smorgens buik(blaas)pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iniminie, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik word elke nacht wel een keer wakker,om te plassen,heb ik gehele zwangerschap al gehad,is niks ergs weet ik en ben er al aan gewend geraakt ;)
    maar nu heb ik al een tijdje,dat ik smorgens wakker word van de buik(blaas)pijn,als ik geplast heb,trekt het na een uurtje vaak wel weg,ik denk dat het me blaas is,hebben meerdere dit?of moet ik nog maar is me blaas testen op een infectie?
    ik kan na het plassen snachtds en smorgens gewoon even niet rechtop lopen,zo zeer doet het :(

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik herken het wel van mijn eerste zwangerschap... Bij mij was het echt een harde buik... Ik kon mijn baarmoeder dan ook echt voelen als een bolletje... Volgens mij komt het doordat je zo heerlijk ontspannen wakker word en dan (nodig) moet plassen en je baarmoeder ineens weer de ruimte heeft...

Als je het niet vertrouwd gewoon even je vk bellen, hoor... En een keer je plasje laten controleren kan ook geen kwaad, beter het zekere voor het onzekere, denk ik altijd maar...

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja klopt,bij mij is me buik dan ook een moment keihard,voelt als een steen
    ja me urine is al 2maal nagekeken,en was goed
    maar nu heb ik toch al langere tijd deze buik(blaas)pijn smorgens,zelfs snachtds heb k het al eens

4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb 't ook, precies hetzelfde.
    Ook altijd 's nachts, als ik wakker word om te plassen (dus te lang opgehouden). Na het plassen is het over. Heb ook geen blaasontsteking.

Heb het de verloskundige hier op het forum gevraagd en het schijnt er toch bij te horen. Hier haar antwoord:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=127262&highlight=

Maar het is wel een vervelende pijn. Sterkte ermee!

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    dank je voor dit antwoord Annalise74 ;)
    ja klopt,ik vind het ook gewoon pijn doen,maar bij jou trekt die pijn vlug weg,ik loop soms smorgens echt nog met 3kwartier a uur met buikpijn rond
    en ik hou het niet lang op,als ik wat voel,ga ik er direkt uit
    ken dit niet van me vorige zwangerschappen
    probeer zelfs een uur voor het slapen gaan,niks meer te drinken,maar het helpt niks eigenlijk :(
    ben wel blij te lezen,dat het er bij hoort

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Ik heb dat ook en moet er nu ook snachts vaker uit

7. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    herken dit ook, heel vervelend gevoel!

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik herken het ook, vind het niet prettig.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb een lichte buikpijn dan nie zo erg als ik van jullie lees. Maar fijn om e lezen dat het erbij hoort.

10. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Ik heb het dan weer niet zozeer bij het plassen, maar als ik moet hoesten of niezen. Gisteravond moest ik hoesten en deed het zeer onderin mijn buik. Ik kon wel hoesten maar dan in de foetus houding, haha, klinkt wat gek. Maar zo deed het geen zeer. Even later was het wel weg, maar het is een vervelend gevoel, bah

11. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Hier ook 1 die het heeft. En met niezen en hoesten ook heel herkenbaar.

12. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    dat niezen en hoesten enzo heb ik ook,maar dat zijn je banden
    en klopt,als je in elkaar gedoken zit,ligt,doet het minder pijn

13. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb er ook last van. Als ik wakker word voelt mijn buik heel hard aan. Een echt hard bolletje. Dan ga ik plassen (best weinig soms) en dan is het harde gevoel weg.
    De pijn die ik ook soms heb komt bij mij van mijn darmen. Dan voel ik onderin een erge pijn en kan haast niet meer rechtop lopen. Klinkt vies, maar na wat lucht is het weer helemaal weg. :oops:

Groetjes shampoo

14. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    dat heb ik ook, dat ik buikpijn heb als ik nodig moet plassen. Ik heb het overdag ook wel, als ik bvb in de stad loop, door de zwaartekracht lijkt het dan wel erger... maar als ik eenmaal geweest ben trekt dat vrij snel weer weg, gelukkig...

Deel Deze Pagina