het geluid van mijn laptop doet het gewoon, maar nu wil ik via youtube wat liedjes luisteren, en dan doet het geluid het gewoon niet. moet ik dat ergens aanzetten ofzo..? gaby
volgens mij niet, vandaag had ik het op mijn werk dat geluid op dempen stond, misschien kun je even kijken of dat ook bij jou zo is?
Het kan zijn dat het geluid op dempen staat. Rechts onder in beeld staat een klein luidsprekertje en daar met de linker muisknop op klikken. dan kijken of het geluid niet gewoon heel zacht staat. En anders kan je 2 keer op dat icoontje drukken en dan krijg je meer te zien, misschien dat het dan lukt?
ik heb dat ook heel vaak met youtube dat het geluid het niet doet, heel irritant en andere geluiden van msn bijvoorbeeld doen het dan wel gewoon
nee alles staat gewoon aan.. snap t niet.. t geluid zou t eigenlijk gewoon moeten doen s.. mijn man is niet thuis..die komt straks thuis dus zou hij even kunnen kijken.. maar ja ik wil NU een liedje luisteren haha
hmmm wat irritant! Ik weet het anders ook niet. edit : H&Fman zegt dat het eventueel ook de drivers van de geluidskaart kan zijn...... (vraag mij niet wat dat inhoud *bloos*)
Heb ik ook wel eens. Wat hier dan wel eens werkt is alles afsluiten, dus niets meer open hebben staan en dan youtube weer opnieuw opstarten. Meerendeel werkt het geluid dan weer.