wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Balen zeg Julia, ik begrijp je teleurstelling helemaal. Ik hoop dat het snel raak is voor je. En voor jettos natuurlijk ook.
    Julia wanneer moet je weer naar gyn? En heeft jou man al zaadonderzoek gehad ofzo?

Ik heb vandaag weer getest. Vorige keer zaterdagmiddag, nu maandagochtend. Had verwacht dat ie donkerder zou zijn maar was lichter. Dus nu ben ik bang. Ben eigenlijk helemaal nog neit bang geweest dat t mis zou gaan maar nu wel.
    Moest vandaag werken en het handige van op verloskunde werken is dat iedereen er verstand van heeft. Dus heb even een gyneacoloog aangesproken. Zij zei dat ik gewoon niet meer moest testen. En dan ik als ik 2 weken overtijd ben dat ik naar haar trug mocht komen maakt ze een echo. En verder dat ik goed vitamines moest slikken. Als ik bloedverlies of buikpijn ging krijgen moest ik haar even vragen om dan al een echo te maken. Super lief natuurlijk. Maar ben bang dat bij een echo van 6 weken weinig te zien is en ik nog met een twijfelend gevoel zit. Enja zo raar om naar haar te gaan van wil je ff echo maken. Maarja misschien doe ik het wel gewoon. Zij weet natuurlijk wel wanneer het wel of niet kan en ze zij dus dat het bij 2 weken overtijd kan. Dus even afwachten. Weet alleen niet of ik het volhoud niet te gaan testen.

2. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Meid, ik snap je helemaal!
    Je probeert wat zekerheid uit die testen te halen, dus moeilijk om te laten liggen...
    Maarre, laat je er niet gek door maken hoor! Het mag best wel wat verschillen die testen zei mijn vk. Zolang je geen bloed/krampen hebt, geen zorgen toelaten. Dat helpt je niets en is niet nodig.

Bovendien werden mijn testen steeds donkerder en ging het alsnog mis.
    Je hebt 90% kans dat het goed gaat, hou je daar maar aan vast. Stress is ook niet goed voor je beebje...

Knuffel en gewoon genieten hoor!! Komt goed.

Ow, en met 6 week zie je echt al wat hoor!
    Klopt het hartje al enzo, heel mooi!
    Zou je wel filmpje van mijn echo willen sturen, maar dat kan volgens mij niet... En wil het niet op openbare topic hebben, vandaar.

Julia, jammer van je ongi....

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hey meiden!

Alles gaat goed hier, heb even een drukke periode gehad, schoonzus is zwanger, beste vriendin WAS zwanger van een tweeling, erg heftig allemaal. En ik vond dat ik even wat afstand moest nemen van de kinderwens aangezien de financiën niet zo lopen zoals we gehoopt hadden op dit moment. Ach komt ook allemaal wel goed hoor!

Jeetje wat leuk zeg! Me87 eindelijk zwanger! Gefeliciteerd!

Jettos, met jou komt het vast ook allemaal wel weer goed!

En Julia, bij jou komt het ook wel goed joh ;)

Oh mijn nicht moest ook even klagen bij me, ik wist niet eens dat ze bezig waren om zwanger te raken, ondertussen is ze al 3 jaar! bezig...arme ziel! De dokter vind dat ze gewoon normaal zwanger zou moeten kunnen raken, ze heeft ook een operatie gehad etc. maarja de moed slaat er een beetje in bij dr.

Hoe gaat het verder met jullie?
    Liefs!

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Teardrops, jeetje 3 jaar. Wat een vage dokter. Ik snap best dat je nichtje ff moest klagen. En ook heftig van je vriendin die zwanger was. Ik hoop dat het met jou ook goed gaat ondanks je wens en dat het nog even niet kan.

@ Hier, hier gaat het goed hoor. Gister bij VK geweest, heb afspraak voor 14 feb voor 1e echo. Maandag komt moeder voor moeders langs. Ik geen geen streepjes test meer gedaan en begin meer vertrouwen te krijgen. Vandaag wel digitale test met indicator, gaf zwanger 2-3 weken aan. Dus dat doet me goed. Morgen al 5 weekjes, haha lijkt niks maar ik tel af tot de echo. Over 3 weken precies vandaag. Tijd gaat echt heel sloom
    Verder voel ik me goed. Wel sneller moe en heb heeeeel de dag honger. Borsten blijven gespannen en gevoelig. Verder nergens last van.

Van de week ook vakantie geboekt. Ik heb vanaf half maart 2,5 week vrij. Dit had ik zo geplant omdat wij eind november vakantie door moesten geven en ik dan zeker wist dat we nog met zn 2tjes weg konden. Dat hadden we namelijk niet verwacht nog te kunnen doen. Eindelijk de knoop doorgehakt waarheen en welke datum, kom ik de volgende dag erachter dat ik zwanger ben. Vandeweek alles geboekt en betaald. We gaan op cruise naar de caribbean voor 2 weken. Ik ben dan net over de 12 weken.

5. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    14 feb echo, mooie datum Me!
    Dus je bent weer gerust na je mooie digitale test..? Fijn!

Hoe is je vriend er trouwens onder?

Lekker joh, die vakantie... Mmmm, welverdiend.
    Hopelijk blijft de misselijkheid (nog even) weg!
    Kwam bij mij met 5+3... Hoop het niet voor je.

Hier lijkt cyclus weer hersteld.
    Geklust op de goede dagen en gezorgd dat ik na mn partner klaar kwam. We gaan nu voor de zekerheid nog pasr x om de dag en dan wordt het duimen.
    We zullen zien...

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Jettos, mijn vriend is heel blij. Toen we de test deden was ie super blij. En wil het eigenlijk gaan vertellen aan iedereen maar doen we nog niet. Daarnaast is hij er dan niet heel de dag mee bezig en ik weer wel haha. De tijd gaat zo sloom. Afgelopen zaterdag met heel mijn gezin uiteten geweest, mooi moment om te vertellen maar nee we wachten tot na de echo. Op mijn vriend zn verjaardag.

Nu 5+3 maar nog steeds geen kwaaltjes erbij. Soms vlaagje misselijk maar is na minuut of 2 week weg dan. En wel iets obstipatie. Moeheid is minder geworden, ben niet meer zo extreem moe.

Net is moeders voor moeders geweest, test was een knaller dus dat is fijn. Vanaf vrijdag ga ik beginnen met urine verzamelen.
    Vandaag lekker dagje niks. Vanaf morgen 6 dagen werken. Dus hopelijk vliegt het voorbij haha.

7. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Haha, lastig he, om zulk mooi nieuws nog even voor jezelf te houden!? Veel te leuk om te delen...

Echo op z'n verjaardag is wel leuk, zeg. Enjoy!!

Hier ben ik alweer na 2 week ongi geworden. Ben er erg zat van. Heb contact met gyn gehad, maar die zegt dat ik nog twee cycli geduld moet hebben en als het dan nog niet goed is, gaan ze onderzoek doen...
    Pfff, lastig, maar ik denk dat ik het maar even los moet laten tot maart en dan geldt: nieuw jaar, nieuwe kansen!!

Ik ga ook wat minder actief zijn op ZP om het allemaal wat los te laten. Maar, ik ben niet helemaal weg hoor, mag van mezelf nog één keer in de week even komen kijken en posten om te kijken hoe het met jou gaat en de meiden in een ander topic waar ik mee klets.

Hoe gaat het met jou? Nog steeds weinig last van kwaaltjes? Hope so!

Liefs

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ja je cyclus kan inderdaad goed van slag zijn. Maar wel balen zeg. Hoop dat t voor je weer snel raak is.

Hier voel ik me niet zo lekker. Heb 3 nachten gewerkt en dat kan ik op het moment niet echt aan. Voel me verschrikkelijk nu. Ben doodmoe en af en toe wat misselijk. Heb gewoon geen zin iets te doen. Maarja moet wel iets doen.
    Verder ook niet veel nieuws. Aftellen tot echo he.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier rondom eisprong 3x geklust, dus hopelijk is zitten we goede deze ronde! Nu 2wkn weer wachten....bah heb een hekel aan wachten.

Me, Wat vervelend dat je zo moe bent, hopelijk een mooie plakbeeb.

Jettos, soms is het idd beter om even afstand te nemen van ZP en even de rust te vinden! Hoop dat je cyclus snel weer normaal is en jullie er weer voor kunnen gaan.

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Me87: ja, dat lijkt me wel extra zwaar nu, onregelmatige diensten... Je bent nu net zo ver zwanger als ik ben gekomen...
    Fijn dat het bij jou goed gaat, al bijna de echo, leuk, leuk!!
    Neem je rust he? Zorg goed voor jezelf en het kleintje.

Julia, saai he, dat wachten... Goed geklust idd, hopen op resultaat!!
    Thnx voor je meeleven, ik hoop ook dat het snel weer goed gaat met mn cyclus.

@hier: weinig bijzonders, dit weekend verwacht ik mijn eisprong weer, dus gaan we lekker aan de klus! En dan duimen, duimen, duimen dat de lutelae fase langer duurt dan 4, 5 dagen.

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Julia, idd goed geklust. Nu wachten. Verschrikkelijk altijd weer dat wachtbankje. Nog paar dagen.

@ Jettos, en iets gevoeld van je eisprong of ovutesten gedaan? Dus ook weer op t wachtbankje nu.
    Ik duim voor jullie beide heel hard.

@ Hier, sorry weinig gereageerd. Heb er nu 5 vroege dienstn opzitten. Pff was zaterdag ff helemaal kapot. Heb veel geslapen en nu gata t weerk goed. Als ik maar optijd naar bed ga kom ik de dag goed door. Vriend al heel t weekend niet gezien, die is carnaval vieren, ik vind dat verschrikkelijk.
    Gister was het rustig op het werk dus heb je arts gevraagd een echo te maken. Uitwendig wel want heb donderdag ook al inwendig bij vk en dat is niet iets wat ik graag heel vaak doe. Dus ze zei we kunnen proberen, is wel beetje vroeg namelijk.

Nou daar zagen we gelukkig een mooi vruchtje met een kloppend hartje in een vruchtzakje. Helemaal blij. En toen zagen we nog een vruchtzakje. De arts zei zie je em ook, ik zo ja haha. Nouja hij leek leeg maar was moeilijk in beeld te krijgen. Ze zei ja inwendig kan ik het beter zien maar ik heb dat niet gedaan. Ik zeg ja weet je dat zie ik donderdag wel. Dus als het goed is zit er 1tje in, maar kans nog op een 2e haha.

12. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Neee.. ME87, haha dat zou geweldig zijn, een tweeling!!
    Spannend, maar vooral fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien en alles op de goede plek zit.
    Indrukwekkend om je onderschrift te lezen, wat groeit zo'n kleintje al hard he?! Echt een wonder!!
    Heel veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met verjaardag van je vriend!

@hier: nog geen ei, zit op cd 16, maar testje wordt donkerder en vruchtbaar slijm, dus ei komt eraan!
    Spannend weekje dus komende week, hopen dat ik niet weer een luteale fase heb van 4, 5 dagen, want dan wordt het natuurlijk nooit wat met een zwangerschap...!

@Juul, hoe is het bij en met jou?

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zo heb net echo gehad. Er is er gelukkig toch maar 1 te zien. heb veel fotos meegekregen. Verder was ook alles goed. ben wel 3 dagen terug gezet maar houd me eigen berekening even aan tot de officiele termijnecho. Kan nu nog alle kanten op.

@ jettos, hoop dat je snel je ei vind. Anders is ie wel laat voor jou doen. En idd hopen op een langere luteale fase. Goed klussen maar.

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier weer nega getest, krijg er een beetje een punthoofd van....pfff! Even weer verwerken vandaag en dan wachten op ongi dit weekend!

Jettos, weer druk aan de klus? eitje al gevonden?

Me, fijn dat je een goede echo hebt gehad en de kleine al gezien hebt! Klinkt goed allemaal.

15. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Fijn dat alles goed was Me87!
    En toch gewoon eentje dus..! Twee lijkt mij heel bijzonder, maar ook enorm druk. Dan is je gewone leven echt helemaal weg volgens mij.
    Hoe ist verder? Al misselijk ondertussen? Hopelijk valt het mee!

Juul, balen, weer nega getest dus. Teleurstelling wordt elke maand groter he!? Pfff, gewoon niet eerlijk dat wij zo lang moeten wachten.
    Ga jij na volgende ronde onderzoeken laten doen? Dacht dat ik daar iets over gelezen had eerder in fit forum, maar kan het niet meer vinden...

Gister en vandaag positieve ovulatietesten, echt knal, dus die mk heeft m'n cyclus echt veranderd. Flink aan de klus dus!
    Ben wel heel bang dat alles weer voor niets is, als ik over 4, 5 dagen weer ongi wordt... Duimen en bidden voor bevruchting en eventuele reëele innestelingskansen!

Juul, knuffel voor jou. Lang moeten wachten op zw is gewoon k*t! Ik ben steeds vaker bang dat ik geen kinderen kan krijgen, jij dan?

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Jettos, hier gaat het goed. Zaterdag familie op de hoogte gesteld en zondag nog even mijn vader gebeld en op facebook bekend gemaakt. Krijg leuke reacties. Nu aftellen naar de volgende echo over 3 weken.
    Misselijk, ja ben ik wel geweest is nu wel weg. Alleen moet ik zo nu en dan spugen. Komt dan in een keer opzetten, wel vervelend maarja. Ik werk sinds vorige week op de verloskamers en wordt in de ochtend af en toe duizelig bij lang staan, vind ik wel vervelend dat dat nu gebeurd. Want moet nu wel nieuwe dingen leren en dat wil ik ook graag. Nu moet geregeld alleen meekijken op een krukje of weglopen als t niet gaat.
    Ik duim voor je dat je luteale fase langer duurt, en al helemaal dat het binnekort raak is. Hoop het echt voor je.

@ Julia, ik snap dat je er de balen in krijgt ja. Elke maand weer hoop, en elke maand weer teleurstelling. Wordt steeds groter die teleurstelling. Maar zie nu wel dat je overtijd bent? Of is je banner nog niet aangepast? Ook voor jou duim ik heel hard. Jullie hebben beide nu lang geneog gewacht.

17. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha Me87, wat leuk dat je het aan je familie hebt verteld!!! Waren ze verrast? En hoe was het om het je vader telefonisch te vertellen? Denk je dat hij rond de bevalling naar NL komt?
    Fijn dat de misselijkheid grotendeels over is. Wel balen van die duizeligheid. Zwangerschap vraagt veel van je lichaam he... Gelukkig ga je steeds meer richting einde eerste trimester!

@Juul, ben je vandaag ongi geworden? Wat ontzettend balen!! Niet eerlijk gewoon... Ga je nu naar gyn voor onderzoeken?
    Realiseerde me laatst dat dat best een dure bedoening wordr, aangezien je allebei eigen risico hebt natuurlijk...

@hier: ik heb een duidelijke eisprong gehad (twee dagen echt duidleijk positieve ovutesten, das ook uniek voor mij ;)) en zit nu op het wachtbankje. Vandaag is het vijf dagen na de eisprong, dus heel spannend... Ga steeds met angst en beven naar de wc of het nog wel goed gaat. Tot nu toe, gelukkig nog niets!
    Duimen jullie mee?

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Jettos, ik duim heel hard mee. Snap wel die angst om naar wc te gaan. Verschrikkelijk eigenlijk die tijd om zwanger te worden.
    Maar je weet nu zeker dat je een eisprong had en hopelijk hebben die zaadjes em gevonden.

Idd is vrij duur de mmm, alleen zaadonderzoek kostte al 175 euro ofzo.

@ Hier, ja mijn moeder en zusjes zijn helemaal in de wolken, geweldig. Mijn vader dacht dat ik belde omdat er iets met zn moeder was, omdat ik hem niet vaak spreek vond ie t raar haha, ik zeg nee je wordt opa. Nou super blij was ie. Hij wil heel graag naar nederland komen, ook om behandeling te krijgen voor zn leukemie maar hij mag het land niet uit door omstandigheden. Hij probeerd t al een tijd maar t zit er nog niet in. Hij wil natuurlijk heeeeeel graag komen. Hij zei ook ik pas wel op die kleine als ik in nl ben. Hopelijk weten we in maart meer of hij kan komen.
    Ouders van mijn vriend vond ik minder enthousiast. Die noemde ook meteen negatieve dingen enz. Maarja zo zijn hun ook wel een beetje.

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Me, wat leuk dat je het al verteld hebt, jammer soms dat niet iedereen enthousiast is, maar ach trek het je niet aan. Vervelend dat je soms wat duizelig bent, rustig aan doen he!

Jettos, duim voor een goede cyclus en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Tís nu weer wachten voor jou....bah vind ik altijd zo rot!

Hier idd weer ongi geworden, om gek van te worden, maarja kan er niets aan veranderen. Ik moet as donderdag naar de gyn, ben benieuwd of ze nu een hsg gaan inplannen, daar hadden ze het wel over de vorige keer. Over zaadonderzoek nog niets gehoord, dus zal dat wel even navragen.
    Ik ben soms ook bang dat ik nooit zwanger zal worden, maar probeer er niet teveel aan te denken anders maak ik mezelf gek. Dus voor nu nog goede moed en zal blij als ik in 2013 zwanger mag worden.
    Laat wel even weten hoe het afgelopen is donderdag bij de gyn.

20. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Zo, jij was nog laat vannacht.... ;)
    Heel veel succes morgen bij de gyn, hopelijk schiet je er wat mee op!
    Hoor graag hoe het is gegaan, zal aan je denken!

@ hier, nog steeds niet ongi!!! Cyclus is dus herstellende, ik hoop dat ik het wknd haal, dan heb ik een luteale fase van 10 dagen en dus weer kans op zwangerschap.

Deel Deze Pagina