Oohhh ik erger me eigen helemaal suf Ik raak hoe dan ook bij ELKE wasbeurt wel een dok kwijt echt iedere maand kan ik weer nieuwe sokken kopen... Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of ben ik nou de enigste...
Ik had er ook last van. Ik doe nu alle sokken in van die waszakken, 4 paar per zak en geen last meer van! *mijn man verklaart me voor gek*
Haha, waarom nou altijd die sokken!! Vroeger werden de sokken opgegeten door de hond , maar nu we die niet meer hebben raak ik ze nog steeds kwijt. Heb heel veel enkele sokken liggen....pff heel handig is dat
ik raak ze zowieso kwijt...heb ik geen wasmachine voor nodig hahaha binnekort weer een hoop nieuwe zoeken..
Herkenbaar! ik heb 2 volle tassen liggen met enkele sokken, waar de andere helft is? Mocht ik ze ooit weer compleet hebben kan ik mijn eigen sokkenwinkel gaan beginnen
hier het probleem met sokken niet, wel een molton hoes van het kussen, ik stop er 2 in de machine en er komt er 1 uit de andere spoorloos, tot op de dag van vandaag!!!
hahahahaha klinkt bekend. Maarre sinds ik 2 dezelfde paren koop en per keer 1 paar in de was stop, heb ik na een week of 3 altijd weer twee hele paren
Er kan bijna niets anders, ik heb daarna de machine losgekoppeld, dacht eerst dat ik gek werd uiteraard, maar man was erbij, dus samen alles afgezocht, toen machine losgekoppeld, filter eruit gehaald. nergens te vinden wasmachine doet het geweldig sinds die tijd. dus denk dat die ergens in het riool zwerft.
Wat gek, ik zou ook vreselijk aan mezelf gaan twijfelen als ik een hoeslaken kwijt zou zijn, terwijl je zeker weet dat je het in de wasmachine hebt gestopt . Maar wel bizar, hahaha wie overkomt dat nou? Leuk verhaal om te vertellen....Is weer eens wat anders dan een sok
Hier heb ik dat ook weleens. Erg vreemd idd. Dan bewaar ik die ene sok maar wel, voor het geval de sok toch nog boven water komt. Het kan natuurlijk zijn dat die sok verdwijnt in een kussensloop of dekbedovertrek. Al doe ik die dingen altijd apart wassen. Dus bij mij kan dat niet...
Ja heb ik ook last van. De meeste komen uiteindelijk wel weer boven water maar er zijn er ook wel een paar die echt niet meer terug gekomen zijn, ik snap er niets van.