wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hey dames!

jettos wat leuk om je weer te "zien" ! Bedankt voor de felicitatie!
    ik zal jullie morgen even via pb een foto sturen van ons als bruidspaar .
    dit ivm met privacy redenen vind t niet zó fijn om het openbaar te zetten aangezien ik nu anoniem achter een naampje typ ;)

Wat spannend zeg! ik hoop voor jullie beide dat ie raak is deze maand!

ik ga morgen maar even weer de huisarts bellen want ik heb het idee dat ik weer een blaasontsteking heb. zal voor de zekerheid morgenochtend alvast in een potje plassen dan hoef ik iig niet te wachten tot na het weekend.

deze maand zó goed als geen menstruatie gehad (het begon zaterdagochtend lichtbruin, toen was het weg, savonds was het rood, zondagochtend alweer bruin, en maandag en dinsdag nog een kleine nasleep gehad van lichtbruine afscheiding wat eigenlijk over de hele dag gezien in 1 maandverbandje had gepast). heb ook een irritant krampgevoel in mijn onderrug(wat ik nooit heb tijdens menstruatie, deze keer voor de verandering geen pijnlijke borsten) en onderbuik, wat af en toe door trekt via mijn liezen naar mijn bovenbenen, ben veel moe, en heb overall een bleh gevoel. hoofdpijn, en niet zoveel honger. dus vandaar dat ik het idee heb dat ik misschien wel weer een blaasontsteking heb. zal voor de zekerheid met mijn ochtendurine een test doen zodat ik de assistente kan vertellen dat een zwangerschap uitgesloten is ;)

Ik ben ècht zó nieuwsgierig naar hoe jullie berichtje zijn de komende dagen!
    vind t spannend haha. mijn duimen maken overuren. gun het jullie iig van harte!

Liefs!

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Dames, helaas. Bij mij is het over.
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Gisteren al wat roze verlies en vanmorgen heeft het doorgezet. Baal er van. Weer een ronde verder. Dan denk ik ook weer wat oneerlijk dat mensen er zo lang op moeten wachten en anderen het in 1 maand lukt .....
    Heb ook barstende koppijn erbij.
    Ik moet strask werken maar nu niet zo'n zin in haha.

@ Teardrops, leuk die fotos. Mooie jurk had je, past mooi bij je slanke lijf. En wat is de uitslag van de test vanmorgen?

@ Jettos, nu maak jij het nog spannend. Ben benieuwd.

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Me87 Wat jammer zeg! Het klonk erg hoopgevend, snap best dat je er van baalt! Misschien moet je het gewoon aan zn lot overlaten? En denken als het nu niet komt dan hebben we volgende ronde weer een nieuwe kans zie wel wat er gebeurd?

Dankjewel! Ik vond t zelf ook een hele mooie jurk haha voelde me een beetje prinsessig maarja dat hoort erbij denk ik? Ik heb urine ingeleverd bij de huisarts, en heb net gebeld, heb geen blaasontsteking mijn urine was netjes schoon...maar ze vond het wel vreemd dat ik klachten heb die bij een blaasontsteking horen. Dus als het aanhoud moet ik volgende week weer een urinebakje heenbrengen. Of bedoel je de zwangerschapstest van vanmorgen? Die was zoals ik al verwachtte negatief :)

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha beide vind ik wel interessant om te weten :p

Ja ik ga er gewoon deze ronde weer voor, we zullen zien he. Maarja ik haal het dus niet meer om voor de opleiding klaar te zijn, wat ik wel gehoopt had. Die begint in septmeber, dus als ik toch zwanger wordt zal die wel verzet worden.

Mijn vriend wil eigenlijk laten testen of hij wel vruchtbaar is. Maarja doen ze niet voor een jaar proberen.

5. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha meiden,

Even korte reactie tussen de bedrijven door... Later meer uitgebreid.

@Me87: Wat e-norm balen zeg! Gatsie!! Gewoon ff lekker twee daagjes balen hoor. Dat hoort erbij, is heel gewoon. Tis gewoon k*t dat je geduld zo op de proef wordt gesteld. Dikke knuf voor jou!

@Teardrops: wat een mooie foto's zeg. Schattig stel zijn jullie, lekker verliefd!! Nog op huwelijksresi geweest btw?

@hier: geen nieuws: geen krampen, geen roze afscheiding, geen zwangerheidsklachten. Gewoon alles neutraal. Word er wel gek van, steeds zo'n zenuwachtig gevoel... Maar goed, vandaag of morgen grote kans om ongi te worden, dan ist 13 dagen dpo en was ik de vorige keer ook ongi geworden.
    En anders....!?!?! Ik hooooop het zo!

Liefs

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hier is het balen al wel weer voorbij, maar begin er wel steeds minder hoop in te krijgen dat het gaat lukken. Baal er nu van dat ik geen zin heb om iets te gaan doen haha. Virend is heel het weekend weg en ik verveel me gewoon. Gelukkig mag ik morgen werken. Ga zo maar even naar het winkelcentrum hier.

Jettos spannend nog. Ik ben heeeel benieuwd.

7. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ik ook!!
    Gisteravond twee minispatjes bruin in mn onderbroek,
    verder niks... Dacht vanmorgen ongi te worden, maar weer heel klein btje roze bij afvegen, miniem.
    Net weer naar wc geweest, helemaal niks, ook geen roze meer...
    Pffff! Mn lijf maakt het wel spannend deze maand zeg!
    Morgenvroeg geen ongi = testen. I'll keep you posted!

8. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Helaas!
    Bijzondere cyclus deze maand....
    Naja, tis niet anders he?

Wel fijn dat we samen nog gelijk op gaan, scheelt een hoop!

Lfs

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Damnnn jettos, echt jammer.
    Wordt weer een nieuwe ronde voor ons ja.
    Hopelijk een keer een goede ronde.

Vandaag saaie dag gehad. Vanaf morgen 6 dagen werken, dus die week zou snel gaan haha.

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Nou meiden, ik weet het niet meer!!!
    Ti's weer gestopt, paar spatjes steeds.

Dus ik denk, toch maar ff testen vanmorgen en zowaar ik zie wat!?!???
    Heeeeeel licht hoor, misschien wel indroog ofzo.

Wat denken jullie??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      9
  11. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Meiden, test is ondertussen opgedroogd en al een stukje duidelijker. Klein btje maar hoor. Maar, ik heb iig hCG in m'n lijf en ben dus zwanger (of geweest).

Spannend offie blijft plakken, gezien het lichte bloedverlies (is gestopt), was steeds na het sjouwen doordat we aant klussen zijn...

Ben blij dat m'n lijf en eileiders werken en ik wel zwanger kán worden.
    Tegelijk wel btje dubbel richting jou Me87, gun het jou ook zo!!!!
    Maar goed, ik juich niet te vroeg, dinsdagochtend weer testen en de CBdigital gebruiken.

Liefs van blije Jettos!!!

Hierbij de opgedroogde test, nog steeds heel licht hoor...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      7
  12. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hee jettos, niet lullig voelen tegenover mij hoor haha.
    ik zie misschien als ik heeeeel goed kijk een heeeeel licht streepje. Ik hoop het natuurlijk voor je, maar hij zou toch al wel duidelijker moeten zijn nu?
    Hopelijk dinsdag duidelijker, want inderdaad wel raar dat je maar minimaal bloedverlies heb.
    Weet je zeker dat je ei een tijd terug is geweest? Dat je niet een verlaat ei hebt en nu dus een innestelingsbloeding?
    Ik ben heel benieuwd naar dinsdag, houd ons wel op de hoogte he.

13. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Jettos oh spannend! Als ik mijn laptopscherm kantel (word alles wat donkerder van) dan zie ik ook heel vaag een 2e streep, ik zou over een paar dagen nog een keertje testen! Ben benieuwd!!

BTW innestelingsbloeding zou inderdaad goed mogelijk zijn het is wel vreemd allemaal!

14. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    #474 Jettos, 29 okt 2012
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
    Ha meiden,

Lekker wknd gehad? Uiteindelijk nog wat leuks gedaan Me87?
    Teardrops: hoe bevalt huis en getrouwde leventje?

@hier: hoef pas vanmiddag te werken, dus lekker uitgeslapen. Alhoewel ik de laatste tijd steeds vroeg wakker ben (adrenaline denk ik, haha).
    Verder weinig nieuws; geen bloedverlies meer, rommelende darmen, hongergevoel en tegelijk weinig eetlust...
    Zit nu op 15 dagen DPO (13 okt posi ovu-test), dus dat kan lichte test verklaren... Morgenvroeg ga ik weer testen, maar houd met alles rekening, want voel me niet echt zwanger ofzo. Geen gevoelige borsten bv, wel btje menstruatieachtige buikpijn op de achtergrond soms en al twee dagen btje diarree.... Kan ook van de zenuwen zijn, haha!
    Kortom, eerst morgen afwachten, al is het natuurlijk positief dat ik niet bloed!! 'Geen bloed, geeft moed!'

Liefs

15. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    O ja, nog ff nagezocht, maar als ik idd zwanger ben kan beetje bloedverlies geen kwaad. Cellen zijn beter doorbloed en daardoor gevoeliger ofzo. Licht Bloedverlies na bv lichamelijke inspanning of seks, komt meer voor... Zolang het maar oud, bruin bloed is en niet helder rood. Dat was gelukkig niet het geval!
    Alst innestelingsbloeding was, had ik denk ik nog geen hCG gemeten met die test...

16. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Mmm, weer beetje bloedverlies gespot.... Heb er geen goed gevoel bij aangezien ik gister al btje menstruatieachtige pijn had.
    Verder ook totaal geen zwangerkwaaltjes.
    Baal toch meer dan ik wil! Verstandelijk houd je er steeds rekening mee (daarom ook bewust onderschrift niet aangepast), maar merk toch wel verdrietige teleurstelling...
    Het is natuurlijk nog de vraag of het doorzet, maar het voelt gewoon niet goed!
    Testen net gekocht, dus ga misschien vanavond al ff testje doen voor de duidelijkheid. Weet liever waar ik aan toe ben namelijk.

Bah, bah, bah! Beetje down nu meiden...

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ooh jeetje jettos, ja snap ik. Toen ik 1 dag overtijd was was ik al blij, maar volgende dag toch ongesteld. En dan baal je.

Tuurlijk heb je elke maand weer hoop, en als je dan na zoveel dagen nog niet ongesteld bent ga je nog meer hopen en dan komt het nog meer als teleurstelling.

Inderdaad beetje bloedverlies kan geen kwaad. Hoop voor je dat het daarbij blijft. Ben benieuwd naar je testjes.

Ik heb het weekend echt niks meer gedaan als alleen een beetje opgeruimt en gepoetst, zondag dan gewerkt. Was echt een heel saai weekend. Maarja.

Vriend van me vriend heeft kindje gekregen zondag maar ons niks gezegd. Las het gister toevallig op facebook bij zijn vriendin een reactie van gefeliciteerd. En vandaag kreeg me vriend een foto van het kindje opgestuurd zonder bijschrift ofzo. Beetje raar, hij stuurde terug van oh is ze bevallen, dat wist ik niet maar toch gefeliciteerd en kreeg weer geen reactie. Dus eigenlijk weten we alleen dat er een kind is geboren, maar wanneer, waar, welk geslacht of naam weten we niet.
    Beetje raar. Maarja ik vond hun toch al niet zo leuk.

Deze hele week werken, dus ook niet veel boeiends op de planning.

18. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hey, thnx voor je lieve reactie!
    Heb echt lopen janken vanmiddag, zo moe van alle spanningen. Ben er continu over aant denken, ook al wil ik dat niet.

Ondanks lichte, bruine bloedverlies gelukkig wel weer posi zwangerschapstest, sneller donker en iets donkerder!!
    Dat biedt hoop, maar ben zoooo onzeker en ongerust over bloedverlies. Pfff!

Mmm, saai wknd gehad dus!? Balen zeg. Volgend wknd leuke dingen in de planning??
    Bijzonder van die 'vriend'. Voor ons vrouwen is dat geen goede vriendschap, meer een goede kennis denk ik, toch?
    Bij mannen ligt dat volgens mij altijd heel anders, dus ja!
    Maar goed, kan me voorstellen dat dit de vriendschap niet bevestigd...

Morgen ga ik met vk bellen voor zekerheid, denk dat ze ook zegt: afwachten... Maar goed, misschien kan ze me btje geruststellen.
    Nu vooral dankbaar dat de test nog positief was. Goddank!

Hierbij de foto (ook nog eens met middagurine, die van gister was met ochtendurine):

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30 KB
      Weergaven:
      4
  19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Die zien er toch wel goed uit die testen. Hoe is het vandaag, en heb je de VK nog gebeld?

Hier gisteren t idee in een depressie te komen. Pff is natuurlijk niet maar voelde me zo down. Nu gaat het beter.
    Met frisse moed naar het werk, maar helaas daar ging ook niet alles lekker en aan t eind van de dag in huilen uitgebarst. Lang verhaal, maar waren wat situaties voorgevallen.

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Oh zie nu ook je onderschrift, GEFELICITEERD.
    Wel dus?

Deel Deze Pagina