Hee meiden! Dat is het inderdaad, mannen hebben geen flauw idee wat het met je doet als je na lange tijd ineens met de pil stopt. Ongeduldig? Nooit van gehoord...AHUM! Haha! Wel jammer dat je niet zwanger bent, wel fijn dat je menstruatie weer op gang komt! Liefs
Goedemorgen meiden! Vanacht gedroomd dat ik zwanger was en dat ik dat aan jullie ging vertellen...ik ben er verder niet mee bezig hoor ! Haha! Zijn er hier trouwens dames die een blackberry hebben en gezellig willen pingen? Dat leek mij ook wel gezellig, een soort groepschat ofzo! Werkze en een fijne dag allemaal! Liefs xoxo
Geen blackberry hier.. wel whatsapp.. ga zo toch testje tegen aan gooien.. wie weet.. heb er nog 1 liggen..
Helemaal wit nog.. wat ik dus al dacht! Hoe moeten we dat doen dan via whatsapp? Moet je nrs gaan uitwisselen??
Nog niks..... Zeg nog niets he.. als je te weinig hcg aan maak... Tis afwachten.. of me lichaam neem me in de maling! Want ik voel me echt anders!!
Nou ben nog niet ongi geworden, maar ik voel wel steeds krampen in mijn zij.. dus zit er dan toch wel aan te komen..?
Tis afwachten voor je meid... Kan vanalles betekenen.. Hier voel ik me op en top zwanger maar nega test.. vandaag.. klan ook zijn omdat ik gewoon geen geduld heb om pas over 8 dagen te testen... En tja hoe gaan we doen dan via whatsapp? Prive bericht nr sturen??
Heey steph! Ja, dat is ook zo...ik voel me ook anders, dus afwachten maar! Ik zal je mn nummer sturen in een prive bericht! Zal voor jullie duimen! Liefs
Balen Steph dat ie negatief is meid. Maar is niet zo gek hoor Wie weet! Ik blijf duimen voor jullie allemaal. Ik heb ook What's App. Hoe doen we dat met nummers uitwisselen? BambiFelice: Ik heb dat ook, steeds even een steek/kramp in mijn zij. Soms echt erg maar altijd heel even (paar seconden). Die zeurende buikpijn van gister is weer verdwenen. Ik droom heeeeeel gek sinds een nacht of 3. Echt de raarste dingen. Dus ook dat is herkenbaar Kga zo lekker naar de kapper!! Even afleiding. NOG 7 DAGEN!!!!! WHAAAAAH. Sterkte allemaal!!!!!
Nrs kunnen in privebericht gestuurd worden voor whats app.. misschien kan 1 iemand alles verzamelen..( voor degene die het willen) ? Anders gewoon iedereen apart toevoegen haha net ff naar de winkels geweest.. heb toch maar foliumzuur gehaald. En een speentje gekocht.. hihi voor als het zover mocht zijn om aan me vriend te geven...hihihihi
Ja, het is inderdaad stil hier dus plaats ik maar even een berichtje. Ik ben vanmorgen beetje down wakker geworden... Ach dat heb je wel eens. Vanmiddag weer aan de arbeid dus dan ben ik dat gevoel snel weer kwijt. En als ik aan mn lange weekend denk wordt ik ook al helemaal vrolijk. Nog 6 dagen (of eerder) tot testen! Spannend! Hoe is het met jullie?
Hier nog 7 dagen geloof ik.. en slecht slapen!! Gister avond echt vreselijke steek in mijn rechter zei... Innesteling misschien????? Helpp ik word gek!!!! Hihi
Hey allemaal ik ben 9 April voor het eerst Ongi geworden zonder de pil, ook wij willen heel graag een kindje en zijn ook druk aan het klussen geslagen Nou deden we dat ook al wel toen ik nog aan de pil was, nooit wat te klagen gehad daar over hihihi. Wij hebben nu gewoon 3 a 4 keer per week sex en hopen dat het snel lukt. Ik lees overal dat jullie klussen in de 2de week van de cyclus maar lees net een artikel dat je dat gewoon de hele maand moet vol houden als je snel zwanger wilt raken. We zijn wel hoe snel het gaat, we kunnen niet wachten. Het ontpillen was wel zwaar de eerste 3 weken maar nu gaat het eigenlijk heel erg goed, geen hoofdpijn meer en niet meer duizelig, ook me hormonen zijn weer een beetje rustiger, wel heb ik het snel warm vooral snachts. Hoe komen jullie aan die leuke balkjes met het aftellen van je cyclus? Liefs
Boven aan de pagina staat een dingetje...banners.. daar op klikken.. daar kan jijou cyclus invullen en dan kopieren naar je handtekening.. die staat bij je instellingen ergens.. enne rond de 2e week na je ongi heb je je eisprong ergens.. dus dan is het belangrijkste te klussen!! Daar buiten om doen we ook wel aan klussen hoor! Haha..
Ik probeer er ook niet veel aan te denken en afleiding te hebben door bijvoorbeeld, dingen te gaan doen, tuin verbouwen en vakantie plannen verjaardags feest organiseren. t schijnt te helpen zeggen ze. hoop voor iedereen dat het niet te lang duurt allemaal