Wie is er ook in April 2011 met de pil gestopt?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jane123, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79,

zo daar ben ik weer even, had gisteren een baaldag dus vandaar dat ik nu pas reageer ;). Bedankt voor je felicitaties. M'n neefje is echt een schatje en natuurlijk gun ik het m'n zusje en m'n broer van harte,maar ja wat ik al zei toch jammer :). Ik ben de oudste dochter,mijn broer is 2 jaar ouder. Maar boeit allemaal niet onze beurt komt hoop ik ook snel.

Die ellendige menstruatie is bijna voorbij. Dacht gister al dat het over was,maar toen gingen de sluizen ineens weer open pffff. Kan niet wachten om weer te gaan klussen haha. Heb besloten het nog 1 maand zonder ovulatietesten te doen. We zijn na deze komende poging nu een half jaar bezig. En dan wordt het tijd voor wat hulpmiddelen. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als het na een jaar nog niet gelukt is we naar de huisarts gaan. Hebben jij en je vriend hier afspaken over gemaakt?

Wat mijn vorige werk betreft,dat was op een callcenter. Maar ze stellen achtelijk hoge eissen,bv door mensen na 2 weken training die niet geweldig te noemen was,en waar heel weining over het systeem in voor kwam al aan de telefoon te zetten. O en tijdens de training werkte zo'n 4 programma's niet. we kregen tijdens de training al coachingsgespreken met verbeterpunten,toen zaten we pas net 2 dagen aan de telefoon. Normaal krijg je dat pas na een maand of 3.Maar ik ga hard op zoek en komt wel goed.

Slim van je om pas als het zover is het in de 3e maand pas te vertellen. Kan je er ook zelf eerst aan wennen. En hopen dat ze er rekening mee kunnen houden. En commercieel ben ik ook niet hoor. Er zijn ook genoeg callcenterbanen waar je mensen moet bellen om Jan en z'n oude grootje te verkopen. Ik kan dat echt niet. Ik denk dat ik me nu maar ga richten op licht administratief werk. De zorg lijkt me ook leuk maar heb ik geen diploma's voor. Nou genoeg over werk,:)

Heb je nog steeds dat zeurderige gevoel in je buik? Weet wat je voelt,hoop echt dat het nu raak is. Je mag pas over 10 dagen testen pfff dat duurt echt nog lang. Ik duim voor je.

O en over mijn rijles,haha ben inderdaad al een tijdje bezig lol. Jij hebt je rijbewijs al lang zeg haha. In 97 ha toen waren we 18.pffff klinkt echt al of we oude dozen zijn hahah. Voel me afentoe ook oud. Zeker als ik naar m'm zusjes kijk.,Ik heb nog een zusje van 19 vandaar. Ik weet nog dat ik 19 was, en toen vond ik 32 ook errug oud. En nu ben ik het zelf. Waar blijft de tijd.....

Nou ik ga weer stoppen. Zo maar weer even kijken of de rode duivels al weg zijn.

O en ik had nog een vraagje.. Vind je het misschien ook leuk om via msn te kletsen?Als je dat hebt tenminste. Lijkt me ook wel gezellig. Als het je niks lijkt moet je het ook zeggen hoor, even goede vrienden dan :).

Nou ik stop en ga me even richten op de badkamer en de wc schoonmaken. Ja ben toch thuis,dus waarom dan niet maar gelijk het huis aan kant maken. Ben er toch hahaha. Jij een fijne dag en tot spreeks.

Groetjes Jane.:)

2. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    #22 Jane123, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    Nieuwe banner,eindelijk van menstruatie af. Kunnen weer gaan klussen.:)

Groetjes Jane

3. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    #23 Jane123, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    mmm banner lukt niet,raar:( als ik voorbeeld bekijk staat banner er wel,en als ik bericht opsla is banner weg??. Nou ja morgen maar even naar kijken.

groetjes Jane

4. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    mmm banner lukt niet,raar:( als ik voorbeeld bekijk staat banner er wel,en als ik bericht opsla is banner weg??. Nou ja later maar even naar kijken.

5. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hoi Jane,

Sorry voor de late reactie! Heb een drukke week achter de rug… Gelukkig is het nu weer weekend :).

Jij zit alweer zowat in je vruchtbare periode :)! Gaat toch best snel he? Godzijdank heb je geen lange cyclus!! Nu maar hopen dat het de komende ronde raak is!! Zal voor je gaan duimen!

Mijn vriend en ik hebben nog niet echt gesproken over wat we doen als het bij ons niet gaat lukken binnen een jaar. Maar ik moet volgende week naar een internist omdat ik altijd veel last heb van buikpijn (vermoedelijk iets met mijn darmen) en daar ga ik alles vertellen (ook dat we bezig zijn met zwanger worden). Het is soms zo moeilijk om onderscheid te maken of de pijn van mijn darmen of van mijn baarmoeder/eierstokken afkomt. Dus misschien kunnen ze dan gelijk maar alles nakijken…(hoop ik).

Wat stom van dat Callcenter om al zo snel reviews te doen. Het lijkt me toch logisch dat mensen eerst de tijd moeten krijgen om fatsoenlijk ingewerkt te worden en dat ze systemen leren kennen.
    Komt vast wel goed met ander werk!! O ja, ik heb ook een hele andere opleiding gedaan die niets met zorg te maken heeft, maar heb tijdens sollicitaties laten zien dat ik affiniteit met (of interesse in) zorg heb en werd toen aangenomen. Dus wie weet…als je iets leuks ziet gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis…voor secretariële of administratieve functies is het niet altijd noodzakelijk om een zorgachtergrond te hebben!

Het zeurderige gevoel in mijn buik is alweer een paar dagen weg. Ik voel helemaal NIETS…:( Kan niets anders doen dan afwachten…bleeh, ik haat wachten, ben veel te nieuwsgierig haha!

In ‘97 waren we 18 jaar idd. Hahaha, jeetje, klinkt echt als stelletje oude dozen haha! Pff, voel me echt oud als ik dit zo lees. Maar gelukkig zie je er (nog) niets van hahaha! Word altijd wel iets jonger geschat gelukkig (pfieuw…;)).
    Ik heb het idee dat de gemiddelde leeftijd hier op ZP wel iets lager ligt. Als het aan mij had gelegen had ik ook wel eerder kinderen gewild (als dat me gegund was uiteraard), maar ja…helaas heb ik in het verleden (te lang) in relaties gezeten met te veel twijfels waardoor ik het niet aandurfde (achteraf gezien maar goed ook!!). Nu gelukkig alweer een paar jaar in een hele fijne relatie en heb nu juist heel sterk het gevoel dat mijn vriend de vader van mijn kinderen wordt. Het is een goed gevoel!! We hebben samen de afgelopen tijd een aantal verre reizen gemaakt en kennen elkaar door en door. Dus nu mag het van mij echt wel!!
    Ik kan me herinneren dat mijn oma vroeger tegen me zei: ‘meisje, ik hoop dat ik het nog mag meemaken wanneer je kinderen krijgt’ (ik was toen 12 ofzo). Ik had toen als leeftijd 23 in gedachten. Helaas leeft mijn oma al 10 jaar niet meer. Toen ik 23 was dacht ik: op mijn 25e zou ik vast wel in verwachting zijn. Op mijn 25e dacht ik 28. En op mijn 28e 30. Toen ben ik maar opgehouden met bedenken wanneer het zover zou kunnen zijn…Zucht…
    Heb jij al langer de kinderwens of is het iets van de laatste tijd?

Nou, ik ga hier nog even stofzuigen (jeuj…), moet ook gebeuren…

Fijn weekend alvast en tot spreeks!

P.s.: ik heb helaas geen msn…:(
    En je banner werkt nu wel goed toch?

6. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    #26 Jane123, 21 sep 2011
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
    Hoi Niqi79

Hier ook weer een sorry voor de late reactie, Ben al een aantal dagen ziek en dan is achter de pc zitten niet echt prettig. Ik ben afgelopen maandag met ovulatie testen begonnen. Vandaag voor het eerst een héél licht streepje maar dat mag je niet als positief opvatten. Ook al staat er in mijn banner dat vandaag mijn eisprong is. Maar och we klussen nu om de dag (heb mijn vriend eindelijk zover :) ) dus afwachten maar.

En nu jij, weet je al wat van het onderzoek van de internist? Kan me goed voorstellen dat het vervelend is dat je zoveel last hebt van je darmen. En ja onzeker over wat je voelt is al spannend genoeg zonder dat je je moet afvragen of het je darmen zijn of evtw zwanger. Ben benieuwd.

Jij mag al over 3 dagen testen hé!! Spannen hoor, ik duim me een ongeluk voor je.:) Voel je al iets? En dat je té nieuwschierig bent is toch logisch. Zijn we allemaal hier. Heb mijn vriend gister ook weer uitgelegd dat ik echt niet de enigste ben die er zo mee bezig is. haha

Tja en wat werk betreft heb je helemaal gelijk. Ik heb niet de kans gehad om me te bewijzen. Maar ik heb geleerd om vooruit te kijken en niet te blijven hangen in het verleden ;). Ben al hard op zoek en heb al 4 sollicitaties de deur uit gedaan waarvan alweer 2 afwijzingen. Maar we gaan dapper door. En misschien idd eens in de zorg kijken.

Wel lief wat je over je oma vertelde. Jammer dat ze het niet meer mee zal maken als het zover is. Mijn oma begint steeds meer dement te worden dus ja ze is er nog wel maar als we bij haar op bezoek zijn geweest is ze dat al na een half uur vergeten dus heeft het al helemaal geen zin om haar deelgenoot te maken van onze pogingen zwanger te worden. Gelukkig krijgt ons kind (als het ooit zover mag komen haha) 3 oma's en twee opa's. Mijn ouders zijn gescheiden dus vandaar.

Ik heb wel al langer een kinderwens,maar net als jijzelf in eerdere relaties niet de papa voor mijn kinderen gevonden. Zit nu ook in een hele fijne relatie waar ik helemaal in geloof. Alleen jammer van zijn lage libido hahaha maar hij doet deze maand erg zijn best.

Hoeveel kinderen wil jij in totaal? Ikzelf zou er wel 2 willen,maar mijn vriend blijft erbij dat hij 1 genoeg vind :( mm misschien veranderd hij nog van mening als we er al 1 hebben. mm er komen tweelingen voor bij hem in de familie ;).... zou helemaal té gek zijn. Maar dat moeten we maar afwachten eerst maar eens zwanger worden.

Als laatste en dan ga ik héél snel mijn bedje weer in. Ik heb Zondag mijn neefje weer gezien. Echt zo'n schatje. Heb hem op schoot gehad en lekker geknuffeld.Hij groeit als kool en begint zich nu al om te rollen is bijna 3 maanden. Super schattig. Alleen erg jammer dat mijn vriend hem niet willde vasthouden. Vorige keren ook niet. Zegt hij doodleuk dat hij niks met babies heeft :$ :( . Hoe vind je die? Ik hoop maar dat hij wel wat met zijn eigen baby heeft als het zover is.

Hoe reageert jou vriend op baby's van anderen?

Nou meid ik stop weer en ga lekker met boekje naar bed uitzieken. Laat je het weten als je wat van de internist hoort. En wanneer ga je testen?

O heb even mijn banner aangepast. Nu klopt hij wel :).

Groetjes Jane.

7. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hoi Jane,

Voel je je al weer wat beter? Ziek achter de pc is inderdaad niet zo fijn...:(

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Had het wel verwacht...ik had sinds woensdag een menstruatiegevoel en mijn temperatuur daalde vanaf toen ook heel erg. Het was een kwestie van wachten wanneer het zou komen, maar dat het zou komen was wel duidelijk. Wel erg jammer, toch weer een teleurstelling. Ik snap echt niet waarom het niet lukt. We doen er alles aan (ovutesten, temperaturen, klussen op de juiste momenten in de vruchtbare periode) maar helaas zonder resultaat. Ga dan toch weer twijfelen of er niet iets mis is... Van de andere kant probeer ik het wel te relativeren: de kans per maand om zwanger te worden is 15%, dat is dus niet zoveel...
    Nou ja, het is niet anders en hopen dat we de volgende keer meer geluk hebben. Althans, als we de komende maand mogen klussen. Heb gisteren bij de internist te horen gekregen dat ik over 4 weken een coloscopie krijg met een roesje. Maandag heb ik een uitgebreid gesprek daarover en dan hoor ik er meer over.

En, heb jij je eisprong gevonden? Heb je een duidelijke positieve ovulatietest gehad van de week? Hoop het voor je!
    Wel fijn dat je vriend in ieder geval om de dag wil klussen, dan is de kans op een zwangerschap wat groter! Ik ga voor je duimen!!

Wij willen het liefste 2 kindjes (als het ons gegund is ;)). Ik heb zelf altijd heel veel aan mijn broer gehad (en nog steeds!), zou toch een stuk eenzamer zijn geweest als ik enig kind was geweest. Mijn vriend komt ook uit een gezin met 2 kinderen, die denkt er net zo over.

Haha, is dat een tactiek van je vriend om te zeggen dat hij niets met baby's heeft, zodat niemand vermoedt dat jullie bezig zijn??
    Mijn vriend zal ook niet zomaar uit zichzelf een pasgeboren baby'tje vasthouden hoor. Hij laat dat liever aan mij over haha. Hij is verder heel lief tegen baby's en kindjes, dus dat komt wel goed later als we zelf kinderen hebben! ;)

Fijn weekend en spreek je snel weer! Als je nog ziek bent: heel veel beterschap gewenst!!

8. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79,

Gelukkig ben ik weer helemaal opgeknapt. Griep heeft gelukkig niet al te lang geduurd,mijn vriend was gelijk hoopvol dat hij nu niet hoefde te klussen jajaja , maar heb hem snel uit de droom geholpen en zijn gewoon doorgegaan met om de 2 dagen te klussen. En dat hebben we dus ook gedaan, dus vanaf het moment dat de rode duivels weg waren. Hij verdiend wel een schouderklopje want we hebben flink geklust deze maand,zelfs 3 dagen achter elkaar haha. voor de eisprong,op de dag zelf en na de eisprong. Was niet elke keer romantisch maar ach het zit er op. Nu maar hopen dat het raak is... ik heb braaf elke dag de ovulatietest gedaan dus daar kan het niet aan liggen. Over 13 dagen (aaaaahhh dat duurt nog zooo lang :cool:) kan ik testen. Volgend de berekening van de menstruatiekalender van Libresse moet ik op 7 Oktober ongesteld worden.Hoop van niet natuurlijk. Hou jij een menstruatiekalender bij?

Wel k*t dat je weer ongesteld geworden bent zeg, ik weet hoe je je voelt en leef met je mee. Ik snap heel goed dat je die twijfels hebt of er niet iets mis is. Wat je zelf al zegt je doet alles volgens het boekje en dan nog niks. Terwijl het lijkt of de één na de ander hier op het forum (ik lees mee met de club wie er ook in april met de pil gestopt is) zwanger wordt. En nu moet je ook nog dat onderzoek voor je darmen ondergaan.... pfff ik heb net even op internet gezocht naar wat coloscopie inhoud. Lijkt me geen prettig onderzoek, maar snap wel dat je het laat doen ivm die buikpijn die je steeds hebt. Ook niet erg prettig lijkt me. Ik kon niks vinden over dat je geen sex mag hebben na zo'n onderzoek. Dus ik hoop voor jullie dat je wel gewoon mag gaan klussen. En dapper met een volgende poging kunnen gaan beginnen. Heel veel suc6 en laat je weten hoe het gegaan is?

Wat mijn vriend zijn opmerking over babies betreft, het heeft helaas niks te maken met het feit dat hij niet wil laten blijken dat we zelf bezig zijn...:(. Heb het hem gevraagd. Ja en wat je zegt over dat jou vriend lief is met babies en kindjes (wel gaaf trouwens :)) daar heb ik bij mijn vriend nog niet veel van gezien, wij hebben niet zoveel kinderen of babies in de familie. Maar ach ik plaats dit onder het kopje doemdenken haha, en ga ervan uit dat het allemaal wel goed komt op het moment dat we er zelf 1 hebben.

Wel leuk dat jullie er allebei 2 willen. Je hebt idd gelijk dat het leuk is om een broer of zus te hebben. Ik parkeer ook dit vraagstuk maar even in de ijskast en wacht het af,laten we eerst maar zorgen dat we er 1 krijgen hahah,en daar heeft mijn vriend nogmaals erg zijn best voor gedaan ondanks zijn lage libido. Hij is blij dat hij nu even niet meer hoeft,dus een plezierklusje zit er voorlopig niet in hahaha.

Nou jij nogmaals heel veel sterkte komende week met dat onderzoek,ik zal aan je denken ,en duimen dat het allemaal goed zit.

Ik ga me nu snel aankleden want mijn vriendin (de enigste die weet dat we bezig zijn) kan elk moment voor de deur staan voor een gezellige meidenmiddag. Mijn vriend zit met een maat van hem op het voetbalveld naar een of andere wedstrijd te kijken en komt waarschijnlijk als een geit (plaatselijke uitdrukking voor dronken ;)) thuis. En mijn vriendin en ik gaan ook een fles opentrekken. Hou me wel een beetje in want stel dat het raak is deze maand. Kan dat trouwens kwaad voorzover jij weet?

Nou ik stop echt, en wens je ondanks de teleustelling en spanning voor volgende week een fijn weekeind en tot schrijfs.

9. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hey Jane,

Hoe gaat het? Voel je al iets van een eventuele bevruchting?? :)
    Hoop voor je dat het raak is!!

Grappig, wij hebben zaterdag zo'n beetje hetzelfde gedaan: mijn vriend was ook naar het voetbal en ik heb met een vriendin lekker wijntjes gedronken ;). Ik was toch ongesteld dus dat kon wel haha! Ik denk trouwens dat het niet zo veel kwaad kan als je (met mate) drinkt als je net je eisprong hebt gehad. Mocht er een bevruchting hebben plaatsgevonden dan heb je nog geen bloedband met de embryo.

Ik reageer binnenkort wat uitgebreider hoor, maar ben nu op mijn werk en het is ontzettend druk...

Fijne dag verder en tot schrijfs!

10. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook gestopt in april 2011 met de pil, en tot nu toe helaas nog geen resultaat. we zitten inmiddels in ronde 8.

11. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79,:);)

Hier gaat alles goed,ik voel weer van alles van pijnlijke tepels tot buikpijn. Durf nergens op te hopen maar het lijkt of ik meer voel dan vorige maand:(. Ik zou gister of vandaag de innesteling moeten hebben als het deze keer raak zou zijn. Ik heb niks extra's gevoeld, wel witte afscheiding maar dat kan vanalles betekenen. Ik heb maar besloten rustig af te wachten tot ik kan testen over 7 dagen,al valt het niet mee hahaha.

Ik heb een nieuwe baan gevonden. Weer op een callcenter. Ik kan Maandag 10 Oktober beginnen dus dat is wel goed nieuws. Tenminste beetje afleiding overdag, want als je thuis zit heb je meer tijd om te denken en te voelen of je wat voelt haha.

Grappig dat we een soortgelijke zaterdag hebben gehad,mijn vriend was idd als een geit teruggekomen haha en we hebben nog een leuke avond gehad. Mijn vriendin is blijven slapen, we hebben op de wii spelletjes gedaan en lekker zitten kletsen. Uiteindelijk 4 baco cola gedronken,kan idd denk ik nog niet zoveel kwaad.

En hoe is het verder met jou? Heb je al iets meer gehoord over dat onderzoek? Ben benieuwd. En weet je al of je deze maand mag klussen?

Nou ik het hoor het wel van je.

@Wonderfull :)

Welkom hier,leuk dat je mee wilt praten.Jij bent ook al een tijdje bezig zie ik. Hoe ziet het er deze maand uit bij jou? Heb je je eisprong al gehad of zit je net als ik op het wachtbankje of nog midden in de klusperiode? Ga je ook een banner plaatsen?

Nou ik stop weer,ga even wat eten en dan maar aan de schoonmaak. Moet helaas ook gebeuren. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat dus hoop snel wat van jullie te lezen,en uiteraard hou ik jullie op de hoogte hoe het bij mij verloopt.

Groetjes Jane ;)

12. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Jane: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn om weer wat afleiding te hebben! Hopelijk is het hier leuker dan bij je vorige baan.
    Over 5 dagen kan je testen, ben benieuwd joh. Ik ben aan het duimen voor je!! Heb je het gevoel dat het raak kan zijn?

Wij kunnen deze maand toch gewoon klussen. Mocht ik zwanger zijn dan is een roesje in principe geen probleem volgens de MLD verpleegkundige. Dus dan gaan we er maar weer voor de komende dagen haha!

@ Wonderfull: welkom en succes met zwanger worden. Wanneer is je NOD?

Fijne zondag en geniet van het heerlijke weer! En Jane: succes met wachten, spannend hoor! Ga je trouwens wachten met testen tot na je NOD of waag je er al eerder een testje aan?

13. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    #33 Jane123, 4 okt 2011
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
    Hoi Niqi79,

Bedankt voor je felicitaties. Ben idd erg blij dat ik nu alweer werk heb, en heb erg veel zin om maandag te beginnen.

Ik was deze maand heel erg zenuwachtig of ik zwanger zou zijn of niet, had veel meer last van mijn borsten,en afentoe kramp in mijn buik. Ik ben echter bang dat mijn menstruatie er toch weer aan zit te komen. Ik zou eigenlijk over 3 dagen mogen testen,maar vanavond bij het afvegen op het toilet zat er weer roze afscheiding op het papier (sorry voor de onsmakelijke details :cool:) later op de avond was het weer weg en net was er ook niks meer. Wordt gek van onzekerheid. Ik denk de hele tijd dat ik ongi-buikpijn voel,maar de pijn voelt anders. Ik kan dus eigenlijk alleen maar hopen dat die roze afscheiding geen voortekenen zijn van mijn menstruatie,maar vrees weer met grote vrezen net als vorige maand. Ik hou je uiteraard op de hoogte....

Voor jou heel fijn dat je deze maand toch mag klussen ben echt blij voor je.Je hebt volgens je banner over 3 dagen al je eissprong dus ik neem aan dat jullie al aan de klus zijn. Ik zal wederom weer voor je duimen dat het nu eindelijk eens een keer raak is.

Ik kan me zo voorstellen dat je net als ik het wachten zat bent. M'n vriend en ik zijn vandaag bij de huisarts geweest omdat we allebei al zo'n 5 a 6 weken lopen te hoesten. We moesten bloed laten prikken omdat hij denkt dat het misschien kinkhoest is. Ik zei min of meer langs mijn neus weg dat ik over 3 dagen kan testen maar daar ging hij niet op in,vroeg niks of wat dan ook. Vond ik wel jammer,had wel van mijn huisarts wat meer interesse verwacht. :(

Hoe is het verder met je?

Nou ik weet even niks meer behalve dat ik bid dat ik niet ongi wordt.

Ik stop weer, en zoals ik al zei hou ik je op de hoogte,en duim voor jou.

groetjes Jane

14. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79,

even kleine update,ben ongesteld geworden. Ben heel erg teleurgesteld,

groetjes Jane

15. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hoi Jane, wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden :(! Echt rot, weet precies hoe je je nu voelt...Leef met je mee hoor!

Hoe gaat het met de hoest? Weet je de uitslag al van het bloedonderzoek? Hoop voor jullie dat het geen kinkhoest is!! Veel beterschap ermee!

Hier eigenlijk niets bijzonders te melden. Gisteren flinke buikpijn gehad, denk dat het te maken had met mijn eisprong. We hebben de afgelopen dagen goed geklust, nu maar hopen dat het deze keer wel raak is!

Fijn weekend alvast!

16. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    :)Hoi Niqi79,

Wederom excuus voor het late terugschrijven. Heb het momenteel super druk met mijn nieuwe baan, lange vermoeiende dagen v.w de training je kent het wel. Ik zal even een kleine update geven, Mijn vriend en ik hebben gelukkig geen kinkhoest. Na een goede hoestdrank van de dokter is mijn vriend nu helemaal hoestvrij en ik ben er ook bijna vanaf. We zijn maandag ook weer met goede moed begonnen met om de 2 dagen klussen. We blijven hopen dat het nu eens een keer raak mag zijn.

Ja en verder niet zo heel veel spannende berichten. Ik heb het op mijn nieuwe werk erg naar mijn zin. Zit in een groep van 15 mensen die allemaal tegelijk begonnen zijn en dus in dezelfde training zitten als ik en dit is een erg gezellige groep. En het is nu ik weer aan het werk ben uiteraard makkelijker om niet continu aan de gezinsuitbreiding waar we zo druk mee bezig zijn te denken. O ik heb mijn banner weer aangepast,nu loopt hij weer gelijk.

Zo en nu jij :).

Hoe is het met jou? Ik kan aan je banner zien dat je over 8 dagen alweer kan testen. Voel je al iets waarvan je denkt dat het nu misschien raak is? En hebben jullie voldoende geklust? Ben erg benieuwd. Ik kijk uit naar je berichtje terug en hou je op de hoogte hoe het hier gaat.

Groetjes en tot lees,

Jane

17. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hoi Jane,

Gelukkig hebben jullie geen kinkhoest!! Fijn dat je bijna van de hoest af bent!
    Momenteel voel ik me een klein beetje grieperig. Niet heel erg, maar een beetje er tegen aan. Ik hoop maar dat het niet doorzet want heb echt totaal geen zin om ziek te worden.

Wat fijn dat het zo goed bevalt op je nieuwe werk. Leuke collega's zijn zo belangrijk!!! En een goede afleiding om niet continu aan gezinsuitbreiding te denken...Moet je dadelijk outbound of inbound gaan bellen?

Je gaat al weer richting de dag van je eisprong :). Nog steeds om de dag aan het klussen? Ik zal zo hard voor jullie gaan duimen dat het raak mag zijn deze ronde!

Wij hebben vorige week ook goed ons best gedaan. Je zou toch denken dat het haast niet kan missen. Tot en met gisteren voelde ik wel het een en ander, maar sinds vanochtend weer helemaal niets. Ik weet wel dat ik nog een klein weekje moet wachten en dat geen symptomen niets wil zeggen, maar toch...Ben zo bang dat het weer niet gelukt is. Word er zo onzeker van...Ik kan weer niets anders doen dan afwachten, zucht...Ik zal je in ieder geval op de hoogte houden!

Heb je nog leuke plannen voor het weekend?
    Ik heb vanavond een feestje en morgenavond een etentje.

Fijn weekend en geniet lekker van het mooie weer!!

18. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79,

Ben ik weer even, Hier alles goed. Zit wel midden in de training die errug zwaar is,maar heb vandaag de toets gehaald dus ben weer een stap verder,nu nog 2 weken bellen onder begeleiding en als ik dat ook red dan krijg ik een half jaar contract. Het is trouwens inbound bellen,voor een grote leverancier van internet,(digitale)tv en telefonie. (ivm anonimiteit noem ik even geen naam ;)).

Verder druk aan de klus dus braaf om de dag en ja meer kunnen we momenteel niet doen. Over 3 dagen eisprong,doen goed ons best,alweer haha ;)

Hoe is het bij jou? Voel je je al weer wat beter? Of heeft de griep doorgezet:(? Hoop het niet voor je. Hoe waren je feeste en etentje? Heb je het naar je zin gehad. En natuurlijk de grote hamvraag,voel je al wat ??? of vermoed je al iets van wel of niet raak geschoten?? Ben zo benieuwd, Denk dat ik net zo zenuwachtig ben als jij,ik hoop het zo voor je. Je laat het weten hé?

Nou ik weet eigenlijk even niks meer,ik ga even bijkomen van een spannende drukke dag. Nog twee daagjes en dan weekeind met heel veel niks erin haha.Oftewel lekker rustig aan doen samen knus met mijn vriend. En vanavond weer aan de klus hihi.

Ik kijk weer uit naar je berichtje terug en hopelijk met supernieuws.

Groetjes Jane.:)

19. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hoi Jane,

Hier een positieve update:

Vanochtend heb ik getest met een uiterst gevoelige test van zwanger & kids. De eerste minuten zag ik helemaal niets. Na ongeveer 8 minuten keek ik nog eens en zag een heel vaag licht roze 2e streepje. Moest echt turen... Ik interpreteerde de test toch als negatief. Vanmiddag zag mijn vriend ook een 2e streepje op de test. Voor de zekerheid ben ik toen bij de Kruidvat een zwangerschapstest gaan halen (2v5) en heb zojuist positief getest (al snel zichtbaar met avondurine nog wel...).

Het is natuurlijk nog maar heel pril en er kan nog van alles gebeuren...maar ik ben nu gewoon zwanger!!
    Ik voel nog helemaal niets...dacht vanmiddag zelfs dat ik gewoon ongesteld ging worden. Ik besef het nog helemaal niet...
    Dit is echt zo raar...

Ik hoop dat je me heel snel volgt hoor!!!

20. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    heeeeeeee Niqi79,:):):):)

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:$Wat een geweldig nieuws.Ben echt zoooo blij voor je. Eindelijk na al die teleurstellingen dan toch goed nieuws,en al 3 weken zwanger.Pfff weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Hoe voel je je? Heb je iets gemerkt de afgelopen dagen voor je ging testen? WAUW!!!

Wij zijn zoals ik al zei in mijn vorige bericht nog druk aan het klussen. Heb je nog tips voor me :D. We doen het weer om de 2 dagen en morgen is mijn eisprong dus komende dagen 3 dagen flink klussen.

Hou je me op de hoogte over hoe het met je gaat?

Nogmaals gefeliciteerd meid,en geniet ervan hé:p

Groet en knuffel Jane.

Deel Deze Pagina