ik ben nu al 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en vandaag maar ff de dokter gebeld voor doorverwijzing ,maar nu moest ik eerst een afspraak met mijn eigen dokter maken en nu wou ik wel graag weten wat hij dan gaat doen of gewoon een gesprekje ofzo... dus wie heeft er eerst een afspraak met zijn eigen dokter gehad voor die doorgestuurd werd ... ik vind het best wel spannend worden ...
meestal is het een gesprekje en vraagt hij/zij wat dingen, misschien moet je eerst temperaturen ofzo (ik wel) en daarna een doorverwijzing
Ik denk dat het in eerste instantie eerst een gesprkje wordt inderdaad. Maar als je al 1.5 jaar bezig bent, zou ik persoonlijk een verwijzing willen, wat de dokter er ook over zegt! Succes!
Wij zijn 2 weken terug naar de huisarts geweest. We kregen wat vragen over mijn cyclus en of we al eerder kinderen hadden gehad. We werden meteen doorverwezen naar de gynacoloog. Ze vroeg of zei niks over temperaturen. Ik doe dat wel al dus vertelde zelf dat ik dat al deed. Nu kunnen we pas 1 juni naar het ziekenhuis, staat dus een erg lange wachtlijst voor. Succes ermee!
ik kan nu 2 juni terecht bij de gynaecoloog dus ik ben benieuwd... die stap hebben we nu in ieder geval gezet en dan zien we wel weer verder ...en temperaturen en ovulatietesten heb ik ook allemaal al gedaan dus de HA zei meteen dat ik daar maar heen moest