Hoi, Wie heeft deze of vorige week nog meer een positieve test gehad? Ik zou gister m'n menstruatie hebben, maar heb zaterdag voor t eerst positief getest... Hoe voelen jullie je? Hebben jullie al een afspraak bij de verloskundige? Ik mag 9 november
Gefeliciteerd! Ik ben vandaag 5 weekjes als het goed is. Voel nog niet zo heel veel; gevoelige borsten, af en toe lichte krampjes en sneller moe. Mijn eerste echo heb ik 26 okt. in het ziekenhuis, ben dan 7 weken en 3 dagen. Spannend!
Gefeliciteerd! Ik stond een dikke week geleden met een positieve test in mn handen. Nu bijna 6 weken zwanger van 2e kindje. Ben superblij! Tegelijk vind ik t ook erg spannend want mijn eerste geweldige zoontje is nu 15 maanden en een enorm drukke dreumes met een pittig karakter en hij heeft nog nooit doorgeslapen sinds zn geboorte dus af en toe vraag ik me af: hoe ga ik dat ooit doen straks? Maar het zal vast allemaal goed komen. Het duurt nog lang maar ik kijk enorm uit naar de komst van zijn broertje of zusje
Dit onderdeel van het forum is enkel bedoeld om elkaar te feliciteren. Je kan jezelf aansluiten bij een zwangerschapclub of een topic daarin aanmaken, als het betreffende topic qua uitgerekende datum nog niet bestaat. Dit topic zal ik sluiten.