wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul86

Juul86 Lid

12 apr 2012
    19
    0
    0
    Leuk dat jij ook over 13 dagen kan testen Me87!! Dat worden veel testen op die dag, ontzettend spannend!!! En dan nog hopen dat ze allemaal positief zijn, dat zou helemaal leuk en grappig zijn :)

2. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik wil al mijn hele leven met kindjes werken.. en als dit niet gaat lukken ga ik w.s in september opleiding kraam doen.. werken leren.. voor nog geen heel schooljaar.
    Ik weet anders niet wat ik nog voor anders zou willen doen.. erg lastig..
    Vandaag toch weer wat buikpijntjes...en steken in mijn lage onderrug... Wat zou t zijn??

Ben trouwens ook weer aan het lijnen... Ik ben niet echt een magere dame.. maar al 30 kilo kwijt! Die laatste 15 kilo lukte me niet.. en probeer ik nu toch wel.. ook omdat ik dus ben gestopt met pil..en gestopt met roken... Ik heb alles in 1 keer gedaan whaha niet erg slim.. maar werkt tot nu toe wel.. was maar 3 kilo aangekomen.. van t stoppen met roken..

3. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    He meiden!

Mijn man en ik zijn beide 25! We wonen in amersfoort. Ook ik heb de opleiding spw gedaan, maar werk nu in een winkel. Ook mijn man werkt in een winkel.

Juul, ik heb echt geen flauw idee! Zoals ik eerder al aangaf heb ik ook klachten, maar ik weet niet of dit van het ontpillen komt of van wat anders.

De rozige slijm die ik vanmiddag had is overgegaan op 4 druppeltjes roodachtig/donkerbruin bloed...

Nog 13 dagen wachten...

Fijn weekend allemaal, liefs!

4. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    Nou meiden, Ik ben vandaag ongesteld geworden! Ben ik eigenlijk heel blij om! dit is mijn eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil netjes op 30 dagen dus! Nu wil ik ovulatietesten gaan kopen om eens te kijken of dat iets voor mij is! spannend ! Dan kan het echte werk bijna gaan beginnen....Nog 1 x ongesteld worden en dan gaan we er voor het echie voor! Jullie allemaal veel succes ook!

5. Juul86

Juul86 Lid

12 apr 2012
    19
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Blijf een vreemd/ warm gevoel in mijn onderbuik houden, hoop dat het een goed teken is!! Zou wel al erg vroeg zijn om iets te voelen, maar je weet maar nooit. Had gister voor de eerste keer in jaren hoofdpijn en toen gaf mijn moeder aan dat dit haar enigste klacht was die zj had tijdens haar eerste zwangerschap, fingers crossed!!

@kimster: fijn dat je cycles gelijk weer regelmatig is, dan weet je inderdaad wel precies wanneer je eisprong is ed :)

@blondy: donkerbruin bloed... dat is een goed teken lijkt mij, misschien innesteling??

Fijn weekend verder, spreek jullie snel weer!

Liefs

6. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Spannend hoor ladies! Haha.. ik denk ook te voelen dat er wat rommelt.. maarja
    Wie weet wat t is?? Haha we moeten afwachten..
    Gisteravond weer een rot opmerking van schoonouders... Die kunnen we het niet vertellen omdat mijn schoonmoeder nogal een klets kous is..
    Mijn vriend hield de boot altijd een beetje af kwa kids.. en mijn schoonouders denken dat dat aan mij lig omdat ik 9 jaar jonger ben.. en iedere keer krijg ik dus een opmerking in de zin van : wij zijn 100 als we opa en oma worden.. of ik zit al in het bejaardenhuis dan hoor.. wat moet ik hier nou mee?? Als het aan mij had gelegen was ik 5 jaar geleden al mamma!

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @stephie86, jij kan hoer toch ook niks aan doen. Jullie moeten samen achter deze keuze staan. Trek je niet zoveel aan van je schoonouders. Je hebt immers je eigen leven. Heel veel succes en we horen het wel!

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

#88 BellaNoa, 21 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2012
    Kan ik me hier ook aansluiten?

Ik ben op 15 april gestopt met de pil. Ik ben 25 jaar en kom uit brabant, ik heb een zoontje van bijna 1 jaar (volgende week). Ik werk op een verzekeringskantoor als Acceptant, erg leuke baan en heel goed te combineren met kids. Ik werk nu 28 uur, waarvan 4 uurtjes vanuit huis, ideaal! 2 weken geleden mijn studie Volmacht afgerond (dat was wel erg pittig in combi met baan en baby) en nu gaan we voor ons tweede wondertje :) Super spannend weer!

@Stephie86, ik zou me er echt niks van aantrekken hoor wat je schoonouders zeggen. Maar des te groter de verrassing straks als ze horen dat je zwanger bent! ;)

9. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Nee, toch geen goed teken...volgens mij ben ik, twee weken te vroeg, ongi geworden :(! Nou ja, nieuwe poging.

Ik heb wel een raar gevoel nog in mijn onderbuik, net alsof ik honger heb, maar dan anders, lager...

We zien het wel! Ik hoop het voor je juul! En steph, is echt lullig wat ze doen, probeer het je niet aan te trekken, maar ik weet dat dat moeilijk is!

Liefs!

10. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag eerste posi ovutest in mijn handen gehad, vannacht "geklust" , zo spannend!

11. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Thnx dames... Misschien maak ik een keer een opmerlking terug waar ze van schrikken.. iets in de trant van misschien zijn we wel al jaren bezig maar lukt t nie?? Haha.. of is dat te erg? Word er wel moedeloos van.. en dan ook nog je mond moeten houden dat we wel bezig zijn.. maaarja komt vanzelf wel goed..
    Jee blondy.. weet je zeker dat t ongi is???

T word lekker druk hierzo!! Gezellig!

12. BellaNoa

Stephie86, wanneer je er echt genoeg van hebt zou ik dat inderdaad wel zeggen. Hoelang zijn jullie nu bezig dan?

13. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Zit pas in ronde 2 maar ik ga al tien jaar met mijn vriend en ik hoor al langer dan 5 jaar van die onzin over kleinkinderen dit kleinkinderen dat.. dus word het langzaam aan wel zat.. maarja.. nog 12 dagen!! Pfff kunnen ze nie voorbij vliegen gewoon?? Vandaag naar mijn mams die is jarig!

14. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    ik zou het voor jezelf houden! Zoals je al zegt is je schoonmoeder een kletskous hihi! Dus laat ze lekker in die waan en dan is indd de schok nog groter als je straks echt zwanger bent! Gefeliciteerd trouwens met je moeder...

Hebben jullie trouwens ook andere klachten rond je ongesteldheid ipv tijdens de pil. Ik had toen altijd last van mijn buik en hoofd en nu al paar dagen onwijze pijn in me rug! Kan geen goede manier vinden om lekker te zitten. Enige wat beetje helpt is een warme kruik.Ik heb trouwens mijn ovulatietesten besteld moet vanaf volgende week zondag beginnen ermee ben benieuwd of het werkt :)!
    Iedereen verder een fijn weekend!

15. BellaNoa

@Stephie86, Oh oke.. 5 jaar lang dat al aan moeten horen, vind het knap dat je tot nu toe nog geen kat hebt gegeven hahaha... vooral in de tijd dat je er nog niet mee bezig was. En nog gefeliciteerd met je moeder! Veel plezier

@ Kimster87, ik heb eigenlijk dezelfde klachten als tijdens de pil alleen is het wat erger. Jij ook een fijn weekend!

16. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik heb nu echt al een uur lang pijn bij mijn schaambotje... Wat t is?? Geen idee..
    Ik had afgelopen menstruatie niet echt hevige pijn.. wat last van onderrug wel.. en 3 dagen er voor had ik echt onwijs pijn in mijn buik.. kon bijna niet lopen.. huisarts dacht toen aan blinde darm ontsteking... Maar dat was t gelukkig niet!

Mijn schoonouders zijn ook wel echt apart! Pff

17. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Heey meissies!

Steph, ik weet het niet 100% zeker omdat het voor mij de eerste maand zonder pil is. Er zijn wel wat dingen anders, zoals dat gevoel in mijn onderbuik, maar heel veel komen er ook overeen. Hoofdpijn, rugpijn. Het is nu gewoon bloed. Het is alleen wel iets minder dan anders. Maar het voelt als ongi. En over je schoonmoeder...zegt jou vriend daar niks van? Want het is echt niet leuk die opmerkingen die ze maakt. Mijn schoonmoeder en ik is ook geen fantastische combi. Ze heeft er lol in me zoveel mogelijk tegen te spreken en het vooral nooit met me eens te zijn. Ik zou het denk ik toch eens ter sprake brengen dat jullie (ervan uitgaande dat je vriend het ook niet leuk vind) dat geen leuke "grapjes" vinden...misschien dat ze zich minder aangevallen voelen als je het zo brengt. Want op ruzie met je schoonfamilie zit je ook niet te wachten...

Nou dames, fijn weekend allemaal! Ik ben ook eindelijk vrij :D!

Xoxo

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hallo,
    Ben ik ook weer even voor 1 van de laatste keren. Heb al 2 dagen flink last van buikpijn, weet nou niet of het mijn darmen zijn of iets krampen van mijn baarmoeder. Misschien komt het van de nachtdiensten, dan zijn mijn darmen weleens van slag, maar heb nooit zo erg gehad als nu. Of het is het ontpillen? Ik weet het niet. Verder toch geen last gehad sinds ik gestopt ben.
    Vandaag druk bezig met grote schoonmaak en mijn koffer inpakken. Morgen nog werken en dan maandag vertrekken we voor 3 weken naar Thailand. Heerlijk. Ik zou ip daar kunnen gaan testen maar ik wacht het even af. Neem niks mee. Als ik daar denk dat het misschien wel eens goed kan zitten koop ik daar een test. Daar hoop ik natuurlijk op.
    Iedereen fijn weekend en ik zal misschien weinig reageren, zit wel regelematig op internet bij mijn vader maar ga natuurlijk ook genietenzon zee en strand daar.

19. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    He meiden,

Hoe is het met jullie? Leuk om alles terug te lezen. Dat over schoonmoeders is ook bij mij van toepassing. Gelukkig heb ik zelf hele leuke en lieve ouders.

Ik merk dat ik steeds rustiger wordt over zwanger worden. Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn om zwanger te zijn maar we zien het wel. Wij hebben weer ff rust hier ;) En over 11 dagen is kijken of ik ongesteld wordt of niet.

Me 87: we lopen aardig gelijk he? Jij over 12 dagen testen ik over 11. Wat duren die dagen dan lang he? Wat je zegt over je darmen heb ik de afgelopen 2 dagen ook gehad. Een hele fijne vakantie!!!

Blondy: Jij ook een fijn weekend! Ook jou eerste maand zonder de pil dus?

De rest: allemaal succes!

20. BellaNoa

@Butterfly84, hier pas de eerste ronde en nog een weekje wachten tot m'n ei ;) en dan gaat het pas echt beginnen. Hoeveelste ronde zit jij nu? Veel succes in ieder geval en hopelijk over 11 dagen goed nieuws :)

Deel Deze Pagina