Ik ben 32weken zwanger en sinds een paar dagen ligt het kindje erg pijnlijk. Het lijkt alsof ze constant met een voetje of knietje, ongeveer 3 vingers boven mijn navel blijft duwen. Dit doet vooral pijn met lopen, hetgeen je toch veel doet op een dag. wie herkend dit en zou je er wat aan kunnen doen?
ik denk niet dat je er veel aan kunt doen eerlijk gezegd. Jill lag veel op mijn blaas te trappen (echt trappen!) is vanzelf weer over gaan toen ze weer een ander 'plekje' vond. sterkte!
Oh dat herken ik maar al te goed! Alsof de beeb door mijn navel heen naar buiten wil komen, echt enorm pijnlijk af en toe. Je ziet dan ook echt een flinke punt of hoek er uit komen. Afwachten tot de baby weer een andere houding heeft gevonden...
Kan je niet veel aan doen deze dame trapt al weken mn ribben rechts beurs... T enigste wat ik doe als ze die voetjes zo hard duwt wrijf ik over dr voetjes en dwing haar zachtjes om net dr voetjes wat anders te houden dat lukt wel
Ik heb alleen last van een kontje in mijn ribben. Kan niet wachten tot de baby gaat indalen, dan heb ik weer een beetje ruimte.
O ja, dat plekje boven mijn navel heeft toen ook zo'n pijn gedaan, was echt flink beurs als een blauwe plek. Je kunt proberen je kindje een beetje weg te duwen, maar meestal gaan ze daarna toch weer liggen zoals zij het het fijnst vinden. En ik kreeg van allebei de kids pijnlijke trapjes in mijn ribben rechts. Dacht echt dat broer een briefje had achtergelaten voor wie erna nog zou komen, met: hier trappen als je klem komt te zitten, dan gaat ze meteen anders zitten/liggen!
Precies ja!......*auw*..... volgens mij heeft ze m'n smeekbede gehoord, want ik voel de pijn niet meer sinds dat ik dit topic startte...
Bij mij gelukkig niet mijn ribben, maar wel continue in mijn linkerzij, net onder mijn ribben. Altijd dezelfde plek. Inderdaad over zijn voetjes wrijven en heel zachtjes duwen en dan neemt hij een andere houding met zijn voeten (want verder ligt hij al vast). Maar een half uur later is het weer hetzelfde
Hier ook eentje die mijn ribben aan gort trapt / er tegen aan duwt. Ook erg pijnlijk kan ik je vertellen. Volgens de verloskundige kunnen je ribben zelfs gekneusd raken en kun je van binnen blauwe plekken krijgen....