Hoi hoi, Ik ben 18 weken zwanger en heb al 2 dagen last van een drukkend gevoel op mijn borst, zo een zwaar gevoel. Het lijkt alsof ik af en toe heel diep moet ademhalen om voldoende lucht te krijgen. Dat is toch meestal veel later als je veel verder bent? De dokter heeft niet eens gekeken die zei misschien je slokdarm of je maag, probeer maar rennies, ik wil niet gelijk aan de pilletjes. Heb wel een dikke buik al. Herkenbaar?
Ik herken het wel. Kan me alleen niet meer echt herinneren of dat ook al bij week 18 was. Het kan heel goed zijn dat het maagzuur/slokdarm is. Zou het toch eens proberen met rennies, mij werkt dat tegenwoordig (einde van de zwangerschap) heel goed. Ben je ook kortademig of heel erg benauwd zelfs als je gewoon rechtop zit?
uhmm...ff wat vraagjes Is je bloeddruk in orde? Heb je last van astma of iets dergelijks? Rennies kunnen geen kwaad zijn gewoon een soort suikersnoepjes Bij mij werkte rennies heel goed... Drink zo min mogelijk melk en koolzuur dranken dat verergerd de boel!
Ik had dat ook al vanaf een maand of 4, soms niet altijd. Ik dacht dat dat drukkende gevoel en wat meer kortademig zijn gewoon kwam omdat de baby ook lucht van jou pakt. Als ik op mn rug ga liggen merk ik ook dat ademen moeilijker gaat. Denk dat de baby mn longen plat drukt dan, haha
Ik had het met 16 weken en was erg kortademig en benauwd daarbij. Werd gelijk ingestuurd ivm verdenking longembolie, wat gelukkig niet het geval bleek te zijn maar een soort virus. Kon echt geen 3 stappen lopen zonder 10 min te moeten zitten om op adem te komen. Dus op het moment dat je geen last hebt van maagzuur oid zou ik toch nogmaals gaan bellen naar je ha!
hoiii, ik denk dat mijn buik te vergelijken is met die van jou en ik ben ook net 18 weken. ben uitgeteld voor 26 december. ik herken het gevoel ook. ik heb al zovaak gezegt, ik ben nog maar 17 weken en ik voel me al zooo moe, wat gaat het geven als ik paar maand verder ben maarja we weten, het is voor het goede doel he grtsss en succes