wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by butterfly84, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jettos, wat lees ik nu! Wat zal jij enorm geschrokken zijn zeg! Fijn dat de verlos je gelijk serieus heeft genomen! En dat die kleine nog een hartslag heeft is natuurlijk super! Maar wat een onzekere periode nu, afwachten en geduld!
    Een hele dikke knuffel voor jou meis! Duim dat het blijft zitten!!!

Hier vorige week di geklust, verder niet meer omdat ik een weekend weg ging zonder ML. Zaterdag wrs mn eisprong gehad, helaas geen ovutest kunnen doen. zo/ma/di/wo een ovutest gedaan en allen negatief. Nu heb ik woensdag en donderdag helder roodbloedverlies en oud bloedverlies gehad. Zou een innestelling kunnen zijn, maar verwacht er eigenlijk niet veel van.
    Helaas gewoon weinig kunnen klussen. Tís niet anders, geeft ook wel rust deze maand! Verder hier snotverkouden...bah!

2. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ohjee jettos wat naar. Hoe is het nu met je bloedverlies? Blijf je nog bloed verliezen? Je ziet wel vaker in een zwangerschap bloedverlies maar zo vroeg met krampen, snap je ervan schrikt. Wel fijn dat het hartje klopte. Hopen op het beste dan maar. Duimen tot volgende week.

@ Teardrops, vervelend zo die huisarts. Ik vind huisartsen altijd vervelend die denken dat ze alles weten maar schepen je af met niks. Enne je mannetje ook jammer, nouja dan nog even met zn 2e genieten. Die kleine komt er bij jullie ook wel.

@ Julia, Spannend he, jij weet dus ook niet wanneer je ei is geweest? En jammer van dat klussen maarja er hoefd er maar 1 goede bij te zitten die is blijven zitten.

@ Hier, Ik weet niet of ik iets merk van een innesteling. Ik heb deze maand dus geen ovutesten gebruikt, ik denk dat vrijdag de eisprong is geweest. Mooi daarom heen geklust. Wilde eigenlijk nog even om de dag doorgaan maar is niet gelukt maarja. Heb wel af en toe wat raar gevoel in me onderbuik maarja wil natuurlijk niks zeggen. Ik meet mijn temperatuur nog wel elke ochtend en volgens die waardes zou ik ook vrijdag me eisprong hebben gehad. Na de eisprong gaat je temo omhoog, was hier dus ook, maar nu sinds gisteren is ie weer omlaag gegaan. Normaal doet ie dat voordat je ongesteld wordt maar dat is veel te vroeg. Dan kan het ook nog zijn dat door een innesteling de temp omlaag gaat en dan weer terug omhoog, maar hij was vandaag ook laag. Dus ben super benieuwd wat dit is, snap er niks meer van, enja kan toch alleen maar afwachten.

Gister ook de grootste schrik van leven gehad. Mijn vriend had in de ochtend een ei gebakken en gaan werken, ik was al werken. Kom om 5 uur thuis, staat pitje nog aan. Pffff ik was zo bang dat de hond misschien iets had, heb alle deuren open gezet en dierenziekenhuis gebeld. Zij verwachtte niks raars omdat het vuur nog aanstond, maarja er had wel brand kunnen zijn. Toen mijn vriend er nog eens heel luchtig over deed werd ik erg boos, ik was echt zoooo geschrokken en moest echt huilen bij het idee dat me hondje misschien wel dood had kunnen zijn. Gelukkig heeft me vrtiend laten zien dat er op het gas beveiliging zit. Zolang het vuur aanblijft komt er niet zoveel gas vrij, en als t vuur uitgaat en alleen gas nog aanstaat gaat ie vanzelf na 15 sec uit. Gelukkig maar. Maarja brand is wel een groot gevaar en naast het pitje met pannetje erop stond een fles frietvet. Nouja het is goed gegaan gelukkig.
    Vanavond mag ik weer een avonddienst werken en morgen een vroege dienst. Kort nachtje dus.

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    #503 Teardrops, Nov 17, 2012
    Last edited: Nov 17, 2012
    Jeetje jettos! toen ik het begin van je berichtje las zei ik al hardop ooooh nee hè! gelukkig was er niets aan de hand, wat zul je geschrokken zijn zeg!

julia ik ga ook voor jouw duimen deze ronde!

me ik kan me jouw boosheid voorstellen, ik zou ook niet zonder mijn katjes kunnen!

ik ben inderdaad. niet blij met mijn huisarts, heb sowieso geen vertrouwen in hem, maar helaas de enige huisarts waar ik me wel bij op mijn gemak voelt neemt geen nieuwe patiënten aan. het is niet de eerste keer dat deze huisarts een verkeerde diagnose gesteld heeft namelijk, vroeger heb ik mijn pols gebroken gehad, moest vervolgens eerst twee uur nadat het gebeurde bij hem op spreekuur komen. ging ie doodleuk met mijn pols buigen en zei die " ik denk dat ie licht gekneusd is maar omdat je zoveel pijn hebt stuur ik je voor de zekerheid even naar het ziekenhuis" 2e keer dat ie verkeerd had was toen ik heen ging ivm bloedarmoede. De uitslagen van het ziekenhuis waren binnen en hij zei dat ik geen bloedarmoede had, was gewoon een griepje . twee weken later viel ik vanuit het niets flauw, weer bloedtest moeten doen bleek ik ineens wel bloedarmoede te hebben. achteraf bleek dat het ijzergehalte bij een vrouw op 15 hoort te staan, na de eerste keer bloedprikken was dit dus 9, de tweede keer 5,..
    en wat ik hem het meest kwalijk neem is mijn vader. mijn pa voelde zich niet goed, kreeg allerlei medicijnen, waarvan zijn gezicht helemaal opzwol en waar hij van in de war raakte, maar de benauwdheid ging niet weg. moest ie ochtends naar het ziekenhuis longfotos laten maken, daarna issie weer naar huis gestuurd. middags issie weer opgehaald met de ambulance hij had misschien kanker maar dat wist de dokter niet zeker want hij zag alleen wat vlekjes op zijn longfotos . avonds werd ik gebeld door mijn tante (ik woonde toen al niet meer thuis)en die vertelde dat het inderdaad kanker was en ze niet wisten hoe lang zijn hart nog wilde meewerken omdat t helemaal uitgezaaid was, en snachts kreeg ik te horen dat ie was overleden via de telefoon. ben toen zó boos geweest op die huisarts! die zei namelijk toen ie mijn pa aan de medicijnen gooide dat ie last van bronchitus had! En mijn pa was jaren daarvoor al bij de dokter geweest dat ie bang was asbestkanker te hebben omdat ie vroeger veel met asbest had gewerkt. je zou zeggen dat zó een arts dan toch alarm zou moeten slaan in zijn achterhoofd en de link asbest=kanker leggen?

pff zó sorry! moest het er even uitgooien geloof ik.

dat zijn dus de redenen waarom ik ie huisarts niet vertrouw.

meiden ik ga weer duimdraaien dat t raak mag zijn voor jullie!
    jettos voor jouw ga ik duimdraaien dat alles goed blijft gaan!

4. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ff snelle reactie. Hele wknd bloedverlies gehad en lichte krampen 's avonds. Vanmorgen gebeld voor extra echo, dat mocht!
    Net gehad en het hartje van ons vechtertje klopt nog steeds!!!!
    Wat een toppertje he!? Echt een wonder zei de vk, wij danken god!

Ze zag ook dat er best veel bloed in mn bm zit, maar zag verder geen cystes of vleesbomen. We mogen eventueel naar gyn, maar wachten eerst de echo van donderdag maar weer af. Ff vrijgenomen van mn werk deze week, ben kapot en als ik veel beweeg lijkt bleden toe te nemen --> gaat het weer stromen, stromen...

Nogmaals thnx voor alle lieve reacties, alst hier weer wat rustiger is, zal ik weer ff op iedereen reageren, srry!

Dikke knuffel!

Ps, duim voor ook een vruchtbare 8e ronde voor jullie!!

5. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Zo jettos! dat is inderdaad een vechtertje!
    ik ga meehopen dat alles goed blijft gaan voor je!
    doe maar lekker rustig aan deze week voetjes omhoog lekker lang uit op de bank en alleen opstaan als het ècht noodzakelijk is. verder positief blijven denken! en hopelijk heb je goed nieuws donderdag en was dit gewoon een gesprongen adertje!

liefs!

6. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Goed dat je je ziek hebt gemeld jettos. Even rust en goed aan die kleine denken. Hoop dat hij/zij het zo goed blijft doen en dat het bloeden snle stopt. Jeetje zeg, zo blijf je in onzekerheid.

Duim weer mee tot donderdag hoor. Hopen op weer een kloppend hartje.

7. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Jettos, hoe is het vandaag gegaan bij de verloskundige? Ben erg benieuwd.

8. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Me87, wat lief dat je meeleeft...

Vanmorgen echo gehad, maar al voordat de vk het zei, zag ik het zelf al... Het hartje klopt niet meer...
    Ook al probeer je je erop voor te bereiden, als je dan zo'n stil vruchtje ziet is dat behoorlijk confronterend...
    Het is nu dus wachten op een mk, wrange is dat de bloedingen nagenoeg zijn gestopt. Vind het psychisch erg zwaar om ook nog op de mk te wachten en zie ook erg op tegen de pijn..!

Pfff, wilde dat het avontuur over was, dan kun je het afsluiten en verder. Nog ff niet...

Liefs een verdrietige Jettos

Ps: jij al tekenen van eventuele zwangerschap??

9. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Oh nee jettos, damn wat kut.
    Zo gehoopt dat het goed bleef gaan. Shit zeg.
    Heel veel sterkte voor jou en je mannetje. Zal zeker heftig zijn.
    Zo blij dat het eindelijk zo ver was en dan dit.

Hier geen tekenen hoor, denk ook echt niet dat ik zwanger ben. heb gister baaldag gehad. Dus de klap van teleurstelling is al geweest. Nu wachten tot menstruatie komt, morgen of overmorgen. Straks weer werken, morgen lekker slapen.
    Ga waarschijnlijk wel naar huisarts deze week. Heb er gewoon genoeg van dus hopelijk verwijzing voor gyneacoloog, of in ieder geval vast zaadonderzoek.

10. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Hmm beetje stil hierzo.

Ik ben in ieder geval weer ongesteld geworden. Dacht ik al aan de hand van me temp dus was er al op berekend. Niks aan te doen. Ik ga wel hulp zoeken. Dus woensdag staat er een afspraak bij de huisarts. Ben benieuwd.

Verder weinig nieuws te vertellen.

11. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hey, ff berichtje vanaf onze vakantie (er ff een weekje tussenuit).

Balen dat je weer niet zwanger bent! Das balen. Goed dat je afspraak hebt gemaakt bij ha, hopelijk wil hij of gyn enkele basisonderzoeken doen die jullie hopelijk geruststellen...
    Hou je me ff op de hoogte, ben erg benieuwd!

Hier gistermiddag en nacht heftige krampen en heel veel stolsels... Zo! Nu nemen de krampen af en bloedverlies ook. Hoop dat dit het was, al heb ik geen duidelijk vruchtje of vruchtzakje kunnen ontdekken.
    Hoop zo dat het nu klaar is en m'n lijf weer ff bij kan komen en aansterken...

12. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Banner nog aanpassen... Ben ik psychisch nog niet aan toe, haha.
    Eerst een lege bm op de echo zien om het af te sluiten.

13. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    He jettos, lekker een weekje weg. Even dit verlies verwerken. Waar zijn jullie heen? En wanneer heb je weer echo?

Hier vandaag bij huisarts geweest. Bloed laten prikken op chlamidia (zou niet weten of ik dat heb) en afhankelijk daarvan weer verder kijken. Mijn vriend kan een zaadonderzoek laten doen en ik wil wel dat hij dat doet dus vanavond even over hebben. Hij wil dat wel, maar nu moet hij overstappen naar kijn huisarts en kunnen we het gelijk laten doen. Als hij toch bij zijn eigen huisarts wil blijven moet ie daar eerst gaan vragen en dat zal ie niet doen. Dus hoop dat ie wil overstappen.
    Dus nu weer even afwachten.

14. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ff ego...

Mmm, heb ons vruchtje pas net verloren...
    Kreeg ineens weer krampen en uurtje later stroomde waterig bloed langs mn been (vruchtwater denk ik). Voelde een groot stolsel en zag duidelijk het vruchtzakje en het 'kindje'. Wow, confronterend is dat, maar wel fijn het gezien te hebben.
    Moest ff flink huilen en wil het kindje ook niet weggooien ofzo.
    Koop morgen een mooi doosje en dan laten we het achter in de zee (die is hier vlakbij).
    Stom, normaal ben ik heel nuchter, maar kan nu niet zomaar knop omzetten en vruchtje/kindje weggooien of doorspoelen, ook al is het nog maar 6+5wk...

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jettos, meid heel begrijpelijk! Je moet het toch een soort van afsluiten voor jezelf! Mooi idee in de zee!!!

Hier weer ongi, naar HA geweest ivm vorige maand veel tussentijds bloedverlies en al 8mnd bezig met zwanger worden. Ben doorgestuurd naar de gyn, kan daar over 3 wkn al terecht! Fijn dat alles is even goed nagekeken gaat worden!

Me 87, jij ook al doorgestuurd? Of via de HA? Ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen! Duim dat we allemaal snel een beebje mogen krijgen!

16. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Nee Julia ben nog niet doorgestuurd. Er zijn geen problemen bij mij. Regelmatige cyclus, geen tussentidjs bloedverlies, voel een eisprong. Dus dan moeten ze eerst de huisarts procedure volgen en dan pas doorsturen.Huisarts procedure is uitsluiten van chlamidia, daar heb ik dus bloed voor laten prikken en zaadonderzoek voor vriend. Maar die wil niet overstappen naar mijn huisarts dus even kijken of het via zijn eigen huisarts gaat. En als dit allemaal normaal is zou je normaal gesproken nog even zelf moeten proberen. Nu werk ik in het ziekenhuis dus de huisarts zei de lijntjes zijn kort dus je mag zelf kiezen, ja dan kies ik voor gyn. Vind de huisarts prima. Heb wel tegen de huisarts gezegd dat ik al 11 maanden bezig ben maar zit nu pas in 9e maand. Boeiend haha.

@ jettos, echt confronterend zo he. En al was hij/zij maar 6,5 week. Het blijft toch een kindje waar je zolang op hoopte. Dat mag je erg vinden en daar mag je om rouwen. Hoop dat het snel weer raak is voor jullie en dat je er dan 9 maanden in de buik van mag genieten en vervolgens je hele leven bij je mag houden.

17. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Thnx meiden voor jullie lieve reactie!

Al resultaat van onderzoeken of afspraken bij gyn gepland??

Ik ben nu ook weer aant testen, maar dan andersom, hoop dat ze lichter worden. Van knaller naar tuur... Ze lijken íets lichter te worden.
    Vanmorgen controle echo gehad om te kijken of alles schoon was (ik was in complete veronderstelling van ja), blijkt het vruchtzakje er nog te zitten!! Diepe zucht...
    VK herkende op onze zelfgemaakte foto van de mk het vruchtje en de placenta, dus vliezen waren gebroken zei ze, maar vruchtzakje zit er nog.
    Mag nu kiezen voor medicatie of curettage, maar kies voor laatste. Wil er nu echt klaar mee zijn! Heb al drie dagen krampen gehad, zonder gewenste resultaat, wil niet nog langer wachten.
    Baal er zo van! Wil het graag afsluiten. Maar, nog ff niet dus.

18. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Jettos balen zeg dat nu nog niet alles eruit is. Wanneer heb je nu curretage? Dan ben je er in ieder geval zeker van dat t weg is ja.

Ik heb bloed laten prikken en krijg ik woensdag uitslag van. Vriend heeft geprobeerd via zijn huisarts zaadonderzoek te regelen maar dan moet ie tussen 13.30 en 14.00 bellen en natuurlijk is het dan constant in gesprek. Maarja verwacht vrijdag ei dus we gaan deze week toch niet sperma in een potje doen haha.

De weken gaan op het moment zo super sloom. Normaal ging t snel tot ei en die derde week ook nog wel maar laatste week werd aftellen. Maar zit nu al te tellen tot het vrijdag is, en dan moet ik nog 2 weken tellen haha. Heel erg.

19. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Irritant dat de tijd zo sloom gaat. Je bent nu natuurlijk ook al zo lang aan het wachten op een beebje. Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld. Maar, gelukkig nog steeds geen jaar bezig, daar blijf ik mezelf nog altijd aan vast houden!

Hopelijk lukt het je vriend om nog een afspraak te maken voor het zaadonderzoek. Lijkt mij wel een opluchting als alles goed is. Woensdag jij de uitslag dus, spannend.

Ik heb vanmiddag intake bij de gyn. Daarna zal ik wel horen van de wanneer en de hoe van de curettage. Pfff, hoop dat het allemaal snel achter de rug is en mijn cyclus weer op gang komt.

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jettos sterkte vandaag meid! Dikke knuffel!

Me87, fijn dat de huisarts bloed heeft laten prikken, morgen de uitslag! En ML dan nog een zaadonderzoek, ben benieuwd!

Hier gaat alles zn gangetje, mijn ei is vast weer onderweg. Vanaf donderdag weer starten met ovutesten, ben benieuwd!

Share This Page