelijk zover, en ga ik trouwen met de liefste man van de hele wereld.. haha!
haha doos, maakt niet uit hoor. Omdat er zo weinig gereageerd wordt staat ie soms ver weg. En jettos heeft zich even terug getrokken. OOeeeh spannend, volgene week al, is toch snel gegaan. Alles geregeld? Hoe gaat de dag eruit zien? Leuk zeg. Alvast heel veel plezier en lekker genieten die dag. Ben je al een beetje gewent in je nieuwe huisje? Hier is me eitje geweest ja, denk in de nacht van donderdag op vrijdag. Enne 5 dagen geklust, ook op het moment dat ik het eitje dacht te voelen. Hoop zo dat er 1 goed zaadje tussen zit haha. moet haast wel maarja. Even 2 weekjes afwachten en dan weten we het. Verder deze week lekker rustig aan, 5 dagen vrij gehad, 1 gewerkt en morgen weer vrij. Gelukkig daarna veeeel werken. Maar is een mooie afleiding. Morgen ga ik naar de marathon kijken die is hier in de stad. Wilde eerst zelf meedoen maar toch maar niet. Kijken is hopelijk ook leuk, al zou het dan wel wat kriebelen.
Ja inderdaad, maar ik zag ook geen envelopje in dat gele dingetje staan, ik dacht dat dat aangaf dat er een nieuwe reactie was geplaatst. Nou klinkt wel goed! 5 dagen geklust rond je ei... je zult haast denken dat het nu wel eens een keertje raak MOET zijn toch? Ugh de maanden gaan mij te sloom voorbij, mijn vriend wil het eerst financieel even aankijken hier in het nieuwe huis zodat we de inkomsten en uitgaven weten etc. en ik probeer hem steeds over te halen dat het heus niet meteen de eerste keer raak zal zijn (uitzonderingen daar gelaten dan). hij wilde van de week een babykamer via marktplaats kopen en opknappen en alvast neerzetten, ik zeg omg... wat heb ik daar nou aan grapjas, dan herinner je me er steeds aan haha ! *fingers crossed dat ie toch echt wel snel wil beginnen word namelijk gek van mijn droompjes haha* Het bevalt me echt supergoed hier, en mijn rijbewijs bevalt me ook super...heerlijk zeg om niet door de regen en keiharde wind op de fiets te hoeven zitten! Het is inderdaad best snel gegaan, volgende week is het al zover, en mijn mannetje die altijd zei nooit te gaan trouwen heeft nu zelfs kriebeltjes om te gaan trouwen... haha!
Ooh jammer dat je vriend het nog even aan wil kijken. Maar je bent in ieder geval al ontpilt voor het zover is en kent je lichaam een beetje. Ik wist dus nog helemaal niet wat me lichaam ging doen zonder pil. Ja fijn he dat je ook gewoon lekker lui even de auto kan pakken. Ik houd niet zo van autorijden dus doe ik bijna nooit maar toch je hebt wel een keus, zeker als het regent ofzo of verder weg moet. Ik heb vandaag lekker een dagje verloskamers erop zitten. Heel leuk om daar eens te werken. Verder niet veel nieuws. Voor jou dagen aftellen voor je huwelijk en voor mij voor me ongesteldheid of ja liever niet he.
Ja het is wel jammer maar aan de andere lang ook verstandig. plus nu die vriendin van me zwanger is, weet ik zeker dat zij gaat zeggen tegen mensen wanneer ik zwanger ben dat ik dat alleen maar wil omdat zij nu zwanger is...lang verhaal eigenlijk is het ook andersom, ik vertelde haar dat ik was gestopt met de pil zodat wij als we eennieuw huis hebben en gesetteld zijn aan komende willen beginnen, een week later liep zij op. haar vriend in te praten en wilde ze dat ook ineens... ga je toch van nadenken. ik ben eindelijk van de drukke dag bijgekomen, het was ècht zo werkelijk er ging ook wel het een en ander 'mis' maar ach dat hoort erbij haha! nu kan ik niet stoppen met het kijken naar de trouwfoto's! ik heb vannacht weer gedroomd dat ik zwanger was en een zoontje ging krijgen is ondertussen al de derde keer in een maand tijd., ondanks er ik er afgelopen maand niet veel aan. gedacht heb, was meer bezig met de bruiloft haha! hoe gaat het met jou? heb je al het gevoel dat het nu misschien raak is of? ik ga weer duimdraaien voor je in ieder geval! liefs
Oh haha, nu heb ik niet gezien dat je had gereageerd. Nog super proficiat met de bruiloft. Fijn dat het een mooie dag is geweest en dat je mooie fotos hebt. Kan je er 1 delen? Tuurlijk gaat er wel ites mis. En waarschijnlijk weet alleen jij dat en heeft de rest niks gemerkt. Van die vriendin, tja, jammer dat dat zo moet he. Dat ze je naapen. En ik zie dat je ongesteld bent geworden? Hier van de week gehoord dat een goede vriendin van me al 12 weken zwanger is. Sow even niet verwacht. Vind het echt super leuk voor haar, en gun het haar. Dit is echt niet het gevoel dat ze het doet omdat ik gestopt ben. Maar ik vond het wel moeilijk. Heb ik haar ook gezegd, en zij was ook erg moeilijk om het mij te vertellen. Ze had gedacht tegen de tijd dat hun zouden beginnen ik al wel zwanger was. Nou niet dus, en ze was 1e ronde zwanger damn. Nouja ik hoop nu gewoon dat ik samen met haar zwanger mag zijn want dat lijkt me super leuk. Het enige wat ik wel jammer vind is dat ze me niet eerder in vertrouwen heeft genomen. Ze heeft tot afgelopen week volgehouden dat hun nog lang niet gingen beginnen. Is natuurlijk haar eigen keus maar had het wel fijner gevonden om al iets eerder het te weten maarja. Dan over mij. Spannenddd, donderdag NOD. Ben benieuwd. Ik voel deze maand echt helemaal niks. Heb ook niet het idee dat het raak is, maar ook raar dat de gespannen/pijnlijke borsten bijvoorbeeld die ik elke maand wel heb voor menstrautie, er nu niet zijn. En dat ik niet zoveel puistjes heb als andere maanden voor menstruatie. Ik vind het raar maarja heb ook geen kwaaltjes waarvan ik zeg ik ben zwanger. Ik heb gewoon echt nergens last van.
Be trouwens ook benieuwd of jettos even komt melden hoe afgelopen maand is gegaan. Of het heeft geholpen er minder mee bezig te zijn
...en daar was ik weer! Maar, helaas, zonder resultaat... Nog niet ongesteld, maar voel al wel de krampen en heb net een negatieve test weggegooid. Baal er wel van, maar goed, je doet er niks aan. Vond het wel relaxed om iets minder actief te zijn, maar merkte wel dat ik de laatste week aftellen er net zoveel mee bezig was als anders. Dusseh, komende maand klets ik gewoon weer gezellig mee hoor! @ Teardrops: Gefeliciteerd met je huwelijk! Mooiste dag van je leven? (Zeggen mensen altijd, mij lijkt dat het moment dat je je allereerste kindje in handen hebt, maar ja ik kan het nog niet vergelijken, haha). Heb je nog foto van jullie? Eventueel via PB. Ben benieuwd! Hopelijk wil je mannetej ook snel beginnen met kids, want ja, het kan wel ff duren... Maar goed, voor hetzelfde geld is het meteen raak, je bent al ontpild. Sterkte met wachten iig! @Me87: al ongi-symptomen? Of heb je goeie hoop? Al testje gewaagd? Ik duim in ieder geval voor je en tel samen met je af!!
Jaaa Jettos je betn weer terug. Jammer dat het niet heeft geholpen. Maar gezellig dat je weer komt meekletsen haha. Ik vind toch altijd die laatste dagen spannend en dan ben ik er heel veel mee bezig, de rest van de maand is dat veel minder. Mijn vriend zei gister ook, je bent er veel te veel mee bezig, je meot het loslaten. Ik denk ja hij heeft wel gelijk maar ik kan hier ook zo me ei wel kwijt. Maarja. Ik blijf lekker kletsen hoor. Hier gaat het opzich wel goed hoor. In mijn vorige bericht zei ik dat ik eigenlijk niks voelde wat op zwangerschap kan duiden en dat is nog zo. Dus ik denk dat ik morgen ongesteld wordt. Gisteravond wel zo'n zeurende pijn in buik en rug, kwam even op, en was ook snel weer weg, maar dacht dus dat het vandaag wel door zou breken. Tot nu niet, dus dan zal t morgen echt zo zijn. Vandaag wat hoofdpijn en afscheiding haha, denk steeds ja nu voel ik het nu lopen en dan is het gewoon wit wat eruit komt. Ik heb deze maand ook getempt. Ik wilde hier allemaal nooit aan beginnen maar ga toch steeds grenzen verleggen, eerst de ovutesten, nu het tempen. Mijn temp begint nu wel wat te dalen dus daarom denk ik ook dat menstruatie eraan komt. Heb nog geen test gedaan btw, wilde tot vrijdag wachten. Ik hoopte nu zo erg dat t raak zou zijn, we klussen op de goede dagen denk ik dan, enja vriendin die in de eerste maand zwanger is geraakt, waarom lukt het hiet dan niet?
Ha Me87, Leuk weer lekker te kletsen! En forum of niet, die laatste week ben je er toch veel mee bezig idd. De rest van de maand heb ik er ook niet zo'n last van. Maarre, je bent gaan temperaturen dus. Toch maar eens uitproberen? Bevalt het en ga je ermee door? Ik ga dat voorlopig nog niet doen. Ovu-tetsen geven voldoende duidelijkheid, dus zie de toegevoegde waarde niet zo en heb gewoon geen zin in nog meer gedoe! Het moet ook een btje leuk blijven. Wel twee andere aanpssingen gedaan: ik drink super veel thee en kwam erachter dat je daardoor 30% minder kans hebt op zwangerschap. Zal niet van één kopje thee zijn, dus ik ga er niet mee stoppen, maar ga zeker wel minder drinken en meer kruidenthee als rooibos enzo. Verder schijnt speeksel zaaddodend te zijn. Wist ik ook niet, maar daar gaan we deze maand dus ook maar even rekening mee houden. En ja, het lijkt idd of iedereen zomaar zwanger wordt en das wel frustrerend he? Aan de andere kant, er is nu weer een ander topic met allemaal meiden die ook in ronde 8/9 zitten en nog niet zwanger zijn, dus dat geeft weer hoop. Gewoon verstand op nul en jaar afwachten (en accepteren dat het in die ene week gewoon niet zo lukt om te relativeren en teleurstelling heel natuurlijk is). Meid, ik ben ook nog steeds niet ongi, krampen ook weer weg. Pff, we zitten precies in hetzelfde schuitje, gezellig!
Oh dus ook nog spannend voor jou. Hier ook nog steeds niks. Geen eetlust, maar hoofdpijn is wel weg. Ja ken natuurlijk ook zat mensen die er een jaar over doen maarja dan toch denk je wat doe ik fout? Mijn vriend gaf gister wel te willen gaan stoppen met alcohol maar ik weet toch dat dat niet lukt. Het temperaturen heeft eigenlijk ook geen toegevoegd waarde. Alleen als je wil weten of je een eisprong hebt of niet, en ik weet al dat ik dat wel heb. Was er gewoon benieuwd naar, en stel dat je na een jaar naar de gyn wil, dan willen ze ook zo'n kaartje zien dus dacht dan heb ik het vast. Het is niet veel moeite, maar met mijn nachtdiensten wel beetje rottig, onderaan staat link van me kaartje. Je ziet in het begin met doorzichtige bolletetjes wanneer ik nachtdienst had en je ziet dus ook dat dat wel iets doet met je lichaam. Verder vrij mooi lijstje vind ik. Duidelijk eisprong te zien. En als hij nu dus hoger zou blijven kan dat teken zijn van zwanger, maar omdat ie nu dalende is denk ik dat ongi eraan komt. Ik weet nog neit of ik ermee door wil. Dacht eerst stop gewoon met alles, en laat t zn gang gaan. Maar nu weet ik het niet. Nog even over nadenken. Lastige is dat me vriend dus niet weet van temperaturen dus dat ik heel zachtjes elke ochtend tussen 6 en 7 temp haha.
Nog steeds geen rode duivels! Jij??? Voor het eerst overtijd, haha. Ik reken wel gewoon op ongi hoor... Voorgenomen om zondag weer te testen, mocht ik dan nog steeds niet ongi zijn, dan zit ik op 14 dpo. Wanneer ga jij eventueel testen?
Neee hier ook nog niks. Zit nu op 13 DPO (of 14 DPO, ligt eraan vanaf welke dag je telt omdat ie in de nacht is gesprongen, maar ga van 13 uit) Maaar ben elke keer op 13 DPO ongesteld geworden behalve 1 keer op 12 dpo. Dus dan zou het nu wel moeten zijn. Wel ooit 31 dgn cylcus gehad maar dan was me ei ook op dag 19. Maar ik heb niet het gevoel zwanger te zijn. Heb niet echt zwangerschapssymptomen, maar wel dingetejs die erbij zouden kunnen horen, maar ook bij veel andere dingen. Vanmorge temp ook wat meer gezakt, wat dus kan wijzen op een menstruatie. Ik wilde eigenlijk morgen testen maar durf niet zo goed, bang voor een witte test dus moet nog even kijken wat k doe. Spannend he haha.
Ik vind dat als je test het wel rust geeft. Bij mij in ieder geval wel, dan heb je niet meer dat je steeds tussen hoop en vrees leeft. En het is je NOD toch? Kortom, ik zou het doen! Ik werd vorige rond op 9dpo ongeste; daarvoor op 13dpo. Dus als dat deze maand weer zo is, heb ik gewoon late eisprong gehad en word ik zaterdag ongesteld... Vandaar dat ik zondag pas weer ga testen. Enne, meteen laten weten he?? DUIM VOOR JE!! Hoe leuk zou het zijn als we deze ronde beide zwanger zijn!?!?!?