Wie is er ook bijna 40 en geeft de moed bijna op?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Birgitte, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik begin radeloos te worden... volgende maand mijn verjaardag en dan word ik 40.. ik heb het gevoel dat dan alle kansen verkeken zijn. Gisteren zijn we met Puregon begonnen. Dat viel mee die prik, vergeleken met Pregnyl. Wat kan ik naast het slikken van foliumzuur nog meer slikken of beter laten staan om er voor te zorgen dat we nu wel zwanger worden? Zo langzamerhand ben ik overal toe bereid.

Sterkte allemaal....
    Groetjes,
    Birgitte

2. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ik ben ook niet ver meer van de 40 af. Waarom spuit je, ik bedoel welke behandeling heb je?
    groetjes

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Meiden, ik heb geen tips om zwanger te raken, maar wil jullie laten weten dat ik nu 39 ben en ook in de mmm heb gezeten.

Geef niet op. Hoe moeilijk dat soms ook is!!!

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

je bent zeker nog niet te oud hoor ;);) ik wordt a.s. zondag 40 en wij willen nog een 2e c.q 4e kindje8)

meid kop op zeg je begint pas:p laat de moed niet zakken en gewoon verder gaan met alles wat in je macht ligt. volgens mij zijn er hier dames die nog met 44 zwanger zijn geworden ;);)

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ook ik word volgende maand 40 en kan me jouw gevoel helemaal voorstellen. Wij gaan vanaf maandag echt beginnen aan onze 1e ISCI . Maandag begin ik met spuiten nu nog 2 dagen pil.

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo Dames,
    Bij het forum onder 'zwanger worden' staat een kopje 'wie ook 35+?'
    Inmiddels hebben we daar al een leuk clubje verzameld allemaal tussen de 35-43!
    We zitten daar allemaal in het zelfde schuitje, dus wie weet lijkt het jullie wat om even te gaan kijken.

Groetjes,
    Xon

7. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    hier ook al aardig op weg naar de 40. (wordt dit jaar 39) en helaas nog niet zwanger. Wij hebben 6 iui's en 1 ivf achter de rug. zonder enig resultaat. Dus ja, ook ik heb af en toe wel zoiets van: pfff, gaat het ooit nog gebeuren. De moed zakt me echt in de schoenen.
    Maar ondanks dat ben ik niet van plan het zomaar op te geven. Wil eerst al mijn kansen benutten en als het dan nog niet is gelukt geef ik het pas op.

8. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.. ik drufde zelfs niet terug naar het forum om eventuele reacties te lezen. Was bang dat ik weggelachen zou worden omdat ik 'nog' zwanger denk te kunnen worden. Vandaag ben ik voor de 4de keer geinsemineerd. De eerste keer met Puregon. Ik ben zo verschrikkelijk beroerd van dat spul.. Ik heb anderhalve week hoofdpijn gehad en de eerste dagen was ik misselijk.. Verder ben ik ontzettend labiel.. bij de minste of geringste aanleiding moet ik huilen.. ik reageer alles op mijn vriend af dus hij heeft ook geen leven... Dit maakt het hele proces er niet makkelijker op...
    Het feit dat we overgestapt zijn op Puregon ipv Clomid zal wel met mijn leeftijd te maken hebben.. van Clomid kreeg ik nl ook wel rijpe follikels. Omdat we nu tegen de 6 iui behandelingen lopen gaan we nu serieus nadenken of we wel ivf willen. Ik heb meerdere vleesbomen waarvan 1 vrij groot en ik heb het gevoel dat dat er voor zorgt dat ik niet zwanger word.. dan heeft ivf ook niet zoveel zin als dat het geval is.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen dus ik ga ook dat 35+ kopje eens onderzoeken.
    Sterkte ladies,
    Birgitte...

9. brigges

brigges Niet meer actief

Hier zelfs 41 ;) en nog steeds still going strong!

Wij gaan voor een broertje of zusje voor onze zoon van 12.... we geven de moed nog niet op!!!

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

gewoon doorgaan :D:D;)

Deel Deze Pagina