Zo een nieuw wacht bankje. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Helaas zijn bij mij vandaag de rode duivels gekomen.. voor ronde 2 ga ik ook aan het tempen. Misschien dan meer geluk
grrrrr:x:x:x niet fijn dat je ongi geworden ben... Kun je zien dat predictor toch echt vaak vals positief geeft... We gaan weer op naar een nieuwe ronde en wachtbank.. Maar eerst nog ei. Dus je gaat nu ook tempen? ik vind het erg fijn terwijl ik mijn ei wel voel dat is dus ook makkelijk...
Hier ook op het wachtbankje, zaterdag nod .. Al een week links en rechts buikkramp. We wachten het af. Is het jullie eerste kindje ?!
Ja koop nooit meer predictor. Ben benieuwd hoe lang ik het tempen ga vol houden. Hahaha ben dr nooit zo handig mee. Nog 1,5 week werken, heel handig voor mn ei genoeg tijd. Jullie al vakantie?
Ik heb misschien mijn laatste bericht ook te snel geplaatst. Het zet niet door. Heb alleen een klein beetje bruin oud.... Snappie
Spannend allemaal! Mijn nod zit op 2augustus op 35 dagen..hopen dat die keer wegblijft! Vakantie altijd fijn zonder tampons haha
@ sabinewn: ik zou er een nog een testje aan wagen vooral als het niet doorbreekt.. wat verwarrend zo.. hopelijk pakt het nog positief uit. en ga je gewoon zwanger het wachtbankje af. @ eetje: zo lekker snel je nod al bijna van het wachtbankje af! en hopelijk dan geen volgend wachtbankje meer. Bij ons is het ook het 1ste kindje na de MA ik ga de vruchtbare periode weer in dus dat wordt weer flink klussen deze week... Was je bij de eerste snel zwanger of heeft dat ook even geduurd? @ Mandyx ja dat is lekker om zonder tampons op vakantie te gaan, ik heb er ook altijd een hekel aan voel me de eerste 2 dagen nooit zo fit dus dan doe je niet veel.. Wij moeten nog even doorwerken en hebben eind augustus begin september pas vakantie.
Ja ben bijna op het einde van het bankje hihi ! Erg benieuwd. Bij m'n eerste kindje was het de 4e maand raak. Daarna veel gedoe met anticonceptie en ook een tijdje niets gebeurt. De onzekerheid was ik januari beu en weer aan de pil, maar dit werd weer een ramp . Vanaf maart weer gestopt en niets meer gebruikt. Ben benieuwd , heb geleerd dat je lichaam je verschrikkelijk in de maling kan nemen dus nu ook nergens van uit te gaan al gebeurt er zoveel in m'n buik, gevoelsmatig . Madyx@ dat zou een heerlijke gedachten zijn.. Maar het idee dat je de daarop volgende maanden ook niets meer hoeft te gebruiken is echt een verademing haha.. Al krijg je dan weer andere klachten maar goed, die neem je voor lief ! Sabinewn@ ben erg benieuwd hoor ! Kan heel goed innestelings bloed zijn Geniet van het weer meiden !! Echt genieten dit .
Dag dames. Het is heel verwarrend hier. Er komt nu bijna niks meer uit..... Als er morgen nog steeds niks is ga ik maar weer testen. Als goed is komt vandaag mn pakketje van sensitest. Heb ovu testen en zwangerschap testen besteld.... Spannend eetje
Ja je lichaam kan je goed voor de gek houden dat klopt heb ik de nodige ervaring al mee gehad.. Maar toch heb ik het dan nog wel eens hoor dat ik probeer te denken ach er is niets aan de hand, maar niet altijd lukt het. Vooral als je wat voelt wat je echt nog nooit gehad heb. Ben benieuwd wat deze ronde voor je gaat brengen. Sabinewn: ja wat onzeker en verwarrend, ik zou zeker er weer een testje aan wagen morgen als het niet doorbreekt. het kan een innestelingsbloeding zijn hoop dit natuurlijk voor je!
Net terug van appie, chocolade repen en chocolade ijs. De rode duivels zijn nu echt rood. Valt me gelukkig niet zo zwaar pas ook onze 1ste ronde en niet te veel ervan verwacht. Ovu testen niet voor niks gekocht
neeeeeeeeeeeeeeeeee jammer Sabinewn... Je gaat je lekker volproppen met chocolade ijs en chocolade hmmmmmmmm heerlijk... Nee die ovutestjes komen nu wel uit... Op naar het volgende wachtbankje..!! met hopelijk een mooie uitkomst voor ons allemaal..
Ohhh had idd nog een hoopje voor je balen meid!! Op naar de volgende ronde .. Je hebt het nodige al in huis gehaald !! Vind zo een maand altijd zo lang duren hihi
Manyx had jij je ei gevonden deze maand ? Zag zojuist dat je een langere cyclus hebt. Is dat altijd zo geweest ? Gertine@ ja bizar hè.. Dat lichaam en geest soms zo raar in elkaar zitten . M'n laatste x pil gebruik vloeide ik bijvb de hele maand en tijdens m'n stopweek niets .. Dat 2 maanden lang, dacht dat ik gek werd. Geloof wel 3x moeten testen op zwangerschap, allemaal negatief ! Achteraf liep pil en m'n hormonen niet gelijk met elkaar en deze waren letterlijk in gevecht. Wat heb jij voor nare ervaringen ?! Of vind je dat vervelend om te zeggen?
Goedemorgen dames, , Heb 2jaar geleden een ma gehad was toen spontaan zwanger we waren toen nog niet bezig met de kinderwens. super gewenst en blij natuurlijk toen we het wisten. we dachten toen dat we zo weer zwanger zouden zijn. maar helaas dat bleek zo niet te zijn. Onderzoek januari dit jaar bleek dat mijn schildklier te snel werkte. daarvoor medicatie gekregen maar we kregen het advies om tijdelijk te stoppen met de kinderérwen sen juist in die maanden was me lichaam van slag.. tussen tijds vloeien misselijk en dan kwam ongi niet. Vorige maand kregen we groen licht en mogen we het een half jaar weer zelf proberen.. Maar nu is mijn cyclus korter 25 dagen in plaats van 30 dagen nu ook weer vroeg vruchtbaar slijm. we klussen maar flink deze week.