Ik vind het vreselijk lastig, al die keuze voor iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt/gehad. Hoe moet ik kiezen?? Als je op internet zoekt is er over alles wel iets goeds en slechts te vinden, dat is met alles zo. Aangezien hier zoveel mensen zitten en het al ervaren hebben, wie weet een goede, of hadden jullie hele fijne ervaringen mee??? Ik wil niet dat ze hele dagen in huis zitten, ik las dat je ook deels kon krijgen voor 3 uurtjes per dag ofzo. Dat lijkt mij veel fijner! Moet het nou toch echt eens gaan regelen!
Ik zou je vraag even bij bevalling kraamtijd neerzetten, denk dat er dan meer mensen lezen! Maar hier heb ik gekozen voor Isis kraamhulp ( woon niet zo ver van jou vandaan ) en krijg gewoon 48 uur! Ik zou als ik jou was daar ook voor kiezen, en als je heel goed voelt minder uren nemen! Maar je weet immers nu niet hoe je uit de strijdt gaat komen! Succes met zoeken en je zwangerschap
ik weet niet waar je uit kan kiezen in jou regio. Bij de eerste hadden wij Monique Boer uit Marknesse (volgens mij doen ze ook wel drachten). Particulier en erg prettig. Verzekerd van een vaste kraamhulp en helemaal niet moeilijk doen over extra uurtjes ed. Verder wist ik van te voren al welke kraamhulp ik zou krijgen. Nu vergoedt de izz hen niet meer dus krijgen wij nu van naviva en ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik daarvan denken moet...Vind ze tot nu toe vergeleken met de vorige errug zakelijk en het is ook nog niet zeker of wij de gehele kraamtijd 1 kraamhulp kunnen krijgen...
Ik heb me aangemeld bij Isis. Is de vorige keer heel goed bevallen. Ik had maximale kraamzorg, vond ik wel heel prettig.
Ook ik heb mij aangemeld bij isis kraamzorg. In mijn omgeving zijn ze erg tevreden over hun kraamzorg.
Ik heb me aangemeld bij kraamzus. Heb de websites van de verschilllende kraamhulporganisaties bekeken en degene gekozen die mij het meest aansprak. Heb geen idee of het de goede keuze is ! Volgende week vrijdag hebben we het intakegesprek, ben benieuwd!