Ja hier ook een voedingskussen. Zo lekker. Is echt een uitvinding. Vandaag precies 36 weken en bij mij verschilt het per dag hoe ik mij voel. De ene dag prima en de andere dag trek ik het echt niet meer. Deze hele zw is heftig vanwege de vorige zw en het overlijden van ons meisje. Er zat ook maar 2 maanden tussen de zw dus heb het gevoel dat ik een olifantendracht heb pfffffff. Ik woon nu sins vorig jaar mei in dit huis en ik ben al die tijd ( op die 2 maanden na dan maar ja iedereen weet hoe je je dan voelt) zwanger. Dus ja, ik kan wel zeggen dat ik er nu klaar voor ben om ons meisje te zien
Hallo dames, Ik fietste idd ook zo door mijn eerste zw heen. Tot 42 gelopen en 32 kg aangekomen en toch ging het wel. Weinig klachten ook. Nou de tweede zw was traumatisch door vele bloedingen en dit was dus geestelijk zwaarder, lichamelijk ging nog wel maar was wel zwaarder idd omdat ik al een meisje had rondlopen. En deze zw pfffffffffff. Het is voornamelijk de moeheid en het geestelijk welzijn. Ik vind het idd ook persoonlijk veel zwaarder als je al kids hebt dus ik zeg geniet er lekker van dames. En weet je, ik denk dat het ook heel veel scheelt of je voor de zw al in goede conditie was.....zo niet dan kun je gewoon minder hebben.
Ik heb trouwens sinds gisteravond ook een gek gevoel in mijn vagina meer Soort stekerig/ groeipijnachtig gevoel. Moeilijk te omschrijven. Ze was van het weekend al bijna helemaal ingedaald dus misschien dan nu helemaal? En soms wat steekjes aan de zijkanten van mijn onderbuik..........ik wil zeker nog een week dat ze blijft zitten maar daarna mag ze van mij komen hoor. Ok nog liever op week 38 maar pfffff ik ben altijd zo ongeduldig he. Zijn jullie dan klaar voor de bevalling? Dat gevoel heb ik dan ook nog niet. Dat ik het al zou aankunnen lichamelijk maar goed dat gevoel herkende ik wel van de vorige twee keer.
Ik zou zo kunnen bevallen! Maar komt echt omdat ik t helemaal beu ben, kan niks met dit weer. Als ik smorgens wakker word heb ik al gelijk last van mijn buik. En ik wil mijn mannetje wel zien! Zijn kamer is ookal weken klaar (op papa's bureau die er nog in staat na). Dus zodra ik 37 weken ben, mag hij gerust van me komen hoor!
Ik ben nog niet klaar ervoor, want m'n moeder is op vakantie, en die moet op de meiden passen als ik ga bevallen, haha. Verwacht ook nog niet dat er iets zal gebeuren, gevoel zit nog niet goed.
Ja das lastig bevallen idd zonder oppas Wij hebben gister even met schoonmams een babbeltje gehad over het oppassen op dochterlief als ik ga bevallen Tis wel sinds gister aant klieren bij me.. krampjes, rugpijntjes,harde buiken,steken in mn liezen, heeel veeeeel moeten plassen snachts (meer dan normaal).
Ik ben er mentaal nog niet klaar voor hoor! Verwacht echt dat het nog een paar weken gaat duren. Zou wel een schok zijn als hij zich nu aan zou dienen. Nee, laat hem nog maar een paar weekjes veilig in mijn buik groeien.
Oh er is altijd wel oppas genoeg hoor, maar bij oma zijn ze gewoon het meest vertrouwd. En oma is het meest bekend met hun gewoontes e.d. dat is gewoon het prettigst. Die heeft ook 2 stoeltjes in de auto, dus kunnen gelijk komen als ik bevallen ben etc. Is toch ff anders, nu zou ik bv de buurvrouw even moeten vragen, of m'n opa en opoe (mijn grootouders, komen ze vaak hoor) en daar zouden ze dan moeten blijven totdat m'n schoonouders er zijn (die moeten een uur rijden). En die moeten dan hier in huis, hebben geen idee van onze gewoontes ed. Dat lost zich wel op natuurlijk, maar voor de meiden is gewoon oma het best (en voor mij dus ook).
Ja snap ik! Wij hebben schoonouders gevraagd omdat die heel goed rekening houden met dochterlief en weten hoe of wat. Daarbij wonen ze dichtbij, hebben de sleutel van ons huis en kunnen de honden ook verzorgen (mocht t lang duren allemaal). Mijn pa woont een half uur hiervandaan en verder heb ik geen familie met een auto die in de buurt woont.
Dat hoor je toch wel vaker dat de tweede zwangerschap vermoeiender is enzo. Natuurlijk ook doordat je dan al een kleintje rond hebt lopen. Is misschien dus ook niet te vergelijken. Ik hoop voor alle dames dat ze zich goed gaan/blijven voelen!
Hmhm ik voel me tot nu toe ook prima, maar ben wel blij als mijn dochter tussen de middag slaapt hoor. Ze zeggen dat je niet zwaar mag tillen maar ja, het kindje moet toch de trap af en de commode op voor een luier etc etc. Dus dat vind ik wel zwaar. Voor de rest kun je niet meer zomaar even gaan liggen omdat die tweede ook nog rondloopt....dus vandaar dat ik heel blij ben dat mijn dochter nog slaapt in de middag..