Heej meiden, ik heb ook nog een vraag over mijn banner. Ik heb er 1 uitgekozen en je ziet hem ook staan alleen als ik berichtjes achterlaat zie je niks? moet je nog iets extra`s doen dan? Ooooo zie nou ineens dat hij er wel staat laat maar hihi!
Nog wel even een vraagje. Hoe werkt een ovulatietest nou precies. Want op sensitest.nl heb je 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten die je gelijk kan kopen. Maar wanneer moet je daarmee beginnen? En graag uitleggen in Jip & Janneke taal alsjeblieft want dure woorden en afkortingen snap ik soms niks van hier haha
uhm volgens mij moet je die ovulatietest elke dag doen rondom de verwachte eisprong. er komt een 2e streepje wanneer er een ei aan zit te komen. het 2e streepje moet wel super duidelijk zijn, als dit is komt 1 a 2 dagen erna een ei, en weet je dus dat je moet klussen. ik heb zelf geen ervaring ermee maar lees veel op het forum erover. wil je ermee gaan starten dan? ik ga er niet mee starten gewoon omdat ik eerst zo wil proberen. ik wil er niet zo door geobserdeerd worden. al ben ik het liefst meteen zwanger. ik heb deze week nachtdienst. bleeggh zo belabberd wordt je daarvan. maarja even doorzetten want daarna heb ik vakantie.
ow lekker me87 ga je nog weg of dat niet ? Wij willen wel graag met testen beginnen gewoon ook omdat ik heel erg nieuwsgierig ben hoe het werkt.... En mijn vriend zei al dan geef je maar aan wanneer we moeten ! Dus eigenlijk daarom meer ....maar bedankt voor de uitleg!
Haha ok. Ja ik snap het heel goed. Ik ben ook heel nieuwsgierig. Jaa ik ga maandag voor 3 weken naar Thailand.
Hallo dames.. Ik heb 10 maart voor het laatst mijn menstruatie gehad van de pil.. Ondertussen op 6 april mijn eerste echte menstruatie gehad... Mag ik mee kletsen?
Heey allemaal! Supereeff, wij zijn op precies dezelfde dag gestopt dan! Haha, dat is leuk! Heb jij je eisprong al gevoeld/gemerkt? En Stephie, gezellig! Hoe meer ervaringen hoe beter! En gezelliger! Wij doen inderdaad ook geen ovulatietest...om dezelfde reden...ben er nu al lichtelijk door geobsedeerd omdat ik het ZO graag wil, dat maakt het bij mij alleen maar erger haha! Nou meiden, succes met klussen allemaal! En ohja...me 87, HEEEEEL veel plezier in thailand alvast! Liefs
Gezellig.. Begin maart ben ik gestopt met de pil.. en die maand wel wat kwaaltjes gehad.. Waarschijnlijk ook omdat ik er erg mee bezig ben.. Hoor nu al van een vriendin.. je moet er nie zoveel mee bezig zijn.. Ik ben 25 jaar en mijn vriend 34.. dus het werd wel eens tijd dacht ik zo Waar komen jullie vandaan??? Ik uit rotterdam.. Toedolss
Dat is leuk om te horen Blondy... Nou ik heb vandaag echt pijn in mijn buik en een beetje roze bloed.... En jij?
En Stephie... bij jou ook een aardig leeftijdsverschil lees ik. Mijn vriend en ik schelen 6 jaar... en hij zegt ook heel terecht: ik wil nog wel jong en fit zijn als mn kinderen opgroeien. Niet dat ik met de rollator bij het schoolplein staat te wachten. Haha dat laatste is natuurlijk flink overdreven maar hij heeft wel een punt. Ik sta er zelf ook helemaal achter om er op vrije jonge leeftijd aan te beginnen, kan niet wachten. Testen ga ik ook niet mee beginnen. Merk dat ik er onbewust nu al veel mee bezig ben en ik wil niet obsessief worden...
Klopt helemaal.. ondertussen duurt onze relatie al 10 jaar En wonen we 5 jaar samen.. En ik wil idd geen vader voor me kindjes die niks meer kan met ze.. Wij zitten nu in ronde 2 zeg maar.. en heb geen idee of k mijn eisprong voel.. Wel had ik bij mijn 1e echte menstruatie vanaf woensdag heel erge buikpijn.. Kon echt gewoon 2 dagen bijna niet lopen.. mijn huisarts dacht aan een blinde darm Ontsteking.. maar gelukkig kwam op vrijdag me menstruatie door.. en was de buikpijn weg.. geen idee of het er mee te maken had.. maar hoop dat ik dat deze maand niet weer heb....
Ik weet ook niet zeker of het vandaag de eisprong was die ik voelde hoor.... Ben wel benieuwd naar mijn eerste menstruatie. Wanneer die komt en hoe hevig... Ik hoop dat die minder is dan bij jou... twee dagen niet kunnen lopen van de pijn ...
Hoi dames, Ben net als jullie gestopt met de pil, ietsjes later zoals jullie zien, ik ben gestopt op 7 april.. Heb daarna mijn normale ongesteldheid gehad, zoals normaal in de stopweek en een week later ben ik nog 2 dagen ongesteld geweest, als het goed is heb ik volgende week woensdag mijn eisprong. Ben 26 jaar en samen met mijn vriend wordt dit ons eerste kindje, is echt een erg spannende tijd!! Hoop dat ik met jullie mee kan kletsen hierover, het is voor mijn omgeving nog een geheim en het is fijn om ergens mijn ei kwijt te kunnen... Oh daarnaast ben ik gestart met de zwangerschaps tabletten van vsm en de visolie capsules van vsm, ben een erg gezonde eter, maar ik dacht een beetje extra kan geen kwaad...
Stephie, wel "buikpijn" maar geen bloed. Wel een ander soort buikpijn dan ik gewend ben, dus wie weet! Vind het zo spannend allemaal! Haha, ja, mijn beste vriendinnetje zei ook al dat ik er niet zo mee bezig moet zijn. Zij is ook de enige die weet dat we met de pil gestopt zijn! Werkze allemaal en anders een fijne dag! Liefs xoxo
Gezellig Juul! Blondy volgens mij is iedereen er heel erg mee bezig hier... Ik probeer zelf ook om er niet zo bewust mee bezig te zijn maar als je eenmaal de keuze hebt gemaakt dat je aan kinderen wil beginnen gaat dat vanzelf... Ik heb het ook alleen aan mn beste vriendin vertelt en die stond zowat te dansen.. Ze heeft een kleine van 9 maand en wil nu zwanger worden voor een tweede dus die vond het al helemaal geweldig dat we straks waarschijnlijk samen zwanger zijn.. Ik ga nu werken.... fijne dag allemaal! Liefs
Idd mijn beste vriendinnetje die het weet en mijn moeder.. mijn vriend zijn moeder is nog al een klets tante dus die kunnen we het niet vertellen. En of die pijn echt van mn ongi was weet ik niet.. we zullen het merken als ik rond 3 mei weer moet... Of niet natuurlijk hihi wie weet.. En ja je kiest voor een kindje.. dus dan kan het toch niet anders dan dat je er mee bezig bent???? Geen werk hier helaas.. jullie wel werkse!
Nou had gedacht dat ik vandaag wel ongesteld zou worden. Maar nog niks! Dus nog even afwachten want we hebben het gewoon heel de maand veilig gedaan dus zwanger zijn kan nog niet ! Ben het helemaal met jullie eens dat je er wel aan moet denken als je eenmaal die keuze hebt gemaakt.... En wat betreft die ovulatietesten dat doe ik gewoon puur uit nieuwsgierigheid kijken of het werkt en het zou gewoon super mooi zijn als ik op mijn bruiloft kan vertellen dat we zwanger zijn! Ik ben trouwens alweer klaar met werken dus kom maar op met de leuke verhalen......
Gezellig dat ik mee kan kletsen!! Ben er net als jullie veel mee bezig, je hebt er inderdaad bewust voor gekozen en het heeft nogal een impact deze keuze qua leefstijl etc... Zelf zit ik nog erg te dubben om het wel of niet aan onze ouders te vertellen, het liefste wil ik wachten tot ik daadwerkelijk zwanger ben, maar aan de andere kant is het qua verbouwing ( wonen bij mijn ouders in een oude stolp boerderij en zijn hierin nu ons 'eigen' huis aan het bouwen ) wl handig. Wat zouden jullie doen??
Hai meiden, Ik heb het wel aan m'n ouders verteld en 2 vriendinnen. Ik ben er zo vol van dat ik het gewoon echt niet kon laten. Ik weet ook zeker dat hun het niet verder vertellen. Dat is natuurlijk wel belangrijk. Maar voor iedereen ligt dat weer anders. Gister had ik volgens mijn banner mijn vruchtbaarste dag dus heb ik maar eens een ovulatie test gedaan. Deze was negatief. Heb toen besloten er niet nog een te doen en maar ff op t gevoel af te gaan. We klussen er behoorlijk op los in ieder geval. Gezellig dat jullie allemaal mee kletsen! succes allemaal!
Zooo volgens mijn banner heb ik vandaag een eisprong. Merk nog niks anders aan mijn lichaam. Ben benieuwd. Heb in ieder geval de afgelopen 2 weken al goed geoefend met me vriend haha. Hoe staat het bij jullie? Ik ga nu lekker naar mijn bedje toe, heb hele nacht gewerkt.