Vanmorgen na een vierde test in 1 week heb ik mezelf zwanger verklaard!!! De onderste test is van vanmorgen en ben er van overtuigd dat dit toch wel een echte streep is! Zo onwijs gaaf en toch nog vrij snel nadat ons 1e kindje is gestopt met leven eind augustus. Ik ben begin september gecurreteerd en ben maar 1 keer tussen door ongesteld geweest. Dus helemaal top!!!
Gefeliciteerd!!! Jouw situatie lijkt wel op de mijne zeg... In september na een verkeerde echo toch een spontane mk gehad, na die tijd dan wel 2 keer ongesteld geweest, maar vanochtend ook zo'n streepje als bij jou op de onderste staat. Volgende week maar es naar de dokter Nogmaals gefeli!
Wow gefeliciteerd dan ook!! Wat bijzonder, ik ben op 9-9-9 gecurreteerd. Exact dezelfde datum als dat jij een miskraam had zie ik!! Ik had ook pas 7 weken na mn curretage mn eerste menstruatie. Ik hoop dat het nu bij ons allebei goed gaat...
gefeliciteerd !!! Zelfs de middelste vind ik een duidelijke streep te zien hoor! Heerlijk meid, gefeliciteerd
Dank jullie wel. Ben nog wel erg onzeker... en heb wat krampen vandaag dus dan ben je toch weer bang dat je ongesteld gaat worden. Hopelijk gaat het deze keer gewoon goed.
gefeliciteerd! en gewoon positief zijn hoor. ik weet sinds vorige week dat we zwanger zijn, ben dol gelukkig maar vind het ook weer heel eng. morgen 1ste keer naar vk en dan maar hopen dat alles goed is
Hoi, Zo wat mag je snel naar de vk. Ik mag pas ana het einde van deze maand! Ben ook echt heel onzeker. Ik voel werkelijk alles in mn lichaam. Vanmiddag nog de vk gebeld. Had zo'n buikpijn.... had echt een peptalk nodig. Gelukkig heeft ze me echt moed ingesproken... Sterkte morgen!! En GENIET!!