dat hoor je idd vaker, daar ben ik ook bang voor zo had ik van de week dat ik KLIMT wilde schrijven....schrijf ik dus gewoon : KLIMPT...( met een P)...en ik wist echt even niet hoe anders moet...zo stom. Ook een vaste klant op werk, vroeg ik naar zijn naam....baas kwam meteen naar me toe of alles wel lekker ging die dag
hoi dames, hier ook nog volop aan het ontzwangeren. Zondag naar de truckerday (dag waarop mensen met een beperkingen op trucks door de regio rijden) gaan kijken, stond ik daar midden op de straat te brullen! Afgelopen maandag heb ik iets verkeerd gegeten dus gister flink ziek geweest. Daarbij zo een ongelofelijke pijn in mn bekken gehad, echt niet normaal. Kon er wel van huilen. enige wat hielp was om er druk op te zetten (doordat mn vriend heel hard met zn hande op mn bekken drukte) Herkend iemand dat???? Groetjes Loes
bah Loes wat vervelend, is het nu al beter? werd je emotioneel met trucker dag? HIer is dat ook weleens, maar dan met vrachtwagens
@mamajojo, ja ik werd heel emotioneel omdat ik me nu weer besefte hoe gelukkig we mogen zijn dat we een gezond kindje hebben. Maar ook om de gelukkige gezichten van die mensen als we naar hen zwaaide. Ik werd altijd al wel emotioneel bij dat soort dingen maar nu we zelf een kindje hebben heb ik dat nog veel erger! Met mn bekken gaat het wel weer wat beter gelukkig. groetjes Loes
ok fijn en id het is echt een wonder dat je een gezind kindje mag hebben in deze wereld, daar denk ik ook steeds aan. Ook heel mooi te zien die gelukkige koppies van die kinderen, gelukkig zijn ze gelukkig met wat ze hebben en kunnen, zo mooi! het is hier ook veel erger na de bevalling ja, ook met films enzo
durf bijna niet te vragen, maar ben je momenteel zwanger? of is dat oud? Wil je anders feliciteren....