hoi ik heb een vraagje sinds een paar dagen voel ik de baby minder bewegen terwel ik hem eerst dus wel elke keer voelde moet je hem vaak voelen deze periode mijn placenta ligt wel aan de voorkant kan het daar aan liggen
Hallo, Ik voel de baby ook minder sinds een paar dagen. Ik vroeg mij ook af of dat dit normaal is. Alleen ik heb de placenta niet voorin liggen. Groetjes, Gisimino
Ik geloof dat je de baby vanaf 28 weken elke dag moet voelen, en dat het normaal is dat je hem of haar nu wat minder voelt. Maar vanaf 28 weken moet je het meerdere keren per dag voelen. Zou me nog geen zorgen maken, maar anders kan je je verloskundige eens vragen over hoe en wat. Groetjes
Bij mij heeft de baby drukke en minder drukke dagen. Voornamelijk als ik zelf druk ben, dan voel ik hem minder. Als ik daarentegen een hele dat op de bank zit, dan voel ik hem heel veel. Misschien is dat bij jullie ook?
Jaa ik heb dat ook, mijn placenta ligt aan de voorkant, maar ik voel de kleine de laatste tijd zo weinig, normaal als ik naar bed ga of s'ochtends opsta voel ik de baby, maar de laatste paar dagen niet. Ik was vorige week bij de VK en die zei tegen mij dat je het vanaf weken iedere dag moet voelen, anders moest ik effe contact opnemen met ze. Ik had er zelfs over gedroomd! heel akelig.
Ja wordt vaak gezegd he dat als de moeder rust dat de kleine dan vaak wakker wordt en van zich laat horen. Nou de kleine bij ons daar maakt het niets voor uit, of ik nu op de bank lig, door de stad loop, aan het werk ben of fietsen of wat dan ook, als ie wakker is laat hij/zij van zich horen. En niet zo'n beetje ook. Vind het fijn die zelf controle
Ik heb het ook rond die tijd gehad. Omdat ik me zorgen maakte heb ik de VK gebeld en die vertelde me dat de baby rond de 23 weken wat meer naar achteren gaat liggen waardoor je hem tijdelijk wat minder of zwakker voelt. Als je je zorgen maakt zou ik gewoon even je VK bellen hoor.