Wie is er ook langer bezig dan een half jaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evi27, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe ervaar je het langer bezig te zijn dan een half jaar

1. Ik ben bang dat we onvruchtbaar zijn

2. Ik blijf optimistisch, maar ben wel bang dat we onvruchtbaar zijn

3. Wij worden zwanger dit jaar, we zitten nog maar op de helft

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wij zijn in september 2006 begonnen. Ronde 6 zwanger geraakt, helaas miskraam... Nu zit ik in spanning af te wachten wat m'n nieuwe cyclus wordt. Die was altijd lekker regelmatig.... nu weet ik het niet meer...
    Dit is de 1e ronde na de MK dat we er weer voor gaan. We moesten (helaas, helemaal tegen mijn gevoel in) een maandje overslaan...
    Ik hoop dat het raak is!

2. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    wij zij nu ook een jaar bezig en 8maand geleden een mk gehad. als het deze maand niet raak is moet ik met clomid beginnen. terwijl ik weet dat ik zwanger kan worden want ben al mama.mijn vriend zijn zaad is ook ok

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier ronde 23!
    maar we blijven optimistisch! ons kindje komt er wel!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Bij mijn eerste duurde het ook ruim een jaar voordat ik aantelde, bijna anderhalf...
    De moed zakte steeds verder in mijn schoenen..
    Alhoewel ik verwachte dat het aan de pil lag, ga je enorm twijfelen aan je vruchtbaarheid en aan die van je vriend.
    Nu ben ik de 2de ronde aangetelt, dus heel vlug...
    Het had dus duidelijk aan de pil gelegen.

Meiden mijn duimen draaien als gekke voor jullie dat ook jullie snel zullen aantellen! [-o<

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey ook toevallig, had ook een topic geplaatst maar zie nu die van jou ook staan ;) Die van mij ging trouwens ergens anders over..
    Maar ik heb gekozen voor antwoord B: we blijven positief ;)
    Ik voel me eigenlijk heel rustig deze maand en heb zoiets van we zien het wel. Ons kindje komt er wel!
    Ben hier nu ook minder vaak te vinden en probeer er dus wat minder mee bezig te zijn. Natuurlijk kijk ik hier wel af en toe of er nog meiden zwanger zijn etc. Maar het niet de hele tijd actief meedoen voelt voor mij wel beter.
    Dat is voor iedereen wel anders denk ik.

liefs Nikkie

spreek je wel weer!

6. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Wij inmiddels alweer bijna 2 jaar bezig,
    Wij zijn verminderd vruchtbaar, dus de kans dat we spontaan zwanger worden is heel klein.

Greets beeb

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :confused: ik zie net dat dit berichtje er 3x staat sorry :rolleyes: pc doet volgens mij een beetje raar

8. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    wij hebben er ruim 6 jaar over gedaan

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Was niet naar jou bedoeld.. was meer 'algemeen' dat ik gewoon erg nuchter ben... maak je niet druk, stress werk wat dat betreft alleen maar averechts ;)

10. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Jaaa, dit is het topic wat ik zoek :) .
    Wij zijn nu bijna 7 (eigenlijk 8 ) rondes verder. Ik ben nog wel positief maar ik begin wel steeds meer bang te worden dat er bij één van ons iets mis is... Mijn moeder en schoonmoeder waren allebei binnen 3 maanden zwanger! Bij mijn nichten is het niet anders...
    Ik heb wel een heel regelmatige cyclus met ook een hele regelmatige eisprong (altijd op dezelfde cyclusdag) dus ik heb bij mezelf nog niets kunnen ontdekken 'wat niet klopt'. Ik denk wel eens dat het dan toch aan m'n mannetje zou kunnen liggen... Ik praat er wel veel met 'em over het feit dat ik nog niet zwanger ben. Zeker als ik weer ongesteld ben geworden of een negatieve test heb... :cry: Rotmomenten! Dan twijfel ik erg.
    Overigens heb ik ook de pil geslikt (een hele lichte) maar omdat m'n cylus gelijk regelmatig was, denk ik niet dat het daar aan licht...
    Ach meiden, het mag inderdaad best een jaartje duren. Maarrr... (zegt mijn gevoel dan) de kans wordt steeds groter dat ik in de MMM beland!
    We blijven maar moed houden :D .

11. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Ik zelf probeer ook optimistisch te blijven. Maar het is soms moeilijk. Om me heen wordt iedereen binnen een paar maanden zwanger!

12. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    HOi,

Wij zijn vanaf augustus 2006 bezig. En gebruiken deze maand voor het eerst ovulatietesten en dan kijken we wel wat er gebeurd maar het wordt wel steeds zwaarder. Het verlangen naar een baby wordt steeds groter.
    Begin ook steeds meer aan mezelf te twijfelen, denk steeds vaker zal er iets mis zijn met me! en dat soort dingen, maar probeer zo positief mogelijk te blijven.

Essiee

Deel Deze Pagina