wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam

Meid, wat vertel je nu? Zit je niet lekker in je vel? Heb je wel eens eerder depressie gehad?
    Goed dat je gehuild hebt, dat lucht vaak wel een btje op, of niet?
    En je vriend? Kun je het daar btje mee delen?
    Ga maar lekker bewegen, dan maak je endorfine aan, wordt je energieker en vrolijker van. Knuffel!

Hier vanmorgen CB gedaan, do I need to say more? :D
    (Zou wel fijn zijn als het lichte bloedverlies helemaal stopte, nu ben ik nog steeds bang het te verliezen...). Maar nu vooral blij met deze test!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,7 KB
      Weergaven:
      3
  2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wow mooie test jettos. Ik hoop ook voor je dat het bloeden ophoud. Echt super leuk dat het nu dan toch gelukt is. Wat vind je mannetje? Ook helemaal blij?
    Heb je nog tips voor ons haha? heb je deze maand iets anders gedaan dan minder op deze site geweest?

Nou heb weleens ongelukkige tijden gehad. Maar nu ik weet niet zit ff niet zo lekker nee. Maar ik ben onzeker, en die onzekerheid heb ik al heel erg overwonnen maar soms toch momenten dat het terug komt. Enja dat is nu. Zoiezo balen dat me lichaam faalt. Ik geef mezelf de schuld dat ik niet zwanger wordt, denk dat er iets niet goed is of dat ik iets fout doe. Wil er graag minder mee bezig zijn maar weet niet zo goed hoe.
    En gister even de druppel gehad, heb een student op het werk, dat loopt neit zo lekker en ik denk dat dat aan mij ligt, ik denk dat collega;s mij erop aankijken dat zij het niet goed doet. een collega prikte daar gister doorheen en nam mij apart. Nouja dan komt het eruit. En daarbij hadden we gister een kind bij ons liggen die bij 35 weken 6 dagen was geboren, afspraak is onder de 37 weken naar de couveuse. Dus ik zeg waarom ligt die hier dat kan niet, wij zijn daar niet voor opgeleid. Nou leiding erbij gehaald, ik zeg dit kan niet, ja regel het maar met de kinderarts, ik kinderarts gebeld en gezegd dat het neit kon, ja volgens haar toch wel. Ik zeg dit wil ik niet dat dat vaker voorkomt. Uiteindelijk kwam logopedist voor dat kind en zegt ik ben hier totaal neit blij mee dat ie hier ligt, ik zo nee ik ook niet maar zij wel, nu heeft logopedist er toch voor gezorgd dat kind opgenomen werd op couveuse, en toen kreeg ik telefoontjes dat ik dingen niet had gedaan of neit goed had gedaan. Ik zeg ja als wij dat niet weten. Maar dan voel ik mij heel erg schuldig, ik betrek het helemaal op mezelf dus dat kwam er nog even bij.
    Lang verhaal. Ik hoop dat ik vandaag lekkerder werk.

Ik wil me niet rot voelen. Ik wil de vrolijke meid zijn die ik altijd ben, en nog op het werk ben maar thuis vervaagt. Ik wil ook voor mijn vriend gezellig blijven. Maar met hem praat ik er eigenlijk niet over. Hij ziet wel dat er iets is maar we hebben het er niet over.

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Jettos! gefeliciteerd!! wat superleuk zeg!! het is je gegund :)

Me87...ik snap je frustratie heel goed. misschien moet je iets van een hobby zoeken? of gewoon iets wat e leuk vind om te doen? bv tekenen of uhm van die 3d kaarten maken? misschien helpt je dat als afleiding?

liefs!

4. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Thnx Teardrops! Ik kan het nog steeds niet geloven dat het écht zo is. :D:D:D
    Net een afspraak gemaakt met Moeders voor Moeders en dat voelt toch wel raar... Zo bang dat ik alsnog een vmk krijg ofzo. 22 nov 1e echo en daarna ben ik denk ik wel wat rustiger en zal ik geloven dat ik écht zwanger ben (als alles goed lijkt op de echo natuurlijk).
    Hoe ist met jou? Waar ben je zoal mee bezig?

@Me87: Hoe is de stemming?? Voel je je al wat beter?
    Vervelende situatie op je werk, snap dat je daar onzeker en gefrustreerd over bent. En dan ook nog eens met van die schattige baby'tjes werken, terwijl je zelf zo graag wilt...
    Wat maakt dat je er weinig/niet over praat met je vriend?

Tja, grappig he, t heeft toch geholpen een maandje niet actief op het forum. Dé tip om zwanger te raken, hahaha.
    Verder niks anders gedaan, al slik ik wel sinds septembeR extra vitamine C. Missch dat dat heeft geholpen?
    Wat betreft klussen: zaterdag posi ovulatietest: vrijdagavond ervoor geklust, zaterdagavond, maandagavond en woensdagavond. Vrijdagacvond ervoor was gewoon omdat we zin hadden, niet vanwege ovu.testen. Maar missch dat dat wel heeft geholpen? En meestal gaan we ook niet zolang door, nu tot en met woensdag om de dag geklust.

Verder, geef het gewoon een jaar, dat is het gemidddelde. 1 op de 6 stellen heeft problemen om zwanger te raken (veel dus) en uiteindelijk blijft maar 3% ongewild kinderloos.
    Dus geef het 'gewoon' de tijd of maak een topic aan met meiden die ook in de 8e ronde zitten..., dat stelt gerust, hielp bij mij wel.
    (Ik liep trouwens één ronde voor op jou he? Missch is jouw 8e ronde ook wel de geluksronde!!!)

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Mag ik me hier als nieuweling bij aansluiten. Zit inmiddels ook al in mijn 8e ronde!
    Jettos gefeliciteerd meid!!!

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    He Julia, welkom. Gezellig dat je mee komt kletsen.

@ Teardrops, Ja ik moet inderdaad afleiding gaan zoeken. En er zijn dingen die wel kunnen. Zoiezo het huis hier, gister gewoon alles even gepoetst, moet ik beter bijhouden haha en dat geeft goed gevoel. Eigenlijk zou ik mijn hardlopen weer moeten oppakken, dus dat kan ik doen. En ik heb alle fotos van afgelopen 2 jaar af laten drukken dus die kan ik gaan inplakken.
    Het liefst werk ik gewoon. Dan heb ik afleiding, ook al werk ik met baby's, zwangeren en kraamvrouwen haha. Een vrije dag vind ik verschrikkelijk op het moment.

@ Jettos, Goed dat je meedoet aan moeder voor moeders. En spannend de 22e echo. Tuurlijk ben je toch beetje onzeker en hoop je dat het allemaal goed gaat. Echt wel super leuk voor je hoor. Heb je nog steeds geen kwaaltjes ofzo?

Gister ging het opzich goed met me. Net voor ik ging werken liep me hond weg dus dat was even super erg schrikken. Heb hem gelukkig weer terug, een eind verder op liep een andere hond met baasje waar mijn hond gelukkig bij stil bleef staan. Ik woon langs een drukke weg en mijn hond bleef gelukkig ook op de stoep. Pfff dacht echt dit was het nu ben ik hem kwijt.
    Op het werk vroeg een collega, hoe gaat het met jou, je ziet eruit alsof het niet goed gaat. Nouja huilen dus. Nee zeg ik ik zit niet lekker in me vel en alles. Gelukkig zijn mijn collega's super lief en het lucht wel op om even te huilen al voel me daar ook weer niet fijn bij.
    Ik ben een heel erge binnenvetter en ik ben heel erg bezig wat andere mensen van mij denken. Dus dat ik zo breek op het werk, ben ik bang dat andere mij een aansteller of zeur vinden. Zelfde thuis, ik wil niet elke keer tegen mijn vriend zeggen dat ik me niet goed voel. Het loiefst heb ik dat hij ernaar vraagt, omdat ie ziet dat het niet goed gaat maar dat doet hij niet.
    Gister heb ik hem niet gezien want hij was pas om half 2 thuis van een vriend en toen sliep ik al.

Maar dus elke dag ga ik er weer voor, elke dag begin ik weer positief. En de ene dag gaat het beter dan de andere dag.

7. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    @Julia: Welkom! Leuk dat je gezellig met ons meekletst.
    Thnx voor de felicitaties. Het is allemaal nog onwerkelijk, maar dat zal vanzelf wel groeien denk ik.
    Als jouw geboortejaar '84 is, zijn we ongeveer even oud.
    Wat voor werk doe je? Heb je al kids? En hoe sta je erin? Relaxed, ongeduldig, ongerust, of....?

@Me87:Wat fijn dat je collega's hebt die aan je zien dat het niet lekker met je gaat. Dat klinkt betrokken en meelevend en dat doet je vast goed.
    Herken je onzekerheid. Ik ben ook altijd erg druk met wat anderen van mij denken. Irritant is dat he? Gelukkig heb ik dat niet bij mijn man, daar ben ik helemaal zeker en mezelf en is het fijn. (L)
    Heb wel geleerd dat de meeste mannen niet zien dat er wat aan de hand is met 'ons vrouwen'. Bij mijn man werkte dat ook niet. Oplossing: Gewoon duidelijk communiceren. Heb nu geleerd om gewoon te zeggen als ik ergens mee zit en dan is het zo fijn om het te delen en elkaar te steunen!
    Vertel aan je vriend dat je niet lekker in je vel zit en dat je je onzeker voelt. (Volgens mij hij zelf ook, want hij wil ook onderzoeken of zijn zaad wel goed is, toch?). Kortom, trek de stoute schoenen aan en vertel je gevoel aan hem. Dat zal echt opluchten!

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik kom inderdaad uit 84! Heb nog geen kids! Momenteel ben ik een beetje ongeduldig, baal ervan dat ik elke maand weer ongi word! Om wat meer rust te krijgen afgelopen maand met ovutesten begonnen. ML vind ook dat ik wat minder op ZP moet, hij vind dat ik er te veel mee bezig ben! Maar ik vind het fijn om er over te praten met anderen! Ik ga proberen om deze maand iets relaxer te zijn, hoe dat weet ik nog niet, dus als je tips hebt!!!

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Jettos, ja misschien is vriendlief ook wat onzeker. Maar hij is ook nog jong (22) en denk dat hij het moeilijk vind om met mijn gevoelens om te gaan. Kan ook wel mezelf zijn bij hem hoor maar op het gebied van of er iets is ben ik binnenvetter en hij heeft zoiets van komt wel goed, maakt je niet druk.
    Fijn inderdaad dat ze het op t werk wel zien. Al probeer je het zoveel mogelijk te verbergen, het is ook wel fijn even je hart te luchten. Wij hebben ook een super team. Heb naast mijn werk niet veel vrienden, dus super fijn om op t werk wel goed overweg te kunnen.
    Snap dat het voor jou nog onwerkelijk is haha. Zolang op gewacht en nu is het eindelijk zo ver. Heerlijk toch.

@ Julia, snap je helemaal. Ik wordt ook ongeduldig. Maar probeer het deze maand iets meer van me af te zetten. Zoiezo wat meer afleiding zoeken en heb met mezelf afgesproken maximaal 1 x op deze site te kijken op een dag. Voorheen keek ik voor me werk, na me werk en dan vervolgens de hele avond nog een aantal keer. Ik praat ook alleen nog in dit clubje en een ander clubje en de rest lees ik niet meer. Ik gebruik ook ovutesten maar weet nog niet of ik het deze maand ook doe. Daarnaast temp ik ook, doe ik wel deze maand maar meer omdat als we ooit hulp nodig hebben ik dat alvast gedaan heb.

Ik heb me 6 dagen werk erop zitten. Nu lekker 2 dagen vrij met me vriend dus hoop dat we beetje kunnen genieten. Vanavond bankavond, andere dagen weet ik nog niet.

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha meiden,

Snap dat je missch iets minder met zwanger worden bezig wilt zijn.
    En alhoewel het bij mij tot nu toe een zwangerschap heeft opgeleverd, (maand niet actief op ZP) geloof ik er niet zo in. Weet niet of ik dat hier al heb geciteerd, maar las dat een gyn had gezegd: het zit tussen je benen, en niet tussen je oren. :D

Wat wel zo is dat ik me soms wel gek laat maken op het forum. Al die meiden die wel in 3 rondes zwanger raken en nu best veel miskramen... Das minder handig! Goed idee om dan alleen in je eigen topic te kletsen, want ja, het is wel fijn erover te praten, aangezien je deze onderwerpe n meestal niet op verjaardagsfeestje bespreekt en ze je wel bezig houden!
    Ovu-testen zou ik wel doen. Ben ervan overtuigd dat ik dardoor zwanger ben geraakt!

@hier: gister geen bloed gehad, yes!!!
    Verder vannacht ontzettend onrustig gedroomd en werd huilend wakker, kon haast niet meer stoppen, heel raar! Zullen de hormonen wel zijn, hihi, huil haast nooit.
    Verder moe en de pijnlijke borsten beginnen een beetje te komen...

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha nee jettos zeg ook niet dat het helpt maar gewoon minder actief om mezelf neit meer zo gek te maken met vanalles. Maar heeft jou heet het wel goed uitgepakt haha. Ik ben er ook van overtuigd dat het echt tussen je benen zit om het maar zo te zeggen en niet tussen je oren. Maar steeds vanalles opzoeken en lezen van andere mensen, ga je er meer over denken en hoop geven.

Ik doe deze maand alleen tempen, geen ovutesten en niet elke dag sex in de week van het ei. Vorige keer was het op een gegeven moment een must, maar hadden we al 4 dagen sex gehad, maar die 5e dag zou ik ei hebben. Dus toen was het zo van het meot en dat wil ik niet meer. Nu alleen wanneer we zin hebben.

Vandaag intensief dagej gehad, reanimatie training voor pasgeborene en voor volwassenen en daarna nog drilltraining. Dus van 9 tot 5 bezig geweest. Was natuurlijk wel heel leerzaam. Morgen dagje gewoon werken en dan pas vrijdag weer nachtdiensten.

12. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    #492 Jettos, 7 nov 2012
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
    Zo, tis echt rustig hier he!? Saai hoor...
    Jullie hebben bijna je eisprong, toch? Spannend!!
    @Me87: ik zou idd niet elke dag klussen, maar om de dag. Dan schijnt de kwaliteit van het zaad beter te zijn.
    Als je tempt heb je idd al wel vast gegevens voor als je ooit naar gyn moet/gaat...

@hier: bloeden is helemaal gestopt!!!! :D:D:D
    Wel nog weinig kwaaltjes, dus dat maakt me dan weer wat onzeker, maar zondag nog f getest (week na 1e posi test) en was echt een enorme knaller! hCG stijgt, dus zal wel goed zijn. En als ik straks kotsend boven het toilet hang, dan verlang ik met weemoed terug naar nu, haha!

@werk: leuk zo'n studiedag! Lijkt me best heftig reanimatie van zulke kleintjes!!! Er knapt zo gemakkelijk iets kapot.. Wel eens gebeurd opt werk dat het nodig was? Wel fijn dat je weet hoe het moet, ook voor je eigen kindje later.
    Ik denk dat ik ook wel een EHBO-curus voor kleine kinderen ga volgen, wel zo veilig gevoel lijkt me...

@hier: manlief is paar daagjes weg en mis hem enorm!! Kan nu echt slecht alleen zijn en zeker omdat nog niemand weet dat ik zwanger ben... Ga het daarom vrijdag aan twee vriendinnetjes vertellen (wel met armslag dat het nog heel pril is en heel goed mis kan gaan en ze het dus aan NIEMAND mogen vertellen, ook omdat mn eigen fam het nog niet weet). Mijn fam gaan we het (alst allemaal goed gaat) met S'klaas vertellen! Iedereen een chocoletter die samen het woord 'kindje' vormen. Dit doen we als de neefjes en nichtjes naar bed zijn... Zo'n zin in al!!!

Laten jullie ff weten hoe het ermee is?

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Super leuk idee jettos dat met die letters. En ik zou het een paar vriendinnen ook al snel vertellen. Maar bij mij weten ze ook al dat ik ermee bezig ben, en ik kan mijn mond neit houden haha. Familie zou ik ook al rond 6-7 weken willen inlichten. Werk dan iets later. Maarja hoef ik me nu nog niet druk om te maken haha.
    Mooi dat je hcg al goed is gestegen. En inderdaad ben nog blij dat je weinig klachten hebt.

Wij doen het inderdaad deze maand niet elke dag. Afgelopen maanden rond eisprong bijna elke dag gedaan. Nu dus niet. We hebben nu donderdag-zondag-dinsdag en dan zoiezo donderdag nog, verwacht vrijdag eisprong. En als we zin hebben zaterdag nog voor de zekerheid stel dat eisprong later is. Om de dag vind ik nu wel fijner. Ik ben er gelukkig ook wat minder mee bezig dus dat is wel fijn.

Babyreanimatie, helaas komt het voor. 2 weken terug nog. Ik heb het nog nooit in het echt zelf gedaan, alleen op pop. Maar wel gezien ja. Werken op deze afdeling is heel leuk. Maar je wordt er ook banger van. Je weet wat er fout kan gaan bij een zwangerschap/bevalling/na zwangerschap. Maar daar wil ik niet teveel over nadenken. Ik denk dan bij heel veel gaat het ook gewoon goed. Zo komen wij ook in aanraking met overleden kinderen in de buik, met erg zieke kinderen, zwangerschapsafbrekingen en zoals afgelopen week uithuisplaatsingen door de kinderbescherming. Was een vrouw die een tweeling heeft gekregen maar waar het niet bij verantwoord is om ze mee naar huis te laten gaan.

@hier, wat ik al zei, denk vrijdag eisprong, geen ovutesten deze keer. Nu 3 dagen vrij, dan verveel ik me snel. Had gevraagd vandaag te mogen komen werken maar nee. Dus vandaag wasjes gedraaid en cakepops gemaakt haha. Morgen wat poetsen denk en vrijdag naar de stad. Pff 3 dagen vrij, is neit goed voor mij haha. Ik moet bezig zijn. En dan vanaf het weekend wachtbankjeeee.......die weer zolang gaat duren haha.

14. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha Me87,

Lekker aant poetsen? Saai is dat he, thuis zitten.. Dan gaat de tijd ook zo langzaam idd. Moet je t weekend nog werken dan?
    Ik ga deze ronde volop voor je duimen, 8e ronde is gewoon goeie ronde, haha!! Ik had dus zaterdag posi test en ben voro de zekerheid tot en met woensdga doorgegaan met klussen. Andere keren ben ik missch te vlug gestopt...?

Hier ook lekker wasjes aant draaien en het huis weer aan kant. Nu nog even thuiswerken en vanavond weer aan de bak.
    Qua zwangerheid geen bijzonderheden, mijn borsten worden steeds gevoeliger... en groter!! Haha, das niet erg... ;)

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    He jettos,
    Ik ga ook proberen wat langer door te blijven klussen om de dag. Ik ga vrijdag de nachtdienst in dus heb heel het weekend nachtdiensten. Net even naar centrumpje hier geweest en wat nieuwe kleren gekocht. Verder gister en vandaag cakepops gemaakt. Maarja nu zit ik met 16 van die dingen haha dus geef ik me vriend morgen mee naar zn werk.
    Verder weinig nieuws te vertellen. Heb nog niet veel gepoetst maar ook echt geen zin in. Alleen wasjes gedraaid.

Ik praat ook in een andere groep en daar zijn een aantal ook in ronde 8 zwanger geworden. Dus wie weet. Hoop het haha.

16. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hey, hoe is het? Lekker gewerkt? Vannacht ook weer?
    En, al eisprong gespot? Klussen goed kunnen timen? Duim voor je!!

@hier: gister aan 2 vriendinnetjes verteld, erg leuk!! Ouderwets gezellig meidenweekend gehad, haha.
    Verder alles nog rustig hier. Moe, maar niet misselijk. Verder weinig klachten. Geen bloedverlies!!

@teardrops: ben je er nog?? Hoe gaat het met je? Manlief al overgehaald om te beginnen?

@julia: al eisprong gevonden??

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hallo,
    Zo mijn nachtleven voor deze maand zit er weer op. 1e nacht was het super druk, 10 kinders en 10 kraamvrouwen. Maar gelukkig zijn ze braaf geweest en niet heel de nacht gehuild, gewoon geslapen haha. Toen overdag heb ik alles bij elkaar misschien 4 uur geslapen dus ik was kapot maar het lukte me gewoon niet. 2e nacht was rustiger, 5 kraamvrouwen en 5 kids, 1 zwangere. En net zo braaf als 1e nacht. Dus had het erg zwaar, was zoooooo moe. Overdag gelukkig heeeeerlijk geslapen en laatste nacht was helemaal rustig, 3 kraamvrouwen, 3 kids en 1 zwangere. Maar ben em goed doorgekomen haha. Nu vandaag een brakke dag want kan natuurlijk niet tot 5 slapen omdat ik weer terug moet schakelen. Maarja als je dan opstaat na 5 uurtjes ben je zwaar moe. Dus ik ga maar gewoon relaxt doen. Morgen kan ik wel poetsen haha.

Vandaag 6 jaartjes samen met me vriend. Maar we gaan denk niks doen.

Mijn eisprong is denk ik zo vrijdag of zaterdag geweest. Heb wel iets egvoeld maar niet super duidelijk. Aan mijn temp te zien lijkt ie vrijdag te zijn gesprongen, maar heb dus geen ovutesten gebruikt. Wij hebben donderdag en zaterdag geklust. Dus we zullen het zien. Mag nu weer 2 weekjes wachten haha.

Leuk dat je vriendinnen het weten. Hoe reageerde ze? Heb jij verder nog iets leusk gedaan het weekend?

18. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Heey! ja ik ben er nog merkte dat ik een beetje teveel online was,
    zat continu in mijn hoofd met babies dus dacht ff een time out nemen.

nou ik heb vorige week een heel lang en goed gesprek gehad met mijn man (wat klinkt dat nog steeds. raar om te zeggen!) En heeft hij me uitgelegd dat ie gewoon eerst alles kwa financiën op orde wil hebben, omdat ie een sprong in het diepe eng vind. snap ik ook volledig. maar denk wel dat het pas volgend jaar is dat we er ècht aan gaan beginnen.

hij heeft me ook geadviseerd om wat minder om te gaan met die zwangere vriendin van me, aangezien zij het er continu over heeft snap ik ook wel maar soms denk ik wel es oké i get it je bent zwanger zucht!

hoe gaat het met jullie?

19. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Het is wel stil hier zeg! hoop dat alles goed gaat?

hier wat minder, heb et idee dat ik niet serieus genomen word door mijn huisarts. van de week rende ik de trap op en moest ik op het randje van mijn bed gaan zitten omdat ik ineens zulke steken in mijn lies kreeg.
    de dag erna zat ik op de bank en had ik ineens ontzettend pijn in mijn rug, wat voor mijn gevoel vanuit mijn lies komt, omdat ik het idee heb dat het vanuit mijn lies naar mijn rug en bovenbeen straalt ipv vanuit mijn rug naar mijn lies en bovenbeen. maar de huisarts zegt het is gewoon lage rugpijn en volgens hem en zijn assistenten heeft et ook niet te maken met mijn nadere menstruatie. als advies uiteraard weer het antwoord neem maar paracetamol in en ga bankhangen . pfff ze begrijpen niet dat ik me er een beetje zorgen over maak geloof ik....

hoe gaat het met jullie?

jettos nog lekker aan het genieten van je zwangerschap?
    me heb je al zenuwen voor deze maand?

liefs!

20. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha allemaal!

Idd, btje rustig hier.
    Teardrops balen van je klachten en hoe de huisarts er mee omgaat zeg! Snap dat je je niet serieus genomen voelt... Sterkten hopelijk nemen de klachten snel af.
    Me87 & Julia, merken jullie al iets van een eventuele innesteling? Spannende week, duim voor jullie.

@hier: wat een bijzondere dag gister!! Begon misselijk, kreeg toen half uur krampen om vervolgens een halve liter vers bloed te verliezen op de wc. Dus dát is een miskraam.... Huilen, huilen, huilen... Rood bloed in mn maandverband, dus niet goed helaas!
    Kon gelijk bij de vk komen voor echo om te kijken wat er ad hand was.. Nou ja, een miskraam natuurlijk!?
    Zij kijken, ziet baarmoederholte met iets erin, kan het niet goed zien, dus inwendige echo. Zegt ze: ik zie toch echt een kloppend hartje...!
    Een wonder van God!!
    Ik weet niet meer wat ik met mn emoties aanmoet, heftig bloedverlies én een kloppend hartje.
    Vk kan er ook niets over zeggen, ze zei als ik niets wist, zie ik een gezonde zwangerschap van 6wk precies.
    Moet over een week terugkomen, want het kan nog alle kanten opgaan. Ben wel opgelucht maar niet blij. Kan niet geloven dat het nog goed komt, heb ook nog steeds buikpijn.
    Hopen en bidden voor een wonder!!
    Man, man, wat maakt die kleine het spannend!

Deel Deze Pagina