wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by butterfly84, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Thnx Julia.
    Fijn gesprek gehad. In overleg toch maar besloten voor cytotec te gaan, en dus met pilletjes mk op te wekken. Dit heeft minste kans op complicaties. Ben benieud, ga vanavond beginnen... Hopelijk niet te veel pijn.

Julia, al datum bij de gyn?
    Hopelijk ben je nét op tijd deze 9e ronde!

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet 20 dec naar de gyn, ben benieuwd!
    Fijn dat jij zo´n goed gesprek hebt gehad, hoop dat het allemaal rustig verloopt bij je met de medicatie!

Liefs

3. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ik heb vandaag uitslag van bloed gehad, geen chlamidia, maar me huisarts wil t zaadonderzoek afwachten van vriend en omdat we dat bij zijn huisarts regelen duurt t allemaal lang. Maarja hoop gewoon dat t deze raak is en t allemaal niet meer nodig is.

Verder niks bijzonders te melden. Heb afgelopen nacht vrij gekregen omdat het rustig was. Dus vanavond weer wel gewoon werken denk ik. Ahjah 3 nachtjes is goed te doen.

@ Jettos, succes met de cytotec. Hoop voor jou ook dat het snel klaar is zonder al te veel pijn.

@ Julia, ben benieuwd hoe t bij de gyn gaat.

4. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    @Julia, 20 december, nog ff geduld dus. Al ei gespot??
    @Me87, fijn dat het bij jou goed is!! Hopelijk schiet het zaadonderzoek bij je vriend een btje op... Zekerheid zou fijn zijn.
    Maar, idd, gewoon zwanger zijn deze ronde!! ;)

Cytotec was hel! Donders, wat een krampen en weeën, heb gewoon lopen puffen en een waterval van bloed (gelukkig was ik hierop enigszins voorbereid...). Vanmiddag kwam er een flink stuk weefsel/vruchtzak. Aangezien mijn bm op de echo verder schoon was, hoop ik dat het nu eindelijk klaar is! Zag er erg tegenop om vannacht weer die pilletjes in te brengen, dus gyn gebeld en het hoeft niet!! Ze gaat morgen meteen kijken of bm schoon is, aangezien ik al zo lang bezig ben (ruim drie week).
    Ook mag ik op aparte poli komen, zodat ik niet geconfronteerd word met al die zwangere vrouwen, erg meelevend van gyn!
    Fingers crossed voor lege bm, nooit gedacht dat ik daar blij van zou kunnen worden...

5. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    @ jettos, zaadonderzoek schiet allemaal niet op. Maar wil vriend ook niet teveel pushen want snap dat het niet geweldig is om dit te laten doen.
    Vandaag ei, voel het super goed. Maar vriend wil niet klussen nu, gister nog wel. Dus hopen dat dat goed zat.

Heb je je echo gehad? Is ie leeg. Hoop t voor je. Dan kun je het afsluiten en weer verder.

Ik heb zo mijn laatste nachtdienst. Dan weer 5 dagen vrij, niet normaal. Morgen kertsboom halen en verder t weekend wat aanrommelen hier.

6. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha dames,

Hehe, eindelijk een schone bm, goeie echo gehad dus!
    Zo blij, kunnen we het eindelijk afsluiten.
    Wel nog lang veel bloedverlies gehad, maar dat lijkt ook stuk minder te worden nu... Fijn!!
    Ben vandaag weer aan het werk gegaan, gaat prima tot nu toe.
    Heb woensdag vruchtzakje verloren, dus heb dat maar geteld als eerste dag van cyclus. Nog ff denken of ik ovutesten ga gebruiken om cyclus weer beetje in beeld te krijgen, of dat ik gewoon afwacht.

Me87, geklust op de dag voor je ei sprong, is perfect toch? Nou maar weer aftellen... Pfff!

Hier ook kerstboom versierd, zo gezellig!! Nog twee weekjes en dan alweer vakantie, helemaal super!

7. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    He jettos,
    Fijn dat je BM leeg is, en dat je weer aan het werk bent. Is ook wat afleiding he. Het kan wel zijn dat je cyclus nu een beetje van slag is he. Hoop het niet voor je. Lekker strask vakantie rond de feestdagen. Dat mag bij ons echt niet. Moet ook heel de kerst werken.
    De kerstboom staat hier ook alweer.
    Vandaag dagje vrij en de komende 2 dagen ook, dus moet echt aan de slag in de huis. Maar zo eerst sporten. Zit al op de 60 min hardlopen zonder moeite, ben zo blij. Maar heb toch steeds geen zin om erheen te gaan haha.

Hier donderdagavond geklust, vrijdah buik en rugpijn gehad van ei denk ik dus, tot in de nacht, dus denk in de nacht gesprongen. En zaterdag begin van de middag nog geklust en zondagavond. Dus wat dat betreft wel op goede tijden. Heb wel al vanaf zaterdagavond last van me buik, nu nog. Lijkt echt alsof me baarmoeder pijn doet en trekt naar me vagina. Als ik dus ga zitten verga ik van de pijn omdat er dan zo'n pijnscheut door me buik ga van de druk om me onderkant. Weet niet wat dit is. Even aankijken. Sex was gister ook vervelend als het wat dieper ging, dan leek t alsof de baarmoedermond werd werd geraakt en verging ik weer van de pijn.
    Maarja gaat wel weer over. Ik ga sporten, ondanks de pijn. Zie wel hoe het gaat

8. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Fijn dat je toch nog veel hebt kunnen klussen rond eisprong!
    Bijzonder van de pijntjes... Vrouwenlichaam zit vol raadsel he?
    Ik heb voor mezelf wel geleerd dat ik niet echt aan mijn lichaam kan merken dat ik zwanger ben. Dus dat scheelt weer stressen als ik straks weer een steekje of iets bijzonders voel.

Goed zeg, dat je zo lang kunt rennen!! Loopband of real life?
    Na de 'winterstop' ga ik ook weer hardlopen, wel zo gezond!

Gister ovutest gedaan, een knaller! Dat heb ik nooit, dus helaas zit er nog steeds Hcg in mijn lijf... Ik ben ook veel te ongeduldig, want het kan wel tot vier week duren voordat het verdwenen is. Nog ff geduld dus!

9. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ja inderdaad dat hcg gaat weer langzaam dalen. Balen he.
    Oh leuk doe/deed jij ook hardlopen? Ik doe op de loopband. Vind ik fijner dan buiten en ooit buiten blessure gekregen, dus ook veiliger op band. Ging goed maandag. Ik wilde eigenlijk vandaag weer gaan maar heb sinds maandagavond last van me rug, toen in de middag mijn buikpijn weg was. Zo erg dat ik gisteren heel de dag op de bank heb gelegen en elke beweging ik door een helse pijn ging. verschrikkelijk. Is echt me nek en bovenrug. Vandaag gaat het wat beter maar pijn blijft er. Fijn zo vrije dagen hebben. Ik moet vandaag ook echt huishouden doen en kadootjes kopen en naar vergadering. Dus rust zit er niet in. Vanaf morgen ook weer 6 dagen werken.

10. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Zo, rustig hier...
    Allemaal aant afwachten op eisprong of testmoment.
    Me87, gevoel zwanger te zijn of geen bijzonderheden te merken? Nog 4 daagjes, spannend!
    Julia, naar de gyn deze week, ben benieuwd! Jij al zwangerschapskwaaltjes of nog geen tekenen?

Hier nog steeds Hcg, maar wordt wel steeds minder. Nog ff afwachten. Bloeden is wel gestopt, dus das fijn!

11. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    He jettos,
    Hier geen zwanger gevoel maar daarnaast voel ik ook niks haha. Geen kwaaltjes of niks. Naast beetje gevoelige borsten maar dat heb ik altijd. Dus ben benieuwd. Wacht gewoon rustig af. Veel gewerkt afgelopen dagen. Morgen lekker 1 dagje vrij. Ben nu doodmoe van al die dagen werken en vandaag een energievretende dag op het werk dus doe vanavond niks meer.

Hoe gaat het met jou verder jettos? Kan je het allemaal een beetje plaatsen en verwerken of heb je het nog zwaar? En hoe is je man eronder? Ben je ook weer gewoon aan t werk?

12. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Vandaag lekker vrij dus!? Jammer van het kakweer he... Brrr!
    Nog paar daagjes geduld dus. Heb je je NOD op cd 31 gezet, of...?

Hier gaat het goed. Zit weer lekker in mn vel en voel me weer de oude. Ben ook weer aant werk en dat gaat hartstikke goed. Collega's die het weten, reageren ook heel lief, dus das fijn!
    Wel nog steeds btje Hcg in mn lijf, dus nog geen eisprong denk ik. Deze maand ga ik ook niets bijhouden hoor, weet NOD toch niet precies. Volgend maand weer aan de ovutesten.

Ik duim voor vruchtbare ronde voor jou!!

13. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Nee precies je cyclus kan wat van slag zijn dus je kan niet zeggen wanneer je nod is. Wel fijn dat je je weer goed voelt. Nu op naar de volgende zwangerschap. Ik hoop echt voor je dat het snel weer raak is en natuurlijk dat het goed blijft gaan.

Ik heb me nod op cd 29 staan, heb op dag 15 ei gehad dus weet bijna zeker dat ie 28 of 29 dagen is deze maand. Ik ben erg benieuwd. Hoop het natuurlijk heel erg, maar mijn gevoel heeft tot gister gezegd van nou misschien wel maar toen ik vandaag wakker werd had ik zoietz van nee deze maand nog niet. Heb net de spullen voor zaadonderzoek van vriend opgehaald. Hebben ze het verkeerde meegegeven. Ik dacht al huh, dat potje gebruiken wij in het ziekenhuis voor urine. Heb ik ook gezegd maar assistente zei nee je meot echt deze hebben. Bel ik net naar het lab, nee die moet je echt niet hebben daar hebben we speciale voor. Moet morgen werken dus ga die ophalen. Wel lullig, had ie straks dat kwakkie hierin zitten, kom je bij het lab, nee meot overnieuw. Nouja ik hoop dat ie t eind van de week gaat doen.
    Verder al drukke ochtend achter de rug. Moest om 9 uur bij tandarts zijn, half 10 pas geholpen, altijd heel fijn. Toen halfuur gereden om labbon en potje op te halen bij vriends huisarts, weer halfuur terug, en toen naar fitness om te gaan hardlopen. Nu ff relaxen op de bank. Dat poetsen komt wel andere keer want ben na morgen weer 4 dagen vrij.

Wat zijn jullie plannen voor kerst?

14. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Oeh, ME87, wat spanend, nog niet ongesteld?? Morgen kun je testen, testen al in huis, of heb je stiekem al getest?? Ben heeel erg benieuwd en houd morgen dit topic ff extra in de gaten!!!

Wij gaan met kerst lekker naar de familie, lekker tafelen. Zin in! En het fijne is, niet zwanger, dus lekker wijntjes en met oud en nieuw, lekkere champagne. Helemaal prima! Elk nadeel heb zn voordeel, hihi.

Verder geen bijzonderheden hier, nog steeds geen eisprong helaas... Als na vier weken Hcg nog niet uit mijn lijf is, neem ik weer contact op met gyn.

Wta ga jij doen met kerst?

15. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ik laat morgen wat weten. Verwacht morgen ongi, maar als dit in de ochtend nog niet is misschien testen. Want vriend gaat morgen ook zaad inleveren en dat is dan misschien niet eens nodig. Heb 1 testje in huis.

Maar denk echt dat t nodig is om die test te gebruiken.

Met kerst werken. Kerstavond late dienst dus doe ik niks, 1e en 2e kerstdag vroege diensten, dan ben ik om half 4 klaar. 1e kerstdag dan bij familie van me moeder eten en 2e kerstdag etentje bij familie van me vriend.

Haha inderdaad jettos dat is dan weer een voordeel dat je kan drinken. Wel vervelend dat hcg nog steeds niet weg is.

16. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Nog geen ongi, test negatief. Dus afwachten dan maar. Zal morgen ongi wel komen.

Verder vandaag huishouddag.

17. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Nu wel ongi. Dus naar ronde 10 :s

18. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ah, balen!!
    Zal later uitgebreider reageren, nu op telefoon.
    Even dikke knuffel! Hoe ben je eronder??

19. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ja het valt wel mee, baal natuurlijk wel maar had het wel verwacht en ivm me werk was het nu ook niet heel makkelijk geweest. Volgende maand beter. Heb gewoon zo tussendoor ff momentjes van kut waarom weer niet, maar daarna denk ik er al niet meer aan en ga ik gewoon weer een volgende ronde verder. Maandag gaat vriend zaadonderzoek doen dus scheelt ook wel. Krijgen we daar meer duidelijkheid in en een handje hulp misschien.

Julia en teardrops zijn al tijdje niet meer geweest he

20. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Nee, klopt idd.
    Julia is eergister naar gyn geweest dacht ik.
    Nou ja, we zien ze wel verschijnen, of niet...

Goed dat je het zo opneemt, zo helemaal kut voelen schiet je ook niets mee op, maar goed helaas heb je daar niet altijd de hand in...
    Spannend, maandag verder onderzoek. Ook wel fijn, want je krijgt wel iets meer duidelijkheid en zekerheid.

Hier voel ik eindelijk weer iets, heel klein beetje gevoelige borsten. Die waren namelijk helemaal 'relaxed', vaak zijn ze btje gevoelig na eisprong, dus missch komt ie eraan...?
    Straks maar ff zwangerschapstestje halen om te kijken of Hcg weg is, week geleden getest namelijk. Hoop het!
    We klussen niet gepland, maar wel ongeveer om de dag. Ben benieuwd!,

Nu ff de kerstplannen concreet maken....

Share This Page