Hallo Ik zie dat de andere club al heel vol zit dus misschien dat er meer leden zijn die het leuk vinden om hier mee te kletsen? Ik ben 19dec met de pil gestopt. Wij beginnen dus net aan het avontuur.. Heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad. Nu twee weekjes wachten We hebben niemand verteld over onze plannen dit jaar, dat willen we nog geheim houden tot ik echt zwanger ben. Daarnaast, wie weet duurt het nog heel lang? Spannend allemaal. Ik hoop dat we een leuk clubje kunnen vormen over vanalles rondom dit gebeuren toch kwijt te kunnen
Hoi Hoi Mari3ke Wat leuk dat jullie het samen gaan proberen! Nu inderdaad maar even afwachten ja. Mijn vriend en ik willen het ook alleen we konden niet blijven wonen waar we woonde dus nu weer allebei terug naar huis. We zijn beide bezig met het vinden van een opleiding en werk, zodat we dit jaar nog samen kunnen wonen en dit jaar of volgend jaar ook weer verder kunnen gaan met de pogingen zwanger te worden. we hebben het alleen al een aantal maanden geprobeerd maar zonder resultaat helaas. Liefs Liesjeee
Ik wil ook wel mee praten, wij zijn ook bezig voor een eerste kindje. zijn al wel wat langer bezig Hoop dat dit geen probleem is voor jullie.
Hoi Liesje. Leuk dat je reageert. Ik vindt het wel heel spannend hoor. Straks zo'n eerste test!! Wat jammer dat jullie uit jullie huis moesten. Hopelijk vinden jullie snel een baan en daarna een mooi plekje.
Hoi hoi, Ik 2014 ingegaan zonder Nuvaring en zijn nu ook bezig voor de eerste, ronde 1 dus. Heb net ook een blogje geschreven Eisprong afgelopen maandag gehad, dag ervoor en erna geklust (wist niet dat ik dit ooit met iemand zou delen haha) en nu is het natuurlijk afwachten! Volgens alle berekeningen kan ik op 21-22 januari een test doen, de dagen dat ik ook ongesteld zou moeten worden. We wachten het af, geduld is een schone zaak! -x- Debs
Hallo wondertjeinmaak, vind het juist heel leuk dat je mee wil praten! Graag Ik zie dat je sinds 2012 lid bent. Zijn jullie sinds die tijd bezig?
Liesje balen dat jullie het huis uit moesten en nu op zoek naar wat anders. Hopelijk vinden jullie snel een huisje. Mari3ke spannend de eerste ronde. Ladebs ook spannend de eerste echte nod. Hoe oud zijn jullie allemaal? Allemaal voor een eerste kindje?
Ik heb ook precies hetzelfde LaDebs! Lol Ik mag ook op dezelfde datum testen! Spannend! Wil er niet teveel op hopen, meer een giegelig gevoel zo de eerste keer testen... Leuk dat je meepraat.
Ik ben bijna 28 jaar.. Krijg het gevoel dat veel hier jonger zijn.. Gezien de namen met 92 enz in de naam ;p
Dat is een tijdje. Hoe gaat het nu dan met je? Ik heb er geen kaas van gegeten, maar dit houdt je vast veel bezig. Ik lees dat jullie binnenkort onderzoeken gaan doen?
Wij hebben alle onderzoeken al gehad en moeten tot de volgende afspraak bij de gyn zelf proberen. Dan gaan we een traject in. Het zaad is/was bij ons niet goed. Bij mij is alles inorde.
Alleen beide ouders en 1 goede vriendin. Verder niemand. We willen het ook nog even stil houden. Zelfs broers en zussen weten van niets. Ik vind het wel goed zo. Kunnen hier veel kwijt en veel praten met manlief.
Dat is fijn. Ik heb het gevoel dat er een wereld voor me open gaat. Ik heb echt superveel vragen, maar dit is echt een heel goed forum waar ik terecht kan. Ben je ook met ovu testen bezig?
Dat hebben we wel gedaan net als tempen. Deze ronde gaan we dat niet gebruiken. We gaan alleen conseive plus gebruiken om dat zaadjes een handje te helpen hihi. Voor de rest zullen we het wel zien deze ronde. Ga jij er al wel mee beginnen?
Wat is conseive plus? Ik ben pas net gestopt en weet m'n cyclus niet heb 28 dagen genomen en vanaf afgelopen vrijdag toch getest. Volgens mij heb ik mazzel want afgelopen zondag had ik een knalroze streepje, maandag ook nog en gister niet meer. Ik gok dat het m'n eisprong was? Ik had flinke buikpijn. Nu stuk minder. Ik zie het wel
Dan kan het idd zijn dat je je eisprong hebt gehad. Dat is wel fijn om te weten. Conseive plus is een glijmiddel dat gemaakt is voor het zwanger worden. Alle andere glijmiddelen zijn zaaddodend en deze niet. Verhoogt het plezier bij koppels die proberen zwanger te worden. Veilig voorde beweeglijkheid en levensvatbaarheid van de zaadcellen Gebalanceerd in pH waarde om de baarmoederhals vloeistof na te bootsen Gebalanceerd pH aangepast aan de zaadcellen Gebalanceerd om het baarmoederhalsslijm na te bootsen Bevat calcium- en magnesium ionen Ondersteunt het natuurlijke bevruchtingsproces