Club meisjes mama's

Discussion in 'Algemene clubs' started by Sugarblossom, Oct 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Club meisjes mama's
    Welkom!!! Hierbij open ik een club voor meisjes mama's! Ben jij ongeveer vanaf juli t/m september 2013 bevallen van een baby meisje? dan lijkt het me leuk om hier met jullie een klein clubje (niet een te druk clubje) te starten zodat we een beetje een gelijkenis hebben en gezellig kunnen kletsen over van alles in het gezin rondom onze baby meisjes!

View attachment 356048

View attachment 356049

Voorstellen
    Ik ben 29 jaar en net voor het eerst moeder geworden op 6 augustus van een prachtige dochter Jenthe die gekomen is via ICSI. We hebben 3 jaar moeten wachten op haar maar het is de moeite waard geweest! Ze is nu alweer 2 maanden 1 week en 6 dagen oud. Ik woon een beetje zuidelijk en ook niet ver van Noord-brabant vandaan (ben wel in het westen geboren) sinds 7 jaar en ben al 11 jaar dolgelukkig samen met mijn vriend en natuurlijk een prachtige dochter rijker!

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

wat een schattig meisje!!!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    SDonya
    Wat lief, dank je wel! :):)

4. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hey meis,

Wat een goed idee...alleen..als hij open blijft kan hij wel uitgroeien tot een grote groep ;)
    Wat een lief en mooi poppetje hebben jullie gekregen...
    Genieten hè, zo'n kleintje...
    Ons meisje is op 13 augustus geboren, ze is nu dus 2maanden en 5 dagen.
    Wij zijn dmb IUI in verwachting geraakt van haar. We zijn hier ruim 2 jaar bezig geweest!
    Ook ik woon tegen de grens van noord Brabant aan...ik ben hier wel in de omgeving geboren en getogen!
    Ik ben 29..... bijna 30 ;)

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Clijntje

Gezellig!

Haha dat was mijn uitrekende datum de 13e van augustus hihi. Eindelijk jullie ook lekker genieten na wat moeilijke jaartjes.

Bijna jarig dus.. ga je het nog vieren?

6. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    De roze wolk mis ik nog hoor :( maar dat heb ik privé gestuurd.
    Wil t wel vieren, maar ben er nog niet over uit....
    Grappig hè.... Bij mij was het de 26e officieel....

7. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik bn dr bij hoor sugar!
    (kom vanavond of morgen ff goed reageren..nu op mobiel)
    Xxx

8. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    mag ik me bij jullie aansluiten?!

ik was officieel 27 juli uitgerekend maar ben door HELLP op 11 mei al bevallen van mijn prachtige meisje...

9. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Hoi Sugar!

Ik kom ook gezellig mee kletsen,
    Lana is op 27 juni geboren, dus volgende week alweer 4 maanden!
    De tijd vliegt echt voorbij..

Liefs

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Clijntje
    Oké!

Haha ja dat is meestal, de uitgerekende datum is volgens mij maar zelden.

Onewish
    Goed hoor ;)

miss C
    Tuurlijk meis! Gaat nu alles goed?

sara1988
    Wow wat gaat dat hard, voor je het weet is ze alweer een half jaartje!

Allemaal
    Welkom! Echt gezellig dat jullie hier komen kletsen.

Jenthe ligt nu te slapen ze was zo moe na badje ik denk dat ze alles aan het inhalen is maar ze was gisteren ook ziekjes. Ze had wat verhoging, diarree en keihard huilen van de pijn en zo... m'n arme popje was zo ontroostbaar, vandaag merkte ik ook dat ze nog niet helemaal in haar hummetje was. Heb net het huishouden gedaan (nu het kon haha) er lag me een berg! En haar bedje net even verschoont heerlijk!!!

View attachment 356203
    View attachment 356204

11. Najatt

Najatt Actief lid

Nov 8, 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Op 3 augustus ben ik bevallen van mijn dochtertje.

Op dit moment geniet ik elke dag vol op van haar. Het is echt heel apart dat wanneer ze je gezicht ziet er een big smile op haar gezichtje verschijnt haha. En dat gebrabbel heerlijk! :D

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Najatt
    Wat leuk 3 daagjes voor Jenthe. Heerlijk hè? genieten maar!!

13. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Sugar....hoe verschoon jij dr bedje als ze erin ligt te slapen :p
    Lag ze lekker ergens anders te slapen??
    Vandaag is mijn man vrij..
    Ik dacht YESS ziet hij ook n x hoe onze kleine dame een klein draakje kan zijn..nou NEE DUS! Ze heeft vanmorgen niet heel goed geslapen..maar vanmiddag...ze heeft nog NOOIT zo goed geslapen als vanmiddag!! :( :) Ook fijn dat ze dat leert..ben nu alleen heeeeel bang voor vannacht!
    Ik had ook wel willen poetsen enz..maar ook weer niet..want eindelijk na een week werken en daarvoor kort vrij vol verplichtingen even samen met manlief op de bank is ook wel lekker!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Clijntje
    Wat lekker even niks doen! Het grappige is, dit heb ik (is net mijn verhaal) 3 weken geleden meegemaakt. Elke dag wel zeuren/huilen en de middag dat mijn vriend thuis kwam en vrij was was ze aan het slapen en keek ie me aan alsof ik aan het liegen was dat het toch soms heftig is hahahahaha! Kan jouw verhaal precies indenken.

Ja klopt Jen was op het voedingskussen in slaap gevallen beneden hihi :p

15. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    @sugar,
    hier gaat gelukkig inmiddels alles goed! we zijn gisteren begonnen met fruithapje, ze vind het heerlijk volgens mij eet ze het liefst ineens het potje leeg maar dat doen we maar niet:D
    hoe is het met jou en je meisje?!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Miss C
    Wat leuk zeg, spannend ook lijkt het me de eerste keer. Haha dan zal ze het vast lekker hebben gevonden als ze meer wilde :p

Gister de hele dag huilen en s' avonds. Ze wou alleen maar bij me zitten en gewiegd worden en is nog steeds ziekjes, ze begint nu ook weer maar hoop dat het niet weer de hele dag en nacht is. Ze heeft wel goed geslapen een keer vannacht en ik ook eindelijk!

Iedereen
    Jenthe heeft weer wat nieuws sinds een paar dagen. Ze kruipt steeds omhoog uit haar dekentje in haar ledikantje en dan draait ze naar rechts en dan ligt ze precies verkeerd om hahahahaha geen gezicht maar ze krijgt het snel koud en gaat dan miepen ze ligt dan niet meer lekker of zo :D dus even een oplossing aan het zoeken...

17. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    mmm strak in de dekens leggen (strek instoppen??))??? Hier ligt ze altijd scheef onder de deken uit..maar ze heeft een trappelzak/slaapzak aan, dus koud heeft ze het gelukkig nooit...
    Succes met je eigenwijze dondertje :)

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Dank je! Het is gelukt. Ik heb haar in een slaapzak gedaan ze heeft volgens mij nog nooit zo heerlijk geslapen. Ik moest haar vanmorgen gewoon wakker maken want ze bleef maar slapen. Gelukkig is ze nu ook niet omhoog gekropen. Vanmiddag met haar naar de kinderarts voor controle van haar kleine fontanel en klein hoofdje (ben ik ook mee geboren) en even kijken hoelang ze alweer is en weegt. Ik merk wel dat ze meer nodig heb met haar voeding. Fijne dag allemaal! x x x

View attachment 356652

19. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    wat een leuke foto!!
    Ik ben benieuwd vanmiddag!!
    Ja ik zweer bij slaapzakjes..heerlijk he..dan hebben ze het gewoon niet zo snel koud :)

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Echt wel! Ik dacht eerst dat ze die nog niet mocht vandaar nooit eerder gebruikt hihi. Dank je wel Clijntje!

Share This Page