wie is er ook 31 maart gestopt met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    @ jandl het gaat hier wel hoor... Rustig aan hè haha ik blijf iets in mijn buik voelen... Maar geen idee wat t is... Misschien omdat k het zo hoop.. Dat je 'denkt' iets te voelen?

Aan ovu testen enzo doen wij niet... Me vriend verklaart me dan denk ik voor gek haha

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Als je 20 april je eisprong hebt gehad en je hebt die dag plus een dag later geknuffeld ben je een beetje te laat. Het beste is juist voor je eisprong te knuffelen ;) Ik ken die steekjes wel, maar ik heb ze meestal als ik mijn eisprong heb, alleen heb jij die al gehad dus dan zou ik het niet weten eerlijk gezegd

3. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je ei springt na een positieve test toch pas Na 24-36 uur?? Dan heb ik m'n eisprong toch misschien ook de 21 nog kunnen hebben?

4. BellaNoa

@ Stephie, laat die 10 dagen dan maar snel voorbij vliegen! Ik ben dan helaas op vakantie, kan ik je niet volgen :( Maar misschien dat ik daar wel op m'n mobiel kan internetten hihi... Ik zal voor je duimen meid!!

@ Ovu-testen, wij doen er ook niet aan. Ja, buiten dat het nu nog best vroeg is... heb ik ook gehoord dat die dingen voor geen meter te vertrouwen zijn. Ze meten een zogezegd LH piek? Van het moment dat je ei aan het springen is tot dat ie al gevallen is, geeft die test wel aan dat er LH te vinden is, maar niet wanneer dus dit zou dan zo maar eens kunnen zijn dat je ei net is geweest.... Geld klopperij vind ik het eigenlijk. Ja, dan zeggen ze dat je 's morgens, 's middags en 's avonds zou moeten testen en op een lichte of donkere streep af moet gaan, dan ben je al 3 testen verder op 1 dag.

5. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja vandaag was het streepje in elk geval bijna zo goed als weer weg, heel lichtjes nog. En de eerste dagen was er ook amper wat te zien totdat hij vrijdag echt knal was, gebruik ze in elk geval hierna niet weer, vind ze een beetje verwarrend. :D

6. BellaNoa

Dan zou het inderdaad wel kunnen dat je je ei net een dag later hebt gehad, ik las dat je 'm de 20ste hebt gehad vandaar.

7. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja pure gok.. aangezien het me nogal verward met die testen, maar zou ook goed de 21e kunnen zijn, ik voel meestal mijn eisprong niet dus kan daar ook niet op gokken

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @steph mijn vriend verklaard me ook voor gek als ik daar over begin denk ik!

9. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Haha! En mijn man ook! Die zou daar echt (nog) niet aan willen beginnen.

10. Juul86

Juul86 Lid

12 apr 2012
    19
    0
    0
    Heey dames,

Eindelijk weer even tijd om alles te lezen en zelf weer is wat te schrijven. Wat gebeurd er veel als je even een paar daagjes 'weg' bent...

Bij mij blijft het vreemde warme en nu soms ook wat stekende gevoel in mijn buik aanwezig, zit het nou tussen mijn oren of zou het toch??? Voor het eerst in jaren hoofdpijn gehad en dit blijkt de enigste klacht te zijn die mijn moeder had toen zij zwanger was... dus wie weet. Nog 10 daagjes even geduld hebben!!

Hoe staat het er bij jullie voor?? Heb al veel kunnen lezen, maar ben benuieuwd!!

Spreek jullie snel weer...

Liefs

11. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Nou hier gaat t wel.. buik krampjes..druk vlindertje nog aanwezig.. vanaf vanmiddag ook ineens wat gevoelige borsten.. soort brandend gevoel.. we wachten maar af.. nog 9 dagen ongeveer... Pffff duurt mij te lang hoor! Ik ben weer 2 kilo afgevallen van de 3 kilo die ik was aangekomen van t stoppen met roken! Yes! Gaan de goeie kant op!

12. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Pfff wat duren die dagen lang zeg!

Even wat anders, ik heb vandaag al de hele dag hele lichte menstruatie pijn (onderbuik) bij vlagen ook misselijk. Die pijn is goed te doen hoor maar zooooo zeurderig. Wil zo graag weten wat mn lijf daarmee wil zeggen? Het kan zoveel zijn he? Verder voel ik me prima, maar ik moet gewoon nog 8 dagen wachten.

Herkennen jullie dit?

13. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Echt hè.. Dat wachten is verschrikkelijk! Ik zou er zo een test tegen aan willen gooien.. Maarja of dat ook echt de uitslag geef die goed is? Beter nog wachten.. Pfff en idd kunnen al die symptomen zijn van zwangerschap.. Maar ook van komende ongi.. Dus...? Geen idee hihi

14. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Haha, ik ben echt erg hoor, ik wil ook zo graag testen maar ja dat stelt waarschijnlijk alleen maar teleur... We zullen toch de tijd uit moeten zingen. Dan maar aan het werken zometeen;)

Succes hoor!!

Ik hou je op de hoogte

15. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Heeeeel herkenbaar allemaal!

Zou indd een teken van beginnende ongi kunnen zijn, maar ook wat anders.

Ook ik was vandaag weer lekker misselijk...ziek of toch...?

Aaargh! Ja dat wachten! Ik wil het gewoon weten! Het liefst zou ik hebben dat als ik vertel hoe ik me voel, dat iemand dan zegt, ja je bent zwanger! Haha, dat zit er niet in helaas! Toch echt nog 9 daagjes wachten :(!

Scheelt nog dat we alles kunnen delen en ik weet niet hoe het met jullie zit, maarr ik voel me echt begrepen en gesteund hier! En bovenal vind ik het ook wel "gezellig"!!

Heb trouwens met mn mannetje gepraat en mijn gevoel was juist! Hij vind het heel leuk, maar ook super spannend en ook een beetje eng! Zo lief...

Nou meiden, succes allemaal en werkze!

Liefs xoxo

16. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik vind het zeer zeker ook lekker gezellig hier! Eindelijk een plekkie waar je ongestoord kan praten over je wens! Ivm schoonouders enzo.. toch vaak opletten. Mijn vriend vind t ook eng hoor! Bij ons vooral om t financiele plaatje.. omdat ik geen werk heb.. en hij dus alles alleen moet runnen zeg maar. Ik ben wel druk op zoek naar werk.. maar t zit niet mee.. nu misschien binnenkort bij thuiszorg een vakantiebaan...beter iets als niets!

17. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Mijn mannetje inderdaad ook financieel, omdat we wat dat betreft echt een rot periode achter de rug hebben...

Wel balen dat je geen baan hebt, is zo lastig tegenwoordig! Zal voor je duimen dat dat baantje wat word!

Liefs xoxo

18. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Hallo dames!

Ben ook in (6)maart gestopt met de pil :D
    Dacht gister nog dat ik zwanger was, maar de test was jammer genoeg negatief!
    Dus waarschijnlijk zijn het dan toch de symptomen dat mijn menstruatie weer opgang komt, ben ik ook blij mee ;)
    Heb veel hoofdpijn, last van acné, misselijk met vlagen en kleine steekjes in mijn onderbuik.

Mannen begrijpen het niet zo goed.. want wij vrouwen voelen die kriebels en ik denk de man niet of niet zo erg..
    Mijn vriend wilt ook graag kindjes, maar wij zitten midden in een grote verbouwing, dus wilt hij eerst alles beetje aan kant maken.
    Wat ik héél goed begrijp, maarja ik ben nogal ongeduldig :p
    Als je eenmaal die kriebels hebt..!

19. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Helemaal mee eens dat het hier gezellig is. Sterker nog ik heb er weer een verslaving bij zwangerschapspagina.nl :)
    Het was onwijs hectisch op mijn werk, het voordeel daarvan is dat ik even totaal niet denk aan zwanger worden, haha!

Voor de mannen is het toch allemaal wat anders he, hoewel ik helemaal niet mag klagen want mijn mannetje (we zijn 10-11-11 getrouwd) is er ook helemaal vol van. Het enige verschil is dat hij zijn mond erover kan houden en ik de neiging heb om het van de daken te schreeuwen, hihi.

Bambifelice, was je erg teleurgesteld dat je ongesteld werd? Beetje dubbel gevoel zeker?
    De andere dames: we lopen aardig gelijk op. Zooo spannend!

Steph86: Leuk dat we vrienden zijn geworden. Ik wist niet eens dat dat kon:)

Joeppppieee, morgen gaan we ons trouwalbum ophalen, EINDELIJK

20. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ja had k gezien...erg leuk! Dit is ook voor mij een verslaving..en bij mij het ergste..ik heb verder niet veel.. geen werk.. misschien bijna! Vrienden die altijd druk zijn.. dus zit ik thuis..saai en ook nog klein huisje.. dus die glimt! Haha iemand ideen voor me? Haha ik ben wel aan t borduren geslagen voor een zwangere vriendin.. zal eens proberen er een foto op te zetten.. is een geboorte ding van nijntje..

Pff ik word een beetje gek van mezelf..

Deel Deze Pagina