Volgens mijn banner duurt het nog even voor ik mijn eisprong heb, maar voel de eisprong toch echt sinds vanochtend. Heb hem voordat ik de pil ging gebruiken en in een pauze van 2-3 jaar altijd heel goed gevoeld, dus herken ''de klachten'' nu gelijk!! Hopen dat dit mijn eerste en voorlopig laatste eisprong is, genoeg geoefend met mijn vriend de afgelopen dagen Succes allemaal en ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!!
Volgens mijn banner ook vandaag.. En volgens een app op me telefoon gister... Ik heb alleen al een paar dagen geleden last gehad van kraampjes enzo.. Afgelopen dagen hard geklust dus!! En hopen op goed nieuws! 3 mei zou ik weer moeten.. Maar hoop ut niet
Hey meiden, Ook ik zou vandaag mijn eisrpong moeten hebben, volgens mijn banner. Heb niet echt iets anders gemerkt...haha! Ik hoop, net als jullie, stephie en juul, dat dit de laatste is en dat ik niet ongesteld word deze maand. Had nog wel even een vraagje, daar had ik het met mijn vriendinnetjee over, maar zij wist het niet. Als je last hebt van ochtendmisselijkheid, is dat dan altijd rond dezelfde tijd? Of is daar helemaal geen peil op te trekken? Ben namelijk wel paar keer misselijk geweest... En heel stom, ik ging vorige week macaroni maken, met smac. Toen ik de smac ging snijden rook hij bedorven...las dat dat een symptoom van een zwangerschap kan zijn! Maaaar...ik denk niet dat ik al zwanger ben, ondanks deze verschijnselen...denk eerder dat mn lichaam een loopje met me neemt omdat ik het zo graag wil, of dat ik gewoon iets onder de leden heb en volgende week ziek ben...zal wel vals alarm zijn! Trainingstand ofzo hahahahahaha! Of misschien wel gewoon ontwenning omdat ik na 13 jaar de pil ineens niet meer slik... Ik zou jullie in ieder geval op de hoogte! Nu ga ik weer lekker de werkvloer op, net even pauze gehad en nu er weer tegen aan tot 6uur en dan met de voetjes omhoog op de bank! Lieefs xoxo
Hoi Blondy Wat beterft ochtend misselijkheid durf ik daar zelf niet goed een antwoord op te geven, voor zover ik heb kunnen lezen is vaak kort na het opstaan, maar kan het ook later op de dag opkomen. Heb het wel al met een aantal vriendinnen hierover gehad, maar 1 vriendin heeft bij alle 3 haar zwangerschappen geen last gehad van misselijkheid ( teken ik voor... ) en de andere is nu 5 maanden zwanger en elke dag de hele dag door misselijk... Dus ja.. Niet echt veel ervaring mee...en moeilijk iets van te zeggen. Heb vandaag het nieuws aan mijn ouders verteld en deze zijn heel erg blij. Ze hadden het eigenlijk al een beetje verwacht, erg verbaasd waren ze dan ook niet. Was wel een beetje bang voor een minder enthousiaste reactie omdat mijn vriend en ik 'pas' 6 maanden bij elkaar zijn ( kennen elkaar wel al 3 jaar ) en hij 38 is ( ik ben 26 ), maar gelukkig reageerde ze heel heel erg blij... Pffff, maar het voelt gewoon zo ontzettend goed. Daarnaast weten 2 vriendinnen het nu, moet zeggen dat dit heel erg oplucht! Het is zo moeilijk om dit voor je te houden. De rest krijgt het nieuws nu pas te horen als ik daadwerklijk zwanger ben wat hopelijk snel het geval is.... Liefs
Volgens mij kan die misselijkheid idd alle kanten op gaan! Ik voel ook nog helemaal niks...maar nu al erg nieuwschierig of het misschien wel gelukt is...? Pfff en dan moet je nog 2 weken wachten!
Wij hebben het onze beide ouders ook al verteld! En aangezien we gaan trouwen kwam het niet echt als een verassing de opa`s in spé zagen gelijk al een mooie verbouwing tegemoed hihi! Ik heb nog wel een vraagje . Ik ben 21 Maart gestopt met de pil en dacht dat ik rond 4 april mijn eisprong heb gevoeld maar mijn ongesteldheid blijft maar uit althans als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben. Nu hebben mijn vriend en ik het veilig gedaan behalve 1 x alleen toen is hij voor het zingen de kerk uit gegaan hihi.....Op me werk zei me collegaatje al wanneer ga je zwangerschapstest doen? Maar zou ik niet gewoon afwachten aangezien dit de eerste x moet zijn dat ik ongesteld moet worden????? HELP want het lijkt me toch niet dat die ene x raak kan zijn?
De misselijkheid is eind van de ochtend en smiddags...had het vandaag ook weer... Inderdaad nog 2 weken wachten, die gaan zooooooooo lang duren, haha! Zou wel super gaaf zijn ALS het zo is! Maar we wachten rustig af... Xoxo en fijne avond!
Hoi kimster, Moeilijk te zeggen...in het voorvocht van een man kunnen namelijk ook zaadcellen zitten, dus de mogelijkheid is er. Maar, als je een cyclus van 28 dagen hebt en je hebt 4 april je eispprong gevoeld, zou je dan niet pas rond de 28ste van deze maand moeeten gaan menstrueren? Ik zou het, denk ik, nog even afwachten. Zeker ook omdat het de eerste maand is dat je geen pil meer slikt. Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat de boel wat meer tijd nodig heeft om op gang te komen... Laat je het ons weten als je meer weet? XOXO en liefs!
Tis mijn 2e ronde nu.. zijn gewoon gelijk begonnen! Enne tis ook afwachten of de cyclus nu weer hetzelfde is als vorige... Ben benieuwdd.... En ik zou nog wel even wachten met testen kimster.. je maak je zelf anders gek! Ik weet er alles van.. haha vorige maand 6 testen er door heen gesmeten.. zonder resultaat! En ook gewoon dag 27 netjes ongi.. tis net ook wat je zelf prettig vind..
Ja, domme fout van mij zie ik al wel! Dat krijg je bij mij als ik de hele dag gewerkt heb...14+4 is natuurlijk 18, geen 28! I'am so sorrry! Maar dan nog zou ik nog een weekje wachten met testen, maar is natuurlijk helemaal jullie eigen keus! Fijne avond!
Hoi allemaal, Is inderdaad erg spannend de komende 2 weken... Ben zo benieuwd of het al gelukt is en zou het liefste dit nu al willen weten... Heb mijn banner ook maar even aangepast, gezien mijn eisprong volgens mijn banner pas over een week zou zijn en ik deze gister heb gehad... Was in eerste instantie uitgegaan van mijn laatste bloeding na mijn ontrekkingsbloeding na het stoppen met de pil, maar dat blijkt niet te kloppen, dus nu maar van de eerste dag van mijn ontrekkingsbloeding uitgegaan en dan klopt ie helemaal Nu even druk aan het werk met mijn paardjes en spreek jullie later weer! Liefs
Hey meiden, Nog even een vrraagje...volgens mijn banner en mijn eigen berekening zou ik gister mijn eisprrong moeten hebben... Het enige dat ik gemerkt heb is afscheiding, geel/wit van kleur. Sinds vanacht/vanochtend is het rozige afscheiding. Iemand enig idee wat dit is? Heb op internet gekeken, maar de ene site zegt dat het de eisprong is, andere sites zeggen weer dat het een innestelingsbloeding kan zijn en weer andere sites zeggen dat het betekend dat je juist niet zwanger bent...echt heel duidelijk dus! Hier iemand met ervaring? Bedankt alvast! Liefs en een fijne dag allemaal!
Ik heb geen idee bij roze afscheiding.. ik heb vandeweek ook ascheiding gehad.. eiwit kleur.. hele dikke sliert.. vond t wel een beetje vies!
Durf het zo niet te zeggen, mijn afscheiding is nu al enkele dagen helder van kleur... Weet zo niet wat rozige afscheiding betekent. Bij een innesteling zie vaak donker/ oud bloed, over het algemeen geen helder of rozig bloed. Denk het beste om nog even af te wachten, ik zie dat we bijna allemaal rond dezelfde dag(en) kunnen/ mogen testen, dus dat worden 2 spannende weken!! Liefs en een fijne dag!!
Hey allemaal, Bedankt voor het meedenken! We zullen wel zien...dat afwachten he?! Haha, mevrouwtje ongeduld ben ik wat dat betreft. Zou het heel leuk vvinden als ik al zwanger zou zijn, maar als het nog niet zo is, maakt het ook niet uit...wil alleen heel graag weten of het wel wat is of niet. Ben nogal nieuwschierig ook, maar we wachten "rustig" af! Hihi... Wel leuk dat wij 3en alledrie over 13 dagen kunnen testen, juul en stephie! Een test nu doen heeft nog geen nut. De eicel met cellen (heeft een speciale naam, maar ben niet zo goed in namen) gaat pas het zwangerschapshormoon hGC aanmaken als hij ingenesteld is. Voor die tijd slaat een test dus zowiezo negatief uit... Spannend!! Liefs!
Toch grappig idd allemaal hetzelfde.. vertel is wat meer over jullie zelf?? Hoe oud zijn jullie? En wat voor werk doe je? Ik heb afgelopen juni mijn spw diploma behaalt... Om op dagverblijf te kunnen werken.. Helaas is het in de kinderopvang op het moment een drama! En dus nog steeds geen werk gevonden! Zelfs niet in andere richtingen.. Dus ik zit helaas hele dagen thuis.. huis glimt hier! Haha
Hoi Stephie, Ik ben 26 jaar en kom uit de kop van noord holland, mijn vriend is 38. We kennen elkaar nu 3 jaar( via ons werk), maar hebben pas een relatie sinds 6 maanden. Gevoel zit zo goed en fijn dat we na 2 maanden zijn gaan samenwonen en nu heel graag een kindje samen willen. Ik werk sinds 3 jaar als dokters assistente op de huisartsenpost en in een dagpraktijk, erg leuk werk moet ik zeggen, al zijn de avond, nacht en weekend diensten op de huisartsenpost soms wat lastig met een relatie ( mijn vriend werkt 5 dgn overdag ), dus dat gaat een hoop geregel worden als we straks een kindje hebben Daarnaast heb ik 3 paarden thuis staan, waarvan ik er 2 berijd, nog even uitvogelen hoe dat ga doen mocht ik zwanger blijken te zijn. Is inderdaad erg apart dat we met zijn 3 tjes tegelijk kunnen gaan testen!! Hoop dat de testen positief zullen zijn!! Brengt me gelijk bij een vraag. Weten jullie of het mogelijk is om kort na de eisprong ( afgelopen woensdag ) al klachten te hebben van een zwangerschap? Ik heb sinds vandaag een warm/ vreemd gevoel in mijn onderbuik en ben af en toe wat duizelig, daarnaast voel ik me ook anders. Wat kan dit zijn? Zo een heel verhaal, tot snel weer, alvast een fijn weekend!
He, Ik zit ook op over 13 dagen testen, alleen ben ik dan op vakantie maar ben ook super benieuwd. Over die roze afscheiding, het kan zijn dat als je sex hebt gehad of een klein wondje hebt dat je afscheiding een beetje bloed heeft. Innestelingsbloeding zou het neit zijn want dat is inderdaad bruinig, en pas ongeveer 5 dagen na de eisprong, dan nesteld die pas in. Wittige afscheiding zegt volgens mij niks. Als het helder van kleur is zou je vruchtbaar zijn. Toevallig, ik heb ook SPW gedaan, 6 jaar geleden. Maar ik vond het werk in de kinderopvang niet uitdagend genoeg. Heb toen verpleegkunde gedaan en werk nu op de afdeling verloskunde in het ziekenhuis. Ik ben 24 en mijn vriend is 22 jaar.