NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussion in 'NOD forum' started by MMMarian, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    alvast de nieuwe lijst van het 2e deel van oktober :) zal dit dan onze maand worden?

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

Aug 16, 2012
    3,398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hi MMMarian,

Rustig hier nog! Maar ik kom je gezelschap houden
    Als er een lijst komt mag van mij t volgende er op::p
    Cosy 27 jaar, 3e ronde, eerste kindje, nod 17 oktober
    Mogelijk schuift mijn nod nog iets ivm de ovutestjes waar ik over 2 weken mee start ;)

3. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Gezellig!! Balen he dat het rood zich weer aankondigde :( :( Maar we gaan vol goede moed verder :)

4. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    ♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥

16. (0) :

17. (0) :
    Cosy 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    MMMarian, 6e ronde, 3e kindje

18. (0) :

19. (0) :

20. (0) :

21. (0) :

22. (0) :

23. (0) :

24. (1) :

25. (0) :

26. (0) :

27. (0) :

28. (0):

29. (0):

30. (0):

Datumloos. (0) :

Illegaal:

T o t a a l: 1

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

Aug 16, 2012
    3,398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nu idd! Ik verwachtte het wel maar ben er goed ziek van deze maand :(
    Zie dat je dezelfde nod hebt :) is deze ronde de laatste ronde voor jullie de mmm weer in gaan? Lijkt me heel zwaar.
    Heb je er al eerder in gezeten voor je andere kindjes? Of is dit de eerste keer. Excuus voor alle vragen hoor ;) ben helemaal niet nieuwsgierig :)

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

Jul 27, 2013
    1,764
    194
    63
    Female
    Hooooi!
    Mmmarian jammer om jou weer te zien!! Deze keer is t raak! Daar gaan we voor!
    Ik ben vandaag ongi geworden (vrij onverwacht,mn nod zou pas woe sdag 18zijn) maar ik vind t top want dan is mn cyclus nu 41 dagen en vorige maand was t 44dagen...(glas is halfvol zeg maar...)

Als ik ook weer op de lijst mag :
    Chriss, 28jaar, 2de ronde, 1ste kindje, NOD 28oktober

7. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

Hoi kom ook maar even hier kletsen als het mag. Mijn NOD is alleen in het eerste deel van November maar die topic is er nog niet. Denk ook niet dat er buiten mij om al meiden zijn die in dat topic horen, dus wil wel hier komen kletsen....
    Ben vandaag ongesteld geworden...dus ronde 4 gaat nu beginnen...

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Hallo dames! Helaas moet ik me ook melden hier. Na 6 dagen overtijd ben ik toch ongi geworden. En nu ga ik er maar vanuit dat mijn cyclus langer is geworden door het afvallen. En dan kom ik op een cyclus van 32 dagen.

Voor de lijst: Zwangels, 30 jaar, 26e ronde (17e ronde na vmk), 1e kindje mmm
    Nod is 17 oktober

9. DanielleJ

Ben je veel afgevallen?

10. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Hoi meiden,
    Ik kom me ook even hier melden denk ik...
    Even kort mijn verhaaltje...
    Ben in 2012 mama geworden van onze prachtige dochter na een MA voorafgaan...
    En wij willen vanaf nu heel graag gaan voor een 2e!
    Mijn cyclus is kort 25dgn doordat ik een korte LF heb 10dgn...
    Hopelijk leverd ons dit geen belemmering op en zijn we snel zwanger van ons 2e frummeltje...
    Ik moet m'n komende ongi nog krijgen(verwacht donderdag) en daarna gaan m'n dagen weer in...
    Eigenlijk zou m'n volgende nod dan zijn op 15okt...
    Maar gezien dit dan pas 11dpo is wil ik niet in de andere lijst maar hier...
    Mocht ik de 15e niet ongi worden wil toch pas paar dgn later testen...dit ivm teleurstellingen...
    Voelt wel vreemd om hier te lezen dat er meiden zijn die nu ongi zijn geworden en pas in nov hun NOD hebben terwijl ik m'n ongi nog moet krijgen en m'n volgende NOD dan alweer is voordat deze lijst eigenlijk begint...weet niet wat fijner is hahaha.
    Hoor steeds, oh maar dat is fijn korte cyclus want dan heb je meer kans per jaar...ja das waar, maar een korte LF kan ook voor problemen zorgen:s
    Ff afwachtten dus:)
    Mocht het komende maand niet raak zijn (waar ik ook vanauit ga want vorige keer duurde ook langer) dan gaan we 2cyclussen ff safe sexen hahaha omdat ik niet wil dat ons volgende kindje geboren wordt als ons meisje jarig is...
    Dingen zijn niet te plannen dat weet ik, maar we kunne altijd iets voorkomen toch;)

Dinsdag gaan we lekker voor 2weekjes op vakantie, even lekker eruit dus als ik terug ben stort ik me weer volledig op deze pagina hihihi
    Voor nu zet m'n NOD maar op 17okt als jullie willen...
    Giggle, NOD 17okt, 2e kindje, ronde 1!

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek

Hihihi zie mijn banner, ik ben nu 12 kilo afgevallen :D

12. DanielleJ

zo wow wat goed hoe hebt je dat gedaan> echt knap hoor

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Gezond eten en meer bewegen. Vooral fietsen ipv de auto, wandelen.
    En heel belangrijk niet of nauwelijks snoepen. Dus geen snoep, chips etc.

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek

16. (0) :

17. (4) :
    Zwangels, 30 jaar, 26e ronde (17e ronde na vmk), 1e kindje
    Giggle, ? jaar, ronde 1, 2e kindje

18. (0) :

19. (0) :

20. (0) :

21. (0) :

22. (0) :

23. (0) :

24. (1) :

25. (0) :

26. (0) :

27. (0) :

28. (1):
    Chriss, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje

29. (0):

30. (0):

Datumloos (0) :

Illegaal (1) :
    DanielleJ, ? jaar, 4e ronde, 2e kindje

T o t a a l: 6

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven (0)

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Heb ff de lijst bijgewerkt....alleen zit bijna nooit op de pc op het forum dus zal dit niet aldoor doen.

16. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0

16. (0) :

17. (0) :
    Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje mmm
    Giggle, 1e ronde, 2e kindje

18. (0) :

19. (0) :

20. (0) :

21. (0) :

22. (0) :

23. (0) :

24. (1) :

25. (0) :

26. (0) :

27. (0) :

28. (0):
    Chriss, 28jaar, 2de ronde, 1ste kindje

29. (0):

30. (0):

Datumloos. (0) :

Illegaal:
    DanielleJ, ? jaar, 4e ronde, 2e kindje

T o t a a l: 1

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

17. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Een lf van 10 dagen geeft redelijk wat kans toch? Hopen op een geluksmaand :p

18. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Eerste keer MMM, maar officieel doen we dit pas begin december, nu eerst hormoononderzoek enzo.. bah.. Maar goed, we hebben nog kans tot december voor toevallige zwangerschap ;)

Hey jou wilde ik hier niet zien he!! :p We gaan zeker voor raak deze ronde.. dat word flink klussen ;) (Wat een straf he haha)

Ook op rood in onze andere nod topic.. pfff.. gaat niet best he met ons cluppie.. succes deze ronde meis

Wij spreken mekaar zeker nog wel buiten dit forum, maar meis.. ik hoop zo dat het deze keer voor jou een geluksmaand is!!! Ik gun het je zo!

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

Jul 27, 2013
    1,764
    194
    63
    Female
    Testen jullie trouwens ook met ovutesten!? Zo ja hoevaak en op.welk tijdstip?
    Want ik testte 1x per dag om 11 uur maar toen rond mn eisprong (dat.ik dacht) ook.om 15.00 en die was toen raak en de volgende ochtend weet licht streepje...als ik dus niet de 2de keer had getest had ik t nooit geweten...maar hoor van sommige dat ze.toch masr 1x testen?

20. Cosy

Cosy Fanatiek lid

Aug 16, 2012
    3,398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ik heb twee rondes 1x per dag getest en twee keer een piek gevonden.
    Afgelopen maand ook een keer savonds gestest omdat ik toen een bups slijm en kramp had, die ochtend, 11 uur, was er een licht streepje maar savonds, 8 uur, een knaller. Ik had mijn buikgevoel dus goed ingeschat :cool: heb namelijk vaak kramp en een posi ovu tes. De volgende ochtend, 11 uur, had ik nog steeds een streepje, een ietsiepiets lichter :) Zie mijn album voor de foto's :p;).
    Maareh sommige vrouwen hebben een hele korte piek, jij misschien ook?

Share This Page