wie is er ook bang van vuurwerk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hee hee! ik voel me ook nog wel jeugdig hoor! ben pas 24 ! hahaha

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik ben 20 :p maarja ik heb nooit iets met vuurwerk gehad ben er ook niet mee opgevoed zeg maar... een paar sterretjes en dat was het :)

3. henkie24

snap je wel hoor! hahaha :D zag idd dat je zelf ook nog niet zo oud was en vond het grappig wat je schreef! laat ons dan de wijze jongere generatie zijn he? :D

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    inderdaad die moet je ook hebben ;) hahaha

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik hou helemaaaal niet van vuurwerk, ik wou dat het niet bestond, ik hou mijn kat ook al een week binnen vanwege die jochies die het vuurwerk het leukst vinden als het naar iets of iemand toe kan worden gegooid, neee, lang leve 2 januari! (1 januari moet iedereen de restjes nog ff aansteken zucht....)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Klopt sommige kids kijken helemaal niet op of om waar ze het vuurwerk naar toe gooien,

7. henkie24

vind 1 januari toch al niets aan. rare dag. verplicht overal handjes geven. vieze tantes met snorren zoenen hahaha. mijn mannetje gaat morgen op de zaak balanzen en ik? lekker de kerstrommel opruimen denk ik! babywasjes draaien en rustig aanmodderen!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ben er absoluut niet bang van.
    Heb vanmorgen lekker een grote ronde gewandeld met de hond (die is er ook niet bang van) en ben daarnet op de fiets boodschappen gaan doen.

Moet zeggen dat de kinderen hier goed opgevoed zijn. :) Ze staan mooi op plekken af te steken waar het kan en vanmorgen kwam ik er aan lopen en toen zei een zo'n mannetje tegen zijn vriendje, "o even wachten er komt een hond aan anders schrikt ie zich rot". :)

Heb zelf nooit vuurwerk afgestoken, heb er ook helemaal niks mee.
    Maar ben gelukkig niet bang.

Sterkte voor de meiden die er doodsbang voor zijn. ;)

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dat vind ik ook zo vreselijk, dus ik doe daar lekker niet aan, mijn vriend krijgt vanavond wel een dikke zoen(helemaal omdat hij het met mij uithoud) en de honden krijgen morgen ochtend een dikke knuf, en vanavond om 12 uur wat lekkers (helpt bij mensen helaas niet)

10. henkie24

hahahaa :)

11. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Sjiemps, ben ik weer de enige die wel van vuurwerk en oud & nieuw houdt hier? hihi.. ik heb net een mooi pakket vuurwerk gehaald voor vanavond (inclusief het nodige knalwerk) en ik heb er nu al zin in. Ik ga ook zeker niet binnen zitten, wil ik niet missen hoor! :D.. Vind het zelfs jammer dat ik nu niet mag tillen en daarom niet kan meewerken met de vuurstapel die ze hier maken.

12. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Bang niet maar ik vind het wel schijtirritant :rolleyes:
    De hele dag dat geknal en het liefst voor ons huis (wij hebben een vrij uitzicht dus die jongens kunnen daar dan lekker staan). Snap het wel, ik deed het vroeger ook met onze vriendengroep. Niet dat ik wat afstak maar dan ben je er zelf mee bezig en irriteer je je er niet aan.
    Nu met kind en hond plus beeb in buik vind ik het wel heel vervelend. De hond is van de zomer geschokken van spontaan siervuurwerk hier in de straat, heel jammer want dat was zijn 1e kennismaking met vuurwerk en nu is hij dus heerlijk gestressd. De katten vinden het niet erg, die hoor je niet, zitten op de vensterbank te kijken naar de knallen.
    Gwen slaapt nu wel, terwijl er ontzettend veel knal vuurwerk is. Maar gisteren schok ze wakker en was ze helemaal overstuur. Heel vervelend, zit je de hele middag met een kind die niet te pruimen is omdat ze te weinig heeft geslapen.
    Maar goed, nog 1,5 dag en het is voorbij hahaha. Ik voel me zo ook een oude zeur met mijn 24 jaar whahahaha

13. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hier nog 1 die om 12uur altijd veilig achter de ramen blijft :)

Vorig jaar ben ik wel even naar buiten geweest.Met tegenzin :p Het was toen zo vreselijk mistig...je zag niks maar je hoorde wel overal knallen wegkomen...had het idee dat ik in een oorlog beland was...ik ben weer een paar jaar genezen en blijf lekker binnen :)

14. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Vreselijk zeg, welke idioot gooit er een vuurpijn naar iemand's been? Ik vind het ook helemaal niet gek dat je er bang voor ben.

Ben zelf ook geen liefhebber van vuurwerk hoor.

EEN TIP: VERGEET NIET JE BRIEVENBUS AF TE PLAKKEN MET TAPE, EN NOG IETS VAN HOUT ERVOOR VOOR DE STEVIGHEID. EN HAAL JE KLIKO'S BINNEN, MOCHT JE WAT MOOIS HEBBEN STAAN IN DE TUIN HAAL HET NAAR BINNEN, WANT VOORDAT JE HET WEET STAAN JE KABOUTERS IN DE FIK!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah sorry maar ik moet zo lachen om dit laatste stukje hoewel het niet grappig is bedoelt maar ik zie al allemaal kabouters in een tuin in de fik staan....

Maar idd meiden ik ben er ook bang van hoor, maar dat komt omdat er vroeger vuurwerk naar mij toe is gegooid. Ik moest de deur wel uit want ik moest vanochtend naar de verloskundige (gelukkig ging mijn moeder mee en zat ik lekker in de auto)en vanmiddag moest ik snel boodschappen doen maar echt blij was ik er ook niet mee want bij ons op het parkeerterrein waren ze ook al bezig en manlief gaat me dan ook nog leuk zitten plagen....Een van mn katten zit al vanaf vanochtend voor het raam te staren (woon 3 hoog dus mooi uitzicht) en de ander is doodsbang dus dat wordt nog leuk....
    Maar idd ook van mij iedereen een mooi,gezond baby'tje toegewenst in 2009 en ook voor jullie zelf een gezond en mooi jaaar!

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Klopt, heb vorig jaar ook lekker staan kijken. En toen was ik rond de 30weken.

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik ben ook niet dol op vuurwerk. Tenminste, niet de rotjes die door die kleine vervelende ventjes wordt rondgestrooid! Heb altijd t idee dat ze totaal niet uitkijken. Bah, kan me dr echt aan irriteren.

En kan me helemaal voorstellen dat je er bang voor bent als je daarwerkelijk een pijl tegen je been hebt gehad.

Maar om 24 uur, van een afstandje (meestal achter t raam) vind ik t wel echt erbij horen hoor!

18. henkie24

ja lopen ze met van die tassen door heel het dorp overal van die shit rotjes te gooien. onze hond bij mij thuis was ook al weer van angst onder de schutting gekropen en de straat opgegaan. gelukkig naar de buurvrouw, waar die ook vaak is. maar bedoel maar. net zo bang als ik hahahha

Deel Deze Pagina