Klussen op commando.. het lukt met niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje25, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgiƫ
    Hoi dames

Dit weekend zat ik met mijn eitje.. heb ik dit ook aan mijn vriend vertelt.
    hij zei: "aha, dan wordt het vannacht leuk!".. NIET DUS. :(
    Na ons vrijdagavondje stappen had hij geen zin meer, en is direct in slaap gevallen.
    Ik heb wel niet echt het type dat op commando zegt: "en vanavond gaan we vrijen!". En zeker niet wanneer hij zo moe is, dan kan ik met hem echt niets doen...

wat nu?
    zo komt er het echt niet van..? :cry:

HEEELP!

groetjes

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    tja zo was mijn mannetje ook hoor
    maar nu we in ronde 9 zijn beland denkt hij er wel steeds meer aan hoor en probeert daar ook rekening mee te houden.
    Maar als we echt geen zin hebben of feestje hebben gehad dan slaan we het over.
    Nou succes meid hoop dat je toch nog op tijd bent geweest

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Kun je m niet "verleiden"? Beetje friemelen enzo. Die van mij krijgt meestal wel zin dan :)

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    probeer een geen commando van te maken.. maar het is zeker balen

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Zelfs ik ben geen commandoklusser. vandaar dat wel eens een ronde hadden, waarvan we wisten dat het niet raak zou zijn. Het klussen moet wel gezellig blijven anders gaat de goede sexrelatie met je partner verloren.

Soms is mijn hubbie ook te moe. Dat geeft hij toe. Hij heeft wel zin in klussen maar is te moe voor het werk. Dan neem ik het heft in handen en verwen hem eens lekker. Hoeft hij in principe niets te doen als te blijven liggen en te genieten en zaadjes te laten zwemmen hihihi :oops:

6. Niet meer actief

Hem niet vertellen dat je dat weekend je ei hebt en hem lekker verwennen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven he ;)

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    idd ik heb me menneke 9 van de 10 keer niet vertelt wanneer me ei was, mijn vriend is ook niet iemand die iedere dag of om de dag sex wil en al helemaal niet als het moet. dus als ik wist van nou over ongeveer 4 a 5 dagen komt me ei, dan zorgde ik dat we dan geen sex hadden en juist de dag van me ei wel, meestal had ie dan wel zin omdat het alweer een paar dagen gelden was.

als ik wel vertelde wanneer me ei was, hadden we allebei geen zin, deden het toch, maar gewoon erin en eruit zeg maar,en klaar, nou zo hoefde het voor mij niet.

8. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgiƫ
    @Linda..: (lange nickname!) Goeie tip, misschien enkele dagen voor mijn 'vermoedelijk' ei.. even klussen.

Ik vind wel iets.
    Maar heb soms maanden dat we niets doen. Niet dat we mekaar niet graag zien hoor, want we knuffelen elke avond wel!

Ik zie wel!

groetjes

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    maar meliske.. die 1e keer van niet zeggen was dus gelijk raak?

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

precies linda dat doe ik dus ook. en soms gebeurd het niet maarja dan is er wel de volgende maand.

ik merkte bij mijn mannetje ook wel dat er sinds we begonnen zijn een bepaalde spanning was waardoor het helemaal niet lukte (klaarkomen)

dus nu meld ik niet wanneer ik mijn ei heb en verleid ik hem gewoon ;)
    is voor hem ook beter, dan is de spanning weg.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee was dat maar zo....ik had een hele lange cyclys omdat het lang duurde voordat ik ontpilt was, door tempen en ovutesten wist ik wel wanneer me ei kwam.

12. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik vond het als ik wist dat mijn ei kwam veels te veel spanning met zich mee brengen.

De laatste maanden niet meer getempt en gewoon sex gehad zonder aan te denken wanneer je het vruchtbaarst bent.
    Heeft bij mij goed geholpen

Groetjes anna.

13. Niet meer actief

Hahaha,

als ik aan mijn lover begin te friemelen zegt hij:
    'zeker weer de tijd van de maand!'

hij is namelijk meestal degene die initiatief neemt.

Valt dus wel op als ik ineens ga beginnen..

Dus heb ik afgelopen tijd vaker het initiatief genomen. Net zolang tot hij vergeten was wanneer mijn eitje eraan zat te komen.

En wat dat temperaturen betreft...

Hij snapt er allemaal maar niets van..vind het erg berekenend en eigenlijk heeft hij liever dat we spontaan zwanger worden (Yeah right!)
    Dus heb ik ook maar gezegd dat ik temperatuur om mijn metabolisme in kaart te brengen..

Om te gillen niet?
    Die schat snapt het niet helemaal....aan de andere kant vind hij zwanger worden een echt vrouwen ding. Hij vind het machtig interessant maar durft nog geen pakje tampons of zo te kopen.

Die mannen toch!

Aoife

14. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Dat verplichte gedoe is ook niet echt romantisch!! We hebben het een maandje laten wezen en hebben alleen geklusd als we zin hadden en toevallig raakte ik net die maand zwanger!! Jammergenoeg is het wel uitgelopen op een mk, maar je hoeft dus niet perse te klussen op je meest vruchtbare dag... Je hebt dan wel de meeste kans, misschien was dit een uitzondering??

15. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Mijn man is net zo....
    Hij vindt dat we spontaan zwanger moeten worden.
    Al die berekeningen vindt hij iets voor de toekomst.
    Maar ach, ik vertel hem niets over mijn ei en ik probeer
    hem op de juiste momenten te verleiden!
    Soms lukt het, soms niet!
    Zolang we er nog van genieten....

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    al die maanden dat we nu bezig zijn hebben we er enkel af en toe over gegrapt, maar alle vrijpartijen zijn tot dusver gegaan zoals voor we met de pil stopte ...wanneer we er zin in hebben...

deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt om te kijken of mijn eisprong idd is wanneer ik denk dat ie er is....

had vrijdag de 1e echt heel duidelijke lh piek te pakken dus ging er van uit dat mjn eisprong zaterdag avond-nacht zou zijn, aangezien hij zaterdag op de dag moest werken, en ik savonds op verjaardag zou zijn zou dat dus niets worden ondanks dat er meer dan genoeg in zou moeten zitten van de week ervoor (tm donderdag)

ik hem door de foon verteld als grap zijnde dat ie als ie klaar was ook thuis nog ff aan het "werk"moest....en tja dan blijkt het maar weer dat als er de gedachte achter zit van nu moet het het gewoon niet werkt...(jan willem ahum) en die 3 potjes bier die hij op had hielpen ook niet echt..

dus nee ik blijf bij wat ik altijd zeg je moet sexen als je zin hebt en niet omdat het moet.... :D dat is gewoon funest zeg...

succes meiden

17. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Hier gebeurde het(jamergenoeg)ook op steeds op commando(zonder enig resultaat dus)
    Maar daar willen we nu verandering in brengen,afgelopen zondag kreeg ik eerst lekker ontbijt op bed van hem,en wat er daarna gebeurde ;) ;) ;)
    Ik ga er ook gewoon niet zo bij stil staan wanneer mijn eitje komt,en hoop dat we er eens lekker spontaan(ontspannen) tegenaan kunnen deze rit.

18. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik hoef er niet veel moeite voor te doen... Meestal geeft mijn vriend al aan dat hij wel wil door gewoon in bed te gaan liggen en dan te vragen of ik er niet bij kom. En anders moet ik het maar gewoon vragen.

Nu zijn manier is wel wat moeilijker geworden (of net makkelijker voor mij om hem te negeren) sinds we naar een appartement verhuisd zijn.
    Hiervoor woonden we bij familie en hadden maar 1 kamer. Pc's stonden ook in die kamer dus ja, als hij dan in bed ging liggen en ik had niet zoveel zin was het niet zo makkelijk om hem te negeren.
    Nu staan de pc's in de woonkamer en ben ik ook met veel meer andere dingen bezig, dus kan wel makkelijk doen alsof ik niet gemerkt heb dat hij naar de slaapkamer ging ;)

Romantisch is hij al helemaal niet. Ontbijt op bed... een paar keer in het begin van onze relatie, daarna was het zo van je weet waar de keuken is als je honger hebt. En nu in de flat doet hij al helemaal niks meer dus ja...

Het is wel een meevaller dat hij altijd wel in is voor een vrijpartij, ei of geen ei hehe. Dus ik kan het hem wel gewoon zeggen dat ik in mijn vruchtbare dagen zit, voor hem voelt het nooit aan als een opgave en ikzelf heb ook altijd wel meer zin in mijn vruchtbare periode.

19. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ik vindt het ook echt niet leuk meer op commando klussen maar goed we doen het wel

20. kreeft76

kreeft76 Lid

4 jun 2006
    65
    0
    0
    verpleegkundige
    purmerend
    allemaal reuze herkenbaar,
    gisteren las mijn hub even mee, toevallig was ik net deze topic aan het lezen.....zie je nou wel, we zijn niet de enige!!!! Al die anderen kunnen het dus ook niet, op comando!!!!!
    gelukkig..... :rolleyes:

Deel Deze Pagina