Balen zeg. Wanneer wil het bij jullie eens lukken. Echt klote elke maand weer teleurstelling. Sorry ik had beloofd foto te plaatsen maar mijn vriend heeft tijdens het stofzuigen de router gesloopt. Dus heb nu geen internet. Alleen op telefoon maar kan ik dus geen foto mee plaatsen. Dus komt eraan. Echo in amsterdam was ook prima. Hartje heel goed bekeken en zag er zover goed uit. Misschien klein gaatje bij de kleppen maar was moeilijk te oordelen of t ook echt gaatje was. Maar niks om me zorgen on te maken. Na bevalling 4 weken erna eens na laten kijken.
Hier de beloofde foto. Gemaakt vandaag bij 20 weken en wat dagen. Ben gewoon al 7 kilo aangekomen, dus op de foto iets ronder dan wat ik normaal ben.
Wow, mooi zeg!! Je bent echt mooi zwanger hoor, Me87. En die kilootjes gaan er vanzelf weer af als je bv geeft. Wil je dat gaan doen? Mocht je benieuwd zijn hoe ik eruit zie, er staat (tijdelijk) ff een foto in m'n album. Wel zo leuk om even een gezicht te hebben bij iemand na al die maanden, toch? @hier, saaaaaaai, wachten op eisprong...
Ja ik wil inderdaad borstvoeding geven. Ik hoop dat de kilos er dan zo af zijn. Mijn moeder is ook elke zwangerschap 20 kilo aangekomen. Pfff ik was dat toch eigenlijk niet van plan maar het gaat zo snel. Elke dag neem ik me weer voor gezodn te eten en niks te snoepen, geen extra boterham enz. Maar het lukt me steeds niet. Beetje zwakte van mezelf. Leuke foto zeg jettos. Is inderdaad wel leuk een keer te zien hoe degene eruit ziet. Ik heb in een ander clubje ook de meeste op facebook, wel leuk En inderdaad nu saaie dagen voor je. Maar ik wens je heel veel succes en blijf nog steeds duimen. Heb elke maand weer goede hoop.
Spannend Julia! Temp is mooi gestegen zie ik. Hier gister bruinverlies en vannacht ongi helaas. Duim voor je Julia!
Jettos, he wat balen meid, die stomme ongi ook telkens. Temp is hier idd mooi gestegen, maar weet uit vorige ronde dat dat nog niets wil zeggen, moet wachten...pfff en dat duurd lang. Wat heb jij een korte LF! Ik gebruik nu shatavari, dit is ook voor een lange cyclus en korte LF geloof ik ook. Misschien iets voor jou?
Ja, ik weet het. Maak me er ook een beetje zorgen over... Ben een beetje bang dat die S.capsules de boel in de war gooien en ik nog verder van huis ben. Als ik na de zomervakantie nog niet zwanger ben ga ik naar gyn. Ja, vorige ronde was ook al spannend voor jou he!? Tot wanneer gaan julie zelf proberen? Ook tot en met ongeveer de zomervak?
Nou meiden, Iemand uit ander tpoic had even mijn tempkaartej laten zien en gevraagd of luteale fase wel ok was. Nee, dus, te kort. Heb nu voor maandag een afspraak staan bij mijn eigen gyn. Ben benieuwd wat die ervan zegt. Spannend! Me87, hoe is het bij jou? Groeit de kleine nog goed? Al bezig met de kinderkamer enzo? Julia, spannende tijden bij jou!! Ben benieuwd naar je temp! Duimen draaien voor jou.
@ Jettos, idd steeds korte lf fase. Misschien maar goed om even langs de gyn te gaan. Ik hoop zo dat er vaart voor je inkomt. Gun jou dit ook zo erg. Hier groeit de kleine inderdaad goed. Sommige dagen heel actief aan het schoppen, super leuk. Met mij gaat t verder ook goed. Alleen moet ik een beetje accepteren dat ik niet alles kan zoals voor zwangerschap. Dus af en toe toch een dagje rust inplannen. Zoals vandaag, en dat is dan toch wel lekker haha. Vanavond wel even sporten. Wij hebben nu een box gekocht, die staat al in de kamer. En kinderwagen besteld komt over 2 weken. Babykamer moeten we nog bestellen maar weten al wel welke het wordt. Ik ben heel benieuwd hoe t kamertje er straks uit gaan zien enzo. @ Julia, spannend zeg. Ik blijf voor je duimen. Hopelijk een keer raak.
Jettos, goed dat je naar de gun gaat, want je LF is echt te kort voor een innesteling. Hoop dat ze hier wat voor kunnen geven en dat je ook snel weer zwanger mag worden. Me, goed om te lezen dat het goed gaat. Je bent gewoon al over de helft! Wat heerlijk meid! Lekker aan het shoppen geweest zie ik....hihi! Hier nog niet ongi, temp nog redelijk hoog. Geen ongikrampen, dus ben heel benieuwd of ik morgen ongi ga worden!
Helaas weer game over, ongi is doorgbroken. Dat rot lijf ook, zo moeilijk kan het toch niet zijn! Pffff niet leuk
Julia! Bah... Het enige wat ik kan zeggen is dat ik je helemaal begrijp! Het is gewoon k*t, elke maand weer... Knuffel!
Julia, las ik trouwens een keer ergens opp het topic dat je een dochtertje hebt, of heb ik het mis en haal ik dingen door elkaar!? Me87, leuk hoor, al die voorbereidingen! Lees dat je beebje de komende vier week dubbel zo dik wordt... Succes!
Thnx meiden, we gaan gewoon weer vol goede moed ronde 16 in! Het zal toch wel een keer moeten lukken! Jettos, heb idd een (stief)dochter van 10, dus hier kan ik wel een beetje over moederen, dat scheelt! Maar goed zij woont hier niet, dus alleen weekenden en vakanties. Maar tís echt een heerlijke meid, ben zo blij dat ik haar in ieder geval alvast heb
Ha meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Hoe is het met jullie? Julia, aha, dan had ik dat toch ergens goed gelezen. Leuk, zo'n (stief)dochter. Goeie klik dus? Gister je eisprong gehad? Grappig, want dan lopen we precies gelijk deze ronde, ik had gister ook mijn eisprong en zit nu dus op 1 dpo. Me87: Al bijna vakantie? Wanneer ga je trouwens met verlof? En wanneer ben je ook alweer uitgerekend?? Grappig jouw onderschrift nu te lezen, lekker in de zon gaan staan dus, hihi @hier: gister 1e keer bloed laten prikken, precies op dag van de eisprong, dus dat is gelukt gelukkig. Altijd een beetje een gok wanneer ei springt. Nu op 7 DPO 2e keer bloedprikken. Goed geklust deze ronde, dus kan weer uitrusten op de wachtbank!