Hey meiden, sorry even een tijdje niet geweest...druk, druk! Zit hier te wachten op ongi of zwanger...... Bij de gyn geweest, moeten het nog even zelf proberen en over 2 mnd terug komen. Wel een uitstrijkje gemaakt en kweek, over 3 wkn de uitslag. Dus wachten het allemaal even af. Me, zie dat je ongi bent, dat is balen zeg! Gun het je zo erg en ronde 10 bah klinkt al zolang, dikke knuffel! Jettos hoe is het met jou en je man, kunnen jullie het een beetje ene plekje geven? Hoe was je zwangerschapstest?
Hey Julia, fijn dat er op het eerste gezicht iig niks mis was. Waarvoor dient zo'n uitstrijkje dan? Enne, konden ze op de echo dan niet zien of je eventueel al zwanger was? Hier gister een lichte streep op zwangerschapstest, dus dat gaat de goede kant op!! Straks maar ff ovutestje om te kijken wat die ervan maakt. Wil mn eventuele ei niet missen deze maand... Liefs
Sorry, ben er ff niet geweest. Drukke dagen gehad met kerst natuurlijk en ook die dagen allemaal moeten werken dus ben weinig thuis geweest. Nu lekker 4 dagen vrij. Hebben jullie fijne kerst gehad? En plannen voor nieuwjaar? @ Julia, zie dat jij ook ongi bent geworden, balen. Inderdaad ronde 10 klinkt al zo lang. Gelukkig dat tot nu alles goed lijkt. En hopen dat het in die 2 maanden gewoon lukt. Hier vertraagd alles met dokterbezoeken. Na 3 weken eindelijk geregeld bij huisarts van vriend dat hij zaadonderzoek mag, op de dag dat ie t zou doen was mijn NOD dus wilde ie wachten. Toen zou ik t 3 dagen daarna doen, hoor ik een dag van tevoren dat onderzoek 175 euro kost en van eigen risico afgaat, dus wilde hij het niet doen. Maar pas in 2013. Maarja 4 jan verwacht ik ei, dus daarna gaat ie t pas doen. Snap t allemaal wel maar ben straks alweer 2 maanden verder na 1e bezoek bij ha. @ jettos, hoop dat het hcg nu uit je lichaam is. En ben heel benieuwd wanneer je cyclus weer trug is.
Nou, ik ben volgens mij gewoon ongesteld geworden!?! Vannacht naar de wc en ineens weer een plens bloed, net als bij de mk. Verder geen krampen ofzo. Ik schrok wel een btje, maar was ook slaperig, dus ik dacht, ik zie het morgen wel. Nu licht bloedverlies, maar niet meer zo dun (waterig), gewoon btje slijmerig zoals bij ongi. Alleen licht bloedverlies, dus niet zoveel als bij gewone ongi... Ben er op zich wel blij mee. Wel jammer dat ik niet zwanger ben, maar heb hier ook geen hoop op gehad, aangezien ik nog Hcg had, dus nu ook niet teleurgesteld eigenlijk. Wel blij dat mn lichaam zich weer hersteld heeft, 25 dagen na Cytotec, dus aardig netjes volgens mn gewone cyclus. Nu hopen dat het ongi is en niet straks weer stopt en dan vol moed op naar de volgende (echte) nieuwe ronde!! Me87, balen dat het allemaal wat op zich laat wachten. Al met al zijn jullie straks wel een jaar bezig met proberen zwanger te raken als je de eerste testonderzoeken binnen hebt, dus maar goed dat je eerder naar de ha bent gestapt. Wij gaan oud en nieuw met vrienden vieren. Zin in! Meiden, have fun komende dagen en tot 2013!!
Dames, de beste wensen voor het nieuwe jhaar. En de grootste wens natuurlijk op een gezonde zwangerschap en uiteindelijk een gezond kleintje in de armen. Heb veel hoop dat het dit jaar uit mag komen. @ Jettos, hopen dat dat een gewone menstruatie was. Maar wel vaag. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Oud en nieuw nog goed gevierd? @ Julia, Heb je al uitslag van de kweek? Bijna je vruchtbare periode. Succes alvast he. @ Teardrops, Lang niet meer gezien. Hoe gaat het met jou? @ Hier, oud en nieuw bij me moeder gevierd met me broer en zussen en aanhang en wat mensen uit de buurt daar. Was leuk totdat sommige zo zat waren als wat, en toen ben ik gegaan. Daar heb ik geen zin in. Op nieuwjaarsdag naar familie van me vriend geweest, was gezellig en in de avond lekker pizza besteld. Laatste vette hap, nu weer wat gezonder aan doen haha. Ben ik alleen wel slecht in. Zolang ik blijf sporten vind ik het niet erg om zo nu en dan lekkers te eten. Gister alweer gewerkt, en vandaag de nachtdienst in. Jammer weer want vandaag of morgen is eisprong. Komt altijd fout uit, aangezien ik om de 4 weken nachtdienst heb, enja om de 4 weken ei. Ik gebruik trouwens niks meer van ovulatietesten of temperaturen. Iedereen vast een fijn weekend.
Ha Me87, jij ook de beste wensen op 2013!! Opdat we allemaal moeder mogen worden. Fijn dat je goede hoop hebt, ik ook! Balen zeg, dat je vaak moet werken rond je eisprong... Nog wel gelukt een keertje te klussen? Niet meer ovutesten en temperaturen? Ga je het een btje proberen los te laten? We moeten ons ook niet gek laten maken he? Mijn ongi bleef vaag. Heel licht bloedverlies, moest om de paar uur mn inlegkruisje vervangen ipv tampon/maandverband. Wel vers bloed, dus heb het toch maar als ongi gerekend. Waarsch moet het allemaal gewoon weer een btje op gang komen na mn mk. We zien het wel!
@ jettos. Idd je ziet het wel. Je kan toch niet meer doen. Hier denk gister eisprong gehad. Ik doe geen ovutesten meer omdat ik de laatste maanden steeds op dag 15 ei had en ik voel ook wel iets. Het tempen heb ik 3 maanden gedaan omdat een arts daarnaar kan vragen. Dus ben ik nu klaar mee. En daarnaast wil ik er ook niet obsessief mee zijn. We zien wel waar het me brengt. Donderdag hadden we voor me werk geklust, net daarna ging de telefoon dat ik niet hoefde te werken omdat het rustig was. Toen vrijdag ook weer voor het werk geklust. Dus hoop dat we goed zaten. Heb er nu dus pas 1 nacht opzitten. Nog 2 te gaan. Van mij mogen de dagen nu snel gaan haha.
Ja, snap dat de dagen nu wel snel mogen gaan... In een ander topic spraken we al over het instellen van een winterslaap gedurende het wachtbankje, haha. Hier al paar dagen vruchtbaar slijm!!! Heb ik nog nooit gehad! Ovutesten zijn nog niet positief, maar wel donkerder dan tijdens mijn vorige cycli. (Wat is meervoud van cyclus?). Dus dat bied hop, voel me mega vruchtbaar, dus we klussen er wat op af, hihi.. Ei volgens mij nog niet gesprongen, want heb nog geen gevoelige borsten. Ben ik wel blij om, want anders sprong ie wel heel snel, had op cd 6 al vruchtbaar slijm... Succes met wachten! Nog leuke dingen in het verschiet deze week?
Ha jettos, hoe staat her er nu voor? Eisprong al gehad of weet je t niet? Zoja, ook goed geklust? Ik heb er wat werkdagen opzitten. Drukke dagen. Nu lekker weekend vrij, maar niks op de planning. Jij wel plannen? Verder mag ik nog een week afwachten. Vrijdag de 18e NOD. Ik voel nog helemaal niks. Zelfs geen gevoelige borsten wat ik normaal wel altijd heb. Ook niet het gevoel dat het raak zal zijn. Maar we wachten gewoon af.
En Me87? Voel je al wat? Ik moet zeggen dat toen ik zwanger was ik ook geen gevoelige borsten had voor NOD, terwijl ik normaal juist geveolige borsten heb na eisprong... Oftewel, alleen test geeft je echt duidelijkheid! Irritant he!? Maar, nu nog maar drie dagen dus!?! Einde komt weer in zicht, spannend!! Hier: ik weet het niet meer hoor... Ben zaterdagmiddag wéér ongesteld geworden, of zoiets... Verlies alleen bruinbloed, maar niet zoveel als bij een mensturatie, maar wel teveel voor een inlegkruisje (steeds halve tampons vol). Dus lijkt me ook geen innestelingsbloed. Sinds vandaag lijkt bloedverlies weer minder. Raar allemaal.... Cyclus van 14 dagen!?! Dat kan toch niet? Of ben ik nog helemaal niet ongi omdat ik alleen maar 'oud' bloed verlies? En moet cyclus nog steeds op gang komen? Kan wel met vk bellen, maar ja, die gooien het toch op even afwachten, cyclus kan tot enige maanden van slag zijn... Zucht!!! Merk ook dat ik zo langzamerhand ongeduldig begin te worden. Ik wil zwanger zijn en wel NU! Haha Herken jij dat ook? Enne, hoe het is met het onderzoek van het zaad van je vriend? Meid, ik tel met je af en duim met je mee...!
Ohjaa jettos herken dat gevoel helemaal. Was gister ook even helemaal klaar met dat zwanger worden en steeds teleurstelling. Ik wil gewoon zwanger zijn, klaar. Maarja helaas werkt t niet zo. Vandaag op werk een nieuwe medewerker die dan doodleuk zegt, een kind maken is niet zo moeilijk, maar eruit krijgen wel. Ik denk stom mens t is echt niet zo makkelijk als je denkt. Maarja is zo'n meiske van jaar of 20 die net 1 week op verloskunde werkt bij ons. Ik zei ook tegen haar, nou dat valt toch zwaar tegen. Jaa zegt ze een bevalling is wel zwaar maar t maken niet hoor. Ik hoop gewoon onderhand dat ze tegen de tijd dat zij zo ver is haar ook lang duurt. Andere collega van mij is 13 wkn zwanger en is elke keer (nu 3e kind maar ook 2 mk gehad) meteen zwanger geworden. Zij zei gister toen ik zei dat het fijn was dat het zo snel lukte, jaa het zit ook erg tussen je oren hoor. Dan vraag ik me af of dat echt zo is? Ik ben echt wel vrij nuchter overal in en heb niet echt het idee dat ik obsessief ben. En denk toch nog steeds dat het aan een eitje en zaadje ligt. Verder hiet nog geen symptomen. Borsten zijn wel iets gevoelig geworden maar valt erg mee. Denk dat ik gewoon ongi wordt vrijdag. Wordt wel spannend en denk weer teleurstellend omdat ik het nu wel lang vind duren, en nu deze dagen al zoiets heb van verdomme waarom lukt het niet gewoon. Maarja gewoon even afwachten. Heb ook niks van testen ofzo in huis. En ook niet echt een drang om al eerder te gaan testen. Zaad van vriend nog steeds niet ingeleverd. Ik heb 6 vroege diensten gewerkt, en op die dagen kan ik het niet inleveren omdat ik half 8 begin, en dit tussen 8 en 9 moet. Daarvoor week van eisprong dus vond ik zonde. Dan zou het nu donderdag of vrijdag wel kunnen omdat ik vrij ben en het dus weg kan brengen. Maarja vrijdag NOD, en vriend heeft zoiets van dalijk lever ik het donderdag in en blijk je vrijdag zwanger. Snap best dat het voor hem geen fijne bezig heid is. Dus als ik dit weekend ongesteld ben moet hij het maandag inleveren. Dan begint hij om half 10 en ik om half 9, dus kan ie t mooi om 8 doen en ik voor me werk inleveren. Is toch in t zelfde ziekenhuis. Morgen heel de dag scholing, super interressant denk ik. Dan lekker 2 dagen vrij. Ben ik wel aan toe. Weekend weer werken. En hier volop sneeuw. Bij jullie ook?
Oh trouwens wel vaag dat bloedverlies bij jou, 14 dagen is inderdaad wel hele rare cyclus. Hoop dat ie snel weer normaal wordt.
Ooooh ik ben al de hele dag zo zenuwachtig. Ook al heel de tijd zeurend gevoel in onderbuik maar geen bloed. Borsten zijn nog steeds wat voller en gevoelig. En ben moee. Maarja wil nog niet veel zeggen. Pff als ik test thuis had had ik em gedaan maar heb er expres geen gekocht. Met vriend afgesproken als morgen geen ongi is dat we test kopen en zondag uitvoeren. Hoop het zo. En ergens heb ik goed gevoel,maar ik wil geen valse hoop hebben.
Oh, ja??? Heb je goed gevoel? Meid, krijg helemaal de kriebels voor jou!! Symptomen klinken goed, maar ja het kan idd alle kanten op.... Goed dat je nog geen test hebt gekocht! Duim voor een witte dag voor jou morgen en een roze zondag!!! Spannend zeg! Duimduimduim
Jaaaa IK BEN ZWANGER. Net testjes gekocht. Was dus nog niet ongi, en zou morgen testen. Maar dacht kan er nu toch 1 proberen, en in 2 min al licht streepje, nu kei duidelijke streep. Kan kijken of ik kan uploaden maar ok. Helemaal blij. Ik moet nu gaan werken dus andere keer reageer ik uitgebreider.
Wooooow!!! You did it!! GEFELICITEERD meid! Das jullie ook wel gegund na zo lang wachten...! Geniet ervan saampjes nu het nog jullie 'geheimpje' is! Heel leuk meid!!
Me 87 wat een goed nieuws meid! Echt heel erg gefeliciteerd! Hoe voel je je verder, en heb je deze maand iets anders gedaan om zwanger te worden? Jettos hoe is het met jou? Hier dinsdag NOD, maar ga pas woensdag testen als ik niet ongi ben. Kan die witte testen niet meer zien, dan toch liever ongi! Sorry dat ik weinig reageer, beetje hectisch geweest hier!
Dankjullie!! Ben ook zo blij, wil het liefst iedereen vertellen haha maar wacht nog maar even. Ik voel me verder goed Julia. Wat ik deze maand anders heb gedaan, weet natuurlijk niet of het heeft geholpen maar. Rond mijn eisprong elke keer klaargekomen na me vriend( deed ik gewoon zelf even als hij naar badkamer was, door penetratie kan ik dat niet hoor). Ik heb geen ovutesten gebruikt of getemperatuurd. En ik heb, klinkt heel stom, vorige maand bij de tuinen ketting gekocht met steen eraan die vruchtbaarheid van vrouw zou stimuleren. Dacht probeer t en zei nog tegen me vriend als ik nu zwanger ben is dat wel heeel toevallig. Heb heb dus dag en nacht gedragen. Ik heb ook niet voor NOD getest julia, ik had ook geen zin in witte test. Maarja werd wel heel zenuwachtig van overtijd zijn haha. Maakt niet uit dat minder regaaerd. Ik ga voor je duimen voor dinsdag. En hoop dat het minder hectisch wordt bij je. Ohja in me fotoalbum staan fotos van me testje, zie je hoe het streepje tevoorschijn kwam. Ga nu maandag of dinsdag weer testen.