hoelang na bevalling ongi?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kvptje, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    heb ff ervaringen nodig.....

Heb gezocht naar een soortgelijke topic maar ik kijk er overheen denk ik...

28 augustus ben ik bevallen, omdat ik bv gaf ben ik toen met de cerazette pil begonnen. Omdat er bij Maricha (eind september) een overgevoeligheid voor koemelk was geconstateerd ben ik gestopt met bv en ben ik dus ook gestopt met het slikken van de cerazette pil om ongesteld te worden en weer over te gaan op mijn eigen pil.
    Echter ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld geworden (ben ook niet zwanger, gisteren nog test gedaan)
    Volgens mijn HA had ik al ongi moeten zijn en die verwees me naar mijn GYN en in het ziekenhuis kan ik pas eind januari voor controle (endometriose) komen.

Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden?
    Kan iemand me beetje gerust stellen dat het bij een van jullie ook zo lang duurde?

alvast bedankt!

2. Niet meer actief

ik boedde tot 2 weken na mijn keizersnee,en daarna werd ik gewoon 28 dagen later ongesteld

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Mijn oudste dochter is in november geboren. Ik heb tot en met maart bv gegeven, maar ik werd pas in mei voor het eerst weer ongesteld.

Na Leo ben ik een maand later aan de implanon gegaan en toen ben ik bijna een jaar niet ongesteld geweest.
    Terwijl ik een cyclus heb waar de maan nog jaloers op wordt, zo precies.

Groet van Kiki

4. cecile2

cecile2 Lid

19 nov 2007
    14
    0
    0
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken volgens mij. Ik ben 23 juli bevallen en ook nog niet ongesteld. Bij mijn moeder heeft het ook een half jaar geduurd voor het weer op gang was, dus ik maak me ook geen zorgen.

Deel Deze Pagina