wie is er ook bang van vuurwerk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

het klinkt waarschijnlijk zwaar idioot maar ik ben echt bang van vuurwerk. was er nooit al kapot van en altijd een beetje huiverig maar sinds ik vorig jaar een vuurpijl tegen mijn been heb gehad en dit een grote brandwond op mijn been heeft gemaakt en ik de rest van de avond nog maar een broek met 1 pijp aanhad ben ik er echt superbang van... :(
    en ik ben altijd al zo voorzichtig met in de deuropening blijven staan maar die vuurpijl schoot vanuit de buren naar voren ipv in de lucht!

nu moet ik boodschappen gaan doen maar op de parkerplaats zijn ze ook aan het knallen en kan natuurlijk niet rechtstreeks de auto invluchten.. (krabben)

sorry voor mijn idiote verhaal.

iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2009!

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

haha nou je bentt niet de enige ;)
    ik roep elk jaar weer wat zal ik blij zijn als het allemaal voorbij is!

Ik ben de deur nog niet uitgeweest en zet ook echt geen stap biuten vandaag zo erg is het hier :oops:

5 jaar terug liep ik buiten en kreeg als eerste een rotje in me haar en knalde daarin. Gelukkig ik niks maar wel stuk uit me haar gebrand. Daarna dag erna weer naar buiten dacht er 1 even leuk te zijn en een lawinepijl af te steken. Nou ik heb nog nooit een lawinepijl zo dicht bij me voet voorbij zien komen en 3 meter verder knalde dat ding nou niet normaal! Het scheelde niet veel of hadd me voet kwijt kennen zijn voglens mij.

In ieder geval ik zit hopelijk veilig binnen want zelfs binnen vind ik het nog niks :oops: hopelijk mannetje snel thuis duurt alleen nog heeeel even ;) pas om half 5...

maar in ieder geval!

allemaal een gleukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2009 :)

3. henkie24

hmmmm heb hem van angst nog bij het verkeerde gezet ook zie ik nu wel :D moest eigenlijk niet hier...

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik blijf altijd binnen en dus nergens last van, ik houd er gewoon niet van, ik vind het dom, puberaal (tenminste dat worden mannen zodra ze vuurwerk zien heb ik het idee soms) en toch nutteloos van dichtbij dus kan beter van binnen kijken dan zie ik het beter en is lekker warm en mijn zoon blijft ook binnen, genoeg rotjes tegen mijn jas aangehad (nu nog een manier verzinnen om hem zo 18 jaar binnen te houden :p KIDDING maar zou wel fijn zijn haha)

5. henkie24

vanavond kom ik ook echt niet buiten. no way. maar moet nu toch eten hebben. en ergens nog wat afgeven waar ik ook niet onderuit kan.
    ga eerst maar es even eten... en dan hopen dat ze hierachter weg zijn :D

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben er ook als de doods voor, kom ook echt niet buiten tenzij het echt niet anders kan of moet (zoals gisteren naar zk huis)

7. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hier ook weer 1
    zowieso sta ik achter de ramen om er naar te kijken zelfs dan wil ik niety te lang achter de ramen stel je voor dat er een vuurpijl of watr anders tegen de ramen aankomen :(

ik wil wel buiten staan maar op een afstand en alleen de sier vuurwerk bekijken.

Ik had gister op tv gezien een documentaire over de jeugd(vroeger)zijn nu in de 40 bijna)
    Dat ze vuurwerk gingen afsteken en het niet wou en dan de 2e keer proberen dom natuurlijk en het knalde zo in hun gezicht en hand.
    Blijvend letsel hun allemaal(en jongens.)
    geamputeerde onderarm tot 3 vingers proberen te redden met vel van de boven been.
    t zag er niet uit echt eng.

Ben zo bang dat mijn kids later ook zullen gaan aansteken die dingen.
    Hoop natuurlijk dat ze het niet nodig zullen vinden stiekem,maar jah je weet maar nooit. :(

8. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoe zit het eigenlijk met vuurwerk en je baby? Ik denk dat ik lekker binnen blijf, want denk dat die knallen niet goed kan zijn! of zal dat allemaal wel meevallen? Heb het ook niet zo op vuurwerk, dus blijf lekker op veilige afstand.

9. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    weet niet ligt er ook aan hoever je bent in de zwangerschap.
    met t gehoor van d ebaby.

Lijkt mij ook niet leuk dat je er telkens van schrikt met al die knallen das ook slecht tog?

10. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    je bent niet de enige hoor! in mijn jeugd heb ook eens een vuurrpijltje tegen me been gehad sindsdien blijf ik op 31 dec altijd binnen.Hou gewoon niet van al dat geknal,gelukkig valt het in mijn buurtje wel mee...maar moet er niks van hebben!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik HAAT vuurwerk.
    Ik blijf dus vandaag de hele dag lekker binnen.

12. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    de verloskundige heeft tegen mij gezegt zolang dat jezelf niet schrikt van de knallen krijgt de baby geen streshormonen en het geluid van de knallen wordt gedempt door het vruchtwater dus denk dat het wel lmeevalt als je zelf maar niet schrikt! :D

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb het toevallig aan de vk laatst gevraagd en zij zei dat het geen kwaad kon,of je kindje moet opeens super druk worden,

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik vind het super om naar vuurwerk te kijken,vooral siervuurwerk die harde knallen hoeven van mij abosluut niet,

15. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    heb vanavond tijdens het knallen gewoon me muziek harder aan. Doe we ieder jaar voor de huisdieren (hond en vogels) De knallen zijn dan niet zo duidelijk. Dus ik denk dat de kleine swingend het nieuwe jaar in gaat als ik nog wakker ben dan. Vanochtend om 06 uur opgestaan.

16. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik ben er zelf niet bang voor, maar ik heb 2 hondjes,
    en ze zijn nu al aan het afschietten hier, dus durf ik ze niet lekker los te laten om even uit te rennen.
    Ben blij als het voorbij is........het mag van mij wel weer zomer worden
    lekker zonnetje en warm.
    Ik HAAT de kou.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nou, ik hou er dus ook niet van! Tenminste, dat stomme geknal voor Oud & Nieuw door van die etterbakkies die het leuk vinden om dingen te vernielen of naar je hond te gooien als je die uitlaat.
    We hebben wel aardig wat vuurwerk voor vanavond om af te steken en dat vind ik dan wel weer leuk om naar te kijken. Maar van een aardige afstand ;) .
    De hond is naar mijn ouders, de boodschappen heb ik gisteren gedaan, mijn dochter is op het kdv en ik blijf lekker binnen vandaag!

18. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    Hallo
    Wat ik me afvraag is die rook van vuurwerk... dat lijkt me nog schadelijker dan het geluid weet iemand hier iets meer over? want daar maak ik me nog het meeste zorgen over, omdat het ook altijd zo is van roken is slecht tijdens de zwangerschap enz. Ben benieuwt

fijne jaarswisseling

liefs margot

19. henkie24

zoooo heb het overleefd. ben weer thuis. hoef er nu niet meer uit verder.
    die rook.... nee denk dat dat voor een keer echt geen kwaad kan hoor. en anders blijf je toch lekker binnen, als je je er onzeker door voelt.

20. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ben even naar buiten geweest voor boodschappen maar nu blijf ik idd binnen ben veelste bang dat er vuurwerk naar me toe word gegooit... de jeugd van tegenwoordig, erg ontverandwoordelijk

Deel Deze Pagina