wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    En, Julia, hoe is het gegaan??

Hier nog niet ongi, dus heb nu luteale fase van 8/9 dagen. Als ik zondag haal, dan heb ik eindelijk weer een serieuze kans op een zwangerschap sinds de mk....!! Duimduimduim

2. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hier stijgt de spanning, nog steeds niet ongi, overmorgen NOD.... Zit nu op cd 26!
    Voor het eerst goede luteale fase sinds mk, alleen daarom al blij!

In dubio over testen...
    Op zondag zit ik op cd 27, nog nooit langere cyclus gehad dan 27, behalve toen ik zwanger was.
    Alleen, deze cyclus laat ei, posi ovutest op cd 16, dus zondag pas 10 dpo. Had ik met zwangerschap ook (laat ei) en pieste toen pas op cd 14 een tuurtest.
    Dus, sowieso geduld tot maandag, en dan... Gevoelige zwangerschapstest of wachten tot woensdag/donderdag?

Nou ja, eerst maar niet eens ongi worden, zit op cd 26, dus alles kan nog!

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Donderdag bij de gyn geweest, was overgens een stuk meer betrokken dan mn vorige, dus dat begon goed;)

Ik had een lijst van mn cyclus meegenomen, dat was prima. Ivm mijn goede cyclussen en voorgeschiedenis, stelde hij een hsg of laparascopie (kijkoperatie) voor. Eerste keus was hsg, dus die heb ik gelijk afgesproken voor a.s. woensdag. Volgens mijn gyn is het niet zo´n prettig onderzoek!
    Omdat ik al eerder een eileiderontsteking heb gehad, moet ik de avond ervoor antibiotica tabletten innemen.
    Manlief mag ook fijn een donatie schenken aan het ziekenhuis, dit meer om het voor de net te controleren.

Afhankelijk van de uitslag van het hsg word er een plan opgesteld. Hij dacht dat mijn eileider mogelijk dichtzat, dan wrs een operatie en grote kans op IVF. Maar goed dat zet ik nog maar even in de ijskast, eerst maar is dat onderzoek. Ben blij dat er nu eindelijk gekeken gaat worden naar de oorzaken, ook al staan we nu met 1 been in de MMM. De gyn gaf ook aan dat je na het onderzoek extra vruchtbaar bent, dus hopelijk helpt dat ook een beetje mee.

Jettos, ik zou nog even wachten en pas volgende week een testje doen. Je maakt jezelf anders alleen maar gek....tenminste dat heb ik met die witte testen. Wel weer super spannend, dat wachten duurd altijd zo lang he! Duim voor je!
    Fijn dat je cyclus in ieder geval weer normaal is, dat is een goed teken.

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ julia, fijn dat er nu iets gedaan wordt. Ook al wil je t liever alleen, na zo'n tijd is t fijn dat er gekeken wordt waar t dan aan kan liggen. Ik hoor inderdaad ook vaker dat mensen na hsg snel.zwanger zijn. Hopen dat dat voor jou.ook zo is. Succes alvast, fijn dat t zo snel al kan.

@ jettos spannend. Super dat cyclus weer op orde is. Ik zou ook wachten met testen. Je maakt jezelf anders gek met turen naar een test. Ik heb steeds lf van 13/14 dgn gehad. En uiteindelijk op 15 dpo getest

5. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Julia, ik reageer ff snel vanaf m'n werk op m'n mobiel, dus kan niet uitgebreid reageren op je antwoord. Doe ik vanavond even.
    Fijn dat er iig zo snel actie komt en na HSG schijn je idd iets meer vruchtbaar te zijn..!

Hier nog niet ongi!!
    Morgen ga ik testen met CB digital met indicator.
    Deze is snel, betrouwbaar, extra gevoelig en duidelijk, geen getuur!
    Aangezien deze 4 dagen voor NOD kan, moet ie bij mij op 12 DPO ook toch ook wel duidelijkheid geven...

Nu al zenuwachtig, totaal geen symptomen helaas.
    Al had ik dat vorige keer ook niet.

Duimen jullie voor me?

6. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Nou meiden, helaas, test zegt 'niet zwanger'.
    Nu maar ongi afwachten of vrijdag nog een keer omdat ik toch gewoon nog te vroeg was...
    We zullen het zien!

Julia, morgen onderzoeken dus... Spannend zeg, hopelijk is alles gewoon goed. Aan de andere kant..., als ze een 'simpel' probleem vinden, kunnen ze er misschien wat aan doen!
    Hopelijk krijg je niet teveel pijn en al helemaal geen ontsteking!!
    Sterkte morgen!

Me87, hoe gaat het met jou? Wordt er al een buikje zichtbaar? ;)

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Jammer jattos, maar idd nog geen ongi dus wie weet. Ik had ook geen symptomen.

Hier gaat t prima. Gister eerste bevalling zelf gedaan, super vet. Alleen het werken en alles is wat vermoeiender. Ook het huishouden staat helaas op laag pitje. Mijn buik is al wel wat zichtbaar maar is meer nu een vet buikje lijkt, zijn natuurlijk ook allemaal darmen, maar het is dus meer alsof ik een dikke buik heb dan een mooi strakke buik haha. Komt nog wel. Verder weinig klachten.

8. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Game-over...

Negatieve test is bevestigd, ben helaas ongi geworden.
    Balen, ergens had ik wel goede hoop.

Gelukkig valt de teleurstelling mee, lf is hersteld en dat is fijn.
    Op naar de volgende ronde, dan ga ik temperaturen.
    Moet ik daar vandaag al mee beginnen trouwens??

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Me, wat vervelend dat je zo moe bent, maar hoort erbij hoor! Lekker rustig aan doen en over een maand of 2 krijg je vanzelf weer energie.

Jettos, he bah wat balen zeg, stiekem hoop je dan toch dat het gelukt is. Goed dat je gaat temperaturen, ik ben er deze cyclus ook voor het eerst mee gestart. Je kan nu het beste morgen beginnen, want je moet het op vaste tijden doen en net als je wakker bent. Dus nog voor je je bed uit stapt. Hopelijk aankomende ronde meer geluk voor ons!
    Dikke knuffel voor jou.

Nou zaadonderzoek vanmorgen weggebracht, ik heb dinsdag een belafspraak dus dan krijgen we de uitslag.
    Morgen het HSG onderzoek, zie er wel een beetje tegenop, Maargoed wil heel graag weten of mn eileider open of dicht is. Dus tja dan moeten we dat er maar voor over hebben.

Hou jullie op de hoogte.

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Heel veel succes morgen Julia!!!

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Succes vandaag Julia.

En jettos balen. Maar idd meteen beginnen met tempen, en dan dus voordat je opstaat elke dag.

@ hier, lekker vrij, heerlijk maar moet echt poetsen. Helaas gister heel druk op werk gehad, zelfs niet kunnen eten en dat heeft weer zn uitwerking op mij. Heb tot half 1 geslapen en voel me nog moe haha. Nouja toch maar rustig poetsen dan.

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Me, idd rustig aan doen. En wat een nacht heb je gemaakt, heb je het echt even nodig gehad.

Het HSG onderzoek is achter de rug, gelukkig allemaal goed gegaan. De pijn viel erg mee, had het veel erger verwacht.
    De eileider is gelukkig OPEN, dus nu hard aan de klus in de hoop dat de extra vruchtbaarheid een beetje meehelpt.

Jettos, onderaan mijn banner kan je mijn tempkaartje zien, hier voer ik al mn gegevens in, misschien is dat ook wat voor jou?

13. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hoi Julia,

Wat fijn dat alles goed was en de pijn meeviel!!!
    Dus op het eerste gezicht zijn er bij jou geen problemen om zwanger te raken?
    5 maart dus de uitslag van het zaadonderzoek... Spannend!!
    Maar nu eerst, flink klussen dus om je extra vruchtbaarheid te benutten! Als je in ronde 12 zwanger wordt, ben je precies in een jaar zwanger geworden, toch?
    Duim voor je!

Me87, lastig die vermoeidheid! Rustig aan he?

Ik ga temperaturen, alleen lukt het me nog niet om een link onderaan te plaatsen, moet ik nog even uitzoeken...

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Je moet naar schare this page en dan de Bcc code copieren, dan lukt het.

15. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha meiden,

Rustig hier..!
    Julia, ik lees aan je onderschrift dat het zaadonderzoek van je man ook positief was! Wat fijn!!! Alle kans op een gewone zwangerschap dus. Ei alweer gehad deze maand? Nu duimen draaien voor je extra vruchtbaarheid!!

Me87, hoe gaat het met jou? Bijna termijnecho! Wat gaat het snel!! Heb je zelf ook dat gevoel? Eerste trimester alweer bijna voorbij, yes!!

@hier: volgens mij zit mn ei eraan te komen. Dus maar aan de klus dit weekend! We gaan nu Pre-seed proberen --> zaadvriendelijk glijmiddel.
    Heb er al veel positieve verhalen over gehoord, dus ik dacht: baadt het niet, dan schaadt het niet! Tis iig lekker spul.
    Missch nog idee voor jou Julia mocht het deze ronde eventueel niet lukken?

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jettos, gelukkig was idd alles goed bij mij en ML. Nu hopen dat de extra vruchtbaarheid een beetje meewerkt. We gaan het in ieder geval 6mnd zelf proberen en kunnen anders altijd nog het ZKH in. Voor nu voel ik me hier het prettigst bij.
    Wij gebruiken al vanaf de 4e ronde dat we bezig zijn preseed en tot op heden zonder resultaat. Wel erg prettig spul, maar soms wat te glibberig, dus we gebruiken het maar heel soms.
    Hopelijk heeft het bij jou meer effect.
    Zie dat je tempkaartje gelukt is in je onderschrift, maar nog stabiel, nu wachten op je eitje.
    Hier de eisprong al gehad, maar door het hsg, maar 1x kunnen klussen en toen was mn eitje er al.....hopelijk is die ene keer dus genoeg geweest. Nu ik mn temp bijhoud hoop ik een beter inzicht te krijgen in eisprong en LF. Ach we zullen zien.

Me hoe is het bij jou? Alles volgens plan?

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Julia, wat fijn dat is inderdaad een geruststelling dat dat in ieder geval goed is. Ik weet niet of jullie dit al doen maar ik heb de maand dat ik zwanger bent elke keer rondom eisprong, zelf gezorgt dat ik kwam nadat vriend klaar was en in badkamer was. Misschien is dat ons geluk geweest. En ik had die maand voor t eerst een ketting met steen om die de vruchtbaarheid bevorderde, ik geloof er niet zo in maar dacht achjah zal geen kwaad kunnen. Enja nu toeval? Verder die maand geen ovutesten of getempt.

@ Jettos goed aan de klus dan dit weekend. Hoop dat t effect heeft. Maak het gewoon maar extra romantisch haha.

@ Hier, van t weekend nachtdiensten gehad. Daarna 2 dagen beroerd geweest hierdoor. Dagen erna druk gehad met werken en feestjes enzo. Maar voel me nu beter. Verder moet ik heel t weekend weer werken en heb vanaf dinsdag 3,5 week vakantie. Dan ook idd termijnecho. Ben benieuwd. Voor mijn gevoel gaat het langzaam haha. Maar dat komt omdat ik een buik wil hebben en wil kunnen pronke :p

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Meisjes, weinig gehoord laatste tijd.
    Ik ga morgen op vakantie voor 2 weken dus spreek jullie ook niet meer.
    Ik hoop dat jullie goede weken tegemoedgaan, zonder menstruatie, duim duim duim.

Verder gaat t hier goed. Moeheid blijft maar verder voel ik me beter. Wel hele drukke week achter de rug met veel regeldingen en een onverwachte dag op eerste hulp met me opa, inmiddels opgenomen in ziekenhuis. Maar daarom ook weinig tijd gehad te reageren.
    Termijnecho was goed, combinatietest krijg ik over 2 weken nog uitslag van.

Tot over 2 weken dan laat ik weer wat horen.

19. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha Me87, lekker zeg, op vakantie!! Mmmmm! Het is je gegund!
    Waar ging je ook alweer heen? Geniet ervan in ieder geval!!
    Fijn dat je je wat beter voelt. Gaan de nachtdiensten ook beter of ben je daarmee gestopt ivm zwangerschap.
    Enne, je bent voorbij de 12 week!! Een veilig idee! Blij voor je.

Lief dat je voor ons duimt!
    Merk deze cyclus nog niks, geen steekjes, alle rustig en saai...
    Scheelt wel spanning, haha.

Julia, vorige ronde dus toch niet zwanger.... Deze ronde waarschijnlijk meer gelegenheid om op de goede dagen te klussen, duim voor jou!!

x

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hello,
    erg rustig hier geweest. Zie dat je weer in nieuwe ronde zit jettos. Mooi temp kaartje trouwens van vorige ronde.

Ik ben in de caribbean geweest. Cruise. Goede vakantie gehad, gister teruggekomen nu last van jetlag. Gisternacht in vliegtuig niks geslapen, vervolgens thuis paar uurtjes en vanacht veel wakker gelegen. Balen want voel me nu dus niet top terwijl ik zoveel wilde doen.
    Gelukkig vandaag en morgen vrij. Vanaf vrijdag helaas 7 diensten werken waaronder ook 4 nachten. Mijn leidinginggevende wil die er niet afhalen. Terwijl je na 12 weken geen nachten meer hoefd volgens de wet.
    Aan ene kant fijn dat ik over de 12 weken ben ja, ik probeer mezelf gerust te stellen met die gedachte maar ben niet gerust. Ben toch steeds nog bang dat het straks niet goed meer zit ofzo. Weet niet waarom, misschien omdat ik dat toch wel regelmatig zie op het werk?

Hoe gaat het verder met jou jettos? We zijn alweer een jaar verder, gaat snel he.

En Julia hoe staat het bij jou? Ook een duidelijke eisprong gehad deze maand zie ik

Deel Deze Pagina