Hoi Jettos, mooi zo dat je goed hebt geklust. Nu weer afwachten. Waar hebben ze je bloed dan op getest en wanneer krijg je uitslag? Hier is het druk. Heb na mijn vrije dagen donderdag en vrijdag gewerkt, vervolgens van vrijdagavond tot zondag naar duinrell geweest, veel gelopen en drukte om me heen, en weinig geslapen. Toen vanaf maandag weer gaan werken 5 vroege diensten 'savonds weer afspraken staan. Breekt me nu wat op. Maar nog 2 dagen en dan idd weekje vrij. Zaterdag gaan we aan de babykamer beginnen en dan kan ik in me vakantie daar wat verder rommelen. Ik ga per 1 sept met verlof en ben dan de 29e uitgerekend. Dus mag nog wel even haha.
Nou meiden, hier wéér niet gelukt. Ben er een beetje klaar mee! Deze maand daarom even niet klussen rondom eisprong, even rust en geen valse hoop. Me, ik prik allerlei hormoonwaardes gedurende mijn cyclus ivm korte lf. Vandaag laatste keer prikken en dan over 2, 3 week de uitslag. Verwacht wel dat er wat uitkomt... 1 sept is het zo, zeker met de zomervakantie ertussen! Vind je het zelf ook zo snel gaan? Julia, ik DUIM voor je!!!! Hoe is het met je?
Jettos, balen weer. Hoop dat het je helpt dat ze die waardes hebben geprikt. Wanneer krijg je dan de uitslag en gaan ze er dan wat aan doen? Goed van je om het even van je af te zetten. Ik vind het echt zo balen voor jullie. Heb het al eerder gezegt maar dan voel ik me schuldig om hier wel zwanger te zijn. Ik vind het idd wel snel gaan maar vind het ook heerlijk om zwanger te zijn. Al vind ik het iets minder dat mijn lichaam me soms toch aangeeft iets rustiger aan te moeten doen. haha en zo ben ik niet, werk veel (lichamelijk werk dus ook), sport nog en wil dan op me vrije dag ook nog alles eruit halen. Dat gaat niet altijd. Ik wil wel foto van het kamertje plaatsen als jullie dat willen zien en het echt niet erg vinden. Julia, duim duim duim. Hoop het zo voor je.
Jettos goed dat ze bloed geprikt hebben. Die korte LF maakt het gewoon onmogelijk om een vruchtje te laten innestelen. Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen. Me, ow ben benieuwd naar het kamertje, kom maar op. En idd goed luisteren naar je lichaam. Ook gewoon je rust pakken. Hier weer bijna NOD, dus we wachten rustig af. Temp is nog goed, maar dat is altijd zo. De laatste dag kan die ineens zakken. Jullie horen het.
@ Julia, en? Ik zie dat je temp is gezakt, hoop nog geen menstruatie voor je. Ik duim nog steeds. Hier dan ook fotos van kamertje:
Me, wat een prachtige buik heb je! En dat kamertje, ziet er heel mooi uit! Straks lekker alles inrichten! Geniet er lekker van meid! Wist je trouwens al wat het word? Hier weer ongi geworden, gelukkig in aug naar de gyn, want zelf lukt het gewoon niet. Jettos, al uitslagen gehad van het bloedonderzoek?
Wat een mooi kamertje, lekker rustig. Laat die kleine maar komen! Mooi buikje ook hoor! Heb je al last vd kwaaltjes in je onderschrift? Hoop et niet voor je. Enne, je niet schuldig voelen tegenover ons hoor. Onze beurt komt vanzelf.... Julia, weer niet gelukt. Wat deprimerend he!? Fijn dat je in aug naar de gyn gaat. Houd je in de tussentijd ook even pauze? Wij wel, even niet gericht klussen en rondom de eisprong helemaal niet. Gewoon even een maandje rust. Moet zeggen, doet me nu al goed, even geen druk, heeeerlijk! Wij hebben 16 juli gesprek, maar weet wel zeker dat bloedwaardes niet goed zijn. Kan niet anders
Hey meiden, Ik ben ook 31 maart gestopt!! Wat een spannende periode zo hè?! Van het ontpillen heb ik niets gemerkt. Ben ook steeds gewoon op tijd ongesteld. Ben er veel mee bezig, maar ga nog niet aan de ovulatie testen voorlopig. X
Ivdv86, ik vrees dat je een jaar op ons achterloopt. Wij zijn in maart 2012 gestopt met de pil... Even doorzoeken dus naar het juiste topic Succes met zwanger worden!
@ Julia, wij weten het geslacht niet. Bedoeling was om het kamertje na de bevalling met roze of blauw op te pimpen maar vriend vind opeens dat het rood moet worden haha. Dus ga nu in het rood verder naast de grijs en wit. Balen weer niet gelukt. Gelukkig kan je binnekort hulp krijgen en is het dan snel raak. @ jettos, Volgens mij stond er iets van aambeien enzo in het onderschrift haha. Nee geen last van. Het enige waar ik last van heb ik maagzuur, verder geen andere klachten. Donderdag tm zaterdag wel ziek geweest, ofja denk gewoon niet optijd rust gehouden en daardoor klachten. Nu gaat het weer beter maar ben slecht in rustig aan doen. Over weekje heb je gesprek, ben benieuwd wat ze ervan zeggen.
Meiden, even kort en ego. Uitslag gehad, alles was goed behalve fsh (follikel stimulerend hormoon) En te laag progesteron. Fsh was verhoogd, waarde van 8,4. Dit kan heel missch duiden op vervroegde overgang...! Pffff!!! Moet nu afspraak maken voor echoscopisch onderzoek, zodat ze eventueel eitje kunnen zien groeien en eicelreserve kunnen checken!?!? Meiden, ik weet even niet wat ik ervan moet denken. De gyn ook niet, vandaar dat hij mij doorstuurt. Hij zei dat er kleine kans is op vervroegde overgang, maar als hij mijn tempkaartjes zag, leek er wel elke maand eitje te springen. Raadsel dus. Pfff, voel me een beetje leeg, weet niet wat ik moet voelen, behalve ongerustheid...
Ohjee jettos. Dat is niet leuk nieuws. Snap dat je je nu leeg voelt. Ik hoop dat ze snel duidelijkheid hebben en het geen vervroegde overgang is. Hopen dat de echo meteen komende cyclus kan. Dan weet je misschien snel meer. Sterkte meid.