omdraaien in bed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Renate28, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hebben jullie ook zo'n pijn als je je in bed om wilt draaien met die grote buik?

2. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Bij mij doet het eigenlijk alleen pijn aan mijn bekken :(

Verder zit de buik natuurlijk goed in de weg ;)

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Maar niet aan de onderkant van je buik? Iets boven je schaamstreek?

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb dit nooit gehad, en momenteel is het wat onhandig aanhet worden met omdraaien.
    mischien even tegen je vk zeggen?

5. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Ik heb dat ook af en toe, maar denk dan altijd dat het wel een voetje of handje is....?! Gaat bij mij nl ook altijd snel weer over.

groetjes Cherda

6. helen

helen Lid

1 jan 2006
    28
    0
    0
    Hoi Renate,

Zijn het niet je bekken?
    Ik denk dat ik daar ook erge last van heb bij het omdraaien, maar ook bij het optillen van mijn benen met broek aan trekken en van de bank komen. Erg lastig, maar het hoort erbij..

Groetjes van Helen

7. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ja hier ook last van....zijn ook de banden zei mijn VK...en je baarmoeder "rolt" ook meer nu ie vol zit zei ze....

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Renate, bij mij ook in het bekken en het schaambotje. Ook soms in mijn stuitje hoor ! Gisteren hoorde ik mijn bekken zelfs een beetje kraken ... vreemd. Het zal wel allemaal weker aan het worden zijn en ons kleintje is al aan het indalen dus het zal er wel allemaal mee te maken hebben ... het einde komt langzaam (bij mij heel langzaam t.o.v. jou ...) in zicht !

Groetjes,
    Nikki F

9. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo,
    Ja dat herken ik. Kan me bijna niet omdraaien maar moet meerdere malen per nacht uit bed om te plassen.
    pffff. Groetjes Karin

10. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Nou bij mij doet het eigenlijk zeer rond mijn heupgewrichten en de bekken. Niet echt bij de schaamstreek...

Ik zou het voor de zekerheid ff aan je vk vragen!

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nee, het zit echt niet in mijn bekken of heupen. En ingedaald is het al weken. Alhoewel ik die klachten ook wel herken, hoor! Maar het is echt bij het omdraaien 's nachts dat ik het onder in mijn buik voel, boven mijn schaambotje. Het is maar even dat het erg zeer doet, misschien toch die banden zoals Sam schreef?

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ooo dat had ik ook zo erg! als ik me omdraaide of opstond dan verging ik van de pijn in m schaambot en heupen! vreselijk.

na de bevalling hou je t nog een dag of 2 en dan is t weg!

veel suc 6 nog ff want ik weet hoe veel pijn t kan doen!

x

13. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    bij mij is het niet echt een botje ofzo hoor...
    als ik me omdraai met me grote buik is ie zo groot...
    dat ie al naar links hangt als ik half naar links draai... en helemaal naar rechts als ik pas half ben gedraait....
    me buik is gewoon zo groot en zo veel gewicht...
    is inderdaad geen lekker gevoel..!!

14. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik heb er ook altijd zo'n moeite mee met draaien in bed.

ik lig al bijna 2 wk met kussens heel hoog(maagzuur) en op mijn rechterkant ik kanniet op mijn linker kant slapen.
    want zijn benen trappelt hij dan tegen d erechterkant van mijn buik en tegen mijn ribben .

dus ga ik op mijn rechterkant liggen zodat hij lekker tegen de matras aan kunt trappen.

alleen heb ik zo'n last van kramp in mijn benen echt eng zelfs mijn tenen gaan strak staan. en het doet pijn en voelt behoorlijk vervelend.

maar ja nog een paar weken dan kan ik weer op mijn buik slapen rug, bukken normaal een broek aan doen.
    soms met draaien voelt het net alsof ik een harde buik heb heel strak en pijnlijk.rondom mijn buik.

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ik heb ook last met omdraaien. Zowiezo van m'n bekken..goh is echt niet prettig! Ook een beetje last van onderin mijn buik maar denk dat dit inderdaad de banden zijn die je dan voelt, omdat in een keer al het gewicht daar op komt te liggen ofzo..
    Zou fijn zijn als dat zo snel na de bevalling weer over is.
    Oja...kramp in je kuit..ik heb er ook last van. Doet echt zeer he!! En de dag erna...spierpijn...niet normaal! Weet je wat mijn moeder als tip gaf; een stuk zeep achter in je bed leggen, wie weet...

Groetjes Brennie

Deel Deze Pagina