Wie is er ook blij?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by maggie100, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat de Feestdagen achter de rug zijn en het normale ritme weer terug is? Met kerst had ze buikgriep waardoor ze wakker werd snachts, toen 2 nachten weer ouderwets lekker geslapen maar helaas toen 2 nachten bij vrienden wezen slapen (oud en nieuw) en het was en is alleen maar drama. Het ging vannacht al wel weer wat beter maar pff wat is het vermoeiend.... Ik begrijp mijn moeder nu wel meer die was ook altijd blij als de vakantie weer voorbij was en normale ritme terug was.....
    De feestdagen vind ik normaal erg leuk maar het heeft geen goed effect op onze nachtrust nu met de kleine. Het blijkt elke keer maar weer dat ze niet tegen de drukte kan ze vindt het erg gezellig maar wordt er erg onrustig van..... Lijkt ze toch nog een beetje op dr moeder :) lol

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik vergeten ben om te vertellen dat over mijn dpochter gaat van 11 maanden... Komt vast door te weinig slaap haha

3. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand wie erg blij is dat alles weer normaal is!!

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,236
    16,603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben ook blij dat het allemaal weer voorbij is.Onze jongste is 4 mnd en ik vind het allemaal behoorlijk hectisch met zo'n baby.We hebben ook nog 2 andere kinderen van 7 en 9 jaar oud en die stuiteren al de hele kerstvakantie.Zal blij zijn wanneer de scholen komende maandag weer zullen beginnen.

5. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Hier gingen de dagen helemaal prima (zowel thuis als buiten de deur) en vond ik de feestdagen heerlijk. Geen problemen gehad en genoten met z'n allen. Vind het niet erg dat het voorbij is maar hoef niet te zeggen dat ik blij ben dat het voorbij is. Onze knul heeft het prima gedaan.

6. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ik ben er ook wel blij om. Iedereen verwacht maar dat je met een baby allemaal dingen gaat doen met de feestdagen en dan moet je steeds uitleggen dat je alles liever in het normale ritme thuis houdt... zucht...

7. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Kleintje heeft het hier ook prima gedaan, tijdens Oud en Nieuw werd ze slechts 2 keer wakker door het geknal en verder sliep ze door tot 9 uur 's ochtends!
    Ik ben wel blij dat de feestdagen achter de rug zijn, want dan zijn de "sociale verplichtingen" ook een tijdje achter de rug. Maar dat heeft niets met m'n dochtertje te maken. :)

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overdag ging het goed. Ze vond de aandacht prachtig en vermaakte zich goed maar 's nachts waren we de klos! Ze was gewoon mega actief en lag te stuiteren.....hopelijk gaat het nu weer beter :)

9. misa

misa Niet meer actief

Ik ben er ook blij van! Na de verjaardag van de oudste, twee keer sinterklaas, 3 andere verjaardagen, kerst, oud en nieuw en ziekte en moeheid van de kinderen, ben ik volledig december moe. ;) op naar rustigere tijden!

10. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ja hier nog zo een, heerlijk weer het normale leven....

Nou moet ik zeggen dat de feestdagen hier niet echt leuk waren, kerstavond met onze dochter op de seh, doorgestuurd door de ha. Ze at en dronk niet, echt ziek, bleek het rs virus te hebben. Kinderarts zei ons weer naar huis te sturen omdat het kerstavond is en niemand in het zkh wil zijn met kerst. Volgende dag moesten we contact opnemen en als het dan niet beter zou gaan werd ze alsnog opgenomen. Gelukkig heeft ze heel erg haar best gedaan en is ze in elk geval niet achteruit gegaan en hoefde ze gelukkig niet naar het zkh...... maar ohoh zo zit je ook niet relaxed aan je kerstdiner:(. Oud en nieuw heb ik gewoon moeten werken met de wekker op 6 uur........

Jammergenoeg hoor ik hier nog steeds vuurwerk knallen.......:x

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad niet relaxed! Is ze nu weer beter te pas? Zo zielig als die kleintjes ziek zijn!
    Hier is alles stil wat vuurwerk betreft en redelijk schoon overal, kerst spullen zijn opgeruimd dus kom maar op met de normale dagen ;)

12. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ja, ze is gelukkig weer helemaal opgeknapt en eet en drinkt weer als altijd......als een bouwvakker!

Nou de schoolvakantie nog voorbij.....;)

Share This Page